Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2016, 22:21 uur
Heb je wel gewerkt vandaag Rico, als dat je nu pas weer nuchter bent?
0
geplaatst: 19 september 2016, 23:22 uur
Tutje van Ajax TV zit nu ook bij RTL 7 sport update. Mocht u nou ook het verschil tussen een Z en een S of een V en een F niet meer kunnen onderscheiden dan wordt het hoog tijd de hoofdstad een weekje te verlaten.
0
geplaatst: 21 september 2016, 23:19 uur
Westerman heeft nog niet verloren met Ajax, toch? Plukte de bal mooi van de doellijn. Roda JC en Willem II gaven niet thuis vanavond, maar oh oh wat gaan de ballen er nog moeilijk in in Eindhoven. De keeper werkte deze keer wel goed mee.
In Rotterdam is de koorts flink toegenomen. FC (TOP) Oss komt op bezoek, bijna geen kaart meer te krijgen.
In Rotterdam is de koorts flink toegenomen. FC (TOP) Oss komt op bezoek, bijna geen kaart meer te krijgen.
0
geplaatst: 22 september 2016, 10:55 uur
Vorig seizoen was ook zowat elke wedstrijd volledig uitverkocht. Dit seizoen is dat logischerwijs niet minder.
0
geplaatst: 22 september 2016, 17:32 uur
0
geplaatst: 22 september 2016, 17:40 uur
Tja voor een Eindhovenaar is het benoemen van zuid al een mirakel

1
geplaatst: 22 september 2016, 21:52 uur
Fijn sprintje hoor 
Fenomenale sprint Richairo Zivkovic geeft Utrecht laatste zetje - YouTube
No guts, no glory ....

No guts, no glory ....
0
geplaatst: 22 september 2016, 22:02 uur
In Rotterdam zijn de uit supporters geweerd. Uitvak blijft leeg. Net zo bang voor Oss als voor United?
0
geplaatst: 22 september 2016, 22:12 uur
Leuk dit soort berichten maar er is niemand geweerd, busproblemen vanuit Oss
0
geplaatst: 22 september 2016, 22:36 uur
Running On Empty schreef:
Fijn sprintje hoor
No guts, no glory ....
Fijn sprintje hoor

No guts, no glory ....
Mooi.

Hopelijk gaat ie het nu waarmaken, vond het een erg goede spits bij Groningen, maar daarna ging het wat mis met hem.
0
geplaatst: 22 september 2016, 23:12 uur
vigil schreef:
Wat zijn busproblemen. Bus stond al in Rotterdam.
0
geplaatst: 22 september 2016, 23:52 uur
Loting:
Sparta-PSV
Feyenoord-Excelsior
Kozakken Boys-Ajax
FCUtrecht-FCGroningen
Sparta-PSV
Feyenoord-Excelsior
Kozakken Boys-Ajax
FCUtrecht-FCGroningen

0
geplaatst: 23 september 2016, 09:46 uur
Er zouden meerdere bussen komen waarvan er eentje bij het ophaalpunt niet is komen opdagen. Verder was er met een grote lange bus een enorm probleem dat hij niet door de smalle straatjes paste en dat liep zo uit dat iedereen besloten heeft terug te gaan. Soort van samen uit en samen thuis. Dus nogmaals iedereen was welkom.
0
geplaatst: 23 september 2016, 12:16 uur
0
geplaatst: 23 september 2016, 18:34 uur
Fred Grim opvolger van Van Basten. Hoe verzin je het. Wat gaat die grote meneer Grim nou toevoegen aan de al uiterst zwakke trainerstaf ?
0
geplaatst: 23 september 2016, 18:43 uur
Het idee dat er een 'grote meneer' naast een bondscoach zou moeten staan is natuurlijk ook al te zot voor woorden.
0
geplaatst: 23 september 2016, 18:44 uur
Grimmige sfeer in Zeist... Sprookjes van Grim...
het moet niet gekker worden.
het moet niet gekker worden.
0
geplaatst: 23 september 2016, 18:55 uur
Begrijp het cynisme niet zo. Fred Grim is toch een prima trainer. Vond het eigenlijk al jammer dat hij naar Oranje -21 ging, omdat hij het bij Almere uitstekend deed. Had hem liever in de Eredivisie gezien.
0
geplaatst: 23 september 2016, 19:39 uur
Je zou verwachten dat er eerst intern en op bestuurlijk niveau orde op zaken worden gesteld bij de KNVB. Voordat er nieuwe mensen worden benoemd.
Voordat je het weet, is degene die Grim heeft aangesteld weer weg en is hij "besmet" voordat hij nog maar kon beginnen.
Dat Blind ex-Ajaxieden om zich heen verzamelt ligt natuurlijk wel in de lijn der verwachtingen.
Voordat je het weet, is degene die Grim heeft aangesteld weer weg en is hij "besmet" voordat hij nog maar kon beginnen.
Dat Blind ex-Ajaxieden om zich heen verzamelt ligt natuurlijk wel in de lijn der verwachtingen.
0
geplaatst: 23 september 2016, 20:07 uur
herman schreef:
Begrijp het cynisme niet zo. Fred Grim is toch een prima trainer. Vond het eigenlijk al jammer dat hij naar Oranje -21 ging.
Begrijp het cynisme niet zo. Fred Grim is toch een prima trainer. Vond het eigenlijk al jammer dat hij naar Oranje -21 ging.
Nog geen jaar Almere, waar het toen wel goed ging, en dan ben je gelijk een goede trainer? Ik vond het al erg verrassend dat hij bij Jong Oranje aan de bak kwam. Natuurlijk is het een stempel maar keepers zijn zelden goede trainers. In de huidige kwalificatiepoule staat Nederland ook een straatlengte achter Slowakije
0
geplaatst: 23 september 2016, 20:32 uur
musician schreef:
Je zou verwachten dat er eerst intern en op bestuurlijk niveau orde op zaken worden gesteld bij de KNVB. Voordat er nieuwe mensen worden benoemd.
Ik mag toch aannemen dat de Breuk hier verantwoordekijk voor is. Blind zal ook wel wat te zeggen hebben gehad. Van Breukelen is de TD bij de KNVB. En dus de man die dit soort beslissingen moet nemen. Hij zal er nog wel een tijdje zitten. Al hoop ik dat ook hij binnenkort vertrekt. Want erg onder de indruk ben ik niet van de Breuk.
0
geplaatst: 23 september 2016, 20:44 uur
vigil schreef:
Nog geen jaar Almere, waar het toen wel goed ging, en dan ben je gelijk een goede trainer? Ik vond het al erg verrassend dat hij bij Jong Oranje aan de bak kwam. Natuurlijk is het een stempel maar keepers zijn zelden goede trainers. In de huidige kwalificatiepoule staat Nederland ook een straatlengte achter Slowakije
(quote)
Nog geen jaar Almere? Hij heeft er sowieso twee volle seizoenen gezeten. Weet nog wel dat ze laatste stonden toen hij het overnam en dat ze daarna vrijwel alles wonnen. Oranje -21 volg ik eerlijk gezegd niet zo, maar dat heeft nooit wat gepresteerd volgens mij, ook niet met de toplichtingen. Alleen toen Foppe er zat een jaar of 10 terug was het wat. Maar dan nog, moet je als assistent per se een goede trainer zijn dan? Het lijkt me eerder dat de trainer en assistenten elkaar goed aan moeten vullen en ik denk dat Grim wel iets heeft dat Blind mist.
Nu nog een derde erbij, wellicht zijn hier nog suggesties voor iemand met een PSV- of Feyenoord-achtergrond?
0
geplaatst: 23 september 2016, 20:46 uur
(quote)
Iets klopt er dus niet, 2 volle seizoenen en toen hij het overnam
Nee hoor, klopt prima. Hij heeft het gedurende het seizoen 2012/2013 overgenomen en er daarna nog 2 seizoenen gezeten.
1
geplaatst: 23 september 2016, 20:48 uur
Maar dan zijn ze dat tweede seizoen dus glansrijk kampioen geworden? 

0
geplaatst: 23 september 2016, 20:50 uur
herman schreef:
Nee hoor, klopt prima. Hij heeft het gedurende het seizoen 2012/2013 overgenomen en er daarna nog 2 seizoenen gezeten.
(quote)
Ow ik dacht 1 seizoen vandaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.