Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2016, 23:52 uur
Van Marwijk speelde precies hetzelfde als Van Basten. Zoveel plan heeft hij zelf niet gemaakt.
0
geplaatst: 25 september 2016, 00:04 uur
Van Bommel was terug onder Van Marwijk, toch wel een belangrijke schakel op het WK.
Die wilde niet meer spelen onder Van Basten, volgens mij is het ook niet vaak voorgekomen dat zoveel spelers gedoe hadden met een bondscoach.
Die wilde niet meer spelen onder Van Basten, volgens mij is het ook niet vaak voorgekomen dat zoveel spelers gedoe hadden met een bondscoach.
0
geplaatst: 25 september 2016, 00:52 uur
Het deed pijn aan de ogen wat PEC's verdediging liet zien vanavond. Het Ron Jans effect zal snel moeten intreden want met een beker en supercup op zak zal nacompetitie of degradatie wel een wrange smaak geven mocht hij vertrekken. Minste goals gemaakt (3) en meeste tegen (17!) maar AZ, Heerenveen, Ajax en PSV in de eerste 7 wedstrijden is dan ook wel een pittig rijtje ploegen in de seizoenstart.
0
geplaatst: 25 september 2016, 01:40 uur
trebremmit schreef:
Van Bommel was terug onder Van Marwijk, toch wel een belangrijke schakel op het WK.
Ja, al weet ik niet wat er nou precies voor is gevallen tussen Davids en Van Bommel destijds. Maar wel opvallend en een minpunt voor San Marco inderdaad.
0
geplaatst: 25 september 2016, 17:27 uur
Iemand nog El Ahmadi als topscorer?
Zijn 3de al weer dit seizoen, dat is nu al meer dan normaal in een heel seizoen
2
geplaatst: 25 september 2016, 17:29 uur
vigil schreef:
Nee ik heb Luuk de Jong omdat hij ook de strafschoppen mag nemen.
0
geplaatst: 25 september 2016, 17:41 uur
0
geplaatst: 26 september 2016, 11:35 uur
Ik weet het nog niet met die Jörgensen. Vijf goals is wel acceptabel, maar er zat geen wereldgoal bij. Verder is hij redelijk in de combinatie en doorkoppen, maar tegen topploegen is het vaak weer niet zo veel. Laat hem maar het tegendeel bewijzen tegen Fenerbahce en Kramer ontegenzeggelijk op de bank houden.
0
geplaatst: 26 september 2016, 12:12 uur
Ajax Ajax
Utrecht komt eraan
Utrecht komt eraan
Utrecht komt eraan

Utrecht komt eraan
Utrecht komt eraan
Utrecht komt eraan

0
geplaatst: 26 september 2016, 12:15 uur
Op zondagmiddag 12:30 na een Europese wedstrijd op de donderdagavond. We hadden Utrecht inderdaad beter een paar weken eerder kunnen treffen. Is misschien nog wel belangrijker dat je zondag wint dan donderdag (om het gat met Feyenoord niet te groot te laten worden). Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden als Bosz tegen Standard wat gaat rouleren; de bank is sterk genoeg.
0
geplaatst: 26 september 2016, 12:15 uur
jasper1991 schreef:
Ik weet het nog niet met die Jörgensen. Vijf goals is wel acceptabel, maar er zat geen wereldgoal bij. Verder is hij redelijk in de combinatie en doorkoppen, maar tegen topploegen is het vaak weer niet zo veel. Laat hem maar het tegendeel bewijzen tegen Fenerbahce en Kramer ontegenzeggelijk op de bank houden.
Op dit moment is hij wel de meest succesvolle voetballer in de Eredivisie met 5 goals en 3 assists. Natuurlijk is het geen wereldvoetballer maar ook intikkers en frommelgoals zijn belangrijk. Hij hoeft ook zelf niet de actie te maken daar heeft hij genoeg mensen om hem heen die dat kunnen. Hij moet de bal vast houden, duels winnen en de bal naar opkomende mensen als Karsdorp, Toornstra en Kuijt spelen en dan zorgen dat hij voor de goal goed staat. Dat doet hij volgens mij heel erg goed. Hij brengt veel werklust en heeft een functionele techniek en goede aanname. Toch zaken die Kramer allemaal niet heeft en enkel een sprintje trekt om van de eerste naar de 2de paal te komen bij een voorzet.
0
Martial
geplaatst: 26 september 2016, 12:17 uur
jasper1991 schreef:
Ik wel, ben zeer tevreden met Jorgensen, is behoorlijk balvast heeft ook oog voor zijn medespelers, sleurt en trekt en met hem komt Feyenoord toch veel meer aan voetbal toe dan de statische Kramer die geen stap te veel zet heb me tegen Oss weer 90 minuten lang lopen ergeren aan die Kramer.
Het zijn trouwens onwerkelijke tijden voor de Feyenoordsupporter als je kijkt naar Teletekst allemaal leuk en aardig, maar ik sta liever eind van het seizoen bovenaan

0
geplaatst: 26 september 2016, 12:44 uur
Ik vind eerder Berhuis wat tegenvallen dan Jorgesen. Ik weet wel The new kid in town, maar snap wel dat hij bij Wattford niet in de basis terecht kwam. Maar misschien rendeert het hele team zo wel beter dan met Bilal? Dat laat ik wel aan de kenners over.
0
geplaatst: 26 september 2016, 14:36 uur
Hij speelt nog niet echt de pannen van het dak inderdaad, Bilal viel gister erg goed in maar dat was dan wel voor t eerst sinds een lange tijd. In potentie heeft Berghuis veel meer dus laat voorlopig maar even staan en dan komt het vanzelf verwacht ik.
2
geplaatst: 26 september 2016, 14:54 uur
Leuk, zien die Utrechters ook eens behoorlijk voetbal dit seizoen.
1
geplaatst: 26 september 2016, 15:47 uur

daar was Groningen zelf afgelopen weekend ook nog door van slag

0
geplaatst: 26 september 2016, 15:47 uur
Da's waar 
Trouwens 7 wedstrijden gespeeld en liefst 8 teams die max 1 keer hebben gewonnen dit seizoen. Als die teams zo doorgaan is het hele rechterrijtje degradatiekandidaat...

Trouwens 7 wedstrijden gespeeld en liefst 8 teams die max 1 keer hebben gewonnen dit seizoen. Als die teams zo doorgaan is het hele rechterrijtje degradatiekandidaat...
0
geplaatst: 26 september 2016, 15:59 uur
Dat gaat ook gebeuren vrees ik, normaal heb je iets van 3 a 4 echt mindere teams en nu wel een stuk of 6. NEC, Roda, Willem II, Sparta, Excelsior, Go Ahead en gaat Zwolle nu ook wel heel slecht en ik vraag me af of ze hier snel uit gaan komen. ADO gaat nog wel zakken verwacht ik en Utrecht stijgen.
Ik denk dat de 3 toppers (en daarachter AZ) heel erg veel punten gaan halen.
Ik denk dat de 3 toppers (en daarachter AZ) heel erg veel punten gaan halen.
0
geplaatst: 26 september 2016, 16:12 uur
Ben je even weg van dit topic en dan hebben die ajacieden gelijk weer praatjes voor tien. Eén goede helft tegen Pec, maakt nog geen zomer heren. Krijg je ook teksten als deze van Gretz: "Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden als Bosz tegen Standard wat gaat rouleren; de bank is sterk genoeg." Oh ja, eerst een dramatische seizoensstart en nu is de bank ineens sterk genoeg...

1
geplaatst: 26 september 2016, 16:14 uur
Ik ben geen Ajacied hoor. Maar Utrecht is momenteel niet beter dan Zwolle.
1
Martial
geplaatst: 26 september 2016, 16:34 uur
herman schreef:
Geen Ajacied?

Je moet je teksten over Ajax nog maar eens teruglezen ...... enne hou je papierenrol bij de hand hè

Utrecht is momenteel wel beter dan Zwolle pak teletekst er maar eens bij

1
geplaatst: 26 september 2016, 16:38 uur
Volgens mij is Gretz een schuilnaam voor Jack van Gelder. Die was ook weer laaiend enthousiast bij Ziggo over Ajax na de zeges op de degradatiekandidaten Willem II en Zwolle. Sinkgraven is de nieuwe Maxwell. Toen ben ik een doekje gaan halen om mijn uitgeproeste koffie van de tafel af te vegen.
0
geplaatst: 26 september 2016, 16:39 uur
Gelukkig is het niet op je kleren terecht gekomen. Zou toch zonde zijn vanwege Jack van Gelder.
0
geplaatst: 26 september 2016, 16:42 uur
herman schreef:
Dat zeg jij nou wel Herman, maar een klein beetje enthousiast voor die club ben je toch wel? Of hoe zou jij het zeggen? En Utrecht is momenteel wel beter dan Zwolle.
1
geplaatst: 26 september 2016, 16:55 uur
herman schreef:
Maar Utrecht is momenteel niet beter dan Zwolle.
Maar Utrecht is momenteel niet beter dan Zwolle.
Als jij de voetbalteams bedoelt dan snap ik er echt niets van, PEC en Roda zijn echt dramatisch, Utrecht toch zeker niet.
0
geplaatst: 26 september 2016, 17:03 uur
herman schreef:
Als Zwolle de norm is, begrijp ik waarom opeens pijltjes pleuren als sport zo populair is op RTL.
Vroeger nam ik een buitenlandse (Engelse, Franse) collega's nog wel eens mee naar het stadion. Dat heeft tegenwoordig iets genants. De actieve sport is regelmatig voor in de plaats gekomen - het terrasbiertje om 17:30 is gebleven.
0
geplaatst: 26 september 2016, 17:07 uur
Okay, Utrecht is wel iets beter dan Zwolle als je naar de ranglijst kijkt. Maar met 1 gewonnen wedstrijd uit 7 niet echt een hoogvlieger momenteel. Beide teams zullen nog wel gaan stijgen verwacht ik.
Nou, dat is echt flauwekul. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ik vind het voetbal en de ontwikkelingen rondom die club wel interessant om te volgen, maar dat heb ik ook bij Feyenoord (nog wel meer omdat ik veel in Rotterdam ben) en Sparta. Ben meer fan van individuele spelers en coaches dan van clubs.
Ben overigens wel eens naar een wedstrijd van Ajax geweest maar dat viel me qua beleving enorm tegen. Echt heel erg afgeknapt op het 'bioscooppubliek' daar toen.
Wat Sinkgraven in Oranje betreft: laat hem eerst maar eens een paar goede wedstrijden tegen behoorlijke tegenstanders spelen als linksback (Feyenoord, PSV, AZ, Europa League). Daarin volg ik Gretz/Jack van Gelder niet.
Martial schreef:
Geen Ajacied?

Je moet je teksten over Ajax nog maar eens teruglezen ...... enne hou je papierenrol bij de hand hè
(quote)
Geen Ajacied?

Nou, dat is echt flauwekul. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ik vind het voetbal en de ontwikkelingen rondom die club wel interessant om te volgen, maar dat heb ik ook bij Feyenoord (nog wel meer omdat ik veel in Rotterdam ben) en Sparta. Ben meer fan van individuele spelers en coaches dan van clubs.
Ben overigens wel eens naar een wedstrijd van Ajax geweest maar dat viel me qua beleving enorm tegen. Echt heel erg afgeknapt op het 'bioscooppubliek' daar toen.
Wat Sinkgraven in Oranje betreft: laat hem eerst maar eens een paar goede wedstrijden tegen behoorlijke tegenstanders spelen als linksback (Feyenoord, PSV, AZ, Europa League). Daarin volg ik Gretz/Jack van Gelder niet.
0
geplaatst: 26 september 2016, 17:26 uur
De plaatselijke FC heeft volgens mij een behoorlijk hoog moyenne tegen Ajax.
Zit momenteel inmiddels in een wat beter fase maar heeft nog wel wat in te halen.
Ik zou zeggen, schroom niet, neem het er van, geef alles wat je hebt (de enige wedstrijd die Willem II wist te winnen was ook in de Arena) en misschien dat Haller eindelijk kan aantonen dat Ajax beter hem dan Ziyech had kunnen kopen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.