Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 19:08 uur
Tuurlijk, maar dat is hier al zo vaak gezegd. Hij is nog veel te onstuimig, is een momentenvoetballer. Maar zoals hij door iedereen wordt verguisd, gaat me te ver. Ik denk dat hij in de toekomst best van waarde kan zijn voor Feyenoord. Maar dan moet hij wel de steun krijgen ipv een fluitconcert. Sowieso debiel om je eigen spelers uit te fluiten. En dan zeggen dat zoiets alleen bij Ajax voorkomt.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 20:31 uur
maar het valt toch wel mee de laatste tijd (zeg maar dit seizoen) met dat uitfluiten?
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:55 uur
Gisteren helaas niet. Maar het zijn vooral ook de tigduizend negatieve uitlatingen aan zijn adres, die niet mals zijn.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 00:29 uur
Martial schreef:
Maar aanstaande zondag een behoorlijk belangrijk en lastig potje tegen Heerenveen waar Feyenoord het de laatste jaren best wel lastig mee heeft thuis.
(quote)
Maar aanstaande zondag een behoorlijk belangrijk en lastig potje tegen Heerenveen waar Feyenoord het de laatste jaren best wel lastig mee heeft thuis.
Weet je, tegen ajax had ik vantevoren al zo'n gevoel van dat wordt weer een onterecht gelijkspelletje. Maar Heerenveen die pakken ze zondag.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 07:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Vond het echt een sterke actie van Basacikoglu, op het afronden na.
Hij moet nog veel leren (...)
Vond het echt een sterke actie van Basacikoglu, op het afronden na.
Hij moet nog veel leren (...)
De vraag is, of dit kan. Hij zit er namelijk al een tijdje en veel vorderingen worden er blijkbaar niet gemaakt. Scoren, voorzetten op maat of gewoon afspelen, er zit bij voetbal ook wel een soort van instinct bij.
Waarbij aangetekend dat Dolberg in zo'n wedstrijd wel 1 op 2 loopt (bijna 2 op 2 kansen) en verder spitsen als Pelle en Guidetti ook weinig moeite hadden met op het juiste moment uithalen vanuit alle hoeken en standen.
Jorgensen is een fijne spits maar ook nog niet zover. Zolang hij maar echter op de juiste plek weet te staan, pikt hij zijn doelpuntjes wel mee en is dus om die reden waardevol.
Ik vraag mij af wat Bilal nog is te leren, want het gaat niet om de benen, conditie of kracht maar om wat er omgaat in het hoofd, zijn keuzes dus op het veld.
Een echte spits had feilloos aangevoeld waar hij de bal op welk moment op welke plek moest plaatsen bij een 1 op 1 tegen een keeper. En had ook niet geaarzeld.
En dan moet je misschien concluderen dat het gemiddeld te weinig is wat hij kan laten zien.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 09:56 uur
Basacikoglu vergelijken met pure spitsen heeft ook niet zoveel zin.
Ik zie overigens wel verbeteringen; vind hem beter dan de vorige seizoenen. Vorig jaar had hij ook een aantal goede invalbeurten in het tweede seizoenshelft.
Snelheid is ook niet (echt) aan te leren. Instinct inderdaad ook niet, maar wel hoe je bepaalde dingen slimmer aan kunt pakken, efficiënter kunt zijn. Als zijn voorzet beter is, heb je een goede aan hem.
Tot slot: hij laat inderdaad nog te weinig zien. Heb bij hem sowieso het idee dat hij nog veel beter kan. Ik zou ook spelen met Berghuis en Elia (mits) fit op de flanken. Bilal kan wat extra's brengen als invaller.
Ik zie overigens wel verbeteringen; vind hem beter dan de vorige seizoenen. Vorig jaar had hij ook een aantal goede invalbeurten in het tweede seizoenshelft.
Snelheid is ook niet (echt) aan te leren. Instinct inderdaad ook niet, maar wel hoe je bepaalde dingen slimmer aan kunt pakken, efficiënter kunt zijn. Als zijn voorzet beter is, heb je een goede aan hem.
Tot slot: hij laat inderdaad nog te weinig zien. Heb bij hem sowieso het idee dat hij nog veel beter kan. Ik zou ook spelen met Berghuis en Elia (mits) fit op de flanken. Bilal kan wat extra's brengen als invaller.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 10:00 uur
Ik vind hem dit jaar ook een stuk beter eigenlijk. Nu moet je sowieso geen wonderen van hem verwachten (ik denk dat Berghuis en Elia meer talent hebben), maar in het eerste seizoen heeft hij echt nauwelijks iets laten zien.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 10:26 uur
herman schreef:
Ik vind hem dit jaar ook een stuk beter eigenlijk. Nu moet je sowieso geen wonderen van hem verwachten (ik denk dat Berghuis en Elia meer talent hebben), maar in het eerste seizoen heeft hij echt nauwelijks iets laten zien.
Altijd gedacht dat hij - net als Gustafson - een "diepteinvestering" was, een speler voor de termijn. Een speler die langzaam aan zou worden gebracht. Basaçikoglu gold ook bij Heerenveen als talent.
Bij Ajax kan je goed zien hoe dat werkt om talenten op termijn te brengen, of liever gezegd niet. Het problem is imo dat te veel te snel van dit soort talenten wordt verwacht. Het effect is overal zichtbaar, ook bij ManU - Depay bijv.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 10:44 uur
Ja, het nadeel is alleen dat ze best veel voor hem hebben betaald. Dat schept verwachtingen en vooralsnog is het de vraag of hij die in lost. Maar het is wel zuur om hem uit te fluiten, hij kan er ook niets aan doen dat een club zoveel geld voor hem over heeft.
Ben benieuwd of Gustafson weer boven komt drijven. Had vorig jaar een paar goede wedstrijden, maar nu hoor je er niet veel meer van.
Ben benieuwd of Gustafson weer boven komt drijven. Had vorig jaar een paar goede wedstrijden, maar nu hoor je er niet veel meer van.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 10:58 uur
Ik denk dat die Bilal in ieder geval een stuk beter is dan wie ook van het legioen 

0
geplaatst: 25 oktober 2016, 11:24 uur
herman schreef:
In het eerste seizoen was hij zwak, idd. Vorig jaar al iets beter (2e seizoenshelft) in de vorm van prima invalbeurten.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 11:25 uur
Mjuman schreef:
Altijd gedacht dat hij - net als Gustafson - een "diepteinvestering" was, een speler voor de termijn. Een speler die langzaam aan zou worden gebracht. Basaçikoglu gold ook bij Heerenveen als talent.
Bij Ajax kan je goed zien hoe dat werkt om talenten op termijn te brengen, of liever gezegd niet. Het problem is imo dat te veel te snel van dit soort talenten wordt verwacht. Het effect is overal zichtbaar, ook bij ManU - Depay bijv.
Is ook zo. Maar hij is nu bezig aan zijn derde seizoen. Dus nu moet het toch wel gaan gebeuren.
0
Martial
geplaatst: 25 oktober 2016, 12:00 uur
Mjuman schreef:
Altijd gedacht dat hij - net als Gustafson - een "diepteinvestering" was, een speler voor de termijn. Een speler die langzaam aan zou worden gebracht.
Altijd gedacht dat hij - net als Gustafson - een "diepteinvestering" was, een speler voor de termijn. Een speler die langzaam aan zou worden gebracht.
Ik vind het doodzonde dat Gustafson zo weinig aan de bak komt, zelf ben ik wel een liefhebber van hem en heeft creativiteit in zich wat zo node gemist wordt op dat middenveld, maar ja Kuyt loopt in principe op z'n plekkie

De combi Jørgensen / Gustafson wil ik trouwens ook wel eens zien

0
geplaatst: 25 oktober 2016, 13:14 uur
De laatste tijd komt Tapia op zijn "plekkie" er in. De ene keer dat Gustafson mee mocht doen dit jaar was hij wel zo vreselijk slecht... Ik denk dat Dirk morgen weer een vrije avond krijgt dus wellicht een kans
1
geplaatst: 25 oktober 2016, 22:33 uur
PSV kan zich in ieder geval weer vol op de competitie storten...
1
geplaatst: 25 oktober 2016, 22:33 uur
vigil schreef:
Nondeju, ik wilde net exact hetzelfde posten

0
geplaatst: 25 oktober 2016, 22:39 uur
Waarom? Derde plek levert toch ook overwintering op?
Ze zullen toch gewoon vol aan de bak moeten de komende 3 keer in Europa.
EDIT: O ja, de beker niet meer, maar dat is toch al niet eens een troostprijs
Ze zullen toch gewoon vol aan de bak moeten de komende 3 keer in Europa.
EDIT: O ja, de beker niet meer, maar dat is toch al niet eens een troostprijs
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 23:24 uur
gigage schreef:
Zo, daar zijn we ook weer vanaf.
Zo, daar zijn we ook weer vanaf.
Paste - net zoals vorig jaar - gewoon niet goed in het concept; vanaf nu gaat alles gewoon beter

0
geplaatst: 25 oktober 2016, 23:28 uur
Daar loopt het stadhuisplein in de lichtstad niet voor vol inderdaad.
4
geplaatst: 26 oktober 2016, 07:16 uur
Mjuman schreef:
Paste - net zoals vorig jaar - gewoon niet goed in het concept; vanaf nu gaat alles gewoon beter
Ik ben bang dat ook de Champions League en de gewone competitie dit jaar PSV eigenlijk niet zo goed in het uitgestippelde concept past.
Wellicht had een "snipperjaar" beter uitgekomen

0
geplaatst: 26 oktober 2016, 10:41 uur
We weten allemaal dat de meeste dromen bedrog zijn, maar wie met een zuidelijk rood-wit hart droomt er nou niet van de blauw-wit geruite Beieren volgende week minimaal goed weerstand te kunnen bieden en een goed resultaat te behalen?
Als tegenprestatie wil ik dan best volgend jaar de Bierfeste bezoeken in München en het BMW-museum, vlakbij de Allianzarena - alhoewel "arena"...
Stillekesan droom ik ook van een remonte net zoals die van Feyenoord vorig seizoen.
en het voltooid deelwoord van uitkomen vervoeg je met zijn als hulpwerkwoord
Als tegenprestatie wil ik dan best volgend jaar de Bierfeste bezoeken in München en het BMW-museum, vlakbij de Allianzarena - alhoewel "arena"...
Stillekesan droom ik ook van een remonte net zoals die van Feyenoord vorig seizoen.
en het voltooid deelwoord van uitkomen vervoeg je met zijn als hulpwerkwoord

1
geplaatst: 26 oktober 2016, 16:16 uur
Hier weer eens een geinige anekdote van Ibra.
"De derby is nieuw voor mij, maar ik weet hoe dit soort wedstrijden gaan. De strijd om de stad en je wil altijd de baas van de stad zijn", vervolgt de aanvaller. "Of ik al fans van Manchester City in de stad heb gezien? Ja, maar na de ontmoeting waren het fans van Manchester United."

"De derby is nieuw voor mij, maar ik weet hoe dit soort wedstrijden gaan. De strijd om de stad en je wil altijd de baas van de stad zijn", vervolgt de aanvaller. "Of ik al fans van Manchester City in de stad heb gezien? Ja, maar na de ontmoeting waren het fans van Manchester United."

0
geplaatst: 26 oktober 2016, 17:20 uur
Dat snipperjaar hebben ze dus ook opgenomen, het is allemaal veel te traag en ongeïnspireerd,iedereen lijkt uit vorm

Dat wordt niks meer dit seizoen.
1
Hendrik68
geplaatst: 26 oktober 2016, 20:19 uur
Gekkenhuis in Cleveland. Na de NBA titel zijn de honkballers van de Indians goed begonnen op weg naar de titel in de World Series. Corey Kluber schreef op indrukwekkende wijze historie door voor het eerst in de World Series 8 van de eerste 9 Cubs met 3 slag uit te gooien. Echt niet normaal.
0
geplaatst: 26 oktober 2016, 22:47 uur
Zo. Feyenoord deed het, net als Ajax, lekker tegen de amateurs.
0
geplaatst: 26 oktober 2016, 23:01 uur
Excelsior in hoek waar klappen vallen. Erg povertjes.
Maar Feyenoord opbeurend actief en zich prima weten op te laden na klassieker.
Die Kurto kan nog aardig keepen.
Maar Feyenoord opbeurend actief en zich prima weten op te laden na klassieker.
Die Kurto kan nog aardig keepen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.