Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2016, 21:36 uur
vigil schreef:
Ben ik trouwens de enige die de commentator Koert Westerman (met 1 n) echt enorm slecht vind. Niet perse om deze wedstrijd hoor, dat gevoel ik heb ik bij elke wedstrijd met hem achter de microfoon.
Ben ik trouwens de enige die de commentator Koert Westerman (met 1 n) echt enorm slecht vind. Niet perse om deze wedstrijd hoor, dat gevoel ik heb ik bij elke wedstrijd met hem achter de microfoon.
Nee klopt. Ben naar FOX gegaan, zelfde pot, andere commentator.
0
geplaatst: 24 november 2016, 23:51 uur
Hij is niet de beste commentator, maar hij heeft ten minste nog wel wat enthousiasme. Daar ontbreekt het bij veel
commentatoren tegenwoordig aan.
commentatoren tegenwoordig aan.
0
geplaatst: 24 november 2016, 23:52 uur
Dat wel. Maar dan kan je net zo goed een willekeurige supporter achter die microfoon zetten.
0
geplaatst: 25 november 2016, 00:45 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat wel. Maar dan kan je net zo goed een willekeurige supporter achter die microfoon zetten.
Joh, stop een extra wortel in je schoen. Nou je tenminste nog een mogelijkheid om over iets anders te zeiken dan de k*prestatie van je team

0
geplaatst: 25 november 2016, 10:58 uur
Mjuman schreef:
Joh, stop een extra wortel in je schoen. Nou je tenminste nog een mogelijkheid om over iets anders te zeiken dan de k*prestatie van je team
(quote)
Als ik de prestaties van mij team zou ontlopen, had je me hier niet zo vak gezien de laatste 8 jaar... Dat is nou precies het enige dat je Feyenoordsupporters niet kunt verwijten.
1e helft was redelijk, 2e helft dramatisch.
0
geplaatst: 25 november 2016, 23:07 uur
Mju mag nu een week niet meer klagen. 
Ik wel dus met een gerust hart melde de trainer van de landskampioen dat Luuk weer sneller schiet dan zijn schaduw, op het trainingsveld vooralsnog.

Ik wel dus met een gerust hart melde de trainer van de landskampioen dat Luuk weer sneller schiet dan zijn schaduw, op het trainingsveld vooralsnog.
0
geplaatst: 26 november 2016, 00:26 uur
Ik heb Luuk opgesteld als aanvoerder van mijn Scorito-ploeg. Ik voel dat het dit weekend al goed gaat komen 

0
geplaatst: 26 november 2016, 13:44 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik heb Luuk opgesteld als aanvoerder van mijn Scorito-ploeg. Ik voel dat het dit weekend al goed gaat komen
Mooi, dan is de koppositie na dit weekend van mij

0
geplaatst: 26 november 2016, 20:53 uur
psv scoort uit een pingel en ons aller Luuk maakt ook nog een doelpunt (weliswaar via zijn rug maar toch...), komt alles toch nog goed 
edit: en de 2de van Luuk, nu wel een mooie

edit: en de 2de van Luuk, nu wel een mooie
0
geplaatst: 27 november 2016, 00:42 uur
Haha indeed, Ze staan nu al 3 punten los van de virtuele nacompetitie streep
wie houdt ze tegen?
FC Utrecht pas 4 dus een potje winnen zou ook wel van pas komen. Mocht Sparta dan ook nog winnen, dan wordt er een gat geslagen met het rechterrijtje.
wie houdt ze tegen?FC Utrecht pas 4 dus een potje winnen zou ook wel van pas komen. Mocht Sparta dan ook nog winnen, dan wordt er een gat geslagen met het rechterrijtje.
0
geplaatst: 27 november 2016, 00:57 uur
De aanloop was moeilijk maar nu zijn we niet meer te stoppen. 
Volgende week de topper tegen Ajax.

Volgende week de topper tegen Ajax.
0
geplaatst: 27 november 2016, 14:07 uur
Verstappen kan weer beginnen aan een inhaalrace, wat jammer zeg. 

1
geplaatst: 27 november 2016, 14:25 uur
Is dat zo?
Volgens mij heb ik het niet zo vaak over FC Groningen.
Maar goed, lekker belangrijk, Formule1 is aan de gang.
Volgens mij heb ik het niet zo vaak over FC Groningen.
Maar goed, lekker belangrijk, Formule1 is aan de gang.
1
geplaatst: 27 november 2016, 15:46 uur
Zo, dat was nog even spannend tot de laatste ronde dankzij Vettel.
Toch weer erg knap van Verstappen om nog vierde te worden, denk wel dat er nog meer in had gezeten als hij niet gespind had bij de start.
Toch weer erg knap van Verstappen om nog vierde te worden, denk wel dat er nog meer in had gezeten als hij niet gespind had bij de start.
0
Martial
geplaatst: 27 november 2016, 18:11 uur
En zijn er nog mensen die denken dat Feyenoord kampioen gaat worden 
Genieten hoor van Nelom, Vilhena en Elia is de allerbeste vandaag

Genieten hoor van Nelom, Vilhena en Elia is de allerbeste vandaag

0
geplaatst: 27 november 2016, 18:42 uur
3-3...
Met nog een kwartier te gaan al de tegenstander gaan feliciteren
Met nog een kwartier te gaan al de tegenstander gaan feliciteren

0
geplaatst: 27 november 2016, 18:46 uur
Anti-jinx.

Zou je toch willen adviseren om alvast een paar screenshots te maken.
De stand kan niet heel lang meer dezelfde blijven.
1
geplaatst: 27 november 2016, 18:50 uur
FC Utrecht dat dit seizoen dus tegen de gehele top 3 vrij onnodig een voorsprong weggeeft.
Als ze in die wedstrijden wat beter verdedigd hadden hadden ze gewoon 2e gestaan. 
Als ze in die wedstrijden wat beter verdedigd hadden hadden ze gewoon 2e gestaan. 
0
geplaatst: 27 november 2016, 18:55 uur
Gretz schreef:
De stand kan niet heel lang meer dezelfde blijven.
Tja, Ajax verdiende ook geen overwinning maar het gebeurde weer wel.De stand kan niet heel lang meer dezelfde blijven.
Verder deed onze Deense vriend het weer goed met een goal en assist in de 10 minuten blessure tijd.
Bilal viel trouwens goed in, gevaarlijke voorzet na gevaarlijke voorzet (die van der Marel was ook een partij slecht). Meestal is het niets dus dat mag dan ook wel eens gezegd worden. Wat Elia aan 't doen was weet ook niemand, man man man wat kansloos
1
geplaatst: 27 november 2016, 18:57 uur
Als ze tegen andere clubs altijd het zelfde kunnen brengen als tegen Feyenoord en (vooral) Ajax dan worden ze ongeslagen kampioen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.