MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
west schreef:
(quote)

Hé, wat lees ik hier. Wij delen iets, maar dan andersom!

Je bent wel fan maar geen sympathisant?

GrafGantz schreef:
(quote)

Je bent wel fan maar geen sympathisant?

Goedemorgen! Ik ben Feyenoord fan (en Utrecht sympathisant). Andersom dus.

Mwaahh, mss onbewust Running On Empty, maar ik geloof niet dat Gio in de kleedkamer die boodschap heeft verkondigd. Ik denk dat Feyenoord ook status nastreeft, natuurlijk is de prioriteit de landstitel, 100%, maar als je eerlijk bent is er van een "Top 3" positie al jaren geen sprake, ondanks de redelijk goede eindrangschikking de afgelopen jaren. Hoe vervelend ik het het vind, Feyenoord is sinds de financiële ellende serieus achterop geraakt (mss wel eerder) bij Ajax en PSV en de EL biedt kansen om dat weer wat recht te trekken. Dat eergevoel speelt best sterk in Rotown.

Komt trouwens weer een aardige finale aan, tegen AZ zullen we gaan zien of de mannen echt willen.

west schreef:
(quote)

Goedemorgen! Ik ben Feyenoord fan (en Utrecht sympathisant). Andersom dus.

Mooie combinatie als zoon van Rotterdamse ouders ben ik van jongs af aan Feyenoord-fan, maar aangezien ik al 12 jaar in Utrecht woon, heb ik ook behoorlijke sympathie voor de plaatselijke fc

En er zijn er nog veel meer in het statsie!

Wie gaat er winnen? Nico of Badr?

gigage schreef:

Ga's ff terug in je hok Pluto - Peejeesvauw against Go Ahead, fucking 1 - 0
Zo gaat dat record van 18 gelijke spelen in één seizoen (Sparta, PEC, FC Twente) nimmer uit de boeken; PSV lag nét zo goed op koers

Ja , was weer een ouderwetse flinke afstraffing. Speaking of which;

ow, tis Rico haha
in ieder geval. Het begint! hè hè

One armed bandit.

Gelukkig is/was het zwaargewicht boksen wel geweldig, want het kickboxen viel toch sterk tegen. Zeer afwachtend en dan begint de mainevent aantrekkelijk, eindigt het op zo een manier.

Wát een match tussen Whyte en Chisora. 12 ronden en all the way genieten. Lange tijd geleden dat m'n pa en ik zo van een bokspartij hebben genoten.

Ik zag nog een bokser k.o gaan die aan het zuurstof moest.

Ik mis trouwens wel de K1, dat was altijd wel spektakel.

Het doet me goed dat Kuyt niet in de basis staat. Dat getuigt van wat lef van Van Bronckhorst, en ik kan de keuze wel volgen gezien Kuyts prestaties de laatste wedstrijden.

Het werkt wel voorlopig

0-3 bij rust en de eerste 35 werd AZ helemaal ondersteboven gespeeld. 0-5 had ook wel mogelijk geweest (Elia op de paal bv).

Onze Deense vrind weer 2 assists en 1 goal er bij

AZ nog in de roes van donderdag

Dan zijn ze daar inmiddels wel uit vrees ik

Martial
vigil schreef:

Onze Deense vrind weer 2 assists en 1 goal er bij

Ja en dan te denken dat de zogenaamde "voetbalkenners" en analisten maar niet echt onder de indruk raken van deze geweldige Jørgensen en afgelopen maandag durfde v/d Gijp zelfs nog te zeggen dat Jørgensen in de buurt kwam van "alleskunner" Luuk de Jong nu is v/d Gijp toch al niet serieus te nemen maar toch....

Jørgensen is voor mij de man van de 1e seizoenshelft en een geweldige aankoop gebleken.

Perez en Verbeek waren unaniem lovend over hem vanmiddag. Al had hij er nog wel 1 of 2 moeten maken.

Op zich hebben we weinig te zeuren maar als het een keer 0-7 had moeten worden...

vigil schreef:
Op zich hebben we weinig te zeuren maar als het een keer 0-7 had moeten worden...

Niet alles kan erin, maar nog eentje in de tweede helft had toch wel gemoeten. Maar hallo: wat een fantastische wedstrijd van Feyenoord zeg! AZ was in eigen huis volkomen kansloos. Wow!

Nee dat snap ik, maar de laatste 10 minuten liep de een na de andere er doorheen

Haha, Ajax.

En Feyenoord is herbstmeister, lekker

Volgende week gelijkspelletje of winst voor PSV zou wel aardig zijn

dix
Twente Ajax 1-0 ?

Ach dan is dat verlies van AZ toch nog ergens goed voor geweest.

Hendrik68
Vandaag zijn in de NFL de ogen onder andere gericht op de AFC South en AFC West. In de AFC South staan er 3 teams bovenaan. De Titans, de Texans en de Colts. Leek het er even op dat niemand de divisie wilde winnen, de laatste weken komt de boel aardig op stoom. De Colts en de Texans spelen vandaag tegen elkaar, terwijl de Titans tegen de Broncos moeten. Een maand geleden zouden de Broncos dit waarschijnlijk nog vrij eenvoudig gewonnen hebben, maar Marcus Mariota, de grote belofte van Oregon State is in zijn 2e seizoen goed op dreef en staan op het moment van schrijven met 10-0 voor. Dat is zuur voor de Broncos, want die kunnen een overwinning zeer goed gebruiken in de jacht op de Raiders, die afgelopen donderdag de kraker tegen de Chiefs toch wel verrassend verloren. Ik moet trouwens even een correctie maken: Ik zei dat de Chiefs vrijwel zonder verdediging op weg waren naar de Play Offs, maar ik was in de war met de Falcons. Die teams speelde vorige week tegen elkaar, vandaar. De Chiefs hebben juist een van de beste verdedigingen van de NFL dit jaar. Maar door die overwinning van de Chiefs is de spanning helemaal te snijden en is er nog geen pijl op te trekken wie de divisie wint en daarmee een vrij weekend in de 1ste week van de play offs, tegemoet gaat.

Toppers later vanavond, de Seahawks tegen de Packers en de Cowboys tegen de Giants. De Cowboys zijn inmiddels zeker van de play offs en mochten de Giants vandaag kunnen stunten dan zijn ook zij hard op weg.

Titmeister schreef:
En Feyenoord is herbstmeister, lekker

Van harte. En dat al 1 ronde voor het einde van de eerste seizoenshelft.

gigage schreef:
(quote)

Van harte. En dat al 1 ronde voor het einde van de eerste seizoenshelft.

Dank je! Hopelijk kunnen ze het tot het einde volhouden.

Nu volgende week PSV nog een duit in het zakje.
Niet om Feyenoord verder op weg te helpen, maar natuurlijk alleen om voor zichzelf de laatste strohalm te pakken

jasper1991 schreef:
Het doet me goed dat Kuyt niet in de basis staat. Dat getuigt van wat lef van Van Bronckhorst, en ik kan de keuze wel volgen gezien Kuyts prestaties de laatste wedstrijden.

Goede zet. Roep ik al vanaf het begin van dit seizoen. Toornstra is nu gewoonweg beter op 10. En Berghuis is beter dan Toornstra op rechtsbuiten.

Kuyt is te traag, kan het niet meer belopen. En een leider hebben we al in geweldenaar El Ahmadi.

En die Jorgensen, wat een klasbak. Betrokken bij de laatste 8 goals; 4 doelpunten en 4 assists. En op ruime afstand de meest waardevolle speler van de Eredivisie. Fijne vent ook. Had al een goed gevoel over hem vooraf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:12 uur

geplaatst: vandaag om 04:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.