MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
herman schreef:
Dat eerste

Ben je nog steeds internet aan het afstruinen Herman? Geef het op: er is niks te vinden!

Mja, ik moest vanuit werk bijna meteen naar cursus en toen ik eenmaal thuis was vond ik het niet zo aardig/gezellig om nog een oude wedstrijd terug te gaan zoeken. En nu heb ik daar eigenlijk ook geen zin meer in, geloof het wel zo'n beetje. Ik vind wel dat de scheidsrechter (mijn naamgenoot ) wat op de hand van de thuisploeg was, maar dat voordeel hebben Ajax en PSV ook vaak. Zo had hij bv. wel geel aan Kuijt mogen geven wegens protesteren. Maar desondanks wel een dik verdiende overwinning hoor. Sparta was slecht, maar dan nog is het aan de tegenstander om daar gebruik van te maken. Viel me trouwens op wel op dat Pastoor erbij 3-0 achter een verdediger uithaalde voor een aanvallende middenvelder. Alsof hij dacht het tij nog te kunnen keren. Daarna was het helemaal klaar voor Sparta.

vigil schreef:
als speler en trainer nog wel

Bosz overigens ook als speler onder Van Hanegem

Die was de kampioenswedstrijd geschorst, toch? Vond dat toen erg sneu voor hem. Sta je dan met je stropdas tussen al het roodwit.

herman schreef:
Mja, ik moest vanuit werk bijna meteen naar cursus en toen ik eenmaal thuis was vond ik het niet zo aardig/gezellig om nog een oude wedstrijd terug te gaan zoeken. En nu heb ik daar eigenlijk ook geen zin meer in, geloof het wel zo'n beetje. Ik vind wel dat de scheidsrechter (mijn naamgenoot ) wat op de hand van de thuisploeg was,

Nee. Dit was juist andersom. Wij komen wel met voorbeelden. Feyenoord had 2 penalty's kunnen krijgen (en 1 moeten krijgen).

maar dat voordeel hebben Ajax en PSV ook vaak. Zo had hij bv. wel geel aan Kuijt mogen geven wegens protesteren.

Kuijt is aanvoerder. Maar dan nog: een gele kaart voor Kuijt zou niks aan het spelbeeld veranderd hebben.

Maar desondanks wel een dik verdiende overwinning hoor. Sparta was slecht, maar dan nog is het aan de tegenstander om daar gebruik van te maken. Viel me trouwens op wel op dat Pastoor erbij 3-0 achter een verdediger uithaalde voor een aanvallende middenvelder. Alsof hij dacht het tij nog te kunnen keren. Daarna was het helemaal klaar voor Sparta.

Verder wel een beetje flauw hoor. Eerst beweer je stellig: "We moeten nu niet echt gaan doen dat ze het hele seizoen zo geweldig spelen omdat ze vorige week in het zadel werden geholpen door de scheids". En nu blijkt dat je eigenlijk geen idee hebt op welke momenten je doelde.

Maar goed, zand erover. Ik vind dat Feyenoord prima - en zelfs goed - heeft gevoetbald de laatste 2 wedstrijden (tegen Sparta 6 knappe en een paar prachtige goals gezien). Als het slecht is, zeg ik het ook (GAE, Utrecht).

gigage schreef:
(quote)

Vond dat toen erg sneu voor hem. Sta je dan met je stropdas tussen al het roodwit.

Nou daar zal je Bosz mei 2017 niet over horen klagen.

gigage schreef:
(quote)

Die was de kampioenswedstrijd geschorst, toch? Vond dat toen erg sneu voor hem. Sta je dan met je stropdas tussen al het roodwit.

Klopt, hij kreeg onterecht geel in de wedstrijd er voor (uit tegen MVV) en was tien helemaal van slag.

Man man man, die Evert ten Napel.

Ik luister liever naar het krassen van nagels op een schoolbord.

Nou ja gelijk heb je maar zo lang Dirk maar weer wat zelfvertrouwen kan tanken

Die dekselse Dirk Kuijt. Volgens ten Napel. Zucht.

Heerlijk hoor hoe Feyenoord tegenwoordig over tegenstanders heen walst (2e helft). Alsof ze er niet staan.

Jorgensen weer een goal en een assist. Kongolo ook weer terug. Top.

Dekselse Dirk (hoppaaa) had er al 5 kunnen maken maar goed met (voorlopig) 3 zal hij ook wel tevreden zijn verwacht ik

Zal Wang gegokt hebben? Hoe die keeper van ADO uitkomt. Dat kan niet.

Voorstel voor de loting kwartfinales:
FC Utrecht-Volendam
Feyenoord-Ajax
AZ-Heerenveen
Sparta/Heracles-Vitesse

Denk je niet dat Ajax zich gaat sparen voor de "topper" van zondag a.s.?

gigage schreef:
Denk je niet dat Ajax zich gaat sparen voor de "topper" van zondag a.s.?

Jong Ajax wint ook wel van Cambuur denk ik, daar is Ajax 1 niet voor nodig

Nicolage Rico schreef:
Zal Wang gegokt hebben? Hoe die keeper van ADO uitkomt. Dat kan niet.

Ik las laatst wel iets over clubs die werden overgenomen door matchfixers, o.a. om geld wit te wassen en spelers uiteraard te kunnen manipuleren.
Ze zijn dan vooral geïnteresseerd in clubs die in het rechter rijtje van hun competitie staan

musician schreef:
(quote)

Ik las laatst wel iets over clubs die werden overgenomen door matchfixers, o.a. om geld wit te wassen en spelers uiteraard te kunnen manipuleren.

Hé, eerste matchfixs reacties. Ik had het er al eerder over, maar niemand reageerde. Wat jij noemt was de voorpagina van de Volkskrant niet lang geleden.

Running On Empty schreef:
(quote)

Jong Ajax wint ook wel van Cambuur denk ik, daar is Ajax 1 niet voor nodig

It was (almost) 20 years ago today... En Ajax had toen het sterkste team van Europa en moesten ze toen ook niet tegen Cambuur dat in de1ste divisie speelde

west schreef:
(quote)

Hé, eerste matchfixs reacties. Ik had het er al eerder over, maar niemand reageerde. Wat jij noemt was de voorpagina van de Volkskrant niet lang geleden.

Ach ja, Feyenoord is nog geen Monaco. Als je ziet wat voor uitslagen die thuis allemaal neerzetten dit seizoen.

Martial
vigil schreef:
Dekselse Dirk (hoppaaa) had er al 5 kunnen maken maar goed met (voorlopig) 3 zal hij ook wel tevreden zijn verwacht ik

Zaterdag gewoon weer op de bank wat mij betreft

Nicolage Rico schreef:
Die dekselse Dirk Kuijt. Volgens ten Napel. Zucht.

Heerlijk hoor hoe Feyenoord tegenwoordig over tegenstanders heen walst (2e helft). Alsof ze er niet staan.

Jorgensen weer een goal en een assist. Kongolo ook weer terug. Top.

Dat Dirk pingels erin kan rossen, dat wisten we al. Ook een kwaliteit *PSV kuch* , maar verder zag ik 'm vooral opgelegde kansen missen (naast een inglijer op een prachtige pass).

Vind het vooral knap van Feyenoord dat ze na iets mindere periode er weer helemaal staan, word er onrustig van, Herbstmeister voor de laatste speelronde......het zal toch niet dat....

Ze moeten El Ahmadi gewoon afkopen, Afrika cup tsss, wat stelt dat nou voor, met Feyenoord landskampioen worden, da's pas geschiedenis schrijven

Martial
Nicolage Rico schreef:

Heerlijk hoor hoe Feyenoord tegenwoordig over tegenstanders heen walst

Hoe zou dit nu toch komen??

Nicolai Jørgensen is de naam

Vilhena heeft anders ook een aardige wals in huis

Z'n route is alleen nogal voorspelbaar: altijd richting de goal

Martial schreef:
(quote)

Hoe zou dit nu toch komen??

Nicolai Jørgensen is de naam

Hij is geen Cruijff hè.

El Ahmadi was ook weer geweldig.

Balen dat die winterstop eraan komt.

herman schreef:
(quote)

Ach ja, Feyenoord is nog geen Monaco. Als je ziet wat voor uitslagen die thuis allemaal neerzetten dit seizoen.

Ja: en alles praktisch belastingvrij daar!

Ja... ik had eigenlijk verwacht dat Monaco wel zou wegvallen nadat de eigenaar heel veel geld aan zijn scheiding kwijt was, maar niets is minder waar. De laatste 11 wedstrijden gewonnen met een doelsaldo van 50-4 ofzo.

Running On Empty schreef:
Voorstel voor de loting kwartfinales:
FC Utrecht-Volendam
Feyenoord-Cambuur
AZ-Heerenveen
Sparta/Heracles-Vitesse

Ja zo klopt het weer

Ondertussen in Leeuwarden...

vigil schreef:
Ja zo klopt het weer

Nieuwe slogan:
Wij zijn Ajax
Wij zijn de arrogantste

Bizarre nederlaag. Complete afgang.

AD: ajax staat voor schut
TG: zeperd ajax in Leeuwarden
Bosz: schande is nog mild uitgedrukt
NU: ajax blameerde zich
NOS: Cambuur schakelt net als in 1996 ajax uit

Wat een grap!

Sorry dat ik het zeg maar een beetje een motherfucker is die Brogno wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:44 uur

geplaatst: vandaag om 05:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.