MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ik zou in een uitwedstrijd waarbij je amper van je eigen helft af komt tegen de miljoenenformatie Man City ook kiezen voor een 32 jarige spits een 31 jarige rechtsbuiten en een niet verdedigende midmid (Fer)...NOT! Hup, Narsingh erin voordat het te laat is. Die presteert het beste met de rug tegen de muur tegen topclubs.

Martial
luigifort schreef:
Come on Tukkers!!!

Nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ja dat zeg je ook pas bij 0-2

Martial
Ja logisch toch als hij de 0-2 maakt

Martial schreef:
(quote)

Nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

U riep mij?

Wat een heeeeerlijke overwinning. Wat een held die Botteghin. Niet minder dan een 9 vandaag. Wat scoort hij belangrijke goals.

Ik maak me wel een beetje zorgen om El Ahmadi. Die zit er helemaal doorheen, waardoor hij het niveau van vorig seizoen haalt. Misschien maar een weekje rust geven...

Ja bij de 0-1 Nico roepen slaat inderdaad nergens op

Ja Botteghin, is mis hem nog elke week.

Goed weer voor het moreel!
FC Twente een belangrijke hobbel, daar wint ook niet iedereen

El Ahamadi inderdaad maar een weekje rust.
Maar uiteraard wel goed, dat hij er na zo'n groot toernooi er weer binnen een paar dagen toch staat.

trebremmit schreef:

Volgende week mogen jullie hem weer eens van dichtbij bekijken

De vitale 1-0 was vooral die van Elia: de enige echte beste speler van Feyenoord wat mij betreft.

jasper1991 schreef:
De vitale 1-0 was vooral die van Elia: de enige echte beste speler van Feyenoord wat mij betreft.

Nou, we hebben aardig wat spelers die daarvoor in aanmerking komen tegenwoordig. De uitblinkers wisselen elkaar regelmatig af; Jorgensen, Elia, Toornstra, El Ahmadi, Kongolo, Botteghin en Berghuis (vind ik) zijn de belangrijkste spelers.

Vandaag waren Botteghin, v/d Heijden (ja ja, dat ik dit ooit zou zeggen...) en Kongolo de beste spelers aan Feyenoordkant.

Elia was wel weer belangrijk met zijn assist. Jammer dat Karsdorp zijn niveau al maanden niet haalt. Of: wellicht is dit zijn niveau juist...

buizen
Ik begrijp totaal niet waarom er heel spastisch wordt gedaan over eens wat praten over politiek terwijl er wel een apart voetbaltopic is. Beide werken sterk polariserend.
God wat heb ik een hekel aan Ajax.

Een hekel aan Ajax, tja dat is ook weer zo politiek correct.

Wel een gelukje voor Feyenoord dat Ünal ten onrechte wordt afgevlagd

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Nou, we hebben aardig wat spelers die daarvoor in aanmerking komen tegenwoordig. De uitblinkers wisselen elkaar regelmatig af; Jorgensen, Elia, Toornstra, El Ahmadi, Kongolo, Botteghin en Berghuis (vind ik) zijn de belangrijkste spelers.

Vergeet Vilhena niet die is echt gegroeid dit seizoen, wat een baas op het middenveld is hij. Niet voor niets zijn de wedstrijden, dat hij er niet bij was, verloren gegaan. Ook Jones heeft Feyenoord er een aantal wedstrijden, waaronder vandaag, er doorheen geholpen.

Verder was dit een van de 4 cruciale wedstrijden, die gaan bepalen of Feyenoord kampioen wordt. Het eerste goede resultaat daarin is in ieder geval binnen

Jones wilde ik ook noemen ja. Hoewel hij niet heel vaak bepalend is geweest.

Vilhena speelt een wedstrijd of 10 best goed. Echter; wel zonder bal. Heerlijke balveroveraar. Met bal moet het echt beter. Hij is ook zelden de uitblinker. Ennuh: toen hij er niet bij was toen er verloren werd, was El Ahmadi er ook niet bij. Dat is teveel van het goeie. Komt bij dat hun vervangers tekort komen (minus Toornstra).

4 wedstrijden? Maak daar maar 6 of 7 van.

Paap_Floyd schreef:
Wel een gelukje voor Feyenoord dat Ünal ten onrechte wordt afgevlagd

Klopt. In de 2e helft was het andersom; toen kon El Ahmadi op de goal aflopen met de bal en werd ten onrechte afgefloten. Daar hoor ik dan weer niemand over. Zat zelfs niet eens in de samenvatting - net als die megakans voor Berghuis. Waarom zit je dan achter de knoppen van de NOS vraag ik me af.

Je kunt natuurlijk ook niet 92 minuten hoogtepunten laten zien......

dix
buizen schreef:
Ik begrijp totaal niet waarom er heel spastisch wordt gedaan over eens wat praten over politiek terwijl er wel een apart voetbaltopic is. Beide werken sterk polariserend. God wat heb ik een hekel aan Ajax.
Volgens mij werk je hier zelf polariserend, en geef je het topic de schuld.

buizen
dix schreef:
(quote)
Volgens mij werk je hier zelf polariserend, en geef je het topic de schuld.

Onzin, gewoon een serieuze opmerking. Maar laat maar.

panjoe (moderator)
buizen schreef:
(quote)

Onzin, gewoon een serieuze opmerking. Maar laat maar.

Gewoon een serieuze opmerking zonder redelijke onderbouwing. Komt zeker door je laatste zin (in beide berichten) eerder over als een schreeuw om aandacht dan een serieuze bijdrage aan dit topic. Er wordt hier het overgrote deel van de tijd op een volwassen manier over voetbal gediscussieerd, dat is toch mooi?

buizen
Heb al vaak genoeg er iets over opgemerkt, panjoe. Flauwe reactie. Nogmaals: laat maar.

trebremmit schreef:
Volgende week kun je hem weer zien spelen. Zou mooi zijn als FC Groningen de gelijkespellenreeks kan voortzetten.

Weinig kans, maar goed je weet het nooit, we hebben al een hele tijd niet meer verloren.
Maar toch, het voetbal is echt heel erg slecht en er worden veel spelers verkocht en verhuurd maar er komt niks voor terug, er zit alleen maar achteruitgang in. Zo'n Hateboer gaat weg en er komt niks voor terug, zelfde geldt voor Rusnak, en dan heb je Van Weert geblesseerd is de enige overgebleven spits Sorloth die er niks van kan.

De tijden van Tadic, Kostic, Nevland, en ga zo maar door zijn wel voorbij, zo lijkt het bij Groningen. Hoe dat komt, een van onze betere scouts en technisch manager zit nu bij Ajax. En ze willen vol voor de jeugd gaan met een nieuw topsportzorgcentrum waar Gerard Kemkers manager wordt. Daarom wordt er denk ik weinig meer geïnvesteerd in nieuwe spelers.

Die bloedeloze 0-0 tegen Heerenveen was wel het failliet van de noordelijkste aanvalsdrift. Punten pakken lijkt het devies en het werkt en Ik kan Faber geen ongelijk geven. Die negende plek is totnutoe het hoogste waar ze gestaan hebben dit seizoen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Klopt. In de 2e helft was het andersom; toen kon El Ahmadi op de goal aflopen met de bal en werd ten onrechte afgefloten. Daar hoor ik dan weer niemand over. Zat zelfs niet eens in de samenvatting - net als die megakans voor Berghuis. Waarom zit je dan achter de knoppen van de NOS vraag ik me af.
Sterker nog: waar de situatie van Ünal tot niets leidde, wisten we niet wat er zou zijn gebeurd in de situatie van El Ahmadi. Er zijn wel een paar wedstrijden geweest waarin Feyenoord geluk had, maar de overwinning van vanmiddag lijkt me verdiend.

Volgens mij had Roda ook twee dotten van kansen om gelijk te maken. Yannis Ajaxtasiou haalde zijn beste speler eraf en dat buitenspeldoelpunt in de slotminuut deed niet meer ter zake. Die overwinning lijkt me ook zwaar bevochten (maar terecht).

jasper1991 schreef:
(quote)
Sterker nog: waar de situatie van Ünal tot niets leidde, wisten we niet wat er zou zijn gebeurd in de situatie van El Ahmadi. Er zijn wel een paar wedstrijden geweest waarin Feyenoord geluk had, maar de overwinning van vanmiddag lijkt me verdiend.

Bij de eerste keer liepen ze met z'n 3-en op de Feyenoordgoal af. Dat had wel tot iets geleid; een goal of een flater.

Leuke super bowl. Stadion in shock haha. O

gigage schreef:
Die bloedeloze 0-0 tegen Heerenveen was wel het failliet van de noordelijkste aanvalsdrift. Punten pakken lijkt het devies en het werkt en Ik kan Faber geen ongelijk geven. Die negende plek is totnutoe het hoogste waar ze gestaan hebben dit seizoen.

Heerenveen voetbalt goed hoor. Hadden gisteren minimaal een punt verdiend.

Maar goed dat gebeurde dus niet en FC Utrecht staat gewoon VIERDE !!!

PSV doet het nu al in zijn broek voor komende zondag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.