MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
toch 40 minuten de nul gehouden.
Er zijn een paar spelers die liever niet aan de bal komen. Bazoer en Wijnaldum zullen toch een tandje moeten bijzetten. Aanvallen met maar 3 man heeft niet zoveel zin.

En waarom Daley Blind aanvoerder?

Hij raakt amper zelf een fatsoenlijke bal, laat staan dat hij het team kan motiveren en aansturen.

Wat een lachertje is Danny Blind toch als bondscoach. Als je je eigen zoon aanvoerder maakt dan heb je werkelijk oogkleppen op..

gepoort!!

Topcoach en een top team

Op een gegeven moment stond de halve kampioensploeg van 2015 op het veld. Het was een mooi gezicht.

Jammer. Ze gaan nog winnen ook....kan Blind er nog niet uitgedonderd worden..

Die Engelsen speelden zo goed tegen Duitsland, snap er niks van.

Knappe overwinning. Affelay man of the match

Slappe pot van beide kanten, maar toch fijn dat er word gewonnen. Had van de Engelsen meer verwacht.

gigage schreef:
Knappe overwinning. Affelay man of the match

Narsingh ("won" de penalty en scoorde de winner) toch zeker, wat een baas

Ook nog met een invalbeurt.

Willems en zeker Depay waren niet best

Dat is Depay al een tijdje niet...

Affelay sleurde en vocht als in zijn betere PSV dagen. Maar ja, wat weet ik ervan. De volgende keer staat hij er toch weer naast.

lennon schreef:
En waarom Daley Blind aanvoerder?

Hij raakt amper zelf een fatsoenlijke bal, laat staan dat hij het team kan motiveren en aansturen.

Wat een lachertje is Danny Blind toch als bondscoach. Als je je eigen zoon aanvoerder maakt dan heb je werkelijk oogkleppen op..
Wie had het dan moeten zijn?

chevy93 schreef:
Wie had het dan moeten zijn?

Naar mijn idee had Hiddink die klus gewoon moeten klaren. De man is zo ongenadig afgebrand, en dat was onterecht. Het materiaal was klote, en hij presteerde ook niet optimaal, maar Blind bakt er helemaal niks van.
Ik snap wel dat Hiddink dacht, bekijk 't maar....

Maar ik denk dat de enige echte bondscoach Ronald Koeman is momenteel.. alleen heeft hij geen zin. (terecht)

Misschien Ron Jans?

Nee, wie had er dan aanvoerder moeten zijn?

Bij Engeland was het die houthakker van een Millner, dus dat sloot wel mooi aan.

chevy93 schreef:
Nee, wie had er dan aanvoerder moeten zijn?

Tja.. dat is een goede vraag. Misschien wijnaldum? Al kan ik er niet echt een aanwijzen die de leiders capaciteiten heeft in dit team...

Maak dan gelijk schoon schip en benoem Vincent Janssen tot aanvoerder.
Alles wat nog enigszins boven het maaiveld uitsteekt moeten we maar koesteren.

En neem dan gelijk afscheid van de generatie Huntelaar.

Dat zijn Huntelaar (32), Robben (32), Van Persie (32) en Sneijder (31). Allemaal exit?

Hoewel het middenveld goed heeft gepresteerd met wijnaldum en affelay zal het er op neerkomen dat klaassen en sneijder die plaatsen weer in zullen nemen. Alsof nog niet genoeg is aangetoond dat dat niet werkt (oa turk-ned; 3-0)

Eigenlijk is het wachten op Strootman (en een nieuwe bondscoach)

Strootman heeft zo ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst een "serieuze " pot gespeeld, daar zou ik nu nog niet zoveel op rekenen en nieuwe bondscoach, Bert van O hoort jou brommen

In september is het pas weer voor het echie, dus er is nog tijd. Bert van O heeft zich de VIP lounge in juni in Parijs en Nice door de neus geboord zien worden. Die baalt nog harder dan moi, haha

Als het een beetje meezit met de terugkeer van Strootman hebben we een prima middenveld met Sneijder, Strootman, Klaassen/Bazoer/een ander talent. En in de verdediging hebben we zoveel talenten, daar zullen er over twee jaar vast wel een paar staan. Als er dan nog een spits uit de hemel komt vallen en Robben fit blijft dan hebben we een prima elftal (5-3-2 of 4-4-2) voor het WK 2018. Maar goed, dat zijn wel een hoop alsen (herstel Strootman, ontwikkeling derde middenvelder en verdedigers, een spits uit het niets en fit blijven Sneijder en Robben). Oh ja, en dan moet Blind ook tactisch vermogen gaan krijgen... Ik heb er alle vertrouwen in

Teunnis schreef:
Maar goed, dat zijn wel een hoop alsen

En dan vergeet jij de de belangrijkste 2 , Frankrijk voorblijven of anders bij de beste nummers 2 komen.

Daar heb je een punt! Frankrijk voorblijven zie ik niet gebeuren, maar hopelijk stopt Ibra met internationals. Dan is Zweden echt wel te doen. Maar goed, dat zeiden we ook over de EK-kwalificatiepoule

Weer eentje die om Bazoer/klaassen roept. Eredivisiespelers zonder internationale ervaring kunnen gemist worden als kiespijn.
Advocaat als TD, dan komt alles goed

gigage schreef:
Dat zijn Huntelaar (32), Robben (32), Van Persie (32) en Sneijder (31). Allemaal exit?

Geblesseerd, ziek, zwak, misselijk en al geruime tijd uit vorm. Dusdanig, dat kwalificatie voor het EK dit jaar niet eens een haalbare kaart was.

En waar Sneijder dan nog al die tijd mocht voetballen, blijkt inmiddels dat zónder Sneijder er zowaar resultaten kunnen worden geboekt, zoals tegen Engeland.

Ik zou nog eenmaal een vriendschappelijke wedstrijd organiseren voor deze generatie. Nog één keer tien minuten Robben, voor het idee. Voor je het weet is hij weer geblesseerd en voor maanden uitgeschakeld.

Zweden zonder Zlatan is gewoon een heel matig elftal eigenlijk, zeker niet beter dan Turkije of Tsjechië. Grote kans dat Zlatan na het EK stopt. Van Källström, een andere dragende speler, verwacht ik ook dat ie op korte termijn afscheid neemt. Bij de nieuwe generatie zitten ook niet bepaald grote talenten. Ik verwacht dat Oranje gewoon relatief eenvoudig tweede wordt in de poule. Mocht dat toch niet lukken dan heb je op een WK gewoon helemaal niks te zoeken.

gigage schreef:
Weer eentje die om Bazoer/klaassen roept. Eredivisiespelers zonder internationale ervaring kunnen gemist worden als kiespijn.

Over 2 jaar spelen die gewoon in een grote buitenlandse competitie hoor. Misschien volgend seizoen al wel, als er een grote zak met geld wordt geboden.

Ik heb Klaassen nog geen goede wedstrijd zien spelen in Oranje, doet het wel goed bij Ajax hoor maar wel een beetje overschat.

Gretz schreef:
Ik verwacht dat Oranje gewoon relatief eenvoudig tweede wordt in de poule. Mocht dat toch niet lukken dan heb je op een WK gewoon helemaal niks te zoeken.

Denk dat die kwalificatiereeks voor het WK net te vroeg komt om de "volgende generatie" voldoende op peil te hebben om "relatief eenvoudig tweede" te worden in de poule. Frankrijk is niet te pakken voor dit oranje. EK 2020 maar weer proberen te halen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.