MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
chevy93 schreef:
(quote)
Dan zou je ook lezen hoe je zijn naam daadwerkelijk spelt.

Jij spreekt mij nu aan op een fout die ooit is gemaakt door een voorvader van Veldtman?

chevy93 schreef:
Haha, wat een onzin.... Veltman was inderdaad stom, heeft hij toegegeven:

Veltman: Het was gewoon een slimmigheidje | metronieuws.nl

Een dag later na overleg met hoofd communicatie en de directie van Ajax. Z'n coach corrigeerde hem eerst ook niet bepaald (maar dat verbaast me niets).

Wel vond ik het interessant om te lezen dat ze in de kleedkamer van Ajax hadden gezegd, dat ze hem (Veltman) een doodschop hadden gegeven, als het hun was gebeurd. Kijk: dat klinkt beter. Dat had Peter Bosz ook gelijk moeten zeggen en had hij vroeger ook gedaan.

Gretz schreef:

Waarschijnlijk is de competitie beslist als Feyenoord na Vitesse-uit (23/04) nog bovenstaat. Want de week erop moeten ze naar Excelsior.

Dat zegt niks. Vraag maar aan AZ.

west schreef:
Wel vond ik het interessant om te lezen dat ze in de kleedkamer van Ajax hadden gezegd, dat ze hem (Veltman) een doodschop hadden gegeven, als het hun was gebeurd. Kijk: dat klinkt beter. Dat had Peter Bosz ook gelijk moeten zeggen en had hij vroeger ook gedaan.
Alsof een trainer dat gaat zeggen over zijn speler. Storm in een glas water. Er gebeuren gemiddeld per wedstrijd 10 ergere dingen (harde tackles, ellebogen, tijdrekken etc.) om je druk over te maken.

Maar goed, als jij wat tegen Veltman hebt, kun je mooi in de rij aansluiten, het halve Ajax-journaille staat aan jouw kant.

chevy93 schreef:
...Het zal vast weer afgedaan worden als scorebordjournalistiek, maar zie dit artikel van twee weken terug maar eens: Veltman kent ook een heleboel sportieve slimmigheidjes | Ajax Life updates - ajaxlife.nl

Nee, dat is een met statistieken goed onderbouwd verhaal, punt voor jou. Heb ook de vergelijking Tete vs Vel(d)tman gelezen en moet toegeven dat ook ik de sympathiefactor te veel heb laten meewegen, cijfers liegen niet (maar zijn helaas ook niet voorspellend).

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Dat zegt niks. Vraag maar aan AZ.

Hopen dat Excelsior zich voor dat weekend nog niet veilig heeft gespeeld.

chevy93 schreef:
(quote)
Feyenoord heeft PSV net zo overklast als Ajax dat deed in de Arena. Het verschil is een keeper die de bal in eigen doel grabbelt.

Welnee. Het verschil tussen Feyenoord en PSV was groter.

edit: En over gestolen punten gesproken: Feyenoord nam er (minstens) 2 te veel mee terug uit Eindhoven.

En dat gestolen punt van Ajax vanuit de Kuip?

Feyenoord heeft dit seizoen niet zoveel punten gestolen. Nog eentje uit Utrecht. Dat was het wel. Ajac daarentegen.

Ajac wint gewoon van Varkensoord en dan gaan we t nog beleven

luigifort schreef:
Ajac wint gewoon van Varkensoord en dan gaan we t nog beleven

Optimist!

Ben toch bang dat 010 de titel gaat pakken.
Ach....liever dan PSV in ieder geval.

Feyenoord is natuurlijk de aartsrivaal maar PSV vind ik echt een ploeg van helemaal niks, altijd al gevonden, zo'n zelfgemaakte ploeg. Fey en Ajax hebben ziel en zaligheid en historie. PSV is plastic!

Tiki taka Touzani is wel aardig, de muziekjes eronder helemaal.

Maar zet ze in Boymans en de clichés zijn toch weer waar.

Ondertussen krijgt Liverpool een pak voor de broek van spelers die zich al 24 wedstrijden de ogen uit de kop moesten schamen.

trebremmit gaat zo alle off-topic-berichten wegbezemen.

Done.

Lag t toch aan Ranieri

Je bent nog bezig met schoonvegen, neem ik aan? Zo tussen 22:07 en 22:17 staat ook nog wat off-topic diarree.

luigifort schreef:
Lag t toch aan Ranieri

Ik geef Jeweetwel gewoon de schuld van alles.

- Dat PSV onnodig verloren heeft.
- Dat dat stomme Leicester weer gaat winnen. Nog altijd boos dat ze de titel vorig jaar van Spurs hebben afgepakt met dat mirakelseizoen.
- Dat Danny Blind er nog steeds zit.
- Enz.

Tony schreef:
(quote)

Je bent nog bezig met schoonvegen, neem ik aan? Zo tussen 22:07 en 22:17 staat ook nog wat off-topic diarree.

Je kunt hier ook regelmatig slowchat schoonvegen, maar daar stoort volgens mij niemand zich aan in het Sporttopic. Zonder slowchat zou het hier een stuk minder leuk zijn.

Anyway on topic maar weer: Liverpool gaat weer geen kampioen worden dit jaar, wachten al 28 jaar. Dat die volksclub uit Engelands bekendste havenstad maar een voorbeeld mag zijn voor de Nederlandse equivalent.

Danny Blind laatst vs. Co Adriaanse in Studio Voetbal was wel lachuh Danny kwam nauwelijks aan bod

luigifort schreef:
Danny Blind laatst vs. Co Adriaanse in Studio Voetbal was wel lachuh Danny kwam nauwelijks aan bod

Co is dan ook vrijwel altijd vlijmscherp en een genot om naar te luisteren. Waarschijnlijk dacht Danny er ook zo over. Hopelijk heeft ie er iets van opgestoken, met de visie van Co zou het toch beter moeten kunnen gaan met het huidige Nederlands Elftal zou je zeggen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Welnee. Het verschil tussen Feyenoord en PSV was groter.

(quote)

En dat gestolen punt van Ajax vanuit de Kuip?

Feyenoord heeft dit seizoen niet zoveel punten gestolen. Nog eentje uit Utrecht. Dat was het wel. Ajac daarentegen.

Dat laatste wilde ik net zeggen. En ook de overwinning in Nijmegen was aardig gestolen, goal van Kramer in de 91e minuut na een 1-0 achterstand na 78 minuten.

En nog 2 gestolen punten uit Kerkrade, met dank aan een grensrechter die even niet scherp genoeg was.

Welke punten heeft Ajax allemaal al 'gestolen'?

Gretz schreef:
Zonder slowchat zou het hier een stuk minder leuk zijn.

Maar niet alle slowchat is leuk, en wat daar ligt is niet leuke slowchat, dus....

Ajax heeft niks gestolen, gewoon gewonnen op inzet. Fey daarentegen zoals je zojuist zegt wel, ook met de doellijntechnologie gister die een foutmarge heeft van enkele millimeters
Zoet(e) koekjes worden dus blijkbaar wel gebakken

Nee Feyenoord heeft gisteren een doelpunt cadeau gekregen van een PSV'er, dat is wat anders dan stelen. Hoogstens zou je kunnen beargumenteren dat er al eerder had moeten afgelopen worden wegens een overtreding. Maar dan had Nijhuis ook voor tal van andere dingen moeten fluiten. Feit blijft dat het hoe dan ook een cadeautje was van Zoet die niet stond op te letten, anders had ie wel geweten dat ie met z'n lichaam nog half over de lijn lag.

Vorige week in Den Haag ook al een cadeautje voor Feyenoord, hoe heet die rare linksback ook alweer die Elia nog uit een onmogelijke hoek weg liet komen?

Gretz schreef:
(quote)

Dat laatste wilde ik net zeggen. En ook de overwinning in Nijmegen was aardig gestolen, goal van Kramer in de 91e minuut na een 1-0 achterstand na 78 minuten.

Als je het nog zo goed weet dan moet je toch weten dat die wedstrijd heel lang heeft stilgelegen en dat er in de 91ste minuut nog zo'n 10 minuten te spelen was.

Overigens wat is jouw definitie van gestolen? Een laat doelpunt is dat blijkbaar al gelijk. Er was echt niemand in het stadion echt verrast dat die goal viel. Het was echt een kwartier met 11 man tegen de goal van NEC beuken tot die zou vallen.

Die afgekeurde goal van Heracles gister was zeker ook overduidelijk buitenspel

vigil schreef:
(quote)

Als je het nog zo goed weet dan moet je toch weten dat die wedstrijd heel lang heeft stilgelegen en dat er in de 91ste minuut nog zo'n 10 minuten te spelen was.

Die 10 minuten extra waren toch tegen Utrecht? Ik kan me niet herinneren dat er meer dan gemiddeld veel minuten werden bijgeteld in Nijmegen, en heb toen gewoon zitten kijken.

vigil schreef:

Overigens wat is jouw definitie van gestolen? Een laat doelpunt is dat blijkbaar al gelijk. Er was echt niemand in het stadion echt verrast dat die goal viel. Het was echt een kwartier met 11 man tegen de goal van NEC beuken tot die zou vallen.

Feyenoord had een heel moeizame middag en wist zich geen raad met de muur van NEC. Logisch dat zij hun voorsprong zo lang mogelijk probeerden te verdedigen.

Ja, ik vind een overwinning of gelijkspel vaak gestolen als er ternauwernood nog een treffer wordt gescoord.

Gretz schreef:

Vorige week in Den Haag ook al een cadeautje voor Feyenoord, hoe heet die rare linksback ook alweer die Elia nog uit een onmogelijke hoek weg liet komen?

Rechtsback?

Je bent zeker wel erelid van de Sjaak Swart fanclub

vigil schreef:
Die afgekeurde goal van Heracles gister was zeker ook overduidelijk buitenspel

Was buitenspel ja..zoals gister ook in Studio Voetbal aangehaald gaat het om alle lichaamsdelen behalve armen die buitenspel kunnen staan en dus stond Armetierig buitenspel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.