MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
De midweekse bekeraars gaven ook al niet thuis. Rechterrijtje doet goede zaken deze speelronde.

Gretz schreef:
(quote)

Lijkt me toch dat iedereen objectief kan vaststellen dat er voorafgaand aan de goal van Linssen een overtreding vooraf gaat. Nijhuis kan dat niet gemist hebben. Dat hij hier niet voor fluit is redelijk bizar te noemen.
Streep je die goal weg dan heeft Ajax 2 punten meer.

Want zonder die goal was het spelverloop precies hetzelfde geweest?

Was absoluut een overtreding, maar die Onana roept het ook wel over zichzelf af. Wat een debiele actie.

vigil schreef:
Ook een spektakelstuk bij Tottenham Gretz. Een mooi weekend voor jouw favoriete Engelse club!

Nog geen beelden van gezien (een hele zondag voetbal kijken gaat me ook wat ver), maar gelukkig zijn de Spurs aan de goede kant van de score gebleven. Veel leuke wedstrijden in de Premier League de laatste tijd.

Mijn favoriete Engelse club had een uitstekende week. Van de nummer 1 en 3 gewonnen. En nu ineens 5 punten voor op Newcastle

Jouw favoriete club was toch Newcastle?

Ja sorry, Newcastle staat 5 pntn voor

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Was absoluut een overtreding, maar die Onana roept het ook wel over zichzelf af. Wat een debiele actie.

Nee, uiteraard kun je niet weten hoe de wedstrijd verder was gelopen als de scheidsrechter 1 fout niet had gemaakt. Maar je kunt wel gewoon stellen dat Groningen vanmiddag alleen met hulp van de scheids het doel heeft gevonden, in tegenstelling tot Ajax.

Maar ik stop nu met klagen, dit soort momenten heeft elke club enkele malen per seizoen. Het is alleen wel treurig dat het bij Ajax heel vaak in wedstrijden gebeurt die Nijhuis fluit.

Nog 4 punten en 3 goals. Op doelsaldo naar de voorronde CL. Liefst op de laatste speeldag.

Hoop het ook gigage!

Offtopic: lekkere etappe in Parijs-Nice

vigil schreef:
Ja sorry, Newcastle staat 5 pntn voor

Mooie volksclub met een grote achterban die eigenlijk altijd PL zou moeten spelen. Hoop dat ze terugkeren in plaats van Hull.

Kan nog mooier worden voor Newcastle als de grote rivaal eindelijk weer eens degradeert naar de Championship.

Enkel de clubleiding maakt met regelmaat verkeerde (geldbeluste) keuzes. Qua achterban en stadion horen ze in t linkerrijtje van de PL.

https://puu.sh/uvbai/ccd6c85178.jpg
Wel frappant dat de objectieve NOS in hun wedstrijdverslag vergeet om de overtreding voorafgaande aan de 1-0 te vermelden.

Teletekst is van Feyenoord. Als Feyenoord bovenaan staat zie je toch altijd de screenshots daarvan hier voorbij flitsen

Fake news

Gretz schreef:
(afbeelding)
Wel frappant dat de objectieve NOS in hun wedstrijdverslag vergeet om de overtreding voorafgaande aan de 1-0 te vermelden.

Sinds Jack van Gelder weg is bij de NOS is inderdaad alle objectiviteit ook verdwenen.

Gretz schreef:
Wat mij betreft gaan ze gewoon met 10 man voor de goal hangen.

Wat me opvalt is dat teams dat veel sneller tegen Feyenoord doen dan tegen Ajax. Hoe zou dat komen?

In de Kuip bijna allemaal, uit ook heel vaak (GAE, NEC, Sparta, etc.). Heeft bij deze wedstrijden ook met het spelbeeld te maken natuurlijk, omdat Feyenoord steeds vroeg op een achterstand kwam.

Ik geef dus antwoord op mijn eigen vraag. Vandaar ook zo klote dat de eerste de beste bal precies tussen twee Feyenoorders op het voorhoofd van Pogba kletst in de 1e minuut. Bah.

Er is maar een echte winnaar dit weekend, namelijk die ploeg die zijn tegenstander met 4-0 naar huis zond.
Ook nog een tegenstander die het zich kan veroorloven om Anelka op de tribune te zetten

Logisch. Anelka is altijd al een waardeloze voetballer geweest.

Nicolage Rico schreef:
waardeloze voetballer .

op de een of andere manier weet jij ieder bericht weer richting Feyenoord te sturen

luigifort schreef:
Teletekst is van Feyenoord. Als Feyenoord bovenaan staat zie je toch altijd de screenshots daarvan hier voorbij flitsen

Ben jij nou aan het lachen? Ik heb niet gekeken, want ik ging ervan uit dat Ajax na de nederlaag van Feyenoord ging winnen bij Groningen. Onvoorstelbaar dat ze dat niet doen. Las dat ze pas na de achterstand een beetje gingen voetballen. Mijn gevoel is gelijk flink veranderd. Dit geeft Feyenoord een boost hoor.

Rudi S schreef:
(quote)

op de een of andere manier weet jij ieder bericht weer richting Feyenoord te sturen

Hihi.

In de Kuip spelen vaak 11 waardeloze voetballers. Vorige week in ieder geval nog wel.

Titmeister schreef:
Dit is gewoon bullshit. Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage.
Feyenoord ontsnapt: "Een arbitrale dwaling" - SoccerNews.nl

Gretz schreef:

Niet zo Calimero joh

Maar ik neem aan dat jij toch ook wel vind dat de keeper na de kapactie veel te nonchalant en treuzelig (is dat een woord?) verder speelde

Dit is precies het enige moment - dat ik ook noemde.

En in de 2e helft van die wedstrijd was het precies andersom, waar is dat linkje?

De kans is overigens nog vrij aannemelijk dat die Ünal die kans nog gemist had.

Zeg dan niets...

Cruciaal had hij het over. De 2de helft gebeurde precies het zelfde met de zelfde grensrechter.

Bovendien Soccernews... pffff, als er 1 site is met non-nieuws die leeft van de kopen.

vigil schreef:
(quote)

Maar ik neem aan dat jij toch ook wel vind dat de keeper na de kapactie veel te nonchalant en treuzelig (is dat een woord?) verder speelde

Ik lees net dat die keeper dat zelf ook vindt. Hij had gewoon eerder de bal moeten weg schieten zegt hij.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dit is precies het enige moment - dat ik ook noemde.

En in de 2e helft van die wedstrijd was het precies andersom, waar is dat linkje?

De kans is overigens nog vrij aannemelijk dat die Ünal die kans nog gemist had.
Mourinho foetert: "Het doelpunt van Feyenoord was duidelijk buitenspel" | FeyenoordPrimeur.nl: het laatste nieuws over Feyenoord
Samenvatting Feyenoord - Manchester United UEL 16-17 - YouTube

Nicolage Rico schreef:
Compleet irrelevant. Je zegt het zelf al:
Nicolage Rico schreef:

chevy93 schreef:
(quote)
Compleet irrelevant. Je zegt het zelf al:
(quote)

Wat een dwaze constatering.

Dus omdat een grens een fout maakt in de 1e helft, maakt het niet uit dat Feyenoord in de 2e helft is benadeeld, aangezien het spelbeeld heel anders was geweest?

Lol.

west schreef:
(quote)

Ben jij nou aan het lachen? Ik heb niet gekeken, want ik ging ervan uit dat Ajax na de nederlaag van Feyenoord ging winnen bij Groningen. Onvoorstelbaar dat ze dat niet doen. Las dat ze pas na de achterstand een beetje gingen voetballen. Mijn gevoel is gelijk flink veranderd. Dit geeft Feyenoord een boost hoor.

Dat geloof ik en terecht

vigil schreef:
Cruciaal had hij het over. De 2de helft gebeurde precies het zelfde met de zelfde grensrechter.
Of zoals je zelf zegt:
vigil schreef:
Niet zo Calimero joh

Bovendien Soccernews... pffff, als er 1 site is met non-nieuws die leeft van de kopen.
Haha, wat is dat voor non-argument? Het is gewoon duidelijk buitenspel en dat heeft niets met Soccernews te maken. Het was gewoon een van de eerste hits op google. Elia zegt het zelf ook: Feyenoord mazzelt met scheids: 'Nu hebben zij een keer pech. Had ik laatst ook...' | Voetbalprimeur
Het voelde vertrouwd", aldus Elia, die zich niet drukmaakte om een onterechte afgevlagde kans voor Twente-spits Enes Ünal. "Dan hebben zij een keer pech. Ik had laatst ook een goal gemaakt die werd afgekeurd...", grinnikt de buitenspeler.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:24 uur

geplaatst: vandaag om 02:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.