Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2017, 16:46 uur
De midweekse bekeraars gaven ook al niet thuis. Rechterrijtje doet goede zaken deze speelronde.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 16:47 uur
Gretz schreef:
Lijkt me toch dat iedereen objectief kan vaststellen dat er voorafgaand aan de goal van Linssen een overtreding vooraf gaat. Nijhuis kan dat niet gemist hebben. Dat hij hier niet voor fluit is redelijk bizar te noemen.
Streep je die goal weg dan heeft Ajax 2 punten meer.
(quote)
Lijkt me toch dat iedereen objectief kan vaststellen dat er voorafgaand aan de goal van Linssen een overtreding vooraf gaat. Nijhuis kan dat niet gemist hebben. Dat hij hier niet voor fluit is redelijk bizar te noemen.
Streep je die goal weg dan heeft Ajax 2 punten meer.
Want zonder die goal was het spelverloop precies hetzelfde geweest?
Was absoluut een overtreding, maar die Onana roept het ook wel over zichzelf af. Wat een debiele actie.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 16:47 uur
vigil schreef:
Ook een spektakelstuk bij Tottenham Gretz. Een mooi weekend voor jouw favoriete Engelse club!
Ook een spektakelstuk bij Tottenham Gretz. Een mooi weekend voor jouw favoriete Engelse club!
Nog geen beelden van gezien (een hele zondag voetbal kijken gaat me ook wat ver), maar gelukkig zijn de Spurs aan de goede kant van de score gebleven.
Veel leuke wedstrijden in de Premier League de laatste tijd.Mijn favoriete Engelse club had een uitstekende week. Van de nummer 1 en 3 gewonnen. En nu ineens 5 punten voor op Newcastle
Jouw favoriete club was toch Newcastle?
0
geplaatst: 5 maart 2017, 16:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Was absoluut een overtreding, maar die Onana roept het ook wel over zichzelf af. Wat een debiele actie.
(quote)
Nee, uiteraard kun je niet weten hoe de wedstrijd verder was gelopen als de scheidsrechter 1 fout niet had gemaakt. Maar je kunt wel gewoon stellen dat Groningen vanmiddag alleen met hulp van de scheids het doel heeft gevonden, in tegenstelling tot Ajax.
Maar ik stop nu met klagen, dit soort momenten heeft elke club enkele malen per seizoen. Het is alleen wel treurig dat het bij Ajax heel vaak in wedstrijden gebeurt die Nijhuis fluit.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 16:50 uur
Nog 4 punten en 3 goals. Op doelsaldo naar de voorronde CL. Liefst op de laatste speeldag.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 16:53 uur
Mooie volksclub met een grote achterban die eigenlijk altijd PL zou moeten spelen. Hoop dat ze terugkeren in plaats van Hull.
Kan nog mooier worden voor Newcastle als de grote rivaal eindelijk weer eens degradeert naar de Championship.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 16:58 uur
Enkel de clubleiding maakt met regelmaat verkeerde (geldbeluste) keuzes. Qua achterban en stadion horen ze in t linkerrijtje van de PL.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:08 uur
https://puu.sh/uvbai/ccd6c85178.jpg
Wel frappant dat de objectieve NOS in hun wedstrijdverslag vergeet om de overtreding voorafgaande aan de 1-0 te vermelden.
Wel frappant dat de objectieve NOS in hun wedstrijdverslag vergeet om de overtreding voorafgaande aan de 1-0 te vermelden.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:10 uur
Teletekst is van Feyenoord. Als Feyenoord bovenaan staat zie je toch altijd de screenshots daarvan hier voorbij flitsen 

0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:24 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Sinds Jack van Gelder weg is bij de NOS is inderdaad alle objectiviteit ook verdwenen.

0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:24 uur
Gretz schreef:
Wat mij betreft gaan ze gewoon met 10 man voor de goal hangen.
Wat mij betreft gaan ze gewoon met 10 man voor de goal hangen.
Wat me opvalt is dat teams dat veel sneller tegen Feyenoord doen dan tegen Ajax. Hoe zou dat komen?
In de Kuip bijna allemaal, uit ook heel vaak (GAE, NEC, Sparta, etc.). Heeft bij deze wedstrijden ook met het spelbeeld te maken natuurlijk, omdat Feyenoord steeds vroeg op een achterstand kwam.
Ik geef dus antwoord op mijn eigen vraag. Vandaar ook zo klote dat de eerste de beste bal precies tussen twee Feyenoorders op het voorhoofd van Pogba kletst in de 1e minuut. Bah.
2
geplaatst: 5 maart 2017, 17:27 uur
Er is maar een echte winnaar dit weekend, namelijk die ploeg die zijn tegenstander met 4-0 naar huis zond.
Ook nog een tegenstander die het zich kan veroorloven om Anelka op de tribune te zetten
Ook nog een tegenstander die het zich kan veroorloven om Anelka op de tribune te zetten

2
geplaatst: 5 maart 2017, 17:28 uur
Logisch. Anelka is altijd al een waardeloze voetballer geweest.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 17:37 uur
Nicolage Rico schreef:
waardeloze voetballer .
waardeloze voetballer .
op de een of andere manier weet jij ieder bericht weer richting Feyenoord te sturen 
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:45 uur
luigifort schreef:
Teletekst is van Feyenoord. Als Feyenoord bovenaan staat zie je toch altijd de screenshots daarvan hier voorbij flitsen
Ben jij nou aan het lachen? Ik heb niet gekeken, want ik ging ervan uit dat Ajax na de nederlaag van Feyenoord ging winnen bij Groningen. Onvoorstelbaar dat ze dat niet doen. Las dat ze pas na de achterstand een beetje gingen voetballen. Mijn gevoel is gelijk flink veranderd. Dit geeft Feyenoord een boost hoor.

0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:52 uur
Rudi S schreef:
op de een of andere manier weet jij ieder bericht weer richting Feyenoord te sturen
(quote)
Hihi.
In de Kuip spelen vaak 11 waardeloze voetballers. Vorige week in ieder geval nog wel.

0
Titmeister schreef:
Dit is gewoon bullshit. Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage.
Feyenoord ontsnapt: "Een arbitrale dwaling" - SoccerNews.nlDit is gewoon bullshit. Noem mij een moment dit seizoen waar Feyenoord op een cruciaal moment bevoordeeld is door de arbitrage.
0
Gretz schreef:
Niet zo Calimero joh

Maar ik neem aan dat jij toch ook wel vind dat de keeper na de kapactie veel te nonchalant en treuzelig (is dat een woord?) verder speelde
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:54 uur
Dit is precies het enige moment - dat ik ook noemde.
En in de 2e helft van die wedstrijd was het precies andersom, waar is dat linkje?
De kans is overigens nog vrij aannemelijk dat die Ünal die kans nog gemist had.

0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:55 uur
Zeg dan niets...
Cruciaal had hij het over. De 2de helft gebeurde precies het zelfde met de zelfde grensrechter.
Bovendien Soccernews... pffff, als er 1 site is met non-nieuws die leeft van de kopen.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:56 uur
vigil schreef:
Maar ik neem aan dat jij toch ook wel vind dat de keeper na de kapactie veel te nonchalant en treuzelig (is dat een woord?) verder speelde
(quote)
Ik lees net dat die keeper dat zelf ook vindt. Hij had gewoon eerder de bal moeten weg schieten zegt hij.
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:58 uur
Nicolage Rico schreef:
En in de 2e helft van die wedstrijd was het precies andersom, waar is dat linkje?
Mourinho foetert: "Het doelpunt van Feyenoord was duidelijk buitenspel" | FeyenoordPrimeur.nl: het laatste nieuws over Feyenoord(quote)
Samenvatting Feyenoord - Manchester United UEL 16-17 - YouTube
0
geplaatst: 5 maart 2017, 17:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Compleet irrelevant. Je zegt het zelf al:En in de 2e helft van die wedstrijd was het precies andersom, waar is dat linkje?
Nicolage Rico schreef:
0
geplaatst: 5 maart 2017, 18:01 uur
Wat een dwaze constatering.
Dus omdat een grens een fout maakt in de 1e helft, maakt het niet uit dat Feyenoord in de 2e helft is benadeeld, aangezien het spelbeeld heel anders was geweest?
Lol.
1
geplaatst: 5 maart 2017, 18:02 uur
west schreef:
Ben jij nou aan het lachen? Ik heb niet gekeken, want ik ging ervan uit dat Ajax na de nederlaag van Feyenoord ging winnen bij Groningen. Onvoorstelbaar dat ze dat niet doen. Las dat ze pas na de achterstand een beetje gingen voetballen. Mijn gevoel is gelijk flink veranderd. Dit geeft Feyenoord een boost hoor.
(quote)
Dat geloof ik en terecht

0
geplaatst: 5 maart 2017, 18:02 uur
vigil schreef:
Cruciaal had hij het over. De 2de helft gebeurde precies het zelfde met de zelfde grensrechter.
Of zoals je zelf zegt:Cruciaal had hij het over. De 2de helft gebeurde precies het zelfde met de zelfde grensrechter.
Bovendien Soccernews... pffff, als er 1 site is met non-nieuws die leeft van de kopen.
Haha, wat is dat voor non-argument? Het is gewoon duidelijk buitenspel en dat heeft niets met Soccernews te maken. Het was gewoon een van de eerste hits op google. Elia zegt het zelf ook: Feyenoord mazzelt met scheids: 'Nu hebben zij een keer pech. Had ik laatst ook...' | VoetbalprimeurHet voelde vertrouwd", aldus Elia, die zich niet drukmaakte om een onterechte afgevlagde kans voor Twente-spits Enes Ünal. "Dan hebben zij een keer pech. Ik had laatst ook een goal gemaakt die werd afgekeurd...", grinnikt de buitenspeler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.