Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:36 uur
Ja. Alleen weten ze nog niet welke dag en hij staat nog niet op de poster.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:43 uur
Aha, best een toffe band, lijkt me trouwens niet echt iets voor de gemiddelde Pinkpopganger.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 16:12 uur
Wat me vooral opvalt is dat het allemaal dezelfde type artiesten zijn. Allemaal rock georienteerd en typische 3fm artiesten stuk voor stuk. Er is nauwelijks iets bij van andere genres, en dat bevalt me niet.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 16:20 uur
Inderdaad, nog meer dan voorheen al kan ik me een editie herinneren met The Black Eyed Peas en Sugababes. Vroegah ging ik bijna jaarlijks naar Pinkpop maar nu zal je mij in ieder geval niet meer op Pinkpop zien. In ieder geval niet met dit soort namen.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 16:39 uur
Daar was ik toen bij. Vergeet ook NERD niet.
Sugababes was volkomen ruk, net als NERD. BEP vond ik wel weer erg leuk, maar de alcohol deed ook zijn werk wel. Moet zeggen dat ik er toen met een leuk groepje gratis heen kon, omdat we bij wijze van relatiegeschenk kaartjes hadden gehad.
Enige echt memorabele optredens die dag waren van Franz Ferdinand en Moloko (allebei op het kleine podium).
Daarna nooit meer op Pinkpop geweest, het trekt mij echt helemaal niet meer.
Sugababes was volkomen ruk, net als NERD. BEP vond ik wel weer erg leuk, maar de alcohol deed ook zijn werk wel. Moet zeggen dat ik er toen met een leuk groepje gratis heen kon, omdat we bij wijze van relatiegeschenk kaartjes hadden gehad.
Enige echt memorabele optredens die dag waren van Franz Ferdinand en Moloko (allebei op het kleine podium).
0
geplaatst: 28 februari 2013, 17:25 uur
Ben er de afgelopen jaren wel nog een paar keer heen geweest maar dat was vooral omdat ik er kon werken en ook omdat ik 1 km van het terrein af woon(kan in de tuin al goed meegenieten) plus het feit dat ik een kaartje kon krijgen voor 3 dagen door het werken, maar zeker niet omdat de line-up zo geweldig was.
De line-up wordt met het jaar matiger wat mij betreft en dit jaar ook weer niet veel soeps helaas. Al vind Jan Smeets van niet maar die neem ik sowieso niet serieus met zulke uitspraken.
De line-up wordt met het jaar matiger wat mij betreft en dit jaar ook weer niet veel soeps helaas. Al vind Jan Smeets van niet maar die neem ik sowieso niet serieus met zulke uitspraken.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 17:36 uur
herman schreef:
Ah, NERD was ik inderdaad vergeten. Ik herinner me alleen nog Franz Ferdinand (vond ik ook erg sterk) en een heel vreemd dansende man tijdens het optreden van Sugababes.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 21:10 uur
Tja, ik heb 3 prachtige jaren gehad bij Pinkpop, was nogal een laatbloeier. Fantastische bands gezien, de meeste voor de eerste keer. Rammstein, Coldplay, Wolfmother, Mastodon, Volbeat, The Ting Tings, Alter Bridge, Bloody Beetroots, Triggerfinger, Linkin Park, Kasabian, White Lies, Blood Red Shoes, Kyuss Lives en Slash bijv.
Dit jaar wil ik eigenlijk alleen maar QOTSA zien, maar niet graag genoeg voor een dagkaart, omdat de rest van de dag zo ruk is.
Dit jaar wil ik eigenlijk alleen maar QOTSA zien, maar niet graag genoeg voor een dagkaart, omdat de rest van de dag zo ruk is.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 16:14 uur
Grouplove was nog wel een leuk bandje. En dan krijg je Bastille er voor terug. Het wordt niet beter op bij Pinkpop 

0
geplaatst: 13 juni 2013, 19:16 uur
Morgen is het weer zover: Pinkpop. Nederlands oudste en beste festival. Uiteraard ben ik er weer 3 dagen te vinden! Nog andere users die gaan? 

0
geplaatst: 13 juni 2013, 22:59 uur
Nee, ik vind de line-up niet goed genoeg en de andere acts die ik wou zien zie ik op Rock Werchter. Dan blijft alleen QOTSA over, erg jammer dat ik die moet missen.
0
geplaatst: 13 juni 2013, 23:31 uur
Eens met Sam, alleen zeg ik het altijd botter. De line-up is superkut, bijna alleen maar 3FM hype gezeik. Hopen op een Nederlandse clubshow van QOTSA in de future
0
geplaatst: 13 juni 2013, 23:37 uur
Graveyard en Masters of Reality vind je ook niks?
Als het nog voorbij komt op tv ga ik wel even kijken.
Als het nog voorbij komt op tv ga ik wel even kijken.
0
geplaatst: 13 juni 2013, 23:53 uur
Graveyard vind ik zeker een mooie naam, maar ook die zie ik op Rock Werchter. Masters of Reality moet ik nog steeds eens beluisteren. Is er al bekend naar welke optredens we kunnen kijken via de livestream?
0
geplaatst: 14 juni 2013, 19:03 uur
Graveyard is erg lekker ja. Geen idee wat MoR is eigenlijk, toch geen hip-hop he??
0
geplaatst: 14 juni 2013, 20:53 uur
Masters of Reality zijn een begrip in de stonerrock wereld.
Voor iemand die zo wegloopt met Queens of the Stone Age is het wel opmerkelijk dat je ze niet kent.
En ze zijn geen 3fm bandje...
Voor iemand die zo wegloopt met Queens of the Stone Age is het wel opmerkelijk dat je ze niet kent.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 20:59 uur
Het geluid op de live stream is in ieder geval om te huilen. Na een minuut had ik er weer genoeg van.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 21:02 uur
Geluid werd beter, maar wat een ongelofelijk slappe set van QOTSA.
0
geplaatst: 14 juni 2013, 22:01 uur
Als dar zo is ben ik erg blij dat ik toch geen dagticket gekocht heb. Binnenkort het optreden even terug kijken.
0
geplaatst: 15 juni 2013, 00:31 uur
QOTSA was vet (heb geen kaarten btw, gewoon via de pc gevolgd
) Maar de set viel mij ook wat tegen ja.. Zat de hele tijd te hopen dat ze Better Living Trough Chemistry zouden spelen, maar helaas... 
) Maar de set viel mij ook wat tegen ja.. Zat de hele tijd te hopen dat ze Better Living Trough Chemistry zouden spelen, maar helaas... 
0
geplaatst: 15 juni 2013, 03:01 uur
herman schreef:
Blijkbaar ook geen QOTSA-fan dan.
Ja logisch, want fan van QOTSA is ook automatisch fan van het genre. Houd je conclusies voor je aub....Blijkbaar ook geen QOTSA-fan dan.
Ben groot fan van thrash metal, maar heb niks met Slayer. Gooi me op de brandstapel. Jammer dit.
0
geplaatst: 15 juni 2013, 03:08 uur
trebremmit schreef:
Masters of Reality zijn een begrip in de stonerrock wereld.
Ik vond No One Knows vet dus ging ik meer luisteren. Ik vond Go With The Flow ook vet, dus kocht ik Songs for the Deaf. Vond dat album vet, dus kocht ik Rated R en Lullabies to Paralyze, Die vond ik ook vet, dus schafte de hele discografie aan. Zo simpel ga ik te werk. Ik werd niet opeens fan van stonerrock ofzoiets.Masters of Reality zijn een begrip in de stonerrock wereld.
0
geplaatst: 15 juni 2013, 10:29 uur
Wolfmother schreef:
(quote)
Ja logisch, want fan van QOTSA is ook automatisch fan van het genre. Houd je conclusies voor je aub..... Het gaat niet om het genre, maar om het feit dat QOTSA een voortzetting is van Kyuss. Homme, Olivieri, etc. zaten eerst in Kyuss, toen in QOTSA. Misschien je eerst eens verdiepen in de line-up voordat je alles afdoet als kutmuziek.

0
geplaatst: 15 juni 2013, 10:33 uur
Wolfmother schreef:
(quote)
Ik vond No One Knows vet dus ging ik meer luisteren. Ik vond Go With The Flow ook vet, dus kocht ik Songs for the Deaf. Vond dat album vet, dus kocht ik Rated R en Lullabies to Paralyze, Die vond ik ook vet, dus schafte de hele discografie aan. Zo simpel ga ik te werk. Ik werd niet opeens fan van stonerrock ofzoiets. Jij zit hier te beweren dat er allemaal kut muziek op Pinkpop komt, terwijl je sommige bands helemaal niet kent.
Misschien eerst eens verdiepen in de materie voordat je met zulke uitspraken komt.
Oja check de ledenlijst van MOR ook maar eens.
Masters Of Reality
0
geplaatst: 15 juni 2013, 13:33 uur
Wolfmother schreef:
Geen idee wat MoR is eigenlijk, toch geen hip-hop he??
Geen idee wat MoR is eigenlijk, toch geen hip-hop he??
Kijk maar eens hier voor wat je gemist hebt, het hele optreden is terug te zien.
masters of reality
* denotes required fields.