Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2012, 07:15 uur
Zou goed kunnen, ik kon hem op de radio ook maar net verstaan 

0
geplaatst: 11 december 2012, 16:12 uur
Nick Cave & the Bad Seeds zijn bevestigd voor een festival in Denemarken dat plaats vind van 14 tot en met 16 juni. Zou dat de 'oudere' naam zijn? 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 17:07 uur
Ik ben er volgend jaar bij als vrijwilliger. Hoop QOTSA dan ook even mee te pakken 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 09:46 uur
Vind ik een leuke naam hoor, fantastische EP en album. Live ook erg goed, vorig jaar ook een van de beteren op de Pinkpopaffiche.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 19:30 uur
Helemaal eens Gloeilamp, kan zomaar nog eens een aardig affiche worden.
Wanneer is die persconferentie eigenlijk?
Wanneer is die persconferentie eigenlijk?
0
geplaatst: 20 februari 2013, 09:22 uur
Luitjes,
Is er nog iemand die er nog iets verwacht van de persconferentie;)
Aangezien dhr. Smeets er van overtuigd is dat Pinkpop de beste lineup gaat krijgen
.
Of heeft iedereen zijn visier gericht op RW, BKS, LL en Dour?
Is er nog iemand die er nog iets verwacht van de persconferentie;)
Aangezien dhr. Smeets er van overtuigd is dat Pinkpop de beste lineup gaat krijgen
.Of heeft iedereen zijn visier gericht op RW, BKS, LL en Dour?
0
geplaatst: 20 februari 2013, 09:40 uur
Als het programma goed is, dan is een dagkaart zeker een optie. Ik ben benieuwd waar Smeets mee gaat komen en vooral naar zijn begeleidende commentaar 

0
geplaatst: 20 februari 2013, 09:56 uur
Ik heb er niet echt hoge verwachtingen van, maar ben toch benieuwd waar Jantje mee zal komen.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 10:57 uur
Jan Smeets wordt per jaar senieler. Niet serieus nemen die man, net als zijn rozehoedjesfestivalletje. Hij leeft nog in 1974. Pak die meneer bij de elleboog en leid hem naar het rusthuis. Hij is zijn eigen avondklok alweer vergeten.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 12:44 uur
Vrijdag:
Chistopher Green, Andy Burrows, Kodaline, Netsky (live), Jimmy Eat World, Queens of the Stone Age, Handsome Poets, Paramore, The Script en the Killers.
De gelekte lineup van vanochtend lijkt dus te kloppen.
Chistopher Green, Andy Burrows, Kodaline, Netsky (live), Jimmy Eat World, Queens of the Stone Age, Handsome Poets, Paramore, The Script en the Killers.
De gelekte lineup van vanochtend lijkt dus te kloppen.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:04 uur
The Gaslight Anthem, Graveyard en Miles Kane zijn goede nieuwe namen. Daar houd het dan ook weer op..
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:15 uur
Grouplove, Liana Havas en C2C zijn ook tof.
En The Killers, Green Day, Kings of Leon, Alt-J, Phoenix, Ben Howard, QOTSA, etc. zijn toch ook niet zo verkeerd? Ik hoef ze zelf niet (meer) te zien op misschien Phoenix na, maar voor mensen die van alternatieve mainstreamrock houden en zich verder nergens in verdiepen is dit een prima line-up lijkt me zo.
En The Killers, Green Day, Kings of Leon, Alt-J, Phoenix, Ben Howard, QOTSA, etc. zijn toch ook niet zo verkeerd? Ik hoef ze zelf niet (meer) te zien op misschien Phoenix na, maar voor mensen die van alternatieve mainstreamrock houden en zich verder nergens in verdiepen is dit een prima line-up lijkt me zo.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:30 uur
De zondag is zeer mager, ook omdat Green Day qua populariteit waarschijnlijk op zijn dieptepunt is. Blijkbaar moet Ben Howard die dag de kar trekken.
Zaterdag is een kopie van Werchter + Gaslight Anthem/Miles Kane.
Vrijdag zal qua dagkaarten wel aardig lopen, zolang The Killers en QotSA nergens anders spelen in die periode.
Verder valt natuurlijk het hoge gehalte one-hit bandjes/zangers op. Maar daar leeft Pinkpop al jaren van.
Zaterdag is een kopie van Werchter + Gaslight Anthem/Miles Kane.
Vrijdag zal qua dagkaarten wel aardig lopen, zolang The Killers en QotSA nergens anders spelen in die periode.
Verder valt natuurlijk het hoge gehalte one-hit bandjes/zangers op. Maar daar leeft Pinkpop al jaren van.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:33 uur
herman schreef:
De meesten hiervan zie ik al op Werchter. Jan Smeets had ook gezegd dat de lineup een stuk harder zou zijn dan voorgaande jaren, dit valt helaas ook vies tegen. Ben Howard op Main Stage lijkt me ook niet echt een goede combi, al is die jongen natuurlijk vreselijk populair.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:40 uur
Pinkpop heeft niet de beste lineup zoals Smeets zegt, wel duidelijk de meest populaire lineup met veel bands die een megahit scoorde (fun, kensington, passenger) maar tussen de namen staan zelfs voor mij genoeg leuke dingen. En dat harde valt inderdaad reuzemee, vorig jaar was zelfs vele malen harder met Soundgarden, Mastodon en Kyuss.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 13:46 uur
Precies, nu alleen Graveyard, QOTSA en in mindere mate The Gaslight Anthem. Ik vraag me ook af wat The Opposites en Douwe Bob op Pinkpop doen.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 16:46 uur
QOTSA, C2C en Phoenix hadden van mij ook naar BKS mogen komen. Voor de rest is de line-up van Pinkpop weer weinig bijzonders.
0
geplaatst: 20 februari 2013, 20:27 uur
Dit is volgens mij de slechtste line-up ooit voor Pinkpop. Wat een bagger zeg. Toen ik hoorde dat QOTSA zou komen dacht ik nog dat ik mss weer eens een keer zou gaan. Maar geen haar op mn hoofd die daar nu nog aan denkt. En dan nog van te voren hoog van de toren blazen die Jan Smeets.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 22:10 uur
Wat een klote line-up zeg, zeer triest.
Net als de meeste hier vind ik QOTSA de enige goede band, de rest is bedroevend of heb ik al vaker gezien............bah
Na 3 mooie jaren sla ik er effe eentje over.
Net als de meeste hier vind ik QOTSA de enige goede band, de rest is bedroevend of heb ik al vaker gezien............bah
Na 3 mooie jaren sla ik er effe eentje over.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 23:23 uur
Iedereen die zegt dat ze QOTSA de enige goede band van de lineup vinden, moeten Masters Of Reality maar eens heel nodig gaan checken.
* denotes required fields.