Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
marco-1968
geplaatst: 15 juni 2013, 13:50 uur
Matige vrijdag al maakte Qotsa een hoop goed...
Jimmy eat world strakke set maar weinig sfeer.
MoR gewoon lekker!
Kijk vandaag uit naar phoenix en morgen naar stereophincs.
Voor de rest laat ik me verrassen.
Jimmy eat world strakke set maar weinig sfeer.
MoR gewoon lekker!
Kijk vandaag uit naar phoenix en morgen naar stereophincs.
Voor de rest laat ik me verrassen.
0
geplaatst: 15 juni 2013, 19:02 uur
trebremmit schreef:
Jij zit hier te beweren dat er allemaal kut muziek op Pinkpop komt, terwijl je sommige bands helemaal niet kent.
Misschien eerst eens verdiepen in de materie voordat je met zulke uitspraken komt.
Masters Of Reality
Maar er staat toch ook veel kutmuziek??? Handsome Poets, Paramore, Andy Burrows, Douwe Bob, Passenger, Fun., The Opposites, The Gaslight Anthem, Phoenix, Tom Odell, The Script, 30 Seconds to Mars, Will and the People en Ben Howard.(quote)
Jij zit hier te beweren dat er allemaal kut muziek op Pinkpop komt, terwijl je sommige bands helemaal niet kent.
Misschien eerst eens verdiepen in de materie voordat je met zulke uitspraken komt.
Masters Of Reality
Goed misschien is het in de meeste gevallen ook kwestie van smaak.
En de bands die ik totaal niet ken, vallen niet onder die categorie. Hoe kan ik iets afkraken als ik het nooit gehoord heb. Ik zag gewoon een oninteressant totaalplaatje. Stel dat er bands stonden die ervoor zorgden dat ik een kaartje kocht, dan had ik huiswerk gedaan voor bands als MoR, The Vaccines, Stereophonics en JEW.
0
geplaatst: 15 juni 2013, 19:06 uur
herman schreef:
Het gaat niet om het genre, maar om het feit dat QOTSA een voortzetting is van Kyuss. Homme, Olivieri, etc. zaten eerst in Kyuss, toen in QOTSA. Misschien je eerst eens verdiepen in de line-up voordat je alles afdoet als kutmuziek.
Dat doe ik meestal pas als ik zeker weet dat ik ga. Kyuss Lives! was een van de betere bands vorig jaar, had ik ook nog nooit wat van gehoord.(quote)
Het gaat niet om het genre, maar om het feit dat QOTSA een voortzetting is van Kyuss. Homme, Olivieri, etc. zaten eerst in Kyuss, toen in QOTSA. Misschien je eerst eens verdiepen in de line-up voordat je alles afdoet als kutmuziek.
0
geplaatst: 5 november 2013, 14:05 uur
Pearl jam, Arcade Fire en Che Sudaka staan op de geruchtenlijst...
Bevestigingen en geruchten 2014 | pinkpoppers - pinkpoppers.wordpress.com
Bevestigingen en geruchten 2014 | pinkpoppers - pinkpoppers.wordpress.com
0
geplaatst: 5 november 2013, 14:43 uur
Pearl Jam zal inderdaad wel komen, maar Arcade Fire zie ik geen Pinkpop doen. Die willen alleen headlinen, en ik zie Jan Smeets die gok niet nemen. Arcade Fire zal eerder BKS doen.
0
geplaatst: 8 november 2013, 15:39 uur
Gloeilamp schreef:
Arcade Fire zal eerder BKS doen.
Arcade Fire zal eerder BKS doen.
Dat denk ik ook.
Ik ga er overigens vanuit dat Editors 1 van de Pinkpopheadliners is. Tijdje geleden dat zij er stonden en nog niet eerder als headliner.
Als Linkin Park er WEER staat mag dat toch best een blunder heten imo. Die band is al lang niet relevant meer.
0
geplaatst: 8 november 2013, 15:51 uur
Ik zag dat Linkin Park op Download het debuutalbum integraal gaat spelen, dat lijkt me toch wel vet om te zien. Editors zou ook een mooie en terechte headliner zijn. Dat hebben ze op Rock Werchter wel bewezen. De eerste namen zullen binnenkort wel komen. Ik ben er erg benieuwd naar 

0
geplaatst: 8 november 2013, 18:06 uur
Gloeilamp schreef:
Pearl Jam zal inderdaad wel komen, maar Arcade Fire zie ik geen Pinkpop doen. Die willen alleen headlinen, en ik zie Jan Smeets die gok niet nemen. Arcade Fire zal eerder BKS doen.
Welke gok? Ik zou het eigenlijk niet meer dan terecht vinden als Arcade Fire als headliner geprogrammeerd wordt. Daarbij staan ze bekend als een geweldige live band dus zie het probleem niet zo. Je bedoeld dat Arcade Fire niet in het 3fm profiel.past?
0
geplaatst: 8 november 2013, 18:16 uur
Timo-otje schreef:
Welke gok? Ik zou het eigenlijk niet meer dan terecht vinden als Arcade Fire als headliner geprogrammeerd wordt. Daarbij staan ze bekend als een geweldige live band dus zie het probleem niet zo. Je bedoeld dat Arcade Fire niet in het 3fm profiel.past?
(quote)
Precies. Arcade Fire lijkt mij ook een geweldige headliner, en ik zou ze liever zien dan pakweg weer een Kings of Leon, Green Day of Linkin Park. Maar dat zijn wel acts die mensen naar het festival toe trekken. Arcade Fire is geen band die op de radio te horen is, en als Pinkpopheadliner is dat denk ik wel essentieel.
0
geplaatst: 15 november 2013, 08:28 uur
Arcade Fire heeft wel een 3FM Megahit gehad... dus niks is onmogelijk.
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:01 uur
Metallica staat nu als "hot" op Geruchten | Pinkpop Central - pinkpopcentral.nl zou prima zijn samen met Pearl Jam en Arcade Fire als headliners!
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:13 uur
Ik merk dat iedereen wel erg hoge verwachtingen heeft. Vergeet niet dat de headlinerposities afgelopen jaar naar The Killers, Kings of Leon en Green Day gingen. Arcade Fire op Pinkpop zie ik sowieso niet gebeuren. Die gaan naar Best Kept Secret lijkt me.
Metallica en Arctic Monkeys zie ik allebei wel een headlinepositie innemen. Het is helaas heel erg stil rond Pearl Jam, dus ik weet niet of we die nog kunnen verwachten.
So what? Met één megahitje kan je echt geen festival als Pinkpop uitverkopen.
Metallica en Arctic Monkeys zie ik allebei wel een headlinepositie innemen. Het is helaas heel erg stil rond Pearl Jam, dus ik weet niet of we die nog kunnen verwachten.
RadioMad schreef:
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:17 uur
Gloeilamp schreef:
Dat beweer ik toch ook niet? Ik ontkracht alleen de bewering dat Arcade Fire niet in het 3FM 'profiel' zou passen...
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:19 uur
RadioMad schreef:
Dat beweer ik toch ook niet? Ik ontkracht alleen de bewering dat Arcade Fire niet in het 3FM 'profiel' zou passen...
(quote)
Arcade Fire wil alleen headlinen, een plek op Pinkpop is daarom niet aan de orde.
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:22 uur
Wel headlinen ze volgend jaar op Northside Festival maar op Pinkpop zie ik ook niet snel gebeuren.
0
geplaatst: 29 november 2013, 13:32 uur
Joerii schreef:
Wel headlinen ze volgend jaar op Northside Festival maar op Pinkpop zie ik ook niet snel gebeuren.
Dat is dan ook een compleet ander festival dan Pinkpop, en eerder vergelijkbaar met BKS. Ook van dezelfde organisatie trouwens.
0
geplaatst: 3 december 2013, 11:04 uur
Gloeilamp schreef:
Eerste headliner is Metallica.
Zeer mooi, hopelijk 1e stap naar een dit keer wel hardere line-up.Eerste headliner is Metallica.
0
geplaatst: 3 december 2013, 11:58 uur
Pinkpop zou "bezig zijn met Rolling Stones".
Ik snap werkelijk waar niet hoe een festivaldirecteur continu maar blijft roepen waar ze "mee bezig zijn" en wie er zoal NIET komen. Dan ben je echt niet slim bezig imo.
Voorbeeld:
Smeets: "Nee, Muse komt niet. Nee, U2 ook niet. Paul McCartney ook niet.
Maar ik ben blij te mogen verkondigen dat we bezig zijn met James Blunt en Nickelback!"
Ik snap werkelijk waar niet hoe een festivaldirecteur continu maar blijft roepen waar ze "mee bezig zijn" en wie er zoal NIET komen. Dan ben je echt niet slim bezig imo.
Voorbeeld:
Smeets: "Nee, Muse komt niet. Nee, U2 ook niet. Paul McCartney ook niet.
Maar ik ben blij te mogen verkondigen dat we bezig zijn met James Blunt en Nickelback!"
0
geplaatst: 3 december 2013, 12:07 uur
Daar heeft Smeets sowieso wel een handje van, om na een tegenvallende lineup te verkondigen welke bands hij net niet heeft kunnen krijgen. Zo schermde hij er vorig jaar mee dat ze bezig waren met Paul McCartney, maar dat dat niet doorging. Zeg dan niks.
Oh ja, Pearl Jam kan ook toegevoegd worden bij de bands die net niet op Pinkpop komen spelen, zei hij vanmorgen op 3FM.
Oh ja, Pearl Jam kan ook toegevoegd worden bij de bands die net niet op Pinkpop komen spelen, zei hij vanmorgen op 3FM.
0
geplaatst: 3 december 2013, 12:12 uur
Hoe vaak heeft Pinkpop nu al naast Pearl Jam gegrepen? Het begint bijna grappig te worden, Werchter lijkt ze ook alweer binnen te hebben namelijk.
0
geplaatst: 3 december 2013, 12:14 uur
Gloeilamp schreef:
Hoe vaak heeft Pinkpop nu al naast Pearl Jam gegrepen? Het begint bijna grappig te worden, Werchter lijkt ze ook alweer binnen te hebben namelijk.
Er zal wel weer een editie van Rockin' Park komen volgend jaar...

0
geplaatst: 5 december 2013, 19:20 uur
a.u.b. geen Linkin Park en Editors.... mag wel wat origineler allemaal! Arcade Fire of Arctic Monkeys klinkt al 10x beter 

0
geplaatst: 11 december 2013, 09:30 uur
Ja.. en dat vind ik toch een vrij onbegrijpelijke keuze. Arcade Fire op de 3FM Stage i.p.v. een mooie headline spot op Lowlands of BKS.
0
geplaatst: 11 december 2013, 09:46 uur
Teleurstellend! Deze band had ik veel liever ergens anders gezien. Arcade fire in 1 of andere tent 

0
geplaatst: 11 december 2013, 10:34 uur
Edgar18 schreef:
Ja.. en dat vind ik toch een vrij onbegrijpelijke keuze. Arcade Fire op de 3FM Stage i.p.v. een mooie headline spot op Lowlands of BKS.
Precies. Ik baal hier echt van, het was een hele mooie headliner geweest voor Best Kept Secret. Dit komt echt uit het niets vallen.
* denotes required fields.