MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
VanDeGriend schreef:
verwarrende typefout gecorrigeerd

Hardnekkig, die typfouten van jou.

Paalhaas schreef:
(quote)

Hardnekkig, die typfouten van jou.

Als je maar consequent bent he...en lang genoeg volhouden ..dan komt t vanzelf in De Dikke

Zie correctie

VanDeGriend schreef:
Nou met de Sugababes waren er meer mensen dan t laatste jaar zonder Sugababes hoor......

Jaah daar gaat t niet om.
Ten eerste: ze gingen héél erg vals .
Ten tweede: hun shows zijn ook niet altijd super.
En ten derde: PinkPop moet geen pop festival worden het mag wel iets rockiger allemaal zoals vroeger.
En ze hadden inderdaad de Golden Earing, en Kane .

Voor degenen die t niet mee hebben gekregen...mijn lijstje was ironisch bedoeld.

Hier dan wat artiesten die ik in 2006 wel vind passen op Pinkpop:

Editors, Riverside, NIN, Tool, My Morning Jacket, Mercury Rev, Kaiser Chiefs

Lijkt mij een aardige mix van oude en nieuwe helden

VanDeGriend schreef:
Hier dan wat artiesten die ik in 2006 wel vind passen op Pinkpop:

Editors, Riverside, NIN, Tool, My Morning Jacket, Mercury Rev, Kaiser Chiefs

Dat is inderdaad al stukken beter .

moviefreak#1
Golden Earing, Pearl Jam, Tool, Joe Cocker, Steve Vai, Little River Band, Dream Theater, Crosby Stills & Nash, Meat Loaf, Beth Hart, Alice Cooper, Radiohead, Joe Satriani, Porcupine Tree, Ten Years After, Yes, Deep Purple, Iron Butterfly, Lynyrd Skynyrd , Melanie Safka , Uriah Heep, Wishbone Ash, Thin Lizzy, The Cure, Aerosmith, AC/DC, Scorpions, John Fogerty en IGGY POP

Das meer voor Arrow's Classic Rock Festival

moviefreak#1
VanDeGriend schreef:
Das meer voor Arrow's Classic Rock Festival

Juist, en er zijn weinig festivals waar mensen zo lyrisch van thuiskomen. In tegenstelling tot de Pinkpopgangers van de afgelopen 2 jaar die nog steeds vloeken over de teringherrie van Tiesto en de vreselijke TMF-generatie die op de Sugababes, Kane, Intwine en Di-Rect afkomen.
Dit zijn niet mijn woorden overigens voordat ik het weer heb gedaan.

Kan me goed voorstellen dat mensen Arrow's leuker vinden dan Pinkpop. Zelf vind ik ze allebie vaak wel een leuk programma hebben. Luister ook net zo graag naar jouw lijstje oude helden als naar Tiesto en Kane.
Echter, voor het Pinkpop festival lijken me zowel jouw lijstje als Kane en Tiesto niet de juiste programmering.

moviefreak#1
Mwah, je moet ook kijken naar de historie van PinkPop natuurlijk. Het festival is niet groot geworden met Tiesto en Brainpower.

Juist, en er zijn weinig festivals waar mensen zo lyrisch van thuiskomen.

Vrij logisch ook. Specifieke doelgroep die waarschijnlijk veel bands daar goed vinden. Als je een Nederlandstalig festival ergens zou hebben met Frans Bauer, Jan Smit en meer van die artiesten komen daar ook erg veel mensen vanaf die het helemaal t einde vonden. Wil nog niet zeggen dat het iets voor Pinkpop is.

VanDeGriend schreef:
voor het Pinkpop festival lijken me zowel jouw lijstje als Kane en Tiesto niet de juiste programmering.

Neeej lijkt mij ook.

tondeman
kasabian en ian brown zou leuk zijn. beiden waren ongelooflijk goed op glastonbury dit jaar. prodigy is ook altijd welkom.

VanDeGriend schreef:
Voor degenen die t niet mee hebben gekregen...mijn lijstje was ironisch bedoeld.

Nou daar had ik nou niets van begrepen, jij was toch altijd een van grootste Toto-aanbidders hier?

Overigens gaan er zeer sterke geruchten de reunietour van The Smashing Pumpkins ook Pinkpop zal aandoen.

Er gaan ook geruchten dat: Franz Ferdinand, KoRn en Kaiser Chiefs komen.

Franz Ferdinand hoeft voor mij dus niet meer....

Editors, Arctic Monkeys, Clap your hands say yeah - en vooruit Kaiser Chiefs - zie ik wel erg graag komen

Nog meer geruchten:

Red Hot Chilli Peppers zijn rond PinkPop dagen in Nederland alleen de vraag waar???

RHCP....believe yourself? Die zijn veel te groot voor Pinkpop.

Nee, dat past prima. Voorheen stonden er wel meer grote bands, zoals Pearl Jam, Smashing Pumpkins, Radiohead, etc...

Ja, maar nu toch niet meer....dat neemt toch het festivalgevoel weg. Maar goed, mijn mening.

Dat ze er de laatste 2, 3 jaar niet stonden, kwam ook alleen maar omdat ze ze niet konden boeken. Ik gun het Jan Smeets wel dat het weer 's raakt uitverkocht.

Al ga ik zelf niet naar Pinkpop...

Mocht Tool naar Pink Pop komen, dan ben ik daar ook wel te vinden. Maar da's ook zo'n beetje het enige wat me daar nog naar toe kan trekken.

Ik denk inderdaad dat Red Hot Chili Peppers veel te groot voor Pinkpop zijn, dan houden ze helemaal geen geld meer over voor andere bands.

Toine Rorije
Zo 'hot' zijn de chili peppers tegenwoordig toch niet meer? Lijkt me dus best haalbaar voor pinkpop.

Toine Rorije schreef:
Zo 'hot' zijn de chili peppers tegenwoordig toch niet meer? Lijkt me dus best haalbaar voor pinkpop.

Maar volgens mij betaal je wel de hoofdprijs met die gasten. Hot of Not.

Precies. Zouden meteen het halve budget opsnoepen. Meer dan welke band dan ook die er ooit stond.

Eerste namen Pinkpop 2006 bekend:

Placebo
Tool
Franz Ferdinand
Anouk
Racoon

AHWA
Tool

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.