Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2014, 13:35 uur
RadioMad schreef:
Lorde, Birdy, Chef'Special, OneRepublic, Bruno Mars, De Jeugd van Tegenwoordig, Imagine Dragons, Editors, Ed Sheeran, Lily Allen, Broken Bells, Michael Prins, London Grammar, Miss Montreal, Mr Probs, John Legend, Mister and Mississippi, Caro Emerald, Half Moon Run, De Staat, Elliphant, Kris Berry & Perquisite
Driekwart van dit rijtje, gok ik.
In elk geval minstens de helft.
(quote)
Lorde, Birdy, Chef'Special, OneRepublic, Bruno Mars, De Jeugd van Tegenwoordig, Imagine Dragons, Editors, Ed Sheeran, Lily Allen, Broken Bells, Michael Prins, London Grammar, Miss Montreal, Mr Probs, John Legend, Mister and Mississippi, Caro Emerald, Half Moon Run, De Staat, Elliphant, Kris Berry & Perquisite
Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.
0
geplaatst: 2 januari 2014, 13:38 uur
Gloeilamp schreef:
Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.
Ach, eentje minder

0
geplaatst: 2 januari 2014, 16:04 uur
0
geplaatst: 3 januari 2014, 13:55 uur
@radiomad dat zijn inderdaad pinkpopnamen. Als de middelmatige indie van Imagine Dragons, Fun, Bastille, Kodaline, Boxer Rebellion maar beperkt blijft.... Maar eigenlijk moet ik toegeven ik wil dat Pinkpop Lowlandsnamen strikt..... (Torres, MIA, Jagwar Ma, Savages)
0
geplaatst: 3 januari 2014, 15:32 uur
Oh ja. The Boxer Rebellion.... die was ik even vergeten 
Evenals Haim trouwens.

Evenals Haim trouwens.
0
geplaatst: 8 januari 2014, 19:02 uur
Mm.. ik voel mijn enigszins aangesproken wanneer The Boxer Rebellion op een dergelijke manier tekort wordt gedaan.. Maar als je die laatste cd bedoelt, die is inderdaad matig.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 14:12 uur
rolandobabel schreef:
Misschien is musicmeter een bubbel waar je in leeft die je als werkelijkheid gaat ervaren
(niet helemaal serieus bedoeld, hoor). Want langzamerhand vind ik eigenlijk dat eenieder die Arcade Fire niet kent en geen twee albums van the stones kan noemen, niets over muziek zou mogen zeggen
En tegelijkertijd is de typisch nederlandse reactie: wie? toch zoiets van:
- als IK het niet ken, kan het niet veel zijn... (klinkt toch wat egocentrisch)
- Bekende muziek (lees 3FM-muziek, charts, muse, mumford sons) is beter dan onbekende
muziek.
- ik sta niet open voor nieuwe muziek
En dat conflicteert simpelweg met de musicmeter mentaliteit, van muziek ontdekken,
begrijpen dat Bon Iver beter, muzikaler is dan Birdy. Verbazen dat Miley Cyrus groter is dan MIA.
Vandaar dat ik altijd mij wat erger aan reacties van : Nooooit van gehoord of Wie?
Nooit iets Arcade Fire geluisterd of iets dergelijks. Ga er ook niet aan beginnen uit nieuwsgierigheid, want kans dat ik het wat vind is zeer klein. En wat de Stones betreft, ken de hits meezingen, maar albums noemen? Echt geen idee Misschien is musicmeter een bubbel waar je in leeft die je als werkelijkheid gaat ervaren

(niet helemaal serieus bedoeld, hoor). Want langzamerhand vind ik eigenlijk dat eenieder die Arcade Fire niet kent en geen twee albums van the stones kan noemen, niets over muziek zou mogen zeggen

En tegelijkertijd is de typisch nederlandse reactie: wie? toch zoiets van:
- als IK het niet ken, kan het niet veel zijn... (klinkt toch wat egocentrisch)
- Bekende muziek (lees 3FM-muziek, charts, muse, mumford sons) is beter dan onbekende
muziek.
- ik sta niet open voor nieuwe muziek
En dat conflicteert simpelweg met de musicmeter mentaliteit, van muziek ontdekken,
begrijpen dat Bon Iver beter, muzikaler is dan Birdy. Verbazen dat Miley Cyrus groter is dan MIA.
Vandaar dat ik altijd mij wat erger aan reacties van : Nooooit van gehoord of Wie?

0
geplaatst: 11 januari 2014, 14:14 uur
RadioMad schreef:
Als je gelijk hebt dan wordt het weer geen Pinkpop voor mij dit jaar, ondanks Metallica. Wat een zooi staat er tegenwoordig.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 21:15 uur
Nooit iets Arcade Fire geluisterd of iets dergelijks. Ga er ook niet aan beginnen uit nieuwsgierigheid, want kans dat ik het wat vind is zeer klein. En wat de Stones betreft, ken de hits meezingen, maar albums noemen? Echt geen idee
Toch doen wolfmother:P Het is echt goed en Live al helemaal;)
0
geplaatst: 14 januari 2014, 11:32 uur
Rotnaam. Dan ga ik wel naar Stromae, om daarna een mooi plekje bij Arcade Fire te bemachtigen.
0
geplaatst: 16 januari 2014, 14:21 uur
vampire weekend staat ook bij de geruchten, dat zou ook wel een mooie naam zijn, erg sterk album afgelopen jaar!
0
geplaatst: 28 januari 2014, 13:07 uur
+ Mastodon.
Die maandag is al erg fijn met Arcade Fire, Stromae, Metallica en nu dus Mastodon.
Die maandag is al erg fijn met Arcade Fire, Stromae, Metallica en nu dus Mastodon.
0
geplaatst: 28 januari 2014, 20:12 uur
Mastodon! Shit, errug vet dit. Kunnen ze nog op Werchter komen???
0
geplaatst: 30 januari 2014, 15:09 uur
Veel geruchten over The Rolling Stones. Ik geloof er eigenlijk niets van, maar veel websites zien ze als dikke kanshebber. Het zou wel wat zijn, The Stones op Pinkpop 

0
geplaatst: 30 januari 2014, 20:28 uur
Ik kan het ook niet geloven... dan is er geen geld meer over voor de rest lijkt me....
Andere acts die ik toch graag er bij zou willen hebben:
- Arctic Monkeys
- The National
- Kasabian
- Biffy Clyro
Zulke bands gaan dan vast niet komen:)
Maar wie weet steekt mojo een paar miljoenen extra in pinkpop dit jaar, om het wat meer europees aanzien te geven! Ben benieuwd!
Andere acts die ik toch graag er bij zou willen hebben:
- Arctic Monkeys
- The National
- Kasabian
- Biffy Clyro
Zulke bands gaan dan vast niet komen:)
Maar wie weet steekt mojo een paar miljoenen extra in pinkpop dit jaar, om het wat meer europees aanzien te geven! Ben benieuwd!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 februari 2014, 10:18 uur
Bij dit soort namen moet ik altijd glimlachen. Je weet dan dat Neil Young weer niet is gelukt. 

0
geplaatst: 5 februari 2014, 12:37 uur
Er gaan serieuze geruchten over de Rolling Stones.
Onderhandelingen met The Rolling Stones zo goed als rond voor Pinkpop - festileaks.com
Onderhandelingen met The Rolling Stones zo goed als rond voor Pinkpop - festileaks.com
0
geplaatst: 5 februari 2014, 13:35 uur
Heb op Twitter al een bericht gezien van de OLVN (V = vereniging; N = Nederland) waarin alle MOL'len (M=muziekminnende) werden opgeroepen alleen te gaan als een parkeerplaats voor de rollator i.c.m. begeleiding naar het podium gegarandeerd werd. Ik denk dat Omroep Max dat wel zal ondersteunen 
Toen ik zo'n 20 jaar geleden ('94 of '95) in De Goffert The Stones zag, vond ik dat het daarna wel welletjes was - welke *(&*)^)*^( zingt nou nog na z'n 50ste It's Only Rock & Roll and I Like It.
Mijn voorstel aan Smeets: vervang The Stones door The Cure, Robert Smith is nu 54, komen veel OW'ers vast nog eens kijken for ole times' sake en kan Smith aansluitend wél met zijn verdiend pensioen

Toen ik zo'n 20 jaar geleden ('94 of '95) in De Goffert The Stones zag, vond ik dat het daarna wel welletjes was - welke *(&*)^)*^( zingt nou nog na z'n 50ste It's Only Rock & Roll and I Like It.
Mijn voorstel aan Smeets: vervang The Stones door The Cure, Robert Smith is nu 54, komen veel OW'ers vast nog eens kijken for ole times' sake en kan Smith aansluitend wél met zijn verdiend pensioen

0
geplaatst: 5 februari 2014, 15:15 uur
Bekijk de DVD van Hyde Park van afgelopen zomer... het is nog steeds een happening the Stones en ik vind het persoonlijk redelijk goed nog, en als ik daar dan op PP sta met een al een paar gele rakkers achter mn kiezen ga ik vast wel lekker los, ik zou het geweldig vinden als ze komen.
* denotes required fields.