MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
RadioMad schreef:
(quote)

Lorde, Birdy, Chef'Special, OneRepublic, Bruno Mars, De Jeugd van Tegenwoordig, Imagine Dragons, Editors, Ed Sheeran, Lily Allen, Broken Bells, Michael Prins, London Grammar, Miss Montreal, Mr Probs, John Legend, Mister and Mississippi, Caro Emerald, Half Moon Run, De Staat, Elliphant, Kris Berry & Perquisite

Driekwart van dit rijtje, gok ik.
In elk geval minstens de helft.

Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.

Gloeilamp schreef:

Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.

Ach, eentje minder

rolandobabel schreef:

begrijpen dat Bon Iver beter, muzikaler is dan Birdy.

Oneens.

@radiomad dat zijn inderdaad pinkpopnamen. Als de middelmatige indie van Imagine Dragons, Fun, Bastille, Kodaline, Boxer Rebellion maar beperkt blijft.... Maar eigenlijk moet ik toegeven ik wil dat Pinkpop Lowlandsnamen strikt..... (Torres, MIA, Jagwar Ma, Savages)

Oh ja. The Boxer Rebellion.... die was ik even vergeten
Evenals Haim trouwens.

Vandaag Rudimental bevestigd voor zondag 8 juni.

Mm.. ik voel mijn enigszins aangesproken wanneer The Boxer Rebellion op een dergelijke manier tekort wordt gedaan.. Maar als je die laatste cd bedoelt, die is inderdaad matig.

rolandobabel schreef:
Misschien is musicmeter een bubbel waar je in leeft die je als werkelijkheid gaat ervaren
(niet helemaal serieus bedoeld, hoor). Want langzamerhand vind ik eigenlijk dat eenieder die Arcade Fire niet kent en geen twee albums van the stones kan noemen, niets over muziek zou mogen zeggen

En tegelijkertijd is de typisch nederlandse reactie: wie? toch zoiets van:
- als IK het niet ken, kan het niet veel zijn... (klinkt toch wat egocentrisch)
- Bekende muziek (lees 3FM-muziek, charts, muse, mumford sons) is beter dan onbekende
muziek.
- ik sta niet open voor nieuwe muziek

En dat conflicteert simpelweg met de musicmeter mentaliteit, van muziek ontdekken,
begrijpen dat Bon Iver beter, muzikaler is dan Birdy. Verbazen dat Miley Cyrus groter is dan MIA.
Vandaar dat ik altijd mij wat erger aan reacties van : Nooooit van gehoord of Wie?
Nooit iets Arcade Fire geluisterd of iets dergelijks. Ga er ook niet aan beginnen uit nieuwsgierigheid, want kans dat ik het wat vind is zeer klein. En wat de Stones betreft, ken de hits meezingen, maar albums noemen? Echt geen idee

RadioMad schreef:
Lorde, Birdy, Chef'Special, OneRepublic, Bruno Mars, De Jeugd van Tegenwoordig, Imagine Dragons, Editors, Ed Sheeran, Lily Allen, Broken Bells, Michael Prins, London Grammar, Miss Montreal, Mr Probs, John Legend, Mister and Mississippi, Caro Emerald, Half Moon Run, De Staat, Elliphant, Kris Berry & Perquisite

Driekwart van dit rijtje, gok ik.
In elk geval minstens de helft.

Als je gelijk hebt dan wordt het weer geen Pinkpop voor mij dit jaar, ondanks Metallica. Wat een zooi staat er tegenwoordig.

Nooit iets Arcade Fire geluisterd of iets dergelijks. Ga er ook niet aan beginnen uit nieuwsgierigheid, want kans dat ik het wat vind is zeer klein. En wat de Stones betreft, ken de hits meezingen, maar albums noemen? Echt geen idee

Toch doen wolfmother:P Het is echt goed en Live al helemaal;)

Arcade Fire is de Doe Maar van musicmeter

+ Avenged Sevenfold

Rotnaam. Dan ga ik wel naar Stromae, om daarna een mooi plekje bij Arcade Fire te bemachtigen.

vampire weekend staat ook bij de geruchten, dat zou ook wel een mooie naam zijn, erg sterk album afgelopen jaar!

Ed Sheeran zondag op het hoofdpodium.

typische pinkpop act, leuk voor er bij

Ook Within Temptation komt met een nieuwe plaat???

+ Mastodon.

Die maandag is al erg fijn met Arcade Fire, Stromae, Metallica en nu dus Mastodon.

Dat is voor Pinkpop-begrippen inderdaad een prima dag.

De maandag wordt iig steeds aantrekkelijker

Mastodon! Shit, errug vet dit. Kunnen ze nog op Werchter komen???

Veel geruchten over The Rolling Stones. Ik geloof er eigenlijk niets van, maar veel websites zien ze als dikke kanshebber. Het zou wel wat zijn, The Stones op Pinkpop

Ik kan het ook niet geloven... dan is er geen geld meer over voor de rest lijkt me....
Andere acts die ik toch graag er bij zou willen hebben:
- Arctic Monkeys
- The National
- Kasabian
- Biffy Clyro
Zulke bands gaan dan vast niet komen:)

Maar wie weet steekt mojo een paar miljoenen extra in pinkpop dit jaar, om het wat meer europees aanzien te geven! Ben benieuwd!

Robert Plant komt ook op Pinkpop [Klik]

Stijn_Slayer
Bij dit soort namen moet ik altijd glimlachen. Je weet dan dat Neil Young weer niet is gelukt.

Robert Plant? Ze hadden toch al een mastodont geboekt?

Heb op Twitter al een bericht gezien van de OLVN (V = vereniging; N = Nederland) waarin alle MOL'len (M=muziekminnende) werden opgeroepen alleen te gaan als een parkeerplaats voor de rollator i.c.m. begeleiding naar het podium gegarandeerd werd. Ik denk dat Omroep Max dat wel zal ondersteunen

Toen ik zo'n 20 jaar geleden ('94 of '95) in De Goffert The Stones zag, vond ik dat het daarna wel welletjes was - welke *(&*)^)*^( zingt nou nog na z'n 50ste It's Only Rock & Roll and I Like It.

Mijn voorstel aan Smeets: vervang The Stones door The Cure, Robert Smith is nu 54, komen veel OW'ers vast nog eens kijken for ole times' sake en kan Smith aansluitend wél met zijn verdiend pensioen

Pinkpop classic is toch altijd in augustus?

Bekijk de DVD van Hyde Park van afgelopen zomer... het is nog steeds een happening the Stones en ik vind het persoonlijk redelijk goed nog, en als ik daar dan op PP sta met een al een paar gele rakkers achter mn kiezen ga ik vast wel lekker los, ik zou het geweldig vinden als ze komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.