Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2014, 17:47 uur
trebremmit schreef:
Pinkpop classic is toch altijd in augustus?
Pinkpop classic is toch altijd in augustus?
Was er stellig van overtuigd da'j me in de mailing nam. Ist nog echt ook; het leed in de wereld is altijd groter dan je mogelijk kunt voorzien.
Lijkt me heel erg dat - nog erger dan een Line Dance Party op zaterdagavond in St Isidorushoeve (ooit per ongeluk verzeild geraakt) of een dansfeest voor alleenstaanden in Tubber, Co Offaly Ireland (zelfde avond, idem)
0
geplaatst: 12 februari 2014, 07:35 uur
Editors op Main Stage op zondag. Headliner... dat zit er dik in. Prima naam lijkt mij. Niet bijzonder origineel, maar heeft zich wel bewezen als headliner en voorkomt hopelijk dat iets als Linkin Park langskomt.
0
geplaatst: 4 maart 2014, 23:42 uur
Gloeilamp schreef:
Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.
(quote)
Imagine Dragons gek genoeg niet. Hebben aangegeven eind juni pas in Europa te zijn.
Hey Gloeilamp, heb jij nog wat meer info over PP14, ik volg het forum van Festileaks ook altijd trouw, maar die hebben al een poosje storing...
0
geplaatst: 5 maart 2014, 01:13 uur
Bijdevaate11 schreef:
Hey Gloeilamp, heb jij nog wat meer info over PP14, ik volg het forum van Festileaks ook altijd trouw, maar die hebben al een poosje storing...
(quote)
De site is inderdaad al de hele dag offline. Nogal vervelend, maar ze zeggen dat ze eraan werken. Verder weet ik ook niet meer dan anderen over Pinkpop, maar we zullen deze week sowieso wel weer een naam krijgen. De organisatie heeft aangegeven iedere week één of meerdere namen bekend te maken.
0
geplaatst: 5 maart 2014, 12:31 uur
Gloeilamp schreef:
De site is inderdaad al de hele dag offline. Nogal vervelend, maar ze zeggen dat ze eraan werken. Verder weet ik ook niet meer dan anderen over Pinkpop, maar we zullen deze week sowieso wel weer een naam krijgen. De organisatie heeft aangegeven iedere week één of meerdere namen bekend te maken.
(quote)
Ze zijn weer online:)
0
geplaatst: 12 maart 2014, 10:40 uur
Zelfs na zo'n naam barst de discussie over Pinkpop weer los. Altijd dat gemekker op Pinkpop en Jan Smeets. Dit jaar hebben ze echt een line-up om van te smullen: Stones als beste klassieker, Arcade Fire de spannendste indie- en Editors als grootste mainstream indie-act, Stromae de meest urgente hitparade-act en Metallica als grootste headliner. Zelfs het eeuwige gezanik als dat er te weinig 'harde' acts staan hebben ze gepareerd met Mastodon en Avenged Sevenfold. Zelfs al voor de rest bekend is: chapeau!!
0
geplaatst: 12 maart 2014, 10:42 uur
Alan Vega op zijn 73e voor het eerst gezien, leeftijd maakt toch geen zak uit? Goed de Stones worden net zo kut wordt als Vega (en Rev, die ook al de 70 gepasseerd was) toen , maar de bijna 70-ers van Neil Young en Crazy horse spelen vele jonge bands gewoon van het podium.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 10:48 uur
Ik snap het gezeik ook niet. Ik ben doorgaans de eerste die op dat mainstream 3FM-festival loopt af te geven, maar dit jaar kan ik niet anders dan mijn petje voor ze afnemen. Zelfs zonder the Stones zouden ze voor een mainstream popfestival al een prima lineup neergezet hebben.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 12:51 uur
Rolling Stones op Pinkpop zaterdag............................
0
tuktak
geplaatst: 12 maart 2014, 13:41 uur
Niet de jongsten, maar Rolling Stones is toch een aardige headliner dacht ik zo.
Prima line-up voor pinkpop begrippen ook:
Zaterdag 7 Juni: 14.30-23.00 Uur
The Rolling Stones
John Mayer * Flogging Molly * Ed Kowalczyk Bastille * Joe Bonamassa * Haim
Epica * White Lies * Les Djinns
Zondag 8 Juni: 12.45-23.00 Uur
Arctic Monkeys
Editors * Ed Sheeran * The Kooks * Chef’special
Robert Plant And The Sensational Space Shifters * Paolo Nutini Rudimental * Limp Bizkit * North Mississippi Allstars
John Newman * The Boxer Rebellion * Twenty One Pilots * Portugal. The Man
Maandag 9 Juni: 12.00-23.00 Uur
Metallica
Avenged Sevenfold * Biffy Clyro * Rob Zombie * Mastodon Arcade Fire * Jake Bugg * Stromae * Kodaline * Jett Rebel Gogol Bordello * Bombay Bicycle Club * Ghost * Clean Bandit
Prima line-up voor pinkpop begrippen ook:
Zaterdag 7 Juni: 14.30-23.00 Uur
The Rolling Stones
John Mayer * Flogging Molly * Ed Kowalczyk Bastille * Joe Bonamassa * Haim
Epica * White Lies * Les Djinns
Zondag 8 Juni: 12.45-23.00 Uur
Arctic Monkeys
Editors * Ed Sheeran * The Kooks * Chef’special
Robert Plant And The Sensational Space Shifters * Paolo Nutini Rudimental * Limp Bizkit * North Mississippi Allstars
John Newman * The Boxer Rebellion * Twenty One Pilots * Portugal. The Man
Maandag 9 Juni: 12.00-23.00 Uur
Metallica
Avenged Sevenfold * Biffy Clyro * Rob Zombie * Mastodon Arcade Fire * Jake Bugg * Stromae * Kodaline * Jett Rebel Gogol Bordello * Bombay Bicycle Club * Ghost * Clean Bandit
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 12 maart 2014, 14:06 uur
Ik zag het ook net staan op nu.nl. Indrukwekkend rijtje, zeker als je het vergelijkt met de waardeloze line-up van het vorige jaar.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 16:11 uur
Cygnus schreef:
Ik snap het gezeik ook niet. Ik ben doorgaans de eerste die op dat mainstream 3FM-festival loopt af te geven, maar dit jaar kan ik niet anders dan mijn petje voor ze afnemen. Zelfs zonder the Stones zouden ze voor een mainstream popfestival al een prima lineup neergezet hebben.
Hetzelfde hier. Pinkpop heeft gewoon een ijzersterke line-up staan dit jaar. Dat had ik eigenlijk niet verwacht na de laatste paar rampzalige edities.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 16:37 uur
Prima inderdaad, heb er zin in. Heb meteen voor de vorm maar een Spotify lijstje gemaakt
0
geplaatst: 12 maart 2014, 16:39 uur
Leuk dat Ghost ook op Pinkpop staat. Een band die vanwege zijn imago waarschijnlijk onder metal wordt geplaatst, maar uiteindelijk is het gewoon sterke jaren '70 pop/rock à la Blue Öyster Cult. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 12 maart 2014, 16:44 uur
Don Cappuccino schreef:
Leuk dat Ghost ook op Pinkpop staat. Een band die vanwege zijn imago waarschijnlijk onder metal wordt geplaatst, maar uiteindelijk is het gewoon sterke jaren '70 pop/rock à la Blue Öyster Cult.
Qua imago zou ik ze eerder onder carnavalsmuziek plaatsen.

0
geplaatst: 12 maart 2014, 17:15 uur
Prima line up, The Rolling Stones is natuurlijk een sensatie!
Zou Robert Plant ook nog goed bij stem zijn, ben ik ook wel benieuwd naar.
Zou Robert Plant ook nog goed bij stem zijn, ben ik ook wel benieuwd naar.
0
geplaatst: 13 maart 2014, 15:06 uur
Denken jullie dat de zaterdag tickets a.s. zaterdag meteen uitverkopen? Ik moet a.s. zaterdag namelijk werken en heb daar een extreem slome pc en internetverbinding.
0
geplaatst: 13 maart 2014, 17:16 uur
Ik vind het nog steeds bijzonder, The Stones op Pinkpop.
Is het niet toevallig een andere band die Trolling Stones heet?
Is het niet toevallig een andere band die Trolling Stones heet?
0
geplaatst: 13 maart 2014, 20:34 uur
Hoe denken jullie hier over de 3-dagen kaarten?
Heb ik aan 1 pc genoeg of moet ik voor de zekerheid nog wat mensen mobiliseren?
Heb ik aan 1 pc genoeg of moet ik voor de zekerheid nog wat mensen mobiliseren?
0
geplaatst: 13 maart 2014, 20:57 uur
Wel een mooie stunt van Smeets en co. Pinkpop laat duidelijk zijn identiteit zien van de laatste jaren. En dit is wel de ultieme line-up van de Pinkpop anno nu. Ze zijn een beetje opgeschoven richting een festival voor het hele gezin. Al een paar jaar wordt er opzichtig geprogrameerd om allerlei leeftijden te trekken en dat is een slimme keus denk ik. Een mix van een stuk of drie stadionnamen, een stuk of drie Ahoynamen, een paar altijd scorende festivalacts en een paar doorbraken van de laatste jaren. Een beetje gechargeerd: The Stones voor Opa, Metallica voor Papa, John Mayer voor mama, Arctic Monkeys voor het oudere broertje en Ed Sheehan voor het jongere zusje. Geen flirts meer met dance of RnB, maar gewoon een gitaarfestival,
Al is vaak mijn smaak totaal niet. Ben nooit echt een pinkpopganger geweest in mijn festivaldagen (twee keer) , maar het staat verder van me af dan ooit. Vooral de zaterdag line-up staat echt vol met intens vervelende dingen. Maar op Limp Bizkit en vooral Ed Kowalczyk na (zijn er echt nog mensen die daar op zitten te wachten?) begrijp ik wel waarom het er staat. Ik vind het programma staan als een huis zonder dat ik zou willen gaan.
Al is vaak mijn smaak totaal niet. Ben nooit echt een pinkpopganger geweest in mijn festivaldagen (twee keer) , maar het staat verder van me af dan ooit. Vooral de zaterdag line-up staat echt vol met intens vervelende dingen. Maar op Limp Bizkit en vooral Ed Kowalczyk na (zijn er echt nog mensen die daar op zitten te wachten?) begrijp ik wel waarom het er staat. Ik vind het programma staan als een huis zonder dat ik zou willen gaan.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 14:38 uur
Kowalczyk schijnt met het Noordpool orkest Throwing copper integraal te gaan spelen. Zit ik daar op te wachten? Niet meteen. Is het een stuk interessanter dan Ed solo? Absoluut.
En Limp bizkit komt tegenwoordig spelen voor een nieuw rood petje.
En Limp bizkit komt tegenwoordig spelen voor een nieuw rood petje.
* denotes required fields.