Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2006, 12:18 uur
Nee hoor Bob, kijk maar eens goed bij het programma
Er staat wel degelijk Morrisey ipv Morrison
Er staat wel degelijk Morrisey ipv Morrison
0
geplaatst: 2 juni 2006, 09:40 uur
Oei oei oei wat heb ik er zin in zeg! Vandaag nog even de nodige dingetjes kopen en dan morgenvroeg bepakt en bezakt de trein in richting Landgraaf. Nu maar hopen dat het weer een beetje goed wordt.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:19 uur
kippenstukje is misschien wat overdreven maar 218 km is toch niet zo ver? 2 uurtjes rijden... 
0
geplaatst: 2 juni 2006, 10:20 uur
Ik vind het een roteind. Maar ik kom er wel hoor. Cd knetterhard en gas geven. 

0
handsome_devil
geplaatst: 2 juni 2006, 15:50 uur
Oeh nog 1 nachtje
Ik kan niet meer wachten
Gisteren op de wc besefte ik me pas dat ik maandag toch echt Morrissey live ga zien
*shock*
Ik kan niet meer wachten
Gisteren op de wc besefte ik me pas dat ik maandag toch echt Morrissey live ga zien
*shock*
0
geplaatst: 5 juni 2006, 18:42 uur
Ik mis de TV-uitzending wel eigenlijk. Het begint pas om 7 uur, maar ik kan me nog herinneren dat ik vroeger alles opnam en aan 3 videobanden van 3 uur niet genoeg had...
0
geplaatst: 5 juni 2006, 21:12 uur
Ik zit net even een stukje te kijken, maar ik schrok me kapot van het uiterlijk van Barbara Karel. Daar is heel wat mis gegaan met de kleurspoeling. Ze lijkt ineens als 2 druppels water op Armand.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 21:59 uur
wel lekker lang Morrissey...tis wel duidelijk dat men niet zo goed weet wat ze ermee aanmoeten, qua presentatie (eerst ophemelen en daarna mompelen dat ze er zelf niet zoveel aan vinden...)
0
geplaatst: 5 juni 2006, 23:55 uur
Opgezwolle was wel weer vet
.
jammer dat ze altijd dezelfde tracks laten zien.
. jammer dat ze altijd dezelfde tracks laten zien.
0
geplaatst: 6 juni 2006, 00:07 uur
ja, die cover van Talking Heads moeten ze niet meer doen ('Road to Nowhere' is ook al niet TH's beste nummer...)
0
geplaatst: 6 juni 2006, 00:26 uur
The Flaming Lips zag er echt briljant uit. Hoewel de zang wel een beetje iel klonk, maar wat een vrolijk feest!
0
geplaatst: 6 juni 2006, 09:23 uur
andré schreef:
wie bedoel je precies, de presentatoren?
wie bedoel je precies, de presentatoren?
ja, dat viel me op!
0
handsome_devil
geplaatst: 6 juni 2006, 13:52 uur
Pinkpop was zo cool
Volgens mijn moeder ben ik gefilmd bij het Morrissey concert dus zometeen maar even de videobanden kijken 
Morrissey en Placebo waren zo geweldig
Volgens mijn moeder ben ik gefilmd bij het Morrissey concert dus zometeen maar even de videobanden kijken 
Morrissey en Placebo waren zo geweldig

0
geplaatst: 6 juni 2006, 14:16 uur
* denotes required fields.