MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
Joy
sjors morrison?

Er komt geen Morrison Bob er komt een Morrisey

Bob Cremers
Dan is het een fout van de site Pinkpop.

Nee hoor Bob, kijk maar eens goed bij het programma Er staat wel degelijk Morrisey ipv Morrison

Hier ook Pinkpop!

Morgen een takke eind rijden. Van Amsterdam naar Landgraaf.

Haha, westerlingen. Die vinden echt alles ver

Oei oei oei wat heb ik er zin in zeg! Vandaag nog even de nodige dingetjes kopen en dan morgenvroeg bepakt en bezakt de trein in richting Landgraaf. Nu maar hopen dat het weer een beetje goed wordt.

@ lebowski: Eehh, vind jij het een kippenstukkie dan?

kippenstukje is misschien wat overdreven maar 218 km is toch niet zo ver? 2 uurtjes rijden...

We leven hier in Nederland. Dan is niks ver.

Ik vind het een roteind. Maar ik kom er wel hoor. Cd knetterhard en gas geven.

handsome_devil
Oeh nog 1 nachtje Ik kan niet meer wachten Gisteren op de wc besefte ik me pas dat ik maandag toch echt Morrissey live ga zien *shock*

@ rayman: Ik ga op de fiets

Ik mis de TV-uitzending wel eigenlijk. Het begint pas om 7 uur, maar ik kan me nog herinneren dat ik vroeger alles opnam en aan 3 videobanden van 3 uur niet genoeg had...

Ik zit net even een stukje te kijken, maar ik schrok me kapot van het uiterlijk van Barbara Karel. Daar is heel wat mis gegaan met de kleurspoeling. Ze lijkt ineens als 2 druppels water op Armand.

wel lekker lang Morrissey...tis wel duidelijk dat men niet zo goed weet wat ze ermee aanmoeten, qua presentatie (eerst ophemelen en daarna mompelen dat ze er zelf niet zoveel aan vinden...)

wie bedoel je precies, de presentatoren?

Kos
Opgezwolle was wel weer vet .

jammer dat ze altijd dezelfde tracks laten zien.

Jammer dat ze van Editors maar 1 nummer van henzelf lieten zien

ja, die cover van Talking Heads moeten ze niet meer doen ('Road to Nowhere' is ook al niet TH's beste nummer...)

Kos
Road to Nowhere is geweldig, maar deze versie was vrij matig.

The Flaming Lips zag er echt briljant uit. Hoewel de zang wel een beetje iel klonk, maar wat een vrolijk feest!

andré schreef:
wie bedoel je precies, de presentatoren?

ja, dat viel me op!

Waar is Pinkpop eigenlijk?

Biddinghuizen..

....Lowlands is in Biddinghuizen.

Lin
pinkpop in landgraaf

handsome_devil
Pinkpop was zo cool Volgens mijn moeder ben ik gefilmd bij het Morrissey concert dus zometeen maar even de videobanden kijken

Morrissey en Placebo waren zo geweldig

jowietje schreef:
Waar is Pinkpop eigenlijk?

Waar woon jij in een hutje op de Zuidpool ofzo ??

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.