MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
pet
Rock am Ring heeft ook nog wel een goede line up, en is nog best betaalbaar (130 euro dacht ik).

Lostprophets, Iggy en Muse wil ik zondag nog graag zien, ik hoop dat ik dat haal...

RWL
Ik twijfel nog of ik de maandag naar Pinkpop ga. Ik ben al niet zo van de festivals en ben dan nog nooit naar 1tje geweest, maar ja, Dave Matthews komt wel (en die zie ik al op zondag in Brussel ).
Soms moet je sommige dingen gewoon doen he...

Ik weet nog dat Dave Matthews in 1995 (of wellicht een jaar eerder) op Pinkpop speelde. In die tijd volgde ik het festival trouw voor de TV (de hele maandag Pinkpop op Nederland 3) en deed Dave solo een nummer akoestisch in de televisiestudio bij Bram van Splunteren. Was erg mooi.

Lijkt me een mooie gelegenheid eens een dagje naar een festival te gaan, Linda!

Paar keer naar Pink Pop geweest. Leuke tijd gehad. Maar ik beschouw Pink Pop voor de beginnende muziekluisteraar. Ik denk dat ik dit jaar een weekendje Fields of Rock pak. Een leuke bijkomstigheid dat het dicht bij huis is.

Muse als afsluiter is wel top.., ook 30 seconds 2 mars zal er zijn!

Maar goed.. tegen het Pinksterweekeinde zal ik al helemaal af zijn...

RWL
herman schreef:
Lijkt me een mooie gelegenheid eens een dagje naar een festival te gaan, Linda!

Ja mij ook, maar ik ga liever niet in m'n uppie. Ik kijk wel even of ik iemand zo gek kan krijgen, want het is niet verkeerd om ook eens iemand anders te zien optreden dan alleen maar Dave .

Een redelijk interessante affiche dit keer....
Hoe zit het met de prijzen? Is het ook zo peperduur als Rock Werchter, of betaalbaar?

115 euro voor een 3dagen ticket, inclusief camping... Goedkoper dan Werchter, maar ook een mindere line-up...

Tot nu toe nog niet.

Dat ligt er maar net aan waarvoor je komt. Pinkpop heeft best een leuk programma, maar ik vind Werchter nu al beter, terwijl zij hun programma nog lang niet volledig bekendgemaakt hebben. En dan valt Werchter me eigenlijk nog tegen met al die namen die er vorig jaar ook waren.

Ach ik denk dat ik gewoon het hele weekend ga Goed programma alleen de zaterdag had wat beter gekund.

Op zaterdag worden nog 2 namen toegevoegd, dus laten we hopen op een klein wonder!

The Noisettes maken de line-up van Pinkpop compleet. Gelukkig staan zij op de zaterdag, zodat ik deze ellende niet hoef te horen...

Ik ga dit jaar maar eens voor het eerst naar Pinkpop. Ik heb nooit echt een goed beeld gehad van Pinkpop en ik denk nog steeds dat het verreweg niet kan tippen aan Lowlands, maar dat gaan we dit jaar dus maar eens ondervinden.

Qua Bands staat er niet echt iets wat ik persé wil zien, hoewel Muse, voor de derde keer in een jaar tijd, natuurlijk altijd leuk meegenomen is. Viberider, waar een oud-klasgenoot zanger van is, lijkt me ook leuk om te zien optreden op een groot podium.

The Noisettes is echt een flinke bumper. Ik had toch echt op iets beters gehoopt.

Cygnus schreef:
The Noisettes maken de line-up van Pinkpop compleet. Gelukkig staan zij op de zaterdag, zodat ik deze ellende niet hoef te horen...

Inderdaad, ik heb ze mogen zien tijdens voorprogramma van Muse. Wat een bagger.

Ik heb nog geen enkele andere Muse-ganger gesproken die over de Noisettes te spreken was...

Snappy schreef:
Inderdaad, ik heb ze mogen zien tijdens voorprogramma van Muse. Wat een bagger.

Dat was inderdaad futloos!

RWL
Als er iemand is die 2 kaarten voor de maandag wil hebben, laat mij dat even weten! Of als je weet dat iemand anders ze wel zou willen....Ik heb er hier 2 liggen en wil ze erg graag kwijt! Thanks.

Heeft Robin Williams zijn optreden afgezegd?

Mojo Pin
Die van Mrs. Doubtfire?

Pinkpop: In 1986 al afgehaakt. Heb toch een voorkeur voor 10 goede bands op 1 dag dan 40 op 3 dagen (driekwart wil je toch niet zien en horen). Als je gezellig drie dagen muziek wil beleven kan je beter naar Lowlands

Mojo Pin schreef:
Die van Mrs. Doubtfire?

Ja, anders kan ik me niet voorstellen dat RWL naar Pinkpop wil.

divart schreef:
Pinkpop: In 1986 al afgehaakt. Heb toch een voorkeur voor 10 goede bands op 1 dag dan 40 op 3 dagen (driekwart wil je toch niet zien en horen). Als je gezellig drie dagen muziek wil beleven kan je beter naar Lowlands

Voor zover ik weet was Pinkpop tot plusminus 1992 een eendaagsfestival. Dus ik denk dat je om een andere reden bent afgehaakt...

Tuurlijk, de programmering was eind jaren '80 nu niet echt geweldig meer. Kwam volgens mij vooral door Torhout-Werchter waar de bands 2x konden spelen

Tot nu toe is de MuMe-clan niet superpositief over het Pinkpop programma. Onderstaand tussenstandje van de
Pinkpop poll

Geweldig 9%

Goed, met een paar uitschieters 23%

Gewoontjes 37%

Matig 20%

Geen bal aan 9%

fastpulseboy
het is gewoon wederom weer een heeeeel groot kinderfeest. Als je pinkpop googled staat er als eerste zin onder pinkpop; "kom jij ook naar pinkpop 2007"
(ik vertel nog niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee. Je krijgt ook een snoepzak)

....en thuis afzetten.....hó maar

Ik vind het geweldig, ben benieuwd naar de opkomst in Augustus..

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.