Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2007, 13:20 uur
mijn programma voor pinkpop dit jaar..
c-mon & kypski, good charlotte, snow patrol, gogol bordello, misschien gabriel rios, smashing pumpkins, fratellis, korn en macy gray.
hopelijk gaat het lukken allemaal. weet iemand misschien al een blokschema of iets dergelijks te vinden??
c-mon & kypski, good charlotte, snow patrol, gogol bordello, misschien gabriel rios, smashing pumpkins, fratellis, korn en macy gray.
hopelijk gaat het lukken allemaal. weet iemand misschien al een blokschema of iets dergelijks te vinden??
0
geplaatst: 2 mei 2007, 14:48 uur
Ik verheug me al enorm! Kinderfeestje? Ach, onzin.. Lowlands trekt mij juist niet zo.
Als je puur voor de bands gaat kan het misschien iets tegenvallen, maar het is gewoon 3 (voor mij 5) dagen dikke lol met vrienden! Zo nu en dan een goede band, ik ben toch geen type die de HELE dag kan blijven staan voor zo'n podium... Perfect zo!
Als je puur voor de bands gaat kan het misschien iets tegenvallen, maar het is gewoon 3 (voor mij 5) dagen dikke lol met vrienden! Zo nu en dan een goede band, ik ben toch geen type die de HELE dag kan blijven staan voor zo'n podium... Perfect zo!
0
geplaatst: 2 mei 2007, 20:52 uur
Ik had kaarten en heb ze gelukkig kwijt kunnen raken. Nu kan ik met volle teugen genieten van de Dave Matthews Band 1 dag eerder. Geen gezeur en gerace naar Pinkpop, heerlijk! 
Voor diegenen die wel gaan, heel veel plezier en juich maar extra hard voor Dave...hebben hij en z'n band wel verdiend

Voor diegenen die wel gaan, heel veel plezier en juich maar extra hard voor Dave...hebben hij en z'n band wel verdiend

0
geplaatst: 2 mei 2007, 23:21 uur
GraveyardJunkie schreef:
weet iemand misschien al een blokschema of iets dergelijks te vinden??
weet iemand misschien al een blokschema of iets dergelijks te vinden??
Op de website van Pinkpop staat zodra je op "programma, bands en tijden" klikt een linkje naar "Programma & info".
Hier staat een tijdschema.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 15:03 uur
Pinkpop voor de 18'de keer zeer waarschijnlijk uitverkocht..
Aldus de website, meer dan 50 duizend verkocht inmiddels, en met nog een dikke week te gaan word er in verschillende media nog extra aandacht aan dit festival besteed waardoor het zeer wellicht uitverkocht zal raken!
Ik had het wel verwacht
Aldus de website, meer dan 50 duizend verkocht inmiddels, en met nog een dikke week te gaan word er in verschillende media nog extra aandacht aan dit festival besteed waardoor het zeer wellicht uitverkocht zal raken!
Ik had het wel verwacht

0
geplaatst: 21 mei 2007, 13:29 uur
Vanwege een tentamen de volgende dag, lijkt het mij niet zo slim om te gaan. Mocht iemand interesse mijn kaartje hebben, stuur me maar eem pm. Ik heb al een bod van €100,- dus aub niet lager bieden.
0
nanneb
geplaatst: 27 mei 2007, 23:08 uur
damn iemand Iggy and the Stooges gezien? dat was vanmiddag live op 3voo12.nl. echt geweldig!! wat een energie en show gaven die gasten weg! super!
0
geplaatst: 27 mei 2007, 23:51 uur
Speelden ze veel van dat verschrikkelijke nieuwe album? Ben toch wel erg blij dat ik ze heb gezien vóór de release van dat album.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:01 uur
Tering wat geweldig die Iggy Pop, een deel van de eerste rij lekker het podium op laten komen!
Gasten naakt dansen op het podium
En die Iggy maar rondhuppelen tussen de fans!
Gasten naakt dansen op het podium
En die Iggy maar rondhuppelen tussen de fans!

0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:12 uur
Geweldig inderdaad
. Schaam me diep dat ik ze vorig jaar op Lowlands niet gezien heb
.
. Schaam me diep dat ik ze vorig jaar op Lowlands niet gezien heb
.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:32 uur
Hmm... dacht net: voor de Pumpkins zet ik de radio wel even aan, maar helaas worden die niet uitgezonden. Billy cs durfden het nog aan, zo is de lezing.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 22:27 uur
Heb er eventjes naar gekeken. Op Lowlands was het toch wel een stuk beter. Heftigere sfeer en niet die ruknummers van het laatste album.
0
fastpulseboy
geplaatst: 28 mei 2007, 23:46 uur
net even een stukje muse gekeken......nog lang volgehouden zeker 10 minuten! walgelijke zang, verschrikkelijk ongeinspireerde band (de zanger/gitarist probeert er nog wat van te maken) rampzalige over de top, bijna opera achtig drama.....Ik trek dit niet....
0
geplaatst: 28 mei 2007, 23:46 uur
Heerlijk inderdaad
Haha ik heb m'n koptelefoon maar even opgezet, dat wilde ik m'n buren niet aandoen

0
fastpulseboy
geplaatst: 29 mei 2007, 00:21 uur
hmmm ik kan me betere dromen voorstellen. Of erger.....nachtmerries over muse. neeh ik vond het een slappe hap. Kan natuurlijk ook komen doordat het geluid via de tv heel zwakjes is. Maar ik kan die ogen-dichtknijpende emozanger met zijn gitaarsolo's gewoon niet uitstaan. en de drummer en de bassist zaten er als zoutzakken bij heel technisch perfect hun lijntjes te doen, maar verder niks. Ik begrijp de lol er echt niet van.
0
geplaatst: 29 mei 2007, 00:46 uur
Wat vonden de Pinpop-gangers van Dave Matthews? Velen hebben hem toen pas voor het eerst gehoord..ben benieuwd naar de ervaringen!
0
geplaatst: 29 mei 2007, 08:57 uur
Zo, weer bijgekomen van twee dagen Pinkpop...
Dave Matthews is denk ik toch wel de beste act die ik op Pjnkpop gezien heb. Vooral de violist, trompettist en saxofonist maakten er een waar feestje van. Ik had al wat dingen van Matthews gepindakaasd, en dat kon me niet echt bekoren. Maar na dit concert ga ik hem zeker een tweede kans geven.
Verdere toppers waren Muse, Iggy & the Stooges, Smashing Pumpkins en Wolfmother.
Dave Matthews is denk ik toch wel de beste act die ik op Pjnkpop gezien heb. Vooral de violist, trompettist en saxofonist maakten er een waar feestje van. Ik had al wat dingen van Matthews gepindakaasd, en dat kon me niet echt bekoren. Maar na dit concert ga ik hem zeker een tweede kans geven.
Verdere toppers waren Muse, Iggy & the Stooges, Smashing Pumpkins en Wolfmother.
0
geplaatst: 29 mei 2007, 11:27 uur
@ fastpulseboy: Op Lowlands vond ik ze ook al verschrikkelijk. Ik vond die band vroeger erg leuk, maar ben er nu toch al wel een tijdje klaar mee.
0
DonDijk
geplaatst: 29 mei 2007, 11:27 uur
wow wat was er met korn?wat hebben die hun tijd gehad zeg.al een paar jaartjes inmiddels weer trouwens.en ik vond arctic monkeys verassend cool.
0
geplaatst: 29 mei 2007, 14:54 uur
Ik ben alleen de maandag gegaan en heb daar gekeken naar de 5 o´clock heroes, wolfmother, the magic numbers, dave matthews, the arctic monkeys, linkin park (van verre afstand) en the smashing pumpkins. Hierbij vond ik wolfmother en dave matthews verrassend goed. The pumpkins waren een droom die in vervulling ging (was goed, maar volgende keer meer oude nummers). Tegenvaller waren de arctic monkeys, maar daarvan verwachtte ik ook niet dat zo live goed zouden zijn...
Leuke dag gehad in ieder geval!
Leuke dag gehad in ieder geval!
0
geplaatst: 29 mei 2007, 15:20 uur
Pinkpop was echt vet! Absoluut hoogtepunt voopr mij waren the five o'clock heroes! ga zeker wel naar ze toe volgende week! ( 1 juni in de Effenaar ).. Gaan er meer mensen?
* denotes required fields.