Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2008, 13:50 uur
Spijtoptant schreef:
Ze zullen er wel spijt van hebben dat ze voor het eerst in 40 jaar pinkpop niet met pinksteren hebben gepland.
Zal je zien dat het eind van de maand katten en honden regent.
Ze zullen er wel spijt van hebben dat ze voor het eerst in 40 jaar pinkpop niet met pinksteren hebben gepland.
Zal je zien dat het eind van de maand katten en honden regent.
Ach het is het een of het ander, het doel is toch al bereikt; uitverkocht...
0
geplaatst: 30 mei 2008, 13:33 uur
Wat een enthousiasme hier... 
Straks naar Pinkpop, nog meer MuMe'ers die gaan?

Straks naar Pinkpop, nog meer MuMe'ers die gaan?
0
geplaatst: 31 mei 2008, 14:50 uur
Gisteren voor het eerst van mijn leven naar Pinkpop geweest. Hebben we even bij stil gestaan natuurlijk. Voor de rest Flogging Molly (voor mijn vriendin), Porcupine Tree (voor mij) en Metallica (voor ons samen) gezien.
Volgende keer gaan we alle drie de dagen, dit beviel me wel. En gaan we ook op de fiets, aangezien mijn vriendin een half uur fietsen van Landgraaf woont. Ideaal!
Volgende keer gaan we alle drie de dagen, dit beviel me wel. En gaan we ook op de fiets, aangezien mijn vriendin een half uur fietsen van Landgraaf woont. Ideaal!
0
geplaatst: 1 juni 2008, 14:18 uur
Afgelopen vrijdag EEN dagje Pinkpop meegepakt. Hoogtepunt was toch wel Porcupine Tree. Jammer dat PT en Alter Bridge tegelijkertijd stonden geprogammeerd. Metallica was leuk (niet meer dan dat). Ik moet zeggen dat de organisatie (voornamelijk de catering) erg belabberd was!!! Het duurde erg lang voordat je eindelijk was voorzien van pils. Weinig dranktenten en ieder was voorzien van twee biertapjes! Overigens de loopafstand van veld/tent naar dranktent was abnormaal ver! Lekker georganiseerd hoor. Ook de voedselvoorziening was erg onder de maat. Voor een patatje mocht EEN uur voor uittrekken.
Dus al met al was dit voorlopig de laatste keer Pinkpop!
Dus al met al was dit voorlopig de laatste keer Pinkpop!
0
geplaatst: 2 juni 2008, 11:31 uur
Ik heb op TV alleen even Alanis Morrisette gezien. God, wat heb ik gelachen!
0
geplaatst: 2 juni 2008, 11:39 uur
Snappy schreef:
klaagzang
klaagzang
Ja, als trouwe Werchter-ganger valt het me vooral op hoe Pinkpop op alle fronten minder goed geregeld is. Met name het bestellen van bier in de tentjes langs het hoofdpodium is een ramp. Veel te weinig dranktenten en bij de latere optredens moet je altijd achter 5 of 6 rijen aansluiten om bier te halen. Met 60.000 mensen is het op Pinkpop drukker dan met 80.000 mensen op Werchter.
Toch moet ik zeggen dat het programma me muzikaal 100% meeviel. Zelfs Queens of the Stone Age viel goed te beluisteren, en Rage Against the Machine en Counting Crows, die ik gisteren zag, durf ik zelfs het predikaat 'erg goed' mee te geven.
Op vrijdag en zaterdag vond ik de optredens van Blood Red Shoes, Justice, Porcupine Tree, Flogging Molly en Metallica (ja echt) zeer genietbaar.
0
DonDijk
geplaatst: 2 juni 2008, 12:01 uur
Wow Frank

Dit is heel wat hoor, er zijn veel mensjes die dit niet durven toe te geven.

0
geplaatst: 2 juni 2008, 13:05 uur
Pinkpop was erg gaaf.
RATM gaf echt een dijk van een show weg,evenals porcupine tree
verder waren Editors,Qotsa en Blood Red Shoes ook zeer leuk.
Metallica vond ik maar niks,duurde mij ook veelste lang.
RATM gaf echt een dijk van een show weg,evenals porcupine tree
verder waren Editors,Qotsa en Blood Red Shoes ook zeer leuk.
Metallica vond ik maar niks,duurde mij ook veelste lang.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 13:12 uur
ja.
snap ook niet echt waarom niet,want volgens mij waren ze ook vooral bezig met propaganda voor hun linkse denkbeelden en dan lijkt het me toch slimmer om ook op tv te verschijnen.
snap ook niet echt waarom niet,want volgens mij waren ze ook vooral bezig met propaganda voor hun linkse denkbeelden en dan lijkt het me toch slimmer om ook op tv te verschijnen.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 13:18 uur
Lijkt me dat RATM daar zelf niks over te zeggen heeft.
Ik denk dat de NOS iets had van ja doei, jullie zijn in 1994, 1995 en 1996 al op TV geweest en de set is toch altijd hetzelfde.
Dus terecht.
Ik denk dat de NOS iets had van ja doei, jullie zijn in 1994, 1995 en 1996 al op TV geweest en de set is toch altijd hetzelfde.
Dus terecht.
0
DonDijk
geplaatst: 2 juni 2008, 13:23 uur
itchy schreef:
Dus terecht.
Dus terecht.
Ehm nee, ze wilden het zelf niet.
Dus...
0
geplaatst: 2 juni 2008, 13:32 uur
DonDijk schreef:
Dus...
(quote)
Dus...
In dat geval zijn ze volgens Silver niet slim bezig

0
DonDijk
geplaatst: 2 juni 2008, 13:37 uur
Ach, ze speelden toch met maskers op dus niemand had ze herkend.

0
geplaatst: 2 juni 2008, 15:44 uur
mkrake schreef:
RATM was het HET hoogtepunt van het festival..
RATM was het HET hoogtepunt van het festival..
En toen ik gisteravond om me heenkeek, had ik de indruk dat er 60.000 mensen meer waren die er zo over dachten... Het hele veld ging uit zijn dak.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 16:51 uur
Cygnus schreef:
En toen ik gisteravond om me heenkeek, had ik de indruk dat er 60.000 mensen meer waren die er zo over dachten... Het hele veld ging uit zijn dak.
(quote)
nog mumers gespot ?

0
geplaatst: 2 juni 2008, 16:55 uur
De enige mumer die ik er kende, heeft me vrijdagavond weten te ontlopen...

0
geplaatst: 2 juni 2008, 19:37 uur
Vooral Enter Sandman was erg goed van Metallica.
Is er trouwens op t.v. ook iets van Porcupine Tree uitgezonden?
Is er trouwens op t.v. ook iets van Porcupine Tree uitgezonden?
0
geplaatst: 2 juni 2008, 20:04 uur
Pinkpop was wel tof ja, jammer van de lange wachtrijen echter (voor te pinnen, bonnen halen, drinken halen, voor alles kon je minimaal een half uur uittrekken, en dan moest je nog maar hopen je oude plekje/- of groepje vrienden snel terug te vinden.
Verder wel leuk allemaal, vooral de camping

0
geplaatst: 2 juni 2008, 20:53 uur
Edie schreef:
Pinkpop was wel tof ja, jammer van de lange wachtrijen echter (voor te pinnen, bonnen halen, drinken halen, voor alles kon je minimaal een half uur uittrekken, en dan moest je nog maar hopen je oude plekje/- of groepje vrienden snel terug te vinden.

Ja die rijen overal op Pinkpop zijn echt erg. Niet alleen zijn er veel te weinig dranktenten, ook de tent is veel te klein, je kwam er gewoon niet meer in bij optredens later op de dag. Ik wilde gisteren graag Saybia zien, maar bij het zien van de drukte voor de tent verging me de zin. Op Werchter is dat allemaal vele malen beter geregeld.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 22:28 uur
Cygnus schreef:
Ja die rijen overal op Pinkpop zijn echt erg. Niet alleen zijn er veel te weinig dranktenten, ook de tent is veel te klein, je kwam er gewoon niet meer in bij optredens later op de dag. Ik wilde gisteren graag Saybia zien, maar bij het zien van de drukte voor de tent verging me de zin. Op Werchter is dat allemaal vele malen beter geregeld.
(quote)
Bij de grote groepen staat het op Werchter andersook aardig vol in en rond de tent hoor. Bij Novastar 2004 stond volgens mij héél de wei achter de Pyramid marquee ook vol!
(Maar Novastar stond dan ook tegenover fucking Lenny Kravitz...
)
0
geplaatst: 3 juni 2008, 07:09 uur
rijen heb ik wel gezien, maar niet in gestaan. Beetje timen wanneer je wat eten en drinken gaat halen en niet bij de eerste de beste biertent aanschuiven. Zo vaak gezien dat de linkerkant helemaal volstond en als je daar dan omheen loopt en aan de rechterkant ging staan je binnen 2 minuten klaar was. Verder stond er bij de campingwinkel op camping A nooit een rij, niet na een festivaldag, niet bij het ontbijt, gewoon niet dus. En dat is op Lowlands dan weer heel anders, maar daar hebben ze weer een uitgebreider aanbod met eten en zo heeft elk festival wel wat.
Daarover heb ik geen klagen. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel te klagen over dit weekend, behalve dat vrijdag heel vroeg in de morgen de bewegwijzering nog kut was en eigenlijk alleen het parkeerterrein bij camping C bereikbaar was. Het halve dorp was afgesloten dus het is dan ook niet mogelijk om op de straatnaam naar de juiste parkeerplaats te rijden, maar alle bekenden die ik tegen ben gekomen en op camping A stonden, daarvan stond de auto bij camping C en de mensen die op C stonden, daarvan stond de auto bij camping A. Ergens ontbreekt er de logica, maar goed.
Verder zijn er een aantal zaken waarvan ik vind dat ze die gewoon moeten verbieden tijdens festivals. karretjes met zooi in de rijen bijvoorbeeld. Partytenten is een andere. Maar veel anderen zullen daar weer anders over denken dus daarmee komen we nergens dus neem je die ergenissen maar voor lief.
Verder superweekend gehad, prima plek voor mijn tent gehad, waanzinnige optredens gezien, heerlijk weer gehad (dat gezeur van te voren dat het tijdens pinksteren prachtig weer was snapte ik niet, want het was toen 30 graden met zon en als je iets niet wil op een festival is het de hele dag stromende regen of 30 graden met zon)
Daarover heb ik geen klagen. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel te klagen over dit weekend, behalve dat vrijdag heel vroeg in de morgen de bewegwijzering nog kut was en eigenlijk alleen het parkeerterrein bij camping C bereikbaar was. Het halve dorp was afgesloten dus het is dan ook niet mogelijk om op de straatnaam naar de juiste parkeerplaats te rijden, maar alle bekenden die ik tegen ben gekomen en op camping A stonden, daarvan stond de auto bij camping C en de mensen die op C stonden, daarvan stond de auto bij camping A. Ergens ontbreekt er de logica, maar goed.
Verder zijn er een aantal zaken waarvan ik vind dat ze die gewoon moeten verbieden tijdens festivals. karretjes met zooi in de rijen bijvoorbeeld. Partytenten is een andere. Maar veel anderen zullen daar weer anders over denken dus daarmee komen we nergens dus neem je die ergenissen maar voor lief.
Verder superweekend gehad, prima plek voor mijn tent gehad, waanzinnige optredens gezien, heerlijk weer gehad (dat gezeur van te voren dat het tijdens pinksteren prachtig weer was snapte ik niet, want het was toen 30 graden met zon en als je iets niet wil op een festival is het de hele dag stromende regen of 30 graden met zon)
0
geplaatst: 4 juni 2008, 09:43 uur
Cygnus schreef:
(quote)
Was dit jaar voor het eerst op pinkpop en vond het echt veel drukker dan op werchter, drukker op alle manieren, de wc's de biertenten, eten halen en vooral tijdens optredens, bij werchter kan ik goed vooraan komen, hier moest ik ruim van te voren aanwezig zijn, wel onwijs genoten, maar ga toch liever naar werchter toe
0
geplaatst: 4 juni 2008, 09:57 uur
Ik wilde 4 optredens in de tent zien; bij Porcupine tree kon je heel makkelijk vooraan komen en de tent was lang niet vol, Blood red shoes idem, Bij Amy McDonald en Kate Nash was het veel drukker en toen het bij Amy ook nog ging regenen en ik het water langs het doek naar beneden voelde komen en men daarna nog ging duwen ook ben ik weggelopen (achteraf briljante keuze natuurlijk, maar vond het op dat moment best jammer) bij Kate Nash was het allemaal veel gemoedelijker en kon ik 5 minuten voordat het begon netjes aan de rand van de tent komen (binnen leek het me toch te warm), kortom bij de kwaliteitsbands was het lekker rustig in de tent en bij de mensen die hypes (Blood red shoes zullen vanaf nu wel gehyped worden, tot zover ze niet al een kleine hype waren) zijn geweest of onlangs een grote hit hebben gescoord was het erg druk. Dus volgende keer pak ik de top40 er bij en sla dan dingen in de tent gewoon over
. Overigens was Saybia 5 jaar geleden al passe dus waarom het daar zo druk was weet ik dan weer niet.
. Overigens was Saybia 5 jaar geleden al passe dus waarom het daar zo druk was weet ik dan weer niet.* denotes required fields.