Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2009, 11:34 uur
[quote]Running On Empty schreef:
Hij komt ook naar Dublin. Daar zijn de concerten altijd geweldig. Goede sfeer en Bruce lijkt zich daar goed thuis te voelen.
(quote)
Hij komt ook naar Dublin. Daar zijn de concerten altijd geweldig. Goede sfeer en Bruce lijkt zich daar goed thuis te voelen.
0
geplaatst: 22 januari 2009, 11:53 uur
0
geplaatst: 22 januari 2009, 17:36 uur
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Bruce zelf wil bepalen welke act er voor hem speelt.
0
geplaatst: 23 januari 2009, 17:27 uur
Joy4ever schreef:
al niet erg genoeg is. Er is toch ook een festival voor bejaarde artiesten? Laten ze daar lekker naartoe gaan.
(quote)
NEE!! Maken ze het nog erger, alsof "The Boss"
al niet erg genoeg is. Er is toch ook een festival voor bejaarde artiesten? Laten ze daar lekker naartoe gaan.Zeg meneertje, doe eens niet zo bijdehand. Die kneusjes in jouw top 10 mogen nagenoeg allemaal de veters van deze heren (Young en Springsteen dus) nog niet strikken (of mag je die term alleen voor voetballers gebruiken?). Volgens mij ben jij precies het type waar kos het over had.

0
geplaatst: 23 januari 2009, 17:47 uur
Paalhaas schreef:
Zeg meneertje, doe eens niet zo bijdehand. Die kneusjes in jouw top 10 mogen nagenoeg allemaal de veters van deze heren nog niet strikken (of mag je die alleen voor voetballers gebruiken?).
(quote)
Zeg meneertje, doe eens niet zo bijdehand. Die kneusjes in jouw top 10 mogen nagenoeg allemaal de veters van deze heren nog niet strikken (of mag je die alleen voor voetballers gebruiken?).

Tjaaaa..., alsof (goede) muziek maken alleen aan jonge mensen is voorbehouden. Hoe kortzichtig kun je zijn.
0
geplaatst: 23 januari 2009, 18:49 uur
badlands schreef:
Heb ooit eens een massaconcert bezocht in het Olympisch stadion in Helsinki. Super relaxed !!! Ook een optie als hij daar speelt.
0
geplaatst: 23 januari 2009, 22:54 uur
Paap_Floyd schreef:
Lees het bericht van Paalhaas nog eens.
Lees het bericht van Paalhaas nog eens.
Heb ik gedaan en ik ben het met hem eens. Tenzij ik iets helemaal verkeerd begrepen heb. Of jij hebt mijn reactie niet goed begrepen.

0
geplaatst: 23 januari 2009, 22:55 uur
Running On Empty schreef:
Heb ooit eens een massaconcert bezocht in het Olympisch stadion in Helsinki. Super relaxed !!! Ook een optie als hij daar speelt.
(quote)
De concerten in Scandinavie zijn helaas niet haalbaar voor mij daar ik moet werken. Maar ik ga wel in Italie en Dublin.
Voor Frankfurt hebben we ook al 2 kaarten
0
geplaatst: 25 januari 2009, 14:57 uur
musicboy schreef:
Het klopt toch dat Simple Minds ook komen?
Het klopt toch dat Simple Minds ook komen?
Die sluiten op 15 augustus Pink Pop Classic af dus ze komen niet naar het reguliere Pink Pop
0
geplaatst: 26 januari 2009, 14:54 uur
Het programma begint al een beetje vorm te krijgen:
Zaterdag:
The Killers
Bruce Springsteen & the E-Street Band
Zondag:
Placebo
Depeche Mode
Maandag:
Novastar
The Kooks
Franz Ferdinand
En daarbuiten schijnt Madness op de zondag al zo goed als zeker te zijn...
Zaterdag:
The Killers
Zondag:
Placebo
Depeche Mode
Maandag:
Novastar
The Kooks
Franz Ferdinand
0
geplaatst: 26 januari 2009, 15:25 uur
Uit Metro:
Pinkpop heeft luxe probleem
The Killers en Franz Ferdinand bevestigd en ‘meer in de pijplijn’
Franz Ferdinand en dé Gouden Tip van de bezoekers The Killers zullen dit jaar een optreden verzorgen op Pinkpop. Dat heeft Jan Smeets gisteren aan deze krant bekendgemaakt.
Na Bruce Springsteen & The E Street Band vorige week en eerder The Kooks en Depeche Mode zijn dit opnieuw twee grote namen die aanwezig zullen zijn op het festival. Volgens organisator Jan Smeets is dit echter slechts pas het topje van de ijsberg. “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig”, aldus Smeets. “Er zijn in één keer deze week nog wat namen en offertes binnengekomen. Bruce Springsteen heeft zo’n aanzuigende werking, we hebben op dit moment echt een beetje een luxeprobleem. Tegen sommige groepen moeten we ‘nee’ zeggen.”
Toch zegt Smeets ook tegen heel veel groepen ‘ja’, want er valt dit jaar natuurlijk een feestje te vieren met de veertigste editie van Pinkpop. Een keertje het vaste budget overschrijden kan dan ook geen kwaad. “We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken”, vertelt Smeets. Want een prijsverhoging zit er in de toekomst dik in, maar of die dit jaar al doorgevoerd wordt is nog niet zeker. “We zijn nu druk aan het sleutelen, want ik wil het natuurlijk ook feestelijk blijven houden. Volgende week dinsdag gaan we dat bepalen.”
Dat Pinkpop The Killers heeft weten te boeken is goed nieuws voor de bezoekers, want die stemden bij de jaarlijkse Gouden Tip-verkiezing het meest op deze band. Het was de bedoeling dat naast de nummer één ook de rest van de lijst bekendgemaakt zou worden, maar voor het eerst zal dat niet gebeuren. “Want nu gaat de concurrentie echt kijken naar wat wij aan het doen zijn”, legt Smeets uit. “En anders kan iedereen het rijtje afgaan en zeggen ‘wij boeken de nummer drie of vier wel’.”
Als Jan Smeets het niet erg vindt, blijf ik nog even sceptisch...
Pinkpop heeft luxe probleem
The Killers en Franz Ferdinand bevestigd en ‘meer in de pijplijn’
Franz Ferdinand en dé Gouden Tip van de bezoekers The Killers zullen dit jaar een optreden verzorgen op Pinkpop. Dat heeft Jan Smeets gisteren aan deze krant bekendgemaakt.
Na Bruce Springsteen & The E Street Band vorige week en eerder The Kooks en Depeche Mode zijn dit opnieuw twee grote namen die aanwezig zullen zijn op het festival. Volgens organisator Jan Smeets is dit echter slechts pas het topje van de ijsberg. “Ik kan je vertellen, wat er in de pipeline zit is helemaal nog om te gillen, echt geweldig”, aldus Smeets. “Er zijn in één keer deze week nog wat namen en offertes binnengekomen. Bruce Springsteen heeft zo’n aanzuigende werking, we hebben op dit moment echt een beetje een luxeprobleem. Tegen sommige groepen moeten we ‘nee’ zeggen.”
Toch zegt Smeets ook tegen heel veel groepen ‘ja’, want er valt dit jaar natuurlijk een feestje te vieren met de veertigste editie van Pinkpop. Een keertje het vaste budget overschrijden kan dan ook geen kwaad. “We zitten op dit moment zwaar over de vier miljoen, we moeten even uitkijken”, vertelt Smeets. Want een prijsverhoging zit er in de toekomst dik in, maar of die dit jaar al doorgevoerd wordt is nog niet zeker. “We zijn nu druk aan het sleutelen, want ik wil het natuurlijk ook feestelijk blijven houden. Volgende week dinsdag gaan we dat bepalen.”
Dat Pinkpop The Killers heeft weten te boeken is goed nieuws voor de bezoekers, want die stemden bij de jaarlijkse Gouden Tip-verkiezing het meest op deze band. Het was de bedoeling dat naast de nummer één ook de rest van de lijst bekendgemaakt zou worden, maar voor het eerst zal dat niet gebeuren. “Want nu gaat de concurrentie echt kijken naar wat wij aan het doen zijn”, legt Smeets uit. “En anders kan iedereen het rijtje afgaan en zeggen ‘wij boeken de nummer drie of vier wel’.”
Als Jan Smeets het niet erg vindt, blijf ik nog even sceptisch...
0
geplaatst: 26 januari 2009, 15:42 uur
badlands schreef:
Nummer 1 op het lijstje van Jan is Neil Young
(quote)
Nummer 1 op het lijstje van Jan is Neil Young
Dat waren dus The Killers...
0
geplaatst: 26 januari 2009, 15:52 uur
Nummer 1 op de persoonlijke lijst van Jan Smeets is Neil Young, maar de nummer 1 van de Gouden Tip (die door een internetpoll bepaald wordt) is dus The Killers...
0
geplaatst: 26 januari 2009, 16:57 uur
Dan vier je een 40e editie en dan nodig je The Killers uit om je feestje te verpesten. Doe het dan gelijk goed, bestaat The Darkness nog ofzo? 

0
fastpulseboy
geplaatst: 26 januari 2009, 16:57 uur
Cygnus schreef:
Zaterdag:
The Killers
Zondag:
Placebo
Depeche Mode
Maandag:
Novastar
The Kooks
Franz Ferdinand
Zaterdag:
The Killers
Zondag:
Placebo
Depeche Mode
Maandag:
Novastar
The Kooks
Franz Ferdinand

0
geplaatst: 4 februari 2009, 19:39 uur
badlands schreef:
De concerten in Scandinavie zijn helaas niet haalbaar voor mij daar ik moet werken. Maar ik ga wel in Italie en Dublin.
Waar koop jij je internationale kaarten voor Springsteen. Ik zat er ook naar te kijken (Bilbao leek wel leuk voor een lang weekend), maar kwam prijzen tegen van € 165 per kaartje. Internationaal is nieuw voor me. Zijn dat reguliere prijzen of is dat via de beunhazen?(quote)
O.T. ben al jaren niet meer op PP geweest, maar ga nu toch echt proberen voor de zaterdag/zondag binnen te komen.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 15:24 uur
Volgens mij is deze week de Pinkpop persconferentie en nu Neil Young geboekt is voor Primavera is de kans dat ie op Pinkpop komt toch ook wel flink gestegen...
Spannend! Voor ome Nelis zou ik misschien ook nog wel een reisje naar het Limburgse land overwegen.
Spannend! Voor ome Nelis zou ik misschien ook nog wel een reisje naar het Limburgse land overwegen.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 15:53 uur
En Kink FM meldt vandaag ook dat Nick Cave & the Bad Seeds op Pinkpop komen. Moet nie gekker worden...
0
geplaatst: 2 maart 2009, 16:34 uur
Paalhaas schreef:
Zeg meneertje, doe eens niet zo bijdehand. Die kneusjes in jouw top 10 mogen nagenoeg allemaal de veters van deze heren (Young en Springsteen dus) nog niet strikken (of mag je die term alleen voor voetballers gebruiken?). Volgens mij ben jij precies het type waar kos het over had.
Nee, jij hebt een lekkere Top 10 (quote)
Zeg meneertje, doe eens niet zo bijdehand. Die kneusjes in jouw top 10 mogen nagenoeg allemaal de veters van deze heren (Young en Springsteen dus) nog niet strikken (of mag je die term alleen voor voetballers gebruiken?). Volgens mij ben jij precies het type waar kos het over had.

0
geplaatst: 3 maart 2009, 22:38 uur
herman schreef:
Volgens mij is deze week de Pinkpop persconferentie en nu Neil Young geboekt is voor Primavera is de kans dat ie op Pinkpop komt toch ook wel flink gestegen...
Dat zou echt fantastisch zijn. Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst (eigenlijk vooral om Bruce nog een keer te zien en ook een beetje voor Placebo en Depeche Mode). Meestal heeft Werchter de (veel) betere line-up, dit jaar is het voor het eerst andersom. Als Old Neil er bij komt zou het helemaal geweldig zijn. Alleen moet Jan ook een beetje aan het jongere publiek denken, dus ik verwacht het eigenlijk niet.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 14:04 uur
Voorlopig dus geen meneer Young naar Pinkop.
Voor de geïnteresseerden de nieuwe namen zojuist bekend gemaakt. Behoorlijk tegenvallend als je het mij vraagt voor een jubileum-editie..
Just Jack, Elbow, Kyteman, De Staat, Keane, James Morisson, Maria Mena, Me First & The Gimme Gimmes, Volbeat, White Lies, Pendulum, en Madness.
Op maandag komen:
Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects
Voor de geïnteresseerden de nieuwe namen zojuist bekend gemaakt. Behoorlijk tegenvallend als je het mij vraagt voor een jubileum-editie..
Just Jack, Elbow, Kyteman, De Staat, Keane, James Morisson, Maria Mena, Me First & The Gimme Gimmes, Volbeat, White Lies, Pendulum, en Madness.
Op maandag komen:
Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects
0
geplaatst: 4 maart 2009, 14:06 uur
Dit valt dus zwaar tegen, wat er nog bij is gekomen. Ik begin nu weer te twijfelen. Misschien toch Werchter.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 14:51 uur
Een iets completere lijst trouwens:
Zaterdag:
Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First And The Gimme Gimmes, Kings Of
The Day, Just Jack.
Zondag:
Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies,
Kyteman's HipHop Orkest.
Maandag:
Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd Van Tegenwoordig, Billy Talent, Shinedown,
The Ting Tings, Katy Perry, The Script, The All-American Rejects.
Er volgen nog 8 namen en dan is de line-up compleet.
Pinkpop afsluiter: Snow Patrol
Zaterdag:
Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First And The Gimme Gimmes, Kings Of
The Day, Just Jack.
Zondag:
Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies,
Kyteman's HipHop Orkest.
Maandag:
Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd Van Tegenwoordig, Billy Talent, Shinedown,
The Ting Tings, Katy Perry, The Script, The All-American Rejects.
Er volgen nog 8 namen en dan is de line-up compleet.
Pinkpop afsluiter: Snow Patrol
* denotes required fields.