Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2009, 13:01 uur
fastpulseboy schreef:
Hahahaha, hoe voorspelbaarder hoe beter....nou daar heeft jan smeets zeker heeeeeeeel lang over moeten nadenken
VPRO | 3VOOR12 | Pinkpop 2009 | Jan Smeets: "Live zou Depeche Mode vervangen" - 3voor12.vpro.nl
Hahahaha, hoe voorspelbaarder hoe beter....nou daar heeft jan smeets zeker heeeeeeeel lang over moeten nadenken

VPRO | 3VOOR12 | Pinkpop 2009 | Jan Smeets: "Live zou Depeche Mode vervangen" - 3voor12.vpro.nl
Ook het feit dat hij met bladen op schoot zit, baart me zorgen, maar ondertussen wel genoeg van het internet af weten om de forumgangers telkens weer flinke uitbranders te geven.
Maar, omdat iemand van de klotezender 3FM wat roept vindt Jan het een goed idee? "Hey Jan, telefoon voor je, je ruggegraat, wil je hem nog terug?"
Hopelijk zien we Jantje nooit meer terug (om welke reden dan ook, het interesseert me geen reet meer).
0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 13:09 uur
In ieder geval was Krezip sowieso een betere keuze dan Depeche Mode; welke groep kan zich nou een 'band' noemen zonder echte drummer en gitarist.... 

0
geplaatst: 2 juni 2009, 13:24 uur
fastpulseboy schreef:

Het kan nóg erger: op Parkpop komt de zanger van Live solo. En zal de bekendste nummers van Live ten gehore brengen.

Kan die gast niet eens afgezonken worden? Kan ie meehuilen met dolfijnen

0
geplaatst: 2 juni 2009, 13:26 uur
stuart schreef:
In ieder geval was Krezip sowieso een betere keuze dan Depeche Mode; welke groep kan zich nou een 'band' noemen zonder echte drummer en gitarist....
Je kunt het niet laten hé?

0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 13:32 uur
Ik reageer alleen op anderen, die dat ongeveer ook zo doen hier ; koekje van eigen deeg dus, want ik luister dan liever naar Krezip... 

0
geplaatst: 2 juni 2009, 13:43 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Haha, dream on Kos. Wie zit er anno 2009 nog te wachten op Bruce Springsteen? Totaal overbodige artiest.
.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 14:49 uur
stuart schreef:
Jij hebt Depeche Mode kennelijk nog nooit live gezien...
0
geplaatst: 2 juni 2009, 14:55 uur
Op basis van wat ik ter plaatse de afgelopen dagen heb gezien:
Toppers: Bruce Springsteen, Elbow
Verrassingen: De Staat (check die band live op je lokale festival dit jaar..), The Gaslight Anthem
Meevallers: Placebo, Snow Patrol, White Lies
Toppers: Bruce Springsteen, Elbow
Verrassingen: De Staat (check die band live op je lokale festival dit jaar..), The Gaslight Anthem
Meevallers: Placebo, Snow Patrol, White Lies
0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 15:38 uur
Boris1 schreef:
Nee, gelukkig niet
, maar ieder zijn 'ding' ......(het gaat me niet om DM, want dat is een invloedrijke en goeie band in zijn 'genre', maar om de balans hier wat te herstellen voor andere bands/artiesten, ook al zijn het niet persé mijn favorieten).
0
fastpulseboy
geplaatst: 2 juni 2009, 16:16 uur
stuart schreef:

0
fastpulseboy
geplaatst: 2 juni 2009, 16:18 uur
itchy schreef:
Het kan nóg erger: op Parkpop komt de zanger van Live solo. En zal de bekendste nummers van Live ten gehore brengen.
(quote)

idd, dat boeken is wel het grootste zwaktebod wat je kan verzinnen. Ze zijn ook altijd in NL te vinden........ws omdat de rest van de wereld het al heel wat jaartjes uitkotst en de gemiddelde Nederlander gewoon meeklapt... (net zo zielig als Lionel Ritchie)
0
geplaatst: 2 juni 2009, 16:25 uur
Lionel Richie live lijkt me wel een stuk leuker dan live, eigenlijk. Gewoon een gedegen gladde soulshow.
En Stuart vind je dat nou echt van DM of zeg je dat alleen maar omdat een paar mensen hier afgeven op Live enzo?
En Stuart vind je dat nou echt van DM of zeg je dat alleen maar omdat een paar mensen hier afgeven op Live enzo?
0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 16:42 uur
Er wordt hier op Mume altijd wat 'lacherig 'gedaan over Nederlandse bands, terwijl bijv. Krezip en Anouk goed door het publiek ontvangen zijn; ook zij hebben fans (hier) , vandaar. Ik zou zeggen, welke Nederlandse users hebben er hier ooit op Pinkpop opgetreden?
0
geplaatst: 2 juni 2009, 17:09 uur
stuart schreef:
Er wordt hier op Mume altijd wat 'lacherig 'gedaan over Nederlandse bands, terwijl bijv. Krezip en Anouk goed door het publiek ontvangen zijn; ook zij hebben fans (hier) , vandaar. Ik zou zeggen, welke Nederlandse users hebben er hier ooit op Pinkpop opgetreden?
Dus omdat ik er zelf nooit heb opgetreden mag ik het geen rechtgeaarde kutmuziek vinden?
.
0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 17:51 uur
Tuurlijk wel, daar gaat het niet om; als ik met een grap dan DM "te kijk zet", is de wereld ineens te klein. Daar gaat het hier om; er wordt met 2 maten gemeten.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 18:14 uur
herman schreef:
Lionel Richie live lijkt me wel een stuk leuker dan live, eigenlijk. Gewoon een gedegen gladde soulshow.
Heb ze beiden live gezien en ja herman Lionel Richie live is zeker stukken beter dan Live live........
En al dat gezever over smaak / bashen van artiesten......... *zucht*
0
geplaatst: 2 juni 2009, 18:28 uur
stuart schreef:
Tuurlijk wel, daar gaat het niet om; als ik met een grap dan DM "te kijk zet", is de wereld ineens te klein. Daar gaat het hier om; er wordt met 2 maten gemeten.
De maat is mijn persoonlijke smaak en daar scoort Live bijzonder laag op, Depeche Mode redelijk hoog en Krezip daar ergens tussen in.
Als ik zeg dat ik niet van zuurkool houdt, dan ga je toch ook niet posten dat patat minstens net zo smerig is?

0
stuart
geplaatst: 2 juni 2009, 18:32 uur
Jawel, want ik heb liever zuurkool....
...en ik reageer niet om te reageren, maar omdat ik liever naar Krezip luister dan naar DM.
...en ik reageer niet om te reageren, maar omdat ik liever naar Krezip luister dan naar DM.
0
mathieudc
geplaatst: 2 juni 2009, 18:43 uur
Gisteren was het zalig op Pinkpop! Schitterend weer, leuk en goed sfeertje en artiesten die mij wel bevallen.
De afsluiter van Pinkpop 2009, Snow Patrol, vond ik het hoogtepunt van de dag. Ze hebben zoals ik had gehoopt voornamelijk nummers uit 'Eyes Open' gespeeld en voor de rest de betere nummers uit hun andere albums. 'Take Back the City' was misschien wel hét hoogtepunt wat mij betreft!
De sfeer bij Anouk zat ook zeer goed, het publiek deed goed mee en ook haar performance was in orde. Twee andere 'favorieten' van mij zoals Amy MacDonald en The Kooks staan respectievelijk op plaats twee en drie voor mij.
Enkel van Novastar had ik wat meer verwacht (al moest die natuurlijk wel vroeg aan de bak).
De afsluiter van Pinkpop 2009, Snow Patrol, vond ik het hoogtepunt van de dag. Ze hebben zoals ik had gehoopt voornamelijk nummers uit 'Eyes Open' gespeeld en voor de rest de betere nummers uit hun andere albums. 'Take Back the City' was misschien wel hét hoogtepunt wat mij betreft!
De sfeer bij Anouk zat ook zeer goed, het publiek deed goed mee en ook haar performance was in orde. Twee andere 'favorieten' van mij zoals Amy MacDonald en The Kooks staan respectievelijk op plaats twee en drie voor mij.
Enkel van Novastar had ik wat meer verwacht (al moest die natuurlijk wel vroeg aan de bak).

0
geplaatst: 2 juni 2009, 19:02 uur
stuart schreef:
Ik heb helaas alleen op Parkpop opgetreden (no joke)

Nu mag ik zeggen dat ik Krezip echt onwijs kut vind! Zo.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 19:11 uur
Klopt, Parkpop is groter.
Maar het komt op hetzelfde neer toch... muziek voor een meute.
Maar het komt op hetzelfde neer toch... muziek voor een meute.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 19:28 uur
Zoals Depeche Mode inderdaad zelf ook al zei: Music for the Masses, Sounds of the Universe.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 07:52 uur
stuart schreef:
De laatste zin negerende (immers als je jouw logica volgt mag je over een monteur die jouw auto zo repareert zodat je een week later weer stil langs de weg staat niet zeuren, want je kan immers zelf je auto niet repareren).
Maar ik denk dat hier juist Nederlandse artiesten hier best veel bijval krijgen, zaken als Opgezwolle, De Kift, Textures worden toch vrij fors gewaardeerd.
Dat slechte muziek geen bijval krijgt lijkt me vrij logisch.
0
stuart
geplaatst: 3 juni 2009, 10:37 uur
Wie bepaalt wat slechte muziek is
; dat doet ieder voor zich. De aanhangers van Krezip of welke Nederlandse band dan ook, vinden die muziek goed, dus ieder zijn mening en zijn manier van 'insteek'. Ik vind Pinkpop tamelijk veel 'herrie', een ander weer niet; mooi houden zo.
; dat doet ieder voor zich. De aanhangers van Krezip of welke Nederlandse band dan ook, vinden die muziek goed, dus ieder zijn mening en zijn manier van 'insteek'. Ik vind Pinkpop tamelijk veel 'herrie', een ander weer niet; mooi houden zo.
0
fastpulseboy
geplaatst: 3 juni 2009, 11:15 uur
kan die moraalridder nou ook eens een keer wat interessants zeggen 

0
stuart
geplaatst: 3 juni 2009, 11:20 uur
Ha .....Shoegazer (liefhebber van herri'/lawaai) en opruier 1e klas; jij bent de aanstichter van dit alles, DJ....
(ik reageer op zulke users en jij loopt ermee weg omdat je hulp krijgt van je vriendjes hier).
(ik reageer op zulke users en jij loopt ermee weg omdat je hulp krijgt van je vriendjes hier).
0
fastpulseboy
geplaatst: 3 juni 2009, 11:31 uur
stuart schreef:
Ha .....Shoegazer (liefhebber van herri'/lawaai) en opruier 1e klas; jij bent de aanstichter van dit alles, DJ....
(ik reageer op zulke users en jij loopt ermee weg omdat je hulp krijgt van je vriendjes hier). hoe zielig ben jij
ga vrienden zoeken ofzo
Waan - Wikipedia - nl.wikipedia.org
0
stuart
geplaatst: 3 juni 2009, 11:41 uur
Ben je geiiriteerd, FBP
? Het enige wat jij doet is alles in de zeik nemen en alleen bij je favoriete plaatjes wat interessants zeggen. THomzic reageerde ook al op jou, omdat jij hier alles de grond in boort. Ik snap niet dat ze jou al niet lang geband hebben (vriendjes in the crew die van dezelfde muziek houden) waarschijnlijk
. Dat ik dan soms ook wat grof uit de hoek kom, heeft te maken met users zoals jij die alleen de boel verzieken en niet om de muziek op zich. Ik doe dat soms wel wat beldigend naar anderen toe, dat zou anders moeten. Dat ik dan ook voor sommigen een 'negatief' etiket krijg, heb ik daar helaas voor over. Je heb net zoveel intelligentie als de dikte van een LP die je op je platenspelertje legt.... 
? Het enige wat jij doet is alles in de zeik nemen en alleen bij je favoriete plaatjes wat interessants zeggen. THomzic reageerde ook al op jou, omdat jij hier alles de grond in boort. Ik snap niet dat ze jou al niet lang geband hebben (vriendjes in the crew die van dezelfde muziek houden) waarschijnlijk
. Dat ik dan soms ook wat grof uit de hoek kom, heeft te maken met users zoals jij die alleen de boel verzieken en niet om de muziek op zich. Ik doe dat soms wel wat beldigend naar anderen toe, dat zou anders moeten. Dat ik dan ook voor sommigen een 'negatief' etiket krijg, heb ik daar helaas voor over. Je heb net zoveel intelligentie als de dikte van een LP die je op je platenspelertje legt.... 
* denotes required fields.