Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2010, 21:17 uur
Laatste namen bekend:
THE BLACK BOX REVELATION (woei!)
GENERAL FIASCO
THE MACCABEES
EVERYTHING EVERYTHING
JON ALLEN
THE BLACK BOX REVELATION (woei!)
GENERAL FIASCO
THE MACCABEES
EVERYTHING EVERYTHING
JON ALLEN
0
geplaatst: 27 april 2010, 15:53 uur
Ik ga zaterdag (een dag) daarheen, en ik heb z'n zin er in, GREEN DAYY!! Ik zie ze eindenlijk live!!
Ik hoop dat ze:
''She'''/ ''Sassafras Roots'' doen, wij gaan een spandoek maken met ''Sassafras Roots'' erop, hopelijk doen ze die dan!!
maar ik heb sowieso heel erg zin in
Gr. Merijn95
Ik hoop dat ze:
''She'''/ ''Sassafras Roots'' doen, wij gaan een spandoek maken met ''Sassafras Roots'' erop, hopelijk doen ze die dan!!

maar ik heb sowieso heel erg zin in

Gr. Merijn95
0
geplaatst: 9 mei 2010, 01:24 uur
Ja, dat was een mooi optreden.
Toch wel het muzikale hoogtepunt van mijn laatste Pinkpop.
Toch wel het muzikale hoogtepunt van mijn laatste Pinkpop.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 18:54 uur
Ik ga een dagje, een festival zo dicht in de buurt kan ik niet overslaan. Ik moet nog een kaartje kopen maar ik denk dat ik de zondag daar rond ga wandelen en ik ben benieuwd naar Florence + the Machine, Jon Allen en Pixies.
0
geplaatst: 13 mei 2010, 17:25 uur
Word mn 13e Pinkpop sinds 1996.
Ga dit jaar voor:
Temper Trap, Motörhead (x), Gossip, Triggerfinger, Biffy Clyri, Editors (x), Green Day, General Fiasco, Kate Nash, Slash, The Maccabees, Skunk Anansie (x) en the Prodigy
bands met een (x) al meerdere malen live gezien. rammstein heb ik al vaker gezien, hoeft voor mij niet meer.
Slash alleen met Velvet Revolver gezien. En wellicht als ik me verveel dat ik ff andere bands ga checken.
Ga dit jaar voor:
Temper Trap, Motörhead (x), Gossip, Triggerfinger, Biffy Clyri, Editors (x), Green Day, General Fiasco, Kate Nash, Slash, The Maccabees, Skunk Anansie (x) en the Prodigy
bands met een (x) al meerdere malen live gezien. rammstein heb ik al vaker gezien, hoeft voor mij niet meer.
Slash alleen met Velvet Revolver gezien. En wellicht als ik me verveel dat ik ff andere bands ga checken.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 12:16 uur
Ik ga net zoals vorig jaar een dagje vrijwilligen en dan voor de rest een lekker gratis festival. Pixies! Voor de rest maakt het me allemaal niet zoveel uit, ik vraag me alleen af wanneer Jan Smeets besluit dat we na Sesamstraat naar bed moeten, alles is nu al om half 11?! afgelopen.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 13:44 uur
Dat heeft er ook mee te maken dat het Pinkpopterrein in een woonwijk ligt en de gemeente Landgraaf er nogal moeilijk over doet als er nog na 23 uur gespeeld word. Ze hebben namelijk een vergunning tot 23 uur.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 14:56 uur
Er is wel wat te doen tot 2 uur 's nachts: Pinkpop 2010 - 41ste editie - 28 - 29 - 30 mei 2010
0
geplaatst: 14 mei 2010, 15:25 uur
Ja, silent disco. Kan iedereen met een koptelefoon op gaan dansen 

0
geplaatst: 18 mei 2010, 12:58 uur
Kaartje voor de zondag is gekocht, Florence and the Machine --> here I come!
0
geplaatst: 26 mei 2010, 20:34 uur
De komst van Wolfmother is vawnege ziekte van de zanger onzeker!
0
geplaatst: 27 mei 2010, 07:35 uur
De komst van Wolfmother is weer zeker 
edit ; en nu weer zeker gecanceled!
bah!

edit ; en nu weer zeker gecanceled!
bah!
0
geplaatst: 28 mei 2010, 12:29 uur
Wie heeft dan ook ooit verzonnen dat een festival in Nederland geen tenten nodig heeft, zeker een festival dat normaal gesproken met Pinksteren is.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 00:32 uur
Vorig jaar was het erg goed weer, dit is wel een beetje een domper. Bij een festival hoort in het gras liggen en verbranden, niet stampen in de modder, tenminste daar word ik minder vrolijk van dan het eerste.
Ik ben benieuwd naar morgen, er waren geruchten dat Florence + the Machine niet zou komen, maar het is nog niet bevestigd dus ik hoop dat ze er zijn.....
Ik ben benieuwd naar morgen, er waren geruchten dat Florence + the Machine niet zou komen, maar het is nog niet bevestigd dus ik hoop dat ze er zijn.....
0
geplaatst: 30 mei 2010, 10:03 uur
qua weer hgebben we tot nu toe geluk gehad. Alleen een beetje regen bij Green Day.
Vandaag zal het echter een stuk slechter worden.
Vandaag zal het echter een stuk slechter worden.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 15:46 uur
Een collega van mijn vader ging ook de derde dag, maar hij vertelde die ochtend via een sms dat hij nu pas wist dat Wolfmother afgelast werd.
Dat is pas naaiend...
en hij kwam ook nog voor die band.
Gelukkig was de Prodigy er nog wel voor hem. En de Pixies (of was die een andere dag?)
Dat is pas naaiend...
en hij kwam ook nog voor die band.Gelukkig was de Prodigy er nog wel voor hem. En de Pixies (of was die een andere dag?)
0
geplaatst: 31 mei 2010, 15:49 uur
Ik heb lang niet alles gezien op tv, maar wat ik voorbij zag komen vond ik over het algemeen niet best.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 15:57 uur
rayman schreef:
Ik heb lang niet alles gezien op tv, maar wat ik voorbij zag komen vond ik over het algemeen niet best.
DeWolff vond ik fantastisch! niet gezien?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 mei 2010, 15:59 uur
Heb één nummer van DeWolff gezien, wel aardig, maar het hammondorgel stond véél te hard en overstemde de rest.
Ryan Shaw vond ik verder nog wel leuk, goede stem heeft die gast.
Pink was dramatisch.....
Ryan Shaw vond ik verder nog wel leuk, goede stem heeft die gast.
Pink was dramatisch.....
0
geplaatst: 31 mei 2010, 17:13 uur
Pink heeft live geen topstem, maar ik vond de show toch vermakelijk en leuk voor de afwisseling.
DeWolff pas nog gezien maar kan me niet een heel concert boeien.
Ben wel benieuwd naar Rammstein en hun latere nummers, kunnen ze het nog?
DeWolff pas nog gezien maar kan me niet een heel concert boeien.
Ben wel benieuwd naar Rammstein en hun latere nummers, kunnen ze het nog?
0
geplaatst: 31 mei 2010, 18:24 uur
Hendrix4live schreef:
Wel gezien. Ik vond het mwa, wel geinig.(quote)
* denotes required fields.