MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
Laatste namen bekend:

THE BLACK BOX REVELATION (woei!)
GENERAL FIASCO
THE MACCABEES
EVERYTHING EVERYTHING
JON ALLEN

Ik ga zaterdag (een dag) daarheen, en ik heb z'n zin er in, GREEN DAYY!! Ik zie ze eindenlijk live!!

Ik hoop dat ze:

''She'''/ ''Sassafras Roots'' doen, wij gaan een spandoek maken met ''Sassafras Roots'' erop, hopelijk doen ze die dan!!

maar ik heb sowieso heel erg zin in

Gr. Merijn95

Is alweer van 2004 maar ik moest dit even delen:

Ja, dat was een mooi optreden.

Toch wel het muzikale hoogtepunt van mijn laatste Pinkpop.

Ik ga een dagje, een festival zo dicht in de buurt kan ik niet overslaan. Ik moet nog een kaartje kopen maar ik denk dat ik de zondag daar rond ga wandelen en ik ben benieuwd naar Florence + the Machine, Jon Allen en Pixies.

Word mn 13e Pinkpop sinds 1996.
Ga dit jaar voor:
Temper Trap, Motörhead (x), Gossip, Triggerfinger, Biffy Clyri, Editors (x), Green Day, General Fiasco, Kate Nash, Slash, The Maccabees, Skunk Anansie (x) en the Prodigy

bands met een (x) al meerdere malen live gezien. rammstein heb ik al vaker gezien, hoeft voor mij niet meer.
Slash alleen met Velvet Revolver gezien. En wellicht als ik me verveel dat ik ff andere bands ga checken.

Ik ga net zoals vorig jaar een dagje vrijwilligen en dan voor de rest een lekker gratis festival. Pixies! Voor de rest maakt het me allemaal niet zoveel uit, ik vraag me alleen af wanneer Jan Smeets besluit dat we na Sesamstraat naar bed moeten, alles is nu al om half 11?! afgelopen.

Dat heeft er ook mee te maken dat het Pinkpopterrein in een woonwijk ligt en de gemeente Landgraaf er nogal moeilijk over doet als er nog na 23 uur gespeeld word. Ze hebben namelijk een vergunning tot 23 uur.

Er is wel wat te doen tot 2 uur 's nachts: Pinkpop 2010 - 41ste editie - 28 - 29 - 30 mei 2010

Ja, silent disco. Kan iedereen met een koptelefoon op gaan dansen

Kaartje voor de zondag is gekocht, Florence and the Machine --> here I come!

Verrek, is het niet met Pinksteren dit keer?

Kos
Ik ben er ook zondag. .

Stond je daar dan GrafGantz ?

De komst van Wolfmother is vawnege ziekte van de zanger onzeker!

De komst van Wolfmother is weer zeker

edit ; en nu weer zeker gecanceled!
bah!

azra schreef:
Stond je daar dan GrafGantz ?

Misschien Krezip bellen?

Oh nee, die zijn natuurlijk gestopt!

Ryan Shaw komt

Kos
Idd jammer van Wolfmother.

en de bakken regen .

Wie heeft dan ook ooit verzonnen dat een festival in Nederland geen tenten nodig heeft, zeker een festival dat normaal gesproken met Pinksteren is.

Vorig jaar was het erg goed weer, dit is wel een beetje een domper. Bij een festival hoort in het gras liggen en verbranden, niet stampen in de modder, tenminste daar word ik minder vrolijk van dan het eerste.

Ik ben benieuwd naar morgen, er waren geruchten dat Florence + the Machine niet zou komen, maar het is nog niet bevestigd dus ik hoop dat ze er zijn.....

qua weer hgebben we tot nu toe geluk gehad. Alleen een beetje regen bij Green Day.
Vandaag zal het echter een stuk slechter worden.

Een collega van mijn vader ging ook de derde dag, maar hij vertelde die ochtend via een sms dat hij nu pas wist dat Wolfmother afgelast werd.
Dat is pas naaiend... en hij kwam ook nog voor die band.
Gelukkig was de Prodigy er nog wel voor hem. En de Pixies (of was die een andere dag?)

Ik heb lang niet alles gezien op tv, maar wat ik voorbij zag komen vond ik over het algemeen niet best.

rayman schreef:
Ik heb lang niet alles gezien op tv, maar wat ik voorbij zag komen vond ik over het algemeen niet best.

DeWolff vond ik fantastisch! niet gezien?

Stapler schreef:
Is alweer van 2004 maar ik moest dit even delen: (embed)

Prachtig, die opbouw vooral .

Stijn_Slayer
Heb één nummer van DeWolff gezien, wel aardig, maar het hammondorgel stond véél te hard en overstemde de rest.

Ryan Shaw vond ik verder nog wel leuk, goede stem heeft die gast.

Pink was dramatisch.....

Pink heeft live geen topstem, maar ik vond de show toch vermakelijk en leuk voor de afwisseling.
DeWolff pas nog gezien maar kan me niet een heel concert boeien.
Ben wel benieuwd naar Rammstein en hun latere nummers, kunnen ze het nog?

Hendrix4live schreef:
(quote)

DeWolff vond ik fantastisch! niet gezien?
Wel gezien. Ik vond het mwa, wel geinig.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.