Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 31 mei 2010, 18:26 uur
Ik ben terug uit Kiev van het Songfestival; wat een Toppers daar
. Net als hier kende ik de meeste bands/artiesten niet, maar ik zat iig onder dak en ben niet nat geworden.
. Misschien kan ik vanavond nog wat zien op ned.3 of zo..
. Net als hier kende ik de meeste bands/artiesten niet, maar ik zat iig onder dak en ben niet nat geworden.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 18:51 uur
Zorin schreef:
0
geplaatst: 1 juni 2010, 17:12 uur
Stijn_Slayer schreef:
Pink was dramatisch.....
Pink was dramatisch.....
En ze begon de show met 'Hello Amsterdam'
Verschrikkelijk ongeïnspireerd. Met allerlei trucs is het enigszins aantrekkelijk om te blijven kijken, al is het slechts camouflage voor haar stem en muziek. Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen, maar op Rock Werchter doe ik een middag tukje tijdens P!nk.Zaten wel een paar leuke acts tussen. Vond inderdaad De Wolff interessant, evenals het energieke wijf Florence.
Hoe waren de Pixies?
0
geplaatst: 1 juni 2010, 17:45 uur
Ik vond de pixies prima, maar was een van de weinigen aan het enthousiasme van het publiek te zien. Ze deden gewoon hun ding zoals ze altijd hebben gedaan en ik denk dat pinkpop niet hun juiste terrein is. Er stonden meer mensen voor p!nk te wachten (lol) dan naar de pixies te luisteren, dus dat zegt genoeg.
0
geplaatst: 2 juni 2010, 18:16 uur
Hoofdpodium.
Het publiek was niet echt enthousiast nee, maar de Pixies zelf speelden ook 3 tandjes te langzaam. Voor mij was het een flinke teleurstelling.
Het publiek was niet echt enthousiast nee, maar de Pixies zelf speelden ook 3 tandjes te langzaam. Voor mij was het een flinke teleurstelling.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 11:04 uur
Rammstein gaf een - zoals verwacht - vette show! Ik vond het jammer dat mijn pinkpopbuddy's niet mee naar voren wilden dus heb ik de taferelen vanaf ongeveer de helft van het veld moeten aanschouwen. In ieder geval een zeer spectaculaire show! maar of ze de 1.2 miljoen waard waren, daar moet ik nog even over nadenken.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 11:56 uur
de1337k1ng! schreef:
Er stonden meer mensen voor p!nk te wachten (lol) dan naar de pixies te luisteren, dus dat zegt genoeg.
Er stonden meer mensen voor p!nk te wachten (lol) dan naar de pixies te luisteren, dus dat zegt genoeg.
Maar dat is toch inherent aan Pinkpop? Het is omdat er nog een forse groep mensen is die graag 150 euro betalen om met een groep mensen de hele dag bier te drinken en zo moeders de vrouw een weekend lang ontloopt, anders had Pinkpop geen eens meer bestaan volgens mij, zelfs de TMF awards heeft dit jaar spannendere namen.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 19:01 uur
Zaterdag 11 juni 2011
Mainstage: Coldplay, Elbow, Lifehouse, De Staat
Tent Stage: Selah Sue, Ash, Madi
3FM Stage: Manic Street Preachers, Simple Plan, Alter Bridge
Zondag 12 juni 2011
Mainstage: Kings of Leon, White Lies, Wolfmother, Tim Knol, +1
Tent Stage: Bloody Beetroots (Death Crew 77) Laura Jansen, Graffiti6, +1
3FM Stage: Avegend Sevenfold, Justin Nozuka, +2
Maandag 13 juni 2011
Mainstage: Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Volbeat, Go Back to the Zoo, Two Door Cinema Club, Scouting For Girls
Tent Stage: Deadmau5, Band of Horses, All Time Low, +1 , Dazzled Kid
3FM Stage: 30 Seconds to Mars, The Script, The Gaslight Anthem, Plain White T’s, Beatsteaks
Mainstage: Coldplay, Elbow, Lifehouse, De Staat
Tent Stage: Selah Sue, Ash, Madi
3FM Stage: Manic Street Preachers, Simple Plan, Alter Bridge
Zondag 12 juni 2011
Mainstage: Kings of Leon, White Lies, Wolfmother, Tim Knol, +1
Tent Stage: Bloody Beetroots (Death Crew 77) Laura Jansen, Graffiti6, +1
3FM Stage: Avegend Sevenfold, Justin Nozuka, +2
Maandag 13 juni 2011
Mainstage: Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Volbeat, Go Back to the Zoo, Two Door Cinema Club, Scouting For Girls
Tent Stage: Deadmau5, Band of Horses, All Time Low, +1 , Dazzled Kid
3FM Stage: 30 Seconds to Mars, The Script, The Gaslight Anthem, Plain White T’s, Beatsteaks
0
geplaatst: 16 maart 2011, 19:07 uur
Programma is dus weer bekend. Nog niet zo veel discussie hier.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 19:58 uur
Ik ga waarschijnlijk zaterdag, heerlijke lineup met Selah Sue- De Staat - Elbow en Coldplay. Ben ook benieuwd naar Manic Street Preachers.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 23:12 uur
Wat een Line Up zeg. Te vet, kan deze eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan.... Maar ook al naar Lowlands, wordt allemaal zo duur als ze over vette line up's neerzetten!
0
geplaatst: 17 maart 2011, 12:38 uur
tsjong schreef:
Het programma is te sneu om er over te discussieren, doodzwijgen lijkt mij het beste.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 12:45 uur
Ik las dat Coldplay zijn eigen podium meeneemt en de duurste act ooit is op Pinkpop, ik snap niet dat ze dat er voor over hebben.
Verder vind ik de line-up ook erg droevig, 3fm heeft dat festival goed verneukt.
Verder vind ik de line-up ook erg droevig, 3fm heeft dat festival goed verneukt.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 14:56 uur
ik snap niet dat dat festival nog steeds pinkpop heet en niet 3fmpop.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 14:59 uur
Ik vind de artiesten die Snoeperd noemt zeker de moeite waard, overigens hoorde ik vandaag iemand bands opnoemen die kwamen die vond ik stuk voor stuk niets. Desondanks zeker deze 4 artiesten checken en er zullen nog wel wat aardige dingen komen op de zaterdag dat ik ga.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 18:00 uur
trebremmit schreef:
Ik las dat Coldplay zijn eigen podium meeneemt en de duurste act ooit is op Pinkpop, ik snap niet dat ze dat er voor over hebben.
Coldplay vind ik live juist geweldig. Ben vorig jaar nog naar een concert van hun geweest. Ik ga zeker naar Pinkpop dat weekend.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 18:10 uur
Ik vind Coldplay oversentimenteel, ontzettend dik aangezet en zonder enige vorm van echtheid.
Maar goed iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.
Maar goed iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 21:17 uur
Ik ben erg benieuwd naar Coldplay op basis van hun afgelopen 4 platen, die stuk voor stuk goed zijn. Ik hoop ook dat ze veel verschillend materiaal van al hun albums spelen. Ook de Staat lijkt mij erg goed en met hun nieuwe cd moet het helemaal goed komen en Elbow is live denk ik erg goed, dat livealbum met BBC orkest is smullen.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 09:35 uur
Snoeperd schreef:
Ik ben erg benieuwd naar Coldplay op basis van hun afgelopen 4 platen, die stuk voor stuk goed zijn. Ik hoop ook dat ze veel verschillend materiaal van al hun albums spelen. Ook de Staat lijkt mij erg goed en met hun nieuwe cd moet het helemaal goed komen en Elbow is live denk ik erg goed, dat livealbum met BBC orkest is smullen.
Dit is typerend voor de hele discussie; mensen die nooit naar een optreden zijn geweest en mede daardoor ook niet heel kritisch zijn over wat ze voorgeschoteld krijgen vinden het allemaal mooi.
Mensen die Coldplay 2 jaar terug hebben af zien gaan, Kings of Leon na 2 albums bergafwaarts hebben zien gaan en zonder al te veel moeite Elbow al 3 keer hebben gezien (1 van de weinige topacts trouwens) en 100 optredens per jaar zien vinden het heel erg karig.
0
tuktak
geplaatst: 21 maart 2011, 10:14 uur
100 optredens per jaar, nee dat is kritisch concerten bezoeken...
line-up is voor pinkpop best ok, precies wat je zou verwachten. wel wat missers en natuurlijk altijd veel commerciele namen, maar dat is ook de insteek van het evenement.
ik ga zelf zondag even kijken, niet bijzonder voor de muziek, meer gewoon omdat er toch niks beters te doen is in dat weekend.
line-up is voor pinkpop best ok, precies wat je zou verwachten. wel wat missers en natuurlijk altijd veel commerciele namen, maar dat is ook de insteek van het evenement.
ik ga zelf zondag even kijken, niet bijzonder voor de muziek, meer gewoon omdat er toch niks beters te doen is in dat weekend.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 11:05 uur
Nog zo'n antwoord dat niet getuigd van ook maar enige kennis en natuurlijk ga je dan naar Pinkpop

0
geplaatst: 21 maart 2011, 11:58 uur
0
tuktak
geplaatst: 21 maart 2011, 12:04 uur
als je geen zinnig antwoord hebt, dan helpt er naar vragen idd niet.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 17:41 uur
Ik wil Coldplay graag nog een keer zien, en ik weet niet of je met dat Coldplay 2 jaar afging doelt op een concert of op Viva La Vida, maar Viva la Vida vind ik een goed album, en van wat ik zie op youtube vind ik Coldplay live goed overkomen. Elbow heeft volgens mij een uitstekende live performance ( Live met het BBC orkest waren ze onwaarschijnlijk goed ) en Elbow zit nog aan het begin van de tour dus die hebben vast nog wel zin in het spelen. Kings of Leon's laatste plaat vind ik weer een stap vooruit na het dramatische Only By the Night, maar ik hoop inderdaad dat ze ook oud materiaal gaan spelen. Ik ga nu drie dagen en ik vind al die 3FM 1-hit bandjes ook niet zo maar er staan ook nog een pak andere goede bands en artiesten ( Selah Sue, White Lies, Wolfmother, Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Gaslight Anthem, Tim Knol en natuurlijk De Staat ) Nu alleen nog hopen op een Arctic Monkeys of Strokes op de zaterdag mainstage.
Toch zou ik volgend jaar nog liever naar Lowlands gaan, die line up van 2010 is zo:
Toch zou ik volgend jaar nog liever naar Lowlands gaan, die line up van 2010 is zo:

0
geplaatst: 13 mei 2011, 22:58 uur
(willie) schreef:
Dit is typerend voor de hele discussie; mensen die nooit naar een optreden zijn geweest en mede daardoor ook niet heel kritisch zijn over wat ze voorgeschoteld krijgen vinden het allemaal mooi.
Mensen die Coldplay 2 jaar terug hebben af zien gaan, Kings of Leon na 2 albums bergafwaarts hebben zien gaan en zonder al te veel moeite Elbow al 3 keer hebben gezien (1 van de weinige topacts trouwens) en 100 optredens per jaar zien vinden het heel erg karig.
(quote)
100 optredens per jaar, zijn 2 optredens per week. De meeste grote acts kosten meestal 40 euro, en kleinere bands ongeveer 20 euro. 30 x 2 x 4 = 240 euro. Jij bent 240 euro kwijt per maand aan concerten, en dat is nog niet eens vervoer meegerekend. Ik wil weten waar jij werkt!
Daarbij heb ik Coldplay 2 jaar inderdaad gezien en als groot Coldplay fan geef ik toe, dat de muziek op zich hier en daar niet echt retestrak was. Maar toch, de manier waarop ze die duizenden mensen in bedwang houden, en de supershow die ze geven is toch de reden dat ik gelijk kaartjes heb gekocht voor Pinkpop 2011.
Ik bedoel het volgende: Je kent vast het optreden va The Beatles in het Shea Stadium. Was dat nu muziek zo geslaagd? Mijn oren zeggen: vals, slecht ingeregeld en slordig. Toch heb ik er mijn linkerbal voor over, als ik daarbij zou kunnen zijn geweest. Gewoon de sfeer, het publiek en 4 helden, zijn voor mij genoeg.
* denotes required fields.