MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop

zoeken in:
En waarom dan per sé je linkerbal?

Ik draag links. Als ik geen linkerbal heb, dan is daar meer ruimte.

Weten we dat ook weer

JDS
Wordt dit ook live uitgezonden?
Wel niet zo'n goede line-up vind ik zelf. Beste namen zijn naar mijn mening Wolfmother en Foo Fighters.

Wat een belachelijk slechte line-up, ongelovelijk. Toch niet echt hele grote namen als je het mij vraagt. Ook niks van vroeger (Springsteen was vorig jaar wel leuk bv.) Nee, dit is het nog niet waard om te kijken, gratis op tv

Ja, wordt live uitgezonden. Maar ik ga er gewoon bij zijn. Heb er erg veel zin in. Komen best wat aardige artiesten, hoor. Coldplay, Elbow, de Staat, Wolfmother, Band of Horses, Deadmau5, White Lies, en The Gaslight Anthem zijn allemaal namen waar ik toch wel echt naar uitkijk. Dan is het verder gewoon leuk om grootheden als Kings of Leon en Foo Fighters te zien, al vind ik er niet veel aan, en zijn er verder nog wel wat aardige bandjes die ik niet zo goed ken.

Elbow is nogal een gaap band geworden, Coldplay is een herhalingsact geworden, White Lies is aardig, Wolfmother heeft nogal duidelijk inspiratie gekregen van Black Sabbath ed., Deadmau5 boeit me geen zak. KoL is klote, Foo Fighters hun laatste album vind ik niks en dan houd je alleen The Gaslight Anthem over, nee ik denk dat ik maar is oversla...

Eigenlijk ken ik nog geen één nummer van Deadmau5 als ik heel eerlijk ben Maar de rest is dat erg enthousiast over

Maar kom op, Coldplay móet ik een keer live zien. Net als Elbow, wat ik gewoon een geweldige band vind. Maar ik ben het met jullie eens dat de line-up niet heel erg sterk is, maar toch wel leuk hoor, heb er erg veel zin in. Maar ik zal ook wel snel tevreden zijn, ga nooit naar live optredens (weet nooit met wie)... Zou liever naar Rock Werchter of Lowlands gegaan zijn, die line-up is veel vetter, maar je kunt niet alles hebben.

Stijn_Slayer
Ataloona schreef:
Nee, dit is het nog niet waard om te kijken, gratis op tv

Het geluid is de laatste jaren ook telkens afgrijselijk op tv. Ik vind de line-up ook drie keer niets, maar dat vind ik helaas al een jaar of zeven.

Ik was net als Niels ook liever naar Lowlands gegaan ( die line up tot nu toe ) maar in december beslissen was te vroeg, dus Pinkpop... De lineup vind ikzelf nog wel sterk met veel grote namen, en vergeet de Kaiser Chiefs niet, dé festivalband.

En Ataloona, hou jij überhaupt wel van muziek? zo negatief..

Ja hoor, maar niet van deze line-up.

Het is allemaal subjectief natuurlijk, er zijn duizenden mensen die hier wél blij van worden.

Snoeperd schreef:
En Ataloona, hou jij überhaupt wel van muziek? zo negatief..

Gelukkig vindt hij The Gaslight Anthem wel goed

tuktak
ach, thuiszitten is sowieso niet leuker als met zijn allen bier drinken.

Daarvoor ga ik wel naar de kroeg, stuk goedkoper ook en misschien wel een kans op betere muziek

Het is niet echt een creatieve line-up met een paar extreem populaire bands en verder allemaal artiesten die een 3FM-megahit hebben gehad, maar ik zou me er ook best vermaken denk ik. Maar inderdaad meer vanwege de gezelligheid dan de muziek.

Ataloona schreef:
Daarvoor ga ik wel naar de kroeg, stuk goedkoper ook en misschien wel een kans op betere muziek

Jij bent meer van de smartlappen??

Meer van de whiskylappen als Waits en de Good ol' Captain

Maar goed, wij zijn er dus 3 dagen niet. Doei

Bij Alter Bridge - AB III (2010):

ze staan nu op pinkpop. klinkt goed hoor.

Alter Bridge klinkt zeker goed!
De headliners worden helaas niet uitgezonden:(

Valt er nog iets op TV/internet te kijken voor vandaag?

Zo komt Simon op Ned.3

Ataloona schreef:
Zo komt Simon op Ned.3

Ik bedoel natuurlijk Pinkpop

Oh..

Teunnis schreef:
Valt er nog iets op TV/internet te kijken voor vandaag?
cultura24.nl

Ik wou hier eerst beginnen met een vloek, maar dat is niet zo gepast op Pinksteren, dus potverdorie, ik zie Lippy Kids terug op tv en ik had mijn middelste bal gegeven om bij Elbow te kunnen zijn, ik ben nu nog ontroerd.

Het is wel jammer dat nu zelf al een halfuur Coldplay's ballen zijn aan het likken..

(afbeelding)

Die Filemon Wesselink duikt tegenwoordig ook bij elk programma op.
Bijna net zo vervelend als Giel Beelen.

Was wel leuk, en Clocks van Coldplay op het eind, blijft natuurlijk een klassieker!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.