Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2011, 12:22 uur
Ja, maar Hotel California is ook een klassieker en die is ook te kut voor woorden.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:15 uur
Bij Selah Sue - Selah Sue (2011):
Ik zag haar gister op tv bij Pinkpop, ik was meteen verkocht. Zij is echt goed, lekkere stem, goede teksten, lekkere muziek. Heel nice!
Ik zag haar gister op tv bij Pinkpop, ik was meteen verkocht. Zij is echt goed, lekkere stem, goede teksten, lekkere muziek. Heel nice!
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:20 uur
Wow wat een geweldig optreden van haar op Pinkpop. Ik was nog niet helemaal om, maar na haar live optreden zeker wel. Wat een podiumbeest.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:40 uur
Bij Tim Knol - Days (2011):
Zag hem op tv tijdens pinkpop. Leuke muziek alleen heeft die pianist van Knol volgens mij van tevoren heel goed naar tim rice-oxley gekeken.
Zag hem op tv tijdens pinkpop. Leuke muziek alleen heeft die pianist van Knol volgens mij van tevoren heel goed naar tim rice-oxley gekeken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 19:01 uur
Er is zeker geen tijdschema voor de tv uitzending van vandaag? Ik wil Elbow wel even zien, en misschien nog e.e.a, maar ik heb geen zin om al die bagger ook uit te moeten zitten.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 19:42 uur
Op cultura nu tot 8 uur de Kaiser Chiefs, dan tot 9 uur Coldplay en dan als ik het goed heb anderhalf uur Foo Fighters Live!!!!!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 19:51 uur
Maar dat is zeker niet hetzelfde als gewoon op Nederland 3?
0
geplaatst: 13 juni 2011, 20:38 uur
Was wel verrast door het optreden van Hurts gisteren.
Heel apart.
Band uit Manchester, nooit van gehoord.
Devotion!
Heel apart.
Devotion!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 21:14 uur
Nummertje Elbow gezien inmiddels. Zag er vrij strak uit, een soort symfonische pop, al vond ik het wel een beetje softy. Hopelijk komt er straks nog wat langs.
Bij Go Back to the Zoo en die band van 'Hey There Delilah' heb ik het geluid maar gewoon uitgezet.
Bij Go Back to the Zoo en die band van 'Hey There Delilah' heb ik het geluid maar gewoon uitgezet.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 21:22 uur
Ben nu Foo Fighters live aan het luisteren, zwaar spijt dat ik er niet bij ben. klinkt geweldig goed, gelukkig komen ze ook op PukkelPop.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 21:27 uur
Foo Fighters aan het kijken en wat is dat vet zeg, niet normaal wat een energie!!!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 21:35 uur
Foo Fighters is wel een beetje echt een festivalband. Ik kan het me goed voorstellen dat mensen het daar naar hun zin hebben.
Vind ze verder niet echt bijzonder. Gewoon een rockband. Ik vind ze live ook nooit zo verrassend. Wat je op de plaat hoort is wat je krijgt.
Op de één of andere manier kijk ik altijd even op tv als ze ergens langskomen, maar heb ik nooit het gevoel dat ik iets spectaculairs gezien heb.
Vind ze verder niet echt bijzonder. Gewoon een rockband. Ik vind ze live ook nooit zo verrassend. Wat je op de plaat hoort is wat je krijgt.
Op de één of andere manier kijk ik altijd even op tv als ze ergens langskomen, maar heb ik nooit het gevoel dat ik iets spectaculairs gezien heb.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 21:47 uur
Stijn_Slayer schreef:
Foo Fighters is wel een beetje echt een festivalband. Ik kan het me goed voorstellen dat mensen het daar naar hun zin hebben.
Het is niet spectaculair, maar gezien het overige..... Dan is het met eenvoudig gemak en tien vingers in de neus een hoogtepunt.
Wat een dramatische acts dit jaar op dit Pinkpop.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 21:50 uur
Dat Hurts vind ik eigenlijk ook nog wel aardig. Ik kende ze niet (al heb ik de albumhoes wel eens ergers gezien). Leunt wel een beetje nadrukkelijk op bepaalde wave/synth acts uit de 80ies, maar ik ga die plaat van ze toch maar eens checken.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 21:55 uur
Hurts is dan nog een act met een redelijk eigen gezicht binnen de line up van dit festival, kan me voorstellen dat je dat dan nog aardig vindt...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 juni 2011, 22:04 uur
KKOPPI schreef:
Beetje overkill van Tim Knol, kan me totaal niet boeien.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 22:15 uur
Ik denk dat dit de slechste editie ooit is van Pinkpop, wat een droevenis.
Waarom al die middelmatige 3fm bandjes?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 22:25 uur
Tim Knol is verschrikkelijk. Gadverdamme.
Wist trouwens niet dat hij Mick Jagger als toetsenist had.
Edit: Oh, de Spidermannen van Bloody Beetroots ofzo zijn nog slechter.
Wist trouwens niet dat hij Mick Jagger als toetsenist had.

Edit: Oh, de Spidermannen van Bloody Beetroots ofzo zijn nog slechter.

0
geplaatst: 13 juni 2011, 22:33 uur
trebremmit schreef:
Foo Fighters zijn momenteel heel aardig bezig. Voor de rest waren Elbow en The Gaslight Anthem, zoals verwacht, heel goed.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 22:35 uur
The Foo Fighters blijven gaan 
Wat een power!
Verrassing: Hurts
Beste concert : Wolfmother

Wat een power!
Verrassing: Hurts
Beste concert : Wolfmother
0
geplaatst: 13 juni 2011, 22:55 uur
sheep67 schreef:
Heel apart.
Devotion!
Heel apart.
Devotion!
Ik had gisteren exact dezelfde ervaring.
Jaren 80 muziek of niet (geweldig trouwens), daar moet ik wat van checken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juni 2011, 23:03 uur
Het is nu wel heel erg Foo Fighters marathon op Ned 3. Die kan je 20 keer per jaar al wel ergens op tv zien. Er mag nu wel weer iets anders komen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 juni 2011, 23:08 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het is nu wel heel erg Foo Fighters maraton op Ned 3. Die kan je 20 keer per jaar al wel ergens op tv zien. Er mag nu wel weer iets anders komen.
Het is nu wel heel erg Foo Fighters maraton op Ned 3. Die kan je 20 keer per jaar al wel ergens op tv zien. Er mag nu wel weer iets anders komen.
Was een paar jaar geleden in 2008 niet anders. Continue Foo Fighters op TV
0
geplaatst: 13 juni 2011, 23:13 uur
CD Happiness is zeker de moeite waard van Hurts.
Een innemend concert en ook een leuk theatraal schouwspel met die goed-ogende dames
Jaren 80 geluid of niet (niets mis mee)...........het had zeker wel iets.
Een innemend concert en ook een leuk theatraal schouwspel met die goed-ogende dames

Jaren 80 geluid of niet (niets mis mee)...........het had zeker wel iets.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 23:42 uur
Co Jackso schreef:
Foo Fighters zijn momenteel heel aardig bezig. Voor de rest waren Elbow en The Gaslight Anthem, zoals verwacht, heel goed.
(quote)
Foo Fighters vind ik maar matig, ze doen wel heel energiek enzo maar na 1 nummer ken je hun hele repertoire al bijna. Ik vind het maar een saaie middle of the road rockband, alleen hun eerste album kan ik wel waarderen.
The Gaslight Anthem doet me teveel aan Bruce Springsteen denken waar ik helemaal niks mee heb.
Elbow ken ik dan weer niet goed genoeg.
Wat ik wel het dieptepunt vond waren Scouting for Girls, zelden zoiets slechts gezien.
* denotes required fields.