Muziek / MusicMeter Live! / Pinkpop
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2011, 13:31 uur
al vroeg duidelijk dat Pinkpop kan worden overgeslagen in 2012...
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:16 uur
thelion schreef:
En het schijnt zijn enige optreden in de benelux te zijn....... Da's dan mooi k*t, want heb een hekel aan grote festivals als Pinkpop ed........ en dat was in 2009 ook al het geval.
(quote)
En het schijnt zijn enige optreden in de benelux te zijn....... Da's dan mooi k*t, want heb een hekel aan grote festivals als Pinkpop ed........ en dat was in 2009 ook al het geval.
aERodynamIC schreef:
Balen want ik wil Bruce daar dus ook totaal niet zien net als in 2009 het geval was. Fijn voor dhr. Smeets, minder fijn voor mij.
Balen want ik wil Bruce daar dus ook totaal niet zien net als in 2009 het geval was. Fijn voor dhr. Smeets, minder fijn voor mij.
Zelfde hier, ik maakte me al op voor een concert van heer Bruce maar dat gaat nu niet gebeuren helaas
.
0
Hendrik68
geplaatst: 28 november 2011, 15:46 uur
Treedt een dag eerder op in Keulen. Zit nog te denken of ik daar dan maar heen moet. Zo ver is dat ook weer niet. Maar zo te zien is de voorverkoop daarvan al begonnen, dus daar moet je snel bij zijn.
0
geplaatst: 28 november 2011, 15:49 uur
de_nis_ schreef:
"Onze verwachting is dat Pinkpop naast het oudere werk ook zal kiezen voor The Prodigy als hoofdact om zo ook de (oudere) jongeren naar Pinkpop 2012 te krijgen."
Vernieuwend?
"Onze verwachting is dat Pinkpop naast het oudere werk ook zal kiezen voor The Prodigy als hoofdact om zo ook de (oudere) jongeren naar Pinkpop 2012 te krijgen."
Vernieuwend?
Het wordt wel echt een festival voor 30+'ers inderdaad. De muzikale overlap met Lowlands wordt steeds kleiner voor mijn gevoel.
Ik heb The Prodigy midden jaren '90 nog gezien, toen was het nog wel vernieuwend misschien. Nu echt niet meer. Pinkpop wordt onderhand de Radio 2 onder de Nederlandse muziekfestivals.

0
geplaatst: 28 november 2011, 16:49 uur
Zou Chevy al een kaartje hebben? Het is een populair festival dus dan is het automatisch ook een goed festival. Dat weet zelfs een kind.
0
geplaatst: 6 december 2011, 12:21 uur
0
geplaatst: 19 december 2011, 12:42 uur
0
geplaatst: 19 december 2011, 20:03 uur
Pinkpop heeft schijnbaar geleerd van vorig jaar, met vele matige acts en maar een paar goede. Nu hebben ze toch al twee goede bands gestrikt, het lijkt erop dat er dit jaar een betere editie komt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 december 2011, 13:28 uur
Ik dacht dat het over Pinkpop in het algemeen ging. 

0
geplaatst: 21 december 2011, 22:38 uur
Pinkpop is wat mij betreft een festival zonder visie.
zit totaal geen samenhang in de line-up de laatste 10 jaar.
En nu met alle oude rock/grunge/dance acts?
zit totaal geen samenhang in de line-up de laatste 10 jaar.
En nu met alle oude rock/grunge/dance acts?
0
geplaatst: 16 januari 2012, 11:42 uur
Jawel, The Cure is bevestigd 
Na Bruce ook The Cure bevestigd voor Pinkpop. ?Ouwelullufestival?? :: nrc.nl

Na Bruce ook The Cure bevestigd voor Pinkpop. ?Ouwelullufestival?? :: nrc.nl
0
geplaatst: 16 januari 2012, 12:05 uur
Jammer dat ik met Pinksteren andere plannen heb, want Bruce en the Cure zijn twee headliners waarvoor ik wel naar Pinkpop wil gaan...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 januari 2012, 12:24 uur
Las gisteren dat Smeets Buffalo Springfield wil hebben (vorig jaar ook al). Volgens mij zoekt hij bewust de publiciteit, want Springfield en Neil Young hebben geen enkele datum vastliggen en vorig jaar zijn er niet eens plannen geweest voor BS om naar Europa te komen (CSNY doet dat ook nooit). Neil heeft BS juist opzij geschoven om dat boek te gaan schrijven.
Als ze komen heb ik geen keus, maar ik geloof er niets van.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 12:32 uur
The Cure 
Hun laatste live-album is prima, dat belooft wel wat.

Hun laatste live-album is prima, dat belooft wel wat.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 12:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Las gisteren dat Smeets Buffalo Springfield wil hebben (vorig jaar ook al). Volgens mij zoekt hij bewust de publiciteit, want Springfield en Neil Young hebben geen enkele datum vastliggen en vorig jaar zijn er niet eens plannen geweest voor BS om naar Europa te komen (CSNY doet dat ook nooit). Neil heeft BS juist opzij geschoven om dat boek te gaan schrijven.
Bij de Pinkpop Central staat BS tussen haakjes achter Young's naam. Het lijkt me ook aannemelijker dat Neil Young solo komt. En die geruchten zijn al aardig lang aan de gang, dus ik hoop echt dat het uitkomt.Las gisteren dat Smeets Buffalo Springfield wil hebben (vorig jaar ook al). Volgens mij zoekt hij bewust de publiciteit, want Springfield en Neil Young hebben geen enkele datum vastliggen en vorig jaar zijn er niet eens plannen geweest voor BS om naar Europa te komen (CSNY doet dat ook nooit). Neil heeft BS juist opzij geschoven om dat boek te gaan schrijven.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 januari 2012, 18:05 uur
@ Linius:
Die geruchten gaan elk jaar. Ook als Neil Young helemaal niet in Europa tourt.
Die geruchten gaan elk jaar. Ook als Neil Young helemaal niet in Europa tourt.

0
geplaatst: 16 januari 2012, 19:15 uur
The Cure... ik heb ze al eens gezien, lang geleden, maar toen had ik er niet zoveel mee. Maar wel een schitterende naam natuurlijk. Voor het eerst in jaren dat ik weer naar Pinkpop ga kijken, denk ik, als het op tv komt.
Twee headliners van dat kaliber doet wel vrezen naar de rest van de programmering. De 13-in-een-dozijn-3FM-bandjes moeten maar een paar keer extra het lokale oefenhonk boeken om er nog wat van te maken.
Twee headliners van dat kaliber doet wel vrezen naar de rest van de programmering. De 13-in-een-dozijn-3FM-bandjes moeten maar een paar keer extra het lokale oefenhonk boeken om er nog wat van te maken.

0
geplaatst: 16 januari 2012, 20:19 uur
Gezien het programma van PinkPop kunnen we een nieuw type Rock (en een nieuwe acroniem) toevoegen: RollatorRock (RR).
Wellicht gokt Smeets dat één van de Rock-dino's op het podium de geest geeft - dat lijkt me waarschijnlijker dan "krijgt" - alhoewel dat op een bepaalde manier, de openbaring van de Heer, ook wel wat heeft.
Programma op Lowlands spreelt mij al jaren veel meer aan, de camping niet
Wellicht gokt Smeets dat één van de Rock-dino's op het podium de geest geeft - dat lijkt me waarschijnlijker dan "krijgt" - alhoewel dat op een bepaalde manier, de openbaring van de Heer, ook wel wat heeft.
Programma op Lowlands spreelt mij al jaren veel meer aan, de camping niet

0
geplaatst: 16 januari 2012, 20:45 uur
Zowel Springsteen als The Cure geven anders nog sprankelende live shows. Lijkt me niet dat je die in het rijtje rollator rock kan scharen. Dan denk ik meer aan namen als Brian Wilson en Deep Purple.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 20:54 uur
Tot nu toe is de line-up gaaf, beter dan een Go Back To The Oefenruimte.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:24 uur
The Cure staat de 26e mei op Pinkpop. Na Bruce Springsteen weer zo'n groep die ik wil zien maar niet op Pinkpop.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:27 uur
Ze zullen zaterdag headlinen. Verder spelen ze ook op oa Roskilde.
* denotes required fields.