Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2006, 16:55 uur
....vuilniszakken moet je ook altijd bij je hebben.....daar kun je zelfs een poncho van maken....iets om op te zitten als het nat is....en als het echt niet anders kan om je eigen zooi op te ruimen! Daar hebben de meeste mensen ook niet zoveel zin in!
0
hpvmars
geplaatst: 28 juli 2006, 16:56 uur
.. en de organisatie is zo aardig om ook vuilniszakken uit te delen bij de ingang
0
geplaatst: 28 juli 2006, 17:47 uur
Goede tips allemaal. Ik drink geen koffie, dus dat hoeft geen probleem te zijn en ik ben een rijke stinkerd, dus eten koop ik wel op het terrein.
Oh en ik heb al mijn voorlopige must-see programma klaar:
Vrijdag:
19:15, Grolsch, Bloc Party
22:00, Bravo, The Knife
Zaterdag
17:00, Grolsch, The Frames
19:00, Grolsch, The Racontours
21:00, Grolsch, Iggy & The Stooges
23:00, Grolsch, 90s Now
Zondag
15:30, India, The Kooks
16:45, Bravo, !!!
18:45, Grolsch, Yeah Yeah Yeahs
20:30, India, Wir Sind Helden
21:45, Alpha, Muse
Ik heb trouwens wel medelijden met Selma, Placebo en The Knife op hetzelfde moment
Oh en ik heb al mijn voorlopige must-see programma klaar:
Vrijdag:
19:15, Grolsch, Bloc Party
22:00, Bravo, The Knife
Zaterdag
17:00, Grolsch, The Frames
19:00, Grolsch, The Racontours
21:00, Grolsch, Iggy & The Stooges
23:00, Grolsch, 90s Now
Zondag
15:30, India, The Kooks
16:45, Bravo, !!!
18:45, Grolsch, Yeah Yeah Yeahs
20:30, India, Wir Sind Helden
21:45, Alpha, Muse
Ik heb trouwens wel medelijden met Selma, Placebo en The Knife op hetzelfde moment

0
geplaatst: 28 juli 2006, 22:53 uur
Nog een bagagetip: Neem vooral niet te veel mee. En een belangrijke tenttip: Ga niet te dicht bij de weg staan en al helemaal niet dicht bij de weg in een bocht. Een paar fikse buien en een blik naar de tenten die daar wel staan en je bent me dankbaar voor deze tip.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 13:21 uur
Mijn programma ziet er tot nu zo uit (uit eindelijk mis ik er vast wat van)
Vrijdag
14:15 Spinvis, Bravo
16:15 Zero 7, Bravo
17:30 The Magic Numbers, Grolsch
18:30 The Veils, India
19:15 Bloc Party, Grolsch of Xavier Rudd, Lima
20:00 Dj Shadow, Bravo
22:00 The Knife, Bravo
23:00 Tiga, Bravo
Zaterdag
13:45 Urban Dance Squad, Alpha
15:30 Jawat, Bravo
16:45 The Frames, Grolsch
17:45 Michael Franti & Spearhead, Alpha
19:30 The Streets, Bravo
21:15 Scissor Sisters, Bravo
21:45 Massive Attack, Alpha
Zondag
14:15 Broken Social Scene, India
15:45 The Kooks, India
16:45 !!!, Bravo
18:15 Hot Chip, Bravo
19:45 Arctic Monkeys, Alpha
20:45 Belle & Sebastian, Grolsch
22:30 Mixmeesters, Grolsch
24:45 Planet Pendulum, India
Vrijdag
14:15 Spinvis, Bravo
16:15 Zero 7, Bravo
17:30 The Magic Numbers, Grolsch
18:30 The Veils, India
19:15 Bloc Party, Grolsch of Xavier Rudd, Lima
20:00 Dj Shadow, Bravo
22:00 The Knife, Bravo
23:00 Tiga, Bravo
Zaterdag
13:45 Urban Dance Squad, Alpha
15:30 Jawat, Bravo
16:45 The Frames, Grolsch
17:45 Michael Franti & Spearhead, Alpha
19:30 The Streets, Bravo
21:15 Scissor Sisters, Bravo
21:45 Massive Attack, Alpha
Zondag
14:15 Broken Social Scene, India
15:45 The Kooks, India
16:45 !!!, Bravo
18:15 Hot Chip, Bravo
19:45 Arctic Monkeys, Alpha
20:45 Belle & Sebastian, Grolsch
22:30 Mixmeesters, Grolsch
24:45 Planet Pendulum, India
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 juli 2006, 14:41 uur
gemaster schreef:

Ja, echt balen. Ook The Veils en Bloc Party overlappen elkaar.

*Streept The Knife en The Veils van het to see lijstje*
0
SelmaDuim
geplaatst: 30 juli 2006, 01:43 uur
herman schreef:
Heb je Placebo nog niet gezien?!
Heb je Placebo nog niet gezien?!
Wel eens een keer, lang geleden, op Werchter, maar zeker niet vaak genoeg. De vorige keer dat ze op Lowlands stonden moest ik werken (op LL), dus toen kon ik ze helaas niet zien. En de allerbeste band die er is kan ik natuurlijk niet laten schieten deze keer.
0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:26 uur
Ok. Als je echt fan bent, is het wel een band die je vaker wilt zien natuurlijk. 

0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:31 uur
Snow Patrol moet ik ook nog tussen m'n programmatje plaatsen op vrijdag
PS: Weet iemand hoe het zit met de LL2006 CD?
PS: Weet iemand hoe het zit met de LL2006 CD?
0
geplaatst: 30 juli 2006, 19:50 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 31 juli 2006, 22:23 uur
Dick schreef:
scissor sisters in bravo das gezellig
scissor sisters in bravo das gezellig
Twee jaar geleden was het echt geweldig leuk, dit jaar ga ik er echt wel weer bij zijn.

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 15:51 uur
Waar ik zeker weten aan wezig zal zijn is de 90's now in de grolsch tent. Dat was vorig jaar erg leuk (geloof ik). En Placebo wil ik natuurlijk zeker weten zien. en de rest maakt me niks uit mn vrienden mogen wel kiezen waar ze heen willen ik vind het best.
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 17:06 uur
Dat '90ies now heb ik nooit begrepen... ik vind het leuk om op muziekjes te dansen maar het moeten niet ALLEEN MAAR die afgekloven nummers zijn... je kan je klok er op gelijk zetten, de firestarters, de pennywijsjes, de chemical brosjes... dat kennen we nou wel 

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 22:02 uur
Wolfmother gelijk vrijdag als één van de eerste bands in de Alpha
Zie ik samen met de Raconteurs het meeste naar uit
jonge gasten maar super strakke rock en roll
er is dan toch niks te doen dus ik raad iedereen aan om het te checken!
Zie ik samen met de Raconteurs het meeste naar uit
jonge gasten maar super strakke rock en roll

er is dan toch niks te doen dus ik raad iedereen aan om het te checken!
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 10:58 uur
Verdommerd, ik wil de Guillemots zien, en nog veel meer uiteraard, maar ben dan op vakantie.
0
geplaatst: 4 augustus 2006, 21:05 uur
itchy schreef:
Dat '90ies now heb ik nooit begrepen... ik vind het leuk om op muziekjes te dansen maar het moeten niet ALLEEN MAAR die afgekloven nummers zijn... je kan je klok er op gelijk zetten, de firestarters, de pennywijsjes, de chemical brosjes... dat kennen we nou wel

Volgens mij draaide ze vorig jaar meer van die top 40 nummers van toen zoals de Vengaboys en foute gabber nummers.
0
geplaatst: 5 augustus 2006, 04:09 uur
Geazmono schreef:
Volgens mij draaide ze vorig jaar meer van die top 40 nummers van toen zoals de Vengaboys en foute gabber nummers.
(quote)
Ok, doe dan toch maar die 90ies now

0
geplaatst: 6 augustus 2006, 14:59 uur
Ik heb ook een kaartje gekocht. Ik heb lang getwijfeld, omdat ik maandagochtend iets anders heb en dus zondagavond naar huis moet en dus Muse moet missen (
). Er komt gelukkig nog veel ander leuks, je kunt me in ieder geval tegenkomen bij Placebo, The Veils, Iggy, Infadels en Guillemots.
Komt er nog een musicmeter-meeting? Lijkt me best leuk.
). Er komt gelukkig nog veel ander leuks, je kunt me in ieder geval tegenkomen bij Placebo, The Veils, Iggy, Infadels en Guillemots.Komt er nog een musicmeter-meeting? Lijkt me best leuk.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 17:08 uur
Ach, ik kom vrijdagavond pas en ga zondagavond weer naar huis, na de laatste band, maar ik ga toch! Voor de elfde keer alweer.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 11:49 uur
ben toch maar als een dolle limericks aan het schrijven en al mijn vrienden aan het opgeven voor spam mail omdat ik kaartjes wil winnen...Zou eerst gratis gaan maar UITGEREKEND NU heeft vriend bij wie ik zou aanhaken ruzie met onze free ride gekregen (bewaar dat toch voor na lowlands, of tijdens als ik lekker ergens in het gras lig met een noedelhap, gvd!)
wat er ws wel weer op neerkomt dat ik des te zuurder in de meute voor de ingang sta, als een mantra in de motregen voor me uit prevelend "honderd dertig euro, honderd dertig euro"...
Ik bedenk daar altijd ter plekke wat ik wil zien, er is ZOVEEL!!, heb bijv. erg veel zin in de Arctic Monkeys maar ga niet als een sukkel al twee uur van te voren in zo'n tent staan, daar ben ik echt te oud voor ondertussen. (zeg ik nu stoer
). En heb me nu ook voorgenomen om eens cultuur achtigs te doen, dus cool politics ofzo 
Maar een Mume meeting, klinkt gezellig!!!
wat er ws wel weer op neerkomt dat ik des te zuurder in de meute voor de ingang sta, als een mantra in de motregen voor me uit prevelend "honderd dertig euro, honderd dertig euro"...
Ik bedenk daar altijd ter plekke wat ik wil zien, er is ZOVEEL!!, heb bijv. erg veel zin in de Arctic Monkeys maar ga niet als een sukkel al twee uur van te voren in zo'n tent staan, daar ben ik echt te oud voor ondertussen. (zeg ik nu stoer
). En heb me nu ook voorgenomen om eens cultuur achtigs te doen, dus cool politics ofzo 
Maar een Mume meeting, klinkt gezellig!!!
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 11:53 uur
Petterson schreef:
Iemand nog tips voor mensen die voor het eerst naar Lowlands gaan, m.b.t eten, bagage etc.
Iemand nog tips voor mensen die voor het eerst naar Lowlands gaan, m.b.t eten, bagage etc.
SLIPPERS voor in de douche!!!
En ik neem altijd gezichtsreinigingsdoekjes mee, kruitvat 2 euro, handig voor ALLES
, en van die desinfecterende handgel.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 19:27 uur
Met alleen maar zeggen hoe gezellig het is bereiken we niks.
Waar? Hoelaat? Wie komen er allemaal?
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 augustus 2006, 00:08 uur
gemaster schreef:
(quote)
Het lijkt mij het handigst als we afspreken voordat de bands beginnen (zaterdag of zondagochtend), of juist nadat de bands afgelopen zijn (vrijdag en zaterdagnacht). Dan loopt niemand echt iets van het programma mis en heb je de meeste kans van slagen. Wat jullie?
Ik ben er sowieso bij!
(als het goed is met Yak en Starbrightboy)

* denotes required fields.