Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
hpvmars
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:11 uur
gemaster schreef:
Het schijnt dat ik een vouwwagen meekrijg, dus ik lig sowieso droog.
Het schijnt dat ik een vouwwagen meekrijg, dus ik lig sowieso droog.
Dan heb je wel een apart ticket nodig (à 25 euro), maar dat had je waarschijnlijk al gelezen. Met een vouwwagen kom je niet de normale campings op.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:30 uur
Zavo schreef:
Het ziet er echt naar uit dat het veel gaat regenen. do 80% vr 70% za 70% kans op neerslag. Pak je regenjas maar alvast in.
Het ziet er echt naar uit dat het veel gaat regenen. do 80% vr 70% za 70% kans op neerslag. Pak je regenjas maar alvast in.

Geloof dat die berichtgeving alweer een beetje gedateerd is zag net op weeronline dat het bij biddinghuizen op zaterdag een zonnetje stond. maar ach als we allemaal positief blijven gaat het niet regen. dus bij deze zal ik er mee beginnen. het gaat niet regenen tijdens lowlands.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:42 uur
hpvmars schreef:
Dan heb je wel een apart ticket nodig (à 25 euro), maar dat had je waarschijnlijk al gelezen. Met een vouwwagen kom je niet de normale campings op.
De vouwwagen laten we thuis. Dat bleek namelijk toch niet zo handig. Nu nemen we een tent van 6 bij 6 mee.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:44 uur
haakje schreef:
de bedoeling is dat je je laat adopteren door mensen met munten en een tent, geloof ik.
Twee jaar geleden ook zo'n jongen ontmoet, die ging ieder jaar voor zo weinig mogelijk. Dus: bandje namaken of kaartje winnen, veeeel bekertjes rapen, slijmen met dronken boeren voor gratis drankjes en eten
de bedoeling is dat je je laat adopteren door mensen met munten en een tent, geloof ik.
Twee jaar geleden ook zo'n jongen ontmoet, die ging ieder jaar voor zo weinig mogelijk. Dus: bandje namaken of kaartje winnen, veeeel bekertjes rapen, slijmen met dronken boeren voor gratis drankjes en eten
Alsjeblieft zeg. Ik heb wel mijn waardigheid hoor. Dan maar wat meer geld kwijt.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:59 uur
Zo nou vanmiddag ff een tent, een slaapzak, een stoeltje en een zaklamp gekocht 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:26 uur
Een stoeltje? Ik zou niet weten waar ik een stoeltje voor nodig zou hebben

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 22:00 uur
Lowlands meeting voorstel!!
Het leek mij en SelmaDuim toch wel leuk om eens wat MusicMeter lowlandsgangers in het echt te ontmoeten. Zoiets is altijd lastig organiseren omdat iedereen ook wel zo'n beetje een eigen plan doorheen het blokkenschema heeft verzonnen, en daarom doen we het anders. Het leek ons wel leuk om op dag 2 (zaterdag 19 augustus) af te spreken nadat iedereen op z'n gemak gedouched en ontbeten heeft maar voordat het band-geweld losbarst. Vanaf een uurtje of 2 verschansen wij ons in de Groovetube, links achter de wortel vanaf de ingang gezien. Wie mee wil meeten komt gewoon daar ook langs. Wij zijn te herkennen aan een knalroze Hoera-vlag.
Leuk idee? Post even een berichtje hieronder als je langs denkt te komen. Maar dit was ons 'balletje', andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.
Het leek mij en SelmaDuim toch wel leuk om eens wat MusicMeter lowlandsgangers in het echt te ontmoeten. Zoiets is altijd lastig organiseren omdat iedereen ook wel zo'n beetje een eigen plan doorheen het blokkenschema heeft verzonnen, en daarom doen we het anders. Het leek ons wel leuk om op dag 2 (zaterdag 19 augustus) af te spreken nadat iedereen op z'n gemak gedouched en ontbeten heeft maar voordat het band-geweld losbarst. Vanaf een uurtje of 2 verschansen wij ons in de Groovetube, links achter de wortel vanaf de ingang gezien. Wie mee wil meeten komt gewoon daar ook langs. Wij zijn te herkennen aan een knalroze Hoera-vlag.

Leuk idee? Post even een berichtje hieronder als je langs denkt te komen. Maar dit was ons 'balletje', andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 22:18 uur
als ik zou gaan was ik er zeker bij!! veel plezier allemaal 

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 00:07 uur
Ik ben erbij hoor. Rest mij de vraag: Wat is de groovetube en wat houdt die wortel in?
Oh en heel belangrijk: is daar een bar?
Oh en heel belangrijk: is daar een bar?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 00:13 uur
Eindelijk een concreet voorstel
..... ik kom ook langs! En ben vast wel herkenbaar....en anders ga ik eerst wel bij cool politics langs, en probeer de toupet van Geert Wilders te jatten 
..... ik kom ook langs! En ben vast wel herkenbaar....en anders ga ik eerst wel bij cool politics langs, en probeer de toupet van Geert Wilders te jatten 
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 09:25 uur
Ik kom wel denk ik, al lijkt het me beter een uurtje eerder af te spreken, want vanaf 14:00 begint bijvoorbeeld ook Urban Dance Squad al, waar ik ook wel een stukje van zou willen zien.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 09:31 uur
@ gemaster: dat was hierover bedoeld, ik zou JOU natuurlijk nooit voor zo'n klaploper aanzien
!
!Sonic Nurse schreef:
en in de greppel slapen?
Dat heb ik nooit begrepen.
(quote)
en in de greppel slapen? Dat heb ik nooit begrepen.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 09:36 uur
bonothecat schreef:
(quote)

een stoeltje is heeeel fijn voor je rug, ik sjouw er ook altijd 1 mee. Van dat gehang in kleermakerszit en gedans en geloop hou ik geen rug meer over.
En we slepen ons dag 2 ook altijd een keer naar de auto's om neer te zakken in de autostoelen...wat mij betreft altijd weer een lowlands hoogtepunt!!
Alleen ga ik dit jaar niet
, maar allen, veel plezier!!! 
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 11:28 uur
nou, iedereen is er stil van...Gewoon door je tranen heen posten, zonder mij wordt het ook nog best wel leuk, hoor! 

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 11:44 uur
Hehe 
Maaruh ja van m'n vrienden hoorde ik dat een stoeltje erg handig is. Dus ik gelijk voor € 10 ff zo'n ding gehaald bij de Halfords

Maaruh ja van m'n vrienden hoorde ik dat een stoeltje erg handig is. Dus ik gelijk voor € 10 ff zo'n ding gehaald bij de Halfords

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 11:45 uur
Wellicht kom ik even kennis maken, maar doorgaans lig ik op dat tijdstip nog te pitten.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:31 uur
Nog even over de vraag wanneer je het beste kan gaan.
Mijn ervaring is: Plaats is er altijd. Alleen de grote meute gaat steeds vroeger naar Lowlands.
Ik kom sinds de editie van '94 vrijdagochtend tussen 11 en 12 aan. In '94 stonden we op veld 3, het jaar erop op veld 4, toen 5, 6, kortom steeds verder weg omdat het arriveren op donderdag meer en meer gelegimiteerd werd. Het scheelt je 2 keer per dag 10 minuten lopen...maar daarvoor hoef je dus niet 4 uur in de rij te staan op donderdagavond, maar slechts 15 minuten op vrijdagochtend. simpele keuze toch?
vorig jaar kwamen we blijkbaar zo laat aan dat we op een terrein vlak achter de ingang konden staan dat als allerlaatste geopend werd. Alle ruimte en nog dichterbij dan velden 5 tm 7 ook.
Mijn ervaring is: Plaats is er altijd. Alleen de grote meute gaat steeds vroeger naar Lowlands.
Ik kom sinds de editie van '94 vrijdagochtend tussen 11 en 12 aan. In '94 stonden we op veld 3, het jaar erop op veld 4, toen 5, 6, kortom steeds verder weg omdat het arriveren op donderdag meer en meer gelegimiteerd werd. Het scheelt je 2 keer per dag 10 minuten lopen...maar daarvoor hoef je dus niet 4 uur in de rij te staan op donderdagavond, maar slechts 15 minuten op vrijdagochtend. simpele keuze toch?
vorig jaar kwamen we blijkbaar zo laat aan dat we op een terrein vlak achter de ingang konden staan dat als allerlaatste geopend werd. Alle ruimte en nog dichterbij dan velden 5 tm 7 ook.
0
hpvmars
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:45 uur
Yak schreef:
Het leek ons wel leuk om op dag 2 (zaterdag 19 augustus) af te spreken nadat iedereen op z'n gemak gedouched en ontbeten heeft maar voordat het band-geweld losbarst. Vanaf een uurtje of 2 verschansen wij ons in de Groovetube, links achter de wortel vanaf de ingang gezien.
Het leek ons wel leuk om op dag 2 (zaterdag 19 augustus) af te spreken nadat iedereen op z'n gemak gedouched en ontbeten heeft maar voordat het band-geweld losbarst. Vanaf een uurtje of 2 verschansen wij ons in de Groovetube, links achter de wortel vanaf de ingang gezien.
Als het optreden van Psapp in Lima tegenvalt, kom ik langs; herkenbaar aan de "ligfietsen is toch sexyer"-button

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:00 uur
Rodenrijck schreef:
Ah dit zorgt voor een beetje duidelijkheid. Maar op die velden die achteraan liggen, zijn daar ook wc's/douches of moet je daarvoor dan ook 10 minuten lopen?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:35 uur
Op elk veld is zo'n wc/douche unit. Er is dus geen enkele reden om op donderdag al te gaan, behalve dan extra voorpret op locatie, maar mezelf kennende is het beste er dan vrijdagavond al wel vanaf 

0
geplaatst: 16 augustus 2006, 09:23 uur
Niemand anders die nog naar Lowlands gaat en even langs wil wippen bij die wortel?
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 11:40 uur
Misschien moet Yak even opheldering geven over wat een "groovetube" is. Ik heb er namelijk nooit van gehoord. Kun je dat eten? Leeft het? Geeft het licht?
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 11:42 uur
Beetje domme vraag, maar vanaf waar gaan die pendelbussen eigenlijk? Gewoon vanaf de uitgang van het station?
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 12:37 uur
UITVERKOCHT!!! 
Dus als je nog ff geld wil verdienen moet je je kaartje op Marktplaats zetten

Dus als je nog ff geld wil verdienen moet je je kaartje op Marktplaats zetten

0
SelmaDuim
geplaatst: 16 augustus 2006, 14:15 uur
Wat De Wortel is weet elke Lowlander binnen enkele seconden na het oplopen van het festival terrein, en De Groovetube is een van de tenten op het festivalterrein, ook niet echt te missen dus. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 16 augustus 2006, 14:19 uur
Petterson schreef:
Beetje domme vraag, maar vanaf waar gaan die pendelbussen eigenlijk? Gewoon vanaf de uitgang van het station?
Pendelbussen rijden tussen station 't Harde en het Lowlandsterrein.
Alles staat heel erg duidelijk uitgelegd op www.lowlands.nl[/url]
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 14:20 uur
En ook vanaf Lelystad. Handiger als je vanaf het westen komt.
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 16:44 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)
Ik wist wel welke stations, maar niet dat ze gelijk vanaf het station gingen zeg maar.
* denotes required fields.