Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 augustus 2006, 17:00 uur
Petterson schreef:
Ik wist wel welke stations, maar niet dat ze gelijk vanaf het station gingen zeg maar.
(quote)
Ik wist wel welke stations, maar niet dat ze gelijk vanaf het station gingen zeg maar.
Zie je vanzelf wel en anders gewoon de meute volgen, het zal er druk genoeg zijn.

0
Electro_
geplaatst: 16 augustus 2006, 17:02 uur
Ik vraag het maar gewoon: Als er mensen naar het optreden van The Knife gaan, willen die dan wat foto's plaatsen en op de site zetten? Ik kan er helaas niet bij zijn 

0
geplaatst: 16 augustus 2006, 17:09 uur
Electro_ schreef:
Ik vraag het maar gewoon: Als er mensen naar het optreden van The Knife gaan, willen die dan wat foto's plaatsen en op de site zetten? Ik kan er helaas niet bij zijn

Ik neem m'n digi-camera mee, dus wie weet...
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 18:23 uur
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 18:26 uur
Iemand nog een Lowlands-kaartje over? Ik wil even een vriendin uit de brand helpen. 

0
geplaatst: 16 augustus 2006, 18:43 uur
Electro_ schreef:

Als ik mijn zusje met haar camera kan meesleuren dan wil ik ze ook wel op het net voor je zetten. Maar aangezien zij niet van electro houdt zal dat lastig worden

0
Electro_
geplaatst: 16 augustus 2006, 20:19 uur
Volgend jaar zit in de planning om ze zélf te zien 
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 00:08 uur
Misschien kom ik ook nog wel even langs zaterdag 
Maar nu nog even een goed nachtje slapen, dat zal er in het weekend niet zo veel meer van komen ben ik bang.

Maar nu nog even een goed nachtje slapen, dat zal er in het weekend niet zo veel meer van komen ben ik bang.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 11:59 uur
Wie kijkt er nog meer uit naar Iggy and the Stooges. Wordt voor mij denk ik het hoogte punt?
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 12:36 uur
Kijk ik zeker naar uit. Mooie kans om een levende legende nog eens live te zien.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:25 uur
Is het programma al bekend qua tijdstippen enzo?
Wanneer komt Massive attack, hoe laat? Die wil ik wel zien....op tv.
Wanneer komt Massive attack, hoe laat? Die wil ik wel zien....op tv.

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 13:33 uur
Electro_ schreef:

+1
(en The Stooges
)
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:22 uur
Om de hoeveel tijd gaan die pendelbussen eigenlijk? Om het uur ofzo?
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:36 uur
Ik ga de computer maar eens uitzetten en naar LOWLANDS!!!!!!!
Voor de thuisblijvers tot maandag en de Lowlanders tot zaterdag misschien

Voor de thuisblijvers tot maandag en de Lowlanders tot zaterdag misschien

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 14:45 uur
Veel plezier iedereen!
De thuisblijvers lezen maandag de verslagen wel.
De thuisblijvers lezen maandag de verslagen wel.

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 16:24 uur
Ik ga ook maar eens richting Lowlands. Veel plezier daar mensen! En de rest hoort idd nog wel hoe het was 

0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:13 uur
Petterson schreef:
Nee, veel vaker, om de 10 minuten ofzo.
I'm on my way, doei!
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 08:45 uur
Veel plezier daar Lowlanders...
(moet eerlijk bekennen dat ik, toen ik me vannacht nog een keer omdraaide terwijl het regende, niet echt héél jaloers was)
Maar hé; veel plezier
(moet eerlijk bekennen dat ik, toen ik me vannacht nog een keer omdraaide terwijl het regende, niet echt héél jaloers was)
Maar hé; veel plezier

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 09:15 uur
....regen.... waar dan
, ok ik ben ook onderweg! En ik hoop dat ik paalhaas in een auto tegen kom
Tot zondagavond of maandag.
, ok ik ben ook onderweg! En ik hoop dat ik paalhaas in een auto tegen kom
Tot zondagavond of maandag.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 15:16 uur
Op 3voor12 staan de eerste verslagen. The Knife krijgt een 7 (niet slecht, denk ik, ze zijn pas net begonnen met optreden). Wel grappig dat veel mensen speciaal vanuit het buitenland komen om 1 bandje te zien. 

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 00:33 uur
En wat vonden we van Iggy op Lowlands zoals dit vanavond op Ned. 3 werd uitgezonden? ( voor ons thuisblijvers)
* denotes required fields.