MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
SelmaDuim
Petterson schreef:
(quote)

Ik wist wel welke stations, maar niet dat ze gelijk vanaf het station gingen zeg maar.

Zie je vanzelf wel en anders gewoon de meute volgen, het zal er druk genoeg zijn.

Electro_
Ik vraag het maar gewoon: Als er mensen naar het optreden van The Knife gaan, willen die dan wat foto's plaatsen en op de site zetten? Ik kan er helaas niet bij zijn

Electro_ schreef:
Ik vraag het maar gewoon: Als er mensen naar het optreden van The Knife gaan, willen die dan wat foto's plaatsen en op de site zetten? Ik kan er helaas niet bij zijn

Ik neem m'n digi-camera mee, dus wie weet...

Electro_
Geweldig

Ik denk dat ik bij Hard-Fi sta dan, sorry.

obsessed schreef:
Ik denk dat ik bij Hard-Fi sta dan, sorry.

En ik bij Placebo !

Yak
Iemand nog een Lowlands-kaartje over? Ik wil even een vriendin uit de brand helpen.

Yak schreef:
Iemand nog een Lowlands-kaartje over? Ik wil even een vriendin uit de brand helpen.

Sorry heb er maar eentje en die is voor mijzelf

Electro_ schreef:

Als ik mijn zusje met haar camera kan meesleuren dan wil ik ze ook wel op het net voor je zetten. Maar aangezien zij niet van electro houdt zal dat lastig worden

Electro_
Volgend jaar zit in de planning om ze zélf te zien

SelmaDuim
... nog één nachtje slapen ...

Misschien kom ik ook nog wel even langs zaterdag

Maar nu nog even een goed nachtje slapen, dat zal er in het weekend niet zo veel meer van komen ben ik bang.

obsessed schreef:
Misschien kom ik ook nog wel even langs zaterdag

Kom maar gewoon. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Wie kijkt er nog meer uit naar Iggy and the Stooges. Wordt voor mij denk ik het hoogte punt?

Hopelijk voor mij ook het hoogtepunt.

Kijk ik zeker naar uit. Mooie kans om een levende legende nog eens live te zien.

Sowieso knap dat ie nog leeft.

Is het programma al bekend qua tijdstippen enzo?

Wanneer komt Massive attack, hoe laat? Die wil ik wel zien....op tv.

Electro_ schreef:

+1

(en The Stooges )

Het blokkenschema is al te zien op de site van lowlands.

Om de hoeveel tijd gaan die pendelbussen eigenlijk? Om het uur ofzo?

SelmaDuim
Ik ga de computer maar eens uitzetten en naar LOWLANDS!!!!!!!

Voor de thuisblijvers tot maandag en de Lowlanders tot zaterdag misschien

Veel plezier iedereen!

De thuisblijvers lezen maandag de verslagen wel.

Ik ga ook maar eens richting Lowlands. Veel plezier daar mensen! En de rest hoort idd nog wel hoe het was

Ruby1966
Veel plezier iedereen!

Petterson schreef:
Om de hoeveel tijd gaan die pendelbussen eigenlijk? Om het uur ofzo?

Nee, veel vaker, om de 10 minuten ofzo.
I'm on my way, doei!

Veel plezier daar Lowlanders...
(moet eerlijk bekennen dat ik, toen ik me vannacht nog een keer omdraaide terwijl het regende, niet echt héél jaloers was)
Maar hé; veel plezier

....regen.... waar dan , ok ik ben ook onderweg! En ik hoop dat ik paalhaas in een auto tegen kom Tot zondagavond of maandag.

Op 3voor12 staan de eerste verslagen. The Knife krijgt een 7 (niet slecht, denk ik, ze zijn pas net begonnen met optreden). Wel grappig dat veel mensen speciaal vanuit het buitenland komen om 1 bandje te zien.

En wat vonden we van Iggy op Lowlands zoals dit vanavond op Ned. 3 werd uitgezonden? ( voor ons thuisblijvers)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.