MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
Precies, ik hoop nog steeds vooral op Portishead, en daarnaast op Apparat en Feist. Hercules & Love Affair met Antony zou ook heel vet zijn. En met Hot Chip is er iig al 1 gebed verhoord

Flaming Lips wil ik ook nog altijd eens live zien, en Sigur Ros ook zeker.

FatBottomedGirl
Ik heb al genoeg namen gezien om me het hele weekend te vermaken!

Ting Tings, Infadels en Vive la Fete voorlopig als leukste bands.

Veel Dance-acts valt me op.
EN Franz Ferdinand, EN Sigur Ros en allemaal nog ander leuk spul, Gogol Bordello wordt behoorlijk hossen!

Hmm moet zeggen dat ik het wel superjammer vind dat er voor mij niet één naam bij zit waarvoor ik alleen al heen zou gaan .

Nou ja, er staan wel een paar leuke dingetjes tussen die ik wel wil zien waaronder:
- Sigur rós : Ben benieuwd hoe ze live zijn
- Jamie Lidell : Die wil ik wel echt graag zien
- Amy MacDonald: Leuk
- The roots :
- N*E*R*D : Wat die daar nou doen? Maar wel tof wordt vast mooi
- Pendulum: LIVE
- Booka shade
- Danko Jones
- Gogol Bordello
- Anouk : Snap ook niet zo goed wat die daar doet.. maar ook leuk
- Underworld : ken ik niet zo goed, maar klinkt chill
- The hives

Verder zijn de grote namen echt de bandjes die ik over het algemeen wel deels ken, maar waar ik nou niet echt enthousiast van word.. da's wel een beetje jammer . Nou ja, misschien komt er nog wel heel wat moois bij en zoniet, dan maar niet wordt nu ook wel leuk.

Carolaah schreef:
- N*E*R*D : Wat die daar nou doen? Maar wel tof wordt vast mooi

Was in 2004 in ieder geval erg vet.

Ik hoop eigenlijk nog steeds op My Bloody Valentine.
Vindt het affiche nu te veel op 2004/2005 lijken. .

Dwejkk_ schreef:
(quote)

Was in 2004 in ieder geval erg vet.

Ik hoop eigenlijk nog steeds op My Bloody Valentine.
Vindt het affiche nu te veel op 2004/2005 lijken. .

Hmm ja ik vind het ook wel een beetje jammer dat er veel herhaling is, ondanks dat ik vorig jaar pas voor het eerst ben geweest.
Het lijkt nu een beetje of ze de grotere/recentere bandjes/artiesten niet kunnen strikken ofzo..
Ik hoop echt dat er nog wat meer singer-songwriters bij worden gegooid.. En iets minder brit-rock

Holy Fuck, Hot Chip, Black Mountain . De rest is maar zozo, maar ach, Lowlands is altijd wel fijn.

Sigur Ros en Crystal Castles must-see's. Verder nog wel een hoop leuke dingen zoals Hadouken live, Holy Fuck, Blood Red Shoes, The Roots, N*E*R*D, MGMT, Franz Ferdinand, Foals en Fuck Buttons. Als ik het vergelijk met vorig jaar vrij magertjes, toen moest ik nog een paar dingen missen doordat er dingen dubbel liepen. Ik vermaak me alsnog wel prima hoor, daar niet van.

de line up van lowlands is echt mager dit jaar, kan je wel met allemaal smoesjes komen van sfeer enzo maar (ik) betaal toch echt men geld voor de bands en niet voor de zogenaamde sfeer en theateronzin.

nee geef mij dan maar pinkpop of pukkelpop die wel een zeer fijne line up hebben/hadden.

er is ook echt niks vernieuwends aan deze line up het had zo 2004/2005 kunnen zijn.

Maar zeur toch niet zo aangezien dit pas de halve line up is. Er zijn nu zo'n 100 acts bekend en er worden ieder jaar rond de 180 acts bekend gemaakt. Daar zullen vast nog wat leuke namen tussen zitten. Gun het gewoon wat tijd.

Wow wat krijgen we nou??

Het gerucht dat Coldplay komt! Een band die ik altijd heb verafschuwd maar die ik nu langzaam een kans geef.. naja ik zal er denk ik nooit fan van zijn, maar er zijn een paar schitterende nummers bij en ik zou ze zeker gewoon een keer willen zien ben benieuwd...

En meer geruchten gaan rond, als The killers, Jay-z, fall out boy en Tokio hotel?? Nou die laatste 2 mogen wat mij betreft thuis blijven en die andere.. hm ik geloof er vrij weinig van..

*slik*

Ik kan dit me niet voorstellen.
Als dat echt zo is, dan heb ik net zoveel voor een kaartje voor lowlands betaald van coldplay inclusief honderd andere bands als dat ik in oktober naar ahoy zou gaan...

Dn!S schreef:
Maar zeur toch niet zo aangezien dit pas de halve line up is. Er zijn nu zo'n 100 acts bekend en er worden ieder jaar rond de 180 acts bekend gemaakt. Daar zullen vast nog wat leuke namen tussen zitten. Gun het gewoon wat tijd.

nee.

Dwejkk_ schreef:
Bands die ik hoop te zien op Lowlands zijn:
My Bloody Valentine
Neil Young
2 Many Djs / Soulwax
dEUS (in 2004 klein stukje gezien, maar kende de band toen niet)
Verve
Le Le
Nick Cave & the Bad Seeds (in 2005 niet helemaal gezien)
The Breeders
Wu-tang Clan
Madrugada
Tindersticks
R.E.M.
Supergrass
Billy Bragg
Joan as Police Woman

Krijg er nu alweer zin in .

dEUS, Le Le, Nick Cave (Grinderman), The Breeders zijn iig al bevestigd.
Neil Young en Wu-Tang Clan hoeft niet meer zo nodig omdat ik daar al kaartjes voor heb. Wu-Tang zou misschien nog wel kunnen, maar Neil Young is sowieso te groot voor Lowlands.
En de rest maakt me niet zo veel uit, alhoewel ik verwacht dat Soulwax op vrijdag speelt (ivm Pukkelpop).

Dwejkk_ schreef:
(quote)

(Grinderman) ....... zijn iig al bevestigd.

Nee hoor, dat is nog helemaal niet zeker (helaas).

Yak
Ticket alert! / 20-6-2008

'Haastige spoed is zelden goed' is het welbekende spreekwoord. Dat is dus onzin, want je moet echt rennen om nog 1 van die 5000 kaartjes te bemachtigen! Dit jaar gaat de voorverkoop harder dan ooit tevoren: we hebben het 'Uitverkocht' bordje alweer afgestoft en gaan hem bijna ophangen...

Lowlands.nl

SelmaDuim
Wij hebben ze gelukkig weer binnen.

FatBottomedGirl
AUSVERKAUFT!

Althans dat ondervond ik zo 2 uurtjes geleden al. Gek dat dat nog nergens vermeld staat.

Dus na 5 jaar geen Lowlands voor mij. Ik twijfelde al hevig, programma was niet echt interessant en de aandacht begon zich al te richten op Pukkelpop. Ken alleen niet de faciliteiten aldaar. We gaan het meemaken!

Tenzij er iemand nu al van zijn Lowlandskaartje af wil.....

Zo rond half twaalf waren ze al op.

*Was net te laat helaas* Toch te lang getwijfeld dit jaar. Mocht iemand van zijn kaartje afwillen, dan hou ik me aanbevolen.

W00t! Dan heb ik echt zo ongeveer het laatste kaartje gekocht! Om 11:31 zie ik op het ticket staan. Vorig jaar was ik echt net te laat, nu gelukkig net op tijd .

Jeez, en ik was dus echt een paar minuten te laat , niet precies op de tijd gelet, maar het was echt niet veel meer dan 10 minuten later

Door een tip van een ander forum via een gek omweggetje toch nog een kaartje weten te scoren: www.lastminute.com[/url] is het officiele, op lowlands.nl vermelde internationale verkooppunt en daar waren nog wel kaarten te krijgen. Ze worden vanuit Engeland verstuurd en de prijs is maar een heel klein beetje hoger.

Yak
starbright boy schreef:
Door een tip van een ander forum via een gek omweggetje toch nog een kaartje weten te scoren

WOO HOO!

Wij zaten nog te twijfelen of we ze via Ticketservice of later op de dag in de stad zouden kopen omdat we daar toch zouden zijn. Voor het eerste gekozen en gelukkig dus nét op tijd.

Ook die omweg lukt nu niet meer. Ik zit nog wel te wachten op een emailbevestiging trouwens. Hoop dat alles goed zit.

de aandacht begon zich al te richten op Pukkelpop. Ken alleen niet de faciliteiten aldaar.

Die zijn minder dan op Lowlands... maar even goed een erg leuk festival.

Lekker is dat......dat wordt dus geen lowlands dit jaar...

SelmaDuim
Aaah boeh! Jammer dat je er niet bij gaat zijn dit jaar bono.

Wie gaan er eigenlijk nog wel van Mume, behalve Yak, Starbright Boy, BoordAppel en ik?

Ik ook

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.