Muziek / MusicMeter Live! / The Cure "4Tour 2008"
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2008, 19:53 uur
basketballerke schreef:
Ik zie tot m'n grote schok dat 18 maart inmiddels wel heel dichtbij komt, wat heb ik er toch zin in
Ik zie tot m'n grote schok dat 18 maart inmiddels wel heel dichtbij komt, wat heb ik er toch zin in

Ik ook!!! En niet alleen om robert en zn maatjes, ook omdat het concert (zoals ik van Spijtoptant begrijp op een geweldige manier) mijn bijna twee weken vrij zal inluiden

0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:22 uur
... en 14 maart mag ik gaan kijken (Anterpen).. het komt idd. kortbij nu !!
wowowoww!
wowowoww!

0
haveman
geplaatst: 28 februari 2008, 14:28 uur
Ik kijk hier zo naar uit. Eén van mijn favoriete bands voor de eerste keer zien.
Ben benieuwd of ze veel nieuw materiaal spelen.
Ben benieuwd of ze veel nieuw materiaal spelen.
0
haveman
geplaatst: 28 februari 2008, 15:37 uur
Als ik wist hoe ik een smiley moet plaatsen, had ik het nu gedaan.
0
godlydevil7
geplaatst: 28 februari 2008, 17:07 uur
Nieuw bericht -> op een smileygezichtje klikken
0
haveman
geplaatst: 28 februari 2008, 20:12 uur
Voor mij wordt dit de eerste keer. Als ze echt 3 uur spelen moet ik maar met de auto gaan. Heb er zin in!!!!!!!!
0
Spijtoptant
geplaatst: 28 februari 2008, 20:41 uur
Je gaat je vermaken, Haveman, dat is zeker !
En ze spelen lang, heel lang. Althans, als dat in Berlijn geen uitzondering was, maar volgens mij speelt The Cure vaak erg lang.
En ze spelen lang, heel lang. Althans, als dat in Berlijn geen uitzondering was, maar volgens mij speelt The Cure vaak erg lang.
0
geplaatst: 28 februari 2008, 23:40 uur
Klopt wel, als ik de laatste setlists zag ook dit keer weer.. reguliere concert is al zo'n 1,5 uur en dan nog zeker een uur toegift. Dus maak je borst maar nat!
0
geplaatst: 10 maart 2008, 18:27 uur
Yeah deze week vrijdag is't zo ver! Ben benieuwd, heb ze nog nooit live gezien!
0
geplaatst: 10 maart 2008, 18:29 uur
Balen dat er een voorprogramma is, dan duurt het nog langer, en ik heb de volgende ochtend om half 9 een examen.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 18:42 uur
Met de laatste trein terug naar Den Helder zal ook wel een probleempje worden vrees ik... halverwege het concert vertrekken lijkt me geen serieuze optie dus het zal wel een hotelletje worden.
0
Sheplays
geplaatst: 10 maart 2008, 19:05 uur
Edski schreef:
Met de laatste trein terug naar Den Helder zal ook wel een probleempje worden vrees ik... halverwege het concert vertrekken lijkt me geen serieuze optie dus het zal wel een hotelletje worden.

Ik heb al gereserveerd, ga ook niet terugrijden.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:12 uur
Sater schreef:
Balen dat er een voorprogramma is, dan duurt het nog langer, en ik heb de volgende ochtend om half 9 een examen.
Balen zou ik niet zeggen, want het voorprogramma is wel de beste liveband van het moment
En ik moet de dag na het optreden ook vroeg weg, je moet er wat voor overhebben.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:16 uur
Sater schreef:
Klote voor je dat je examen hebt. Misschien een schrale troost, maar volgens mij is the Cure aardig selectief met hun voorprogramma's. Zelf heb ik slechts éénmaal een gig van ze meegemaakt waarbij het voorprogramma ook om van te smullen was. En wat ik van anderen heb gehoord die andere concerten van ze hebben meegemaakt hoor ik ook niets dan goede verhalen. Ik hoop dat het volgende week ook zo is (als we arno mogen geloven zit het ook dit keer wel goed ( al gaat het om the Cure tuurlijk)), dan is dat 'verloren uurtje' tenminste nog zinvol geweest.
Doch voor alle hiero vast een waanzinnig concert toegewenst !
0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:23 uur
Setlist op 16 februari 2008 in Berlijn (duurde 3u en 18 min)
Plainsong, Prayers For Rain, alt.end, Please Project, A Night Like This, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, The Drowning Man, Push, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, If Only Tonight We Could Sleep, The Kiss, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
1st encore: At Night, M, Play For Today, A Forest
2nd encore: Lovecats, Let’s Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can’t I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don’t Cry, Jumping Someone Else’s Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing An Arab.
We zullen wel iets in de aard van deze mogen verwachten dan, serieus goede setlist, njammie..
Plainsong, Prayers For Rain, alt.end, Please Project, A Night Like This, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, The Drowning Man, Push, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, If Only Tonight We Could Sleep, The Kiss, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
2nd encore: Lovecats, Let’s Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can’t I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don’t Cry, Jumping Someone Else’s Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing An Arab.
We zullen wel iets in de aard van deze mogen verwachten dan, serieus goede setlist, njammie..
0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:40 uur
Sheplays schreef:

(quote)

woon gelukkig op een kwartiertje, twintig minuten rijden van Ahoy af

Heb er zin in zeg!!!

0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:48 uur
Sheplays schreef:

(quote)

Terugrijden was ook geen aantrekkelijke optie... een lekker biertje hoort er wat ons betreft namelijk wel bij.
Zojuist een redelijk normaal driepersoonskamergeval kunnen boeken voor 65 euro, valt nog alles mee.
0
haveman
geplaatst: 10 maart 2008, 19:56 uur
Ik maak er een daggie uit van. Kan geen hotelletje pakken omdat ik de volgende dag moet werken.
Heb wel twee vragen:
Weet er iemand een goede cd winkel in de buurt van centrum Rotterdam?
Weet iemand of je vlakbij Ahoy ook ergens gratis kunt parkeren?
Alvast bedankt.
Heb wel twee vragen:
Alvast bedankt.
0
perfume
geplaatst: 10 maart 2008, 21:37 uur
Ik wens jullie allemaal een te gek en onvergetelijk optreden van The Cure. Ben benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier! 

0
Sheplays
geplaatst: 10 maart 2008, 21:46 uur
perfume schreef:
Ik wens jullie allemaal een te gek en onvergetelijk optreden van The Cure. Ben benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier!

Ga jij niet, perfume?
0
perfume
geplaatst: 10 maart 2008, 21:51 uur
Nee helaas te weinig centjes! Maar ik heb ze al drie keer live gezien. Twee maal in de jaren tachtig en een paar jaar terug nog in Duitsland. En geloof me ze zijn echt super goed! 

0
geplaatst: 10 maart 2008, 21:54 uur
Ik ga helaas ook niet; ga wel 22 Maart naar een The Cure coverband, met leden van Bettie Serveert.
0
perfume
geplaatst: 10 maart 2008, 22:02 uur
MartinoBasso schreef:
Even een tip voor diegenen met een zwakke blaas. Zorg dat je vantevoren geplast hebt
Want zoals je ziet duurt een optreden van The Cure meestal zo'n 3 uur!
0
geplaatst: 10 maart 2008, 22:13 uur
Ik ga voor het concert een uur op het wc zitten of beter ik drink vanaf vrijdagmorgend geen druppel. 
't Begint nu echt wel te korten.

't Begint nu echt wel te korten.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 06:44 uur
haveman schreef:
Ik maak er een daggie uit van. Kan geen hotelletje pakken omdat ik de volgende dag moet werken.
Heb wel twee vragen:
Alvast bedankt.
Heb wel twee vragen:
Alvast bedankt.
Volgens mij kan je wel in de buurt parkeren, maar of je een plekje vind en het een nette buurt is, waag ik te betwijfelen.
Op de Nieuwe Binnenweg zit de plaatboef en er zit nog ergens een Velvet en een Soundsfiliaal in het centrum, een tweedehandszaak aan de andere kant van CS en ik meen ergens een Plato.
0
geplaatst: 11 maart 2008, 12:14 uur
Ik begreep van haveman dat je in de buurt van ahoy gratis kunt parkeren, maar als ik je een advies mag geven zou ik gewoon een paar euro uitgeven en je auto dan bij ahoy zelf of onder winkelcentrum zuidplein in de parkeergarage zetten hoor...
Plato zit op de Meent, evenals songs for sale, een tweedehands zaakje met ook vinyl, en af en toe erg leuke vondsten
Velvet zit in hetzelfde rijtje als Plaatboef trouwens, en Sounds op de Korte Hoogstraat (krijg gelijk zin om te gaan winkelen
)
Dan ook nog de Mediamarkt op de lijnbaan en IT-records in het filiaal van Donner (boekenwinkel)
Tja, en de free record shop enzo zijn er ook...
Plato zit op de Meent, evenals songs for sale, een tweedehands zaakje met ook vinyl, en af en toe erg leuke vondsten

Velvet zit in hetzelfde rijtje als Plaatboef trouwens, en Sounds op de Korte Hoogstraat (krijg gelijk zin om te gaan winkelen
)Dan ook nog de Mediamarkt op de lijnbaan en IT-records in het filiaal van Donner (boekenwinkel)
Tja, en de free record shop enzo zijn er ook...
0
geplaatst: 11 maart 2008, 15:11 uur
Vrijdag is het zover voor de Vlamingen 
Daartegen hebben we natuurlijk al enthousiaste reacties gelezen van de Nederlandse MuMe'ers
Goh.. als ik die setlist bekijk zeg: joepie !!
Een ware DROOM !!!!!!
Was het maar al vrijdag !

Daartegen hebben we natuurlijk al enthousiaste reacties gelezen van de Nederlandse MuMe'ers

Goh.. als ik die setlist bekijk zeg: joepie !!
Een ware DROOM !!!!!!
Was het maar al vrijdag !
* denotes required fields.