Muziek / MusicMeter Live! / The Cure "4Tour 2008"
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2008, 15:29 uur
De setlist ziet er inderdaad niet slecht uit, en dan nog drie uur lang
(en ik moet de volgende ochtend om 10u al in Brussel zijn, als dat maar goed afloopt
)
(en ik moet de volgende ochtend om 10u al in Brussel zijn, als dat maar goed afloopt
)
0
geplaatst: 11 maart 2008, 15:35 uur
Troost je.
Ik wordt verwacht om om 07.45 de trein te nemen naar Den Haag (en dan vandaaruit) en Leiden.... (een Flickr.com-meetUp).
't gaat zéér doen !
Ik wordt verwacht om om 07.45 de trein te nemen naar Den Haag (en dan vandaaruit) en Leiden.... (een Flickr.com-meetUp).
't gaat zéér doen !
0
geplaatst: 11 maart 2008, 17:10 uur
Oh, daar twijfel ik géén seconde aan

The Cure heeft me (live) nog nooit teleurgesteld zodus...
0
geplaatst: 11 maart 2008, 20:12 uur
Mij ook niet ( ok dit was dom).
Alleen nog mijn pa overtuigen dat ie me komt halen, maar 't zag er al goed uit. Want ik vrees voor de laatste trein.
Alleen nog mijn pa overtuigen dat ie me komt halen, maar 't zag er al goed uit. Want ik vrees voor de laatste trein.
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 maart 2008, 20:57 uur
MartinoBasso schreef:
Setlist op 16 februari 2008 in Berlijn (duurde 3u en 18 min)
Plainsong, Prayers For Rain, alt.end, Please Project, A Night Like This, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, The Drowning Man, Push, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, If Only Tonight We Could Sleep, The Kiss, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
1st encore: At Night, M, Play For Today, A Forest
2nd encore: Lovecats, Let’s Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can’t I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don’t Cry, Jumping Someone Else’s Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing An Arab.
We zullen wel iets in de aard van deze mogen verwachten dan, serieus goede setlist, njammie..
Setlist op 16 februari 2008 in Berlijn (duurde 3u en 18 min)
Plainsong, Prayers For Rain, alt.end, Please Project, A Night Like This, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, The Drowning Man, Push, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, If Only Tonight We Could Sleep, The Kiss, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
2nd encore: Lovecats, Let’s Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can’t I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don’t Cry, Jumping Someone Else’s Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing An Arab.
We zullen wel iets in de aard van deze mogen verwachten dan, serieus goede setlist, njammie..
Sjongejonge, dat is nog veel meer dan ik wist. Ja, met zo'n hoop dingen kan ik ook niet alles onthouden. Toch meen ik nog steeds dat ze Hot Hot Hot ook speelden, maar misschien heb ik dat er in de roes van het concert en de biertjes 's nachts bijgedroomd.
Nou ja, een vierde encore dus.

0
geplaatst: 11 maart 2008, 21:20 uur
Robert is er op gaan staan dat geen van de diverse curefans teleurgesteld gaat worden
Wat een setlist!! 
Wat een setlist!! 
0
geplaatst: 11 maart 2008, 21:34 uur
Nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen,...!!!!!
Valt het op dat ik al zenuwachtig begin te worden?
Ben mij vorige week alvast een nieuwe bus haarlak gaan halen, en mascara en lippenstift is ook al gereserveerd
Wiiiiiiiiiii!
Ben mij vorige week alvast een nieuwe bus haarlak gaan halen, en mascara en lippenstift is ook al gereserveerd
Wiiiiiiiiiii!
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 maart 2008, 21:48 uur
Suicidopolis schreef:
Nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen,...!!!!!!
Nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen,...!!!!!!
Jaloers, jaloers, jaloers, jaloers.....
0
perfume
geplaatst: 11 maart 2008, 22:07 uur
Suicidopolis schreef:
Wiiiiiiiiiii!
Wiiiiiiiiiii!Pas op dat ze jou dan niet verwarren met de jonge slanke Robert!
Want de echte is best wel een beetje dikker en ouder geworden! 
0
geplaatst: 12 maart 2008, 00:15 uur
Spijtoptant schreef:
Sjongejonge, dat is nog veel meer dan ik wist. Ja, met zo'n hoop dingen kan ik ook niet alles onthouden. Toch meen ik nog steeds dat ze Hot Hot Hot ook speelden, maar misschien heb ik dat er in de roes van het concert en de biertjes 's nachts bijgedroomd.

Daarom schrijf ik de setlists dan ook bij elk concert op, en bij nummers die ik niet herken schrijf ik dan datgene wat in het refrein gezongen wordt op

Later thuis kan ik de puzzel dan snel afmaken
))
0
geplaatst: 12 maart 2008, 00:15 uur
Suicidopolis schreef:
Nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen,...!!!!!
Wiiiiiiiiiii!
Wiiiiiiiiiii!Hoeveel dagen nog?

0
geplaatst: 12 maart 2008, 00:16 uur
mstb schreef:
Ik heb ook al een Plan B

0
geplaatst: 12 maart 2008, 19:24 uur
c-moon schreef:
Daarom schrijf ik de setlists dan ook bij elk concert op, en bij nummers die ik niet herken schrijf ik dan datgene wat in het refrein gezongen wordt op
))

))http://www.chainofflowers.com of http://www.foreverdrowning.net ... Moet jij niet liggen noteren tijdens de show, kan je rustig genieten, en achteraf alles nachecken

0
Spijtoptant
geplaatst: 12 maart 2008, 20:07 uur
Ik heb één keer wat foto's bij een concert proberen te maken, maar na twee nummers kwam ik erachter dat ik meer met het zoeken van een mooi plaatje bezig was dan met genieten van het concert, en stopte direct het fototoestel in de zak.
Bij opschrijven van de nummers denk ik dat, hoewel in mindere mate, ik hetzelfde effect krijg. Dat ik als een nummer eindigt ik al meer bezig ben met het zoeken van mijn pen en het papiertje dan met gewoon genieten van de show.
Bij opschrijven van de nummers denk ik dat, hoewel in mindere mate, ik hetzelfde effect krijg. Dat ik als een nummer eindigt ik al meer bezig ben met het zoeken van mijn pen en het papiertje dan met gewoon genieten van de show.
0
geplaatst: 13 maart 2008, 09:33 uur
http://www.cure-concerts.de/main/2008.php
Deze site is enorm handig.
Ongeveer 90% kans dat The Cure opent met Plainsong in Rotterdam.
Deze site is enorm handig.
Ongeveer 90% kans dat The Cure opent met Plainsong in Rotterdam.
0
geplaatst: 13 maart 2008, 09:42 uur
Gisteren in Parijs was er zelfs een 4e toegift:
Plainsong, Prayers For Rain, A Strange Day, alt.end, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, Kyoto Song, Please Project, Push, How Beautiful You Are, Friday I'm In Love, Inbetween Days, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, Shake Dog Shake, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
2nd encore: Lovecats, Let's Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can't I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don't Cry, Jumping Someone Else's Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing an Arab
4th encore: Faith.
Plainsong, Prayers For Rain, A Strange Day, alt.end, The Walk, The End of the World, Lovesong, To Wish Impossible Things, Pictures of You, Lullaby, From the Edge of the Deep Green Sea, Kyoto Song, Please Project, Push, How Beautiful You Are, Friday I'm In Love, Inbetween Days, Just Like Heaven, Primary, A Boy I Never Knew, Shake Dog Shake, Never Enough, Wrong Number, One Hundred Years, Disintegration
2nd encore: Lovecats, Let's Go To Bed, Freak Show, Close To Me, Why Can't I Be You
3rd encore: Three Imaginary Boys, Fire In Cairo, Boys Don't Cry, Jumping Someone Else's Train, Grinding Halt, 10:15 Saturday Night, Killing an Arab
4th encore: Faith.
0
perfume
geplaatst: 13 maart 2008, 10:54 uur
Laten julllie die mensjes die niet naar HET CONCERT gaan weten hoe het was? The Cure blijft een fenomeen. En Robert blijft hoe dan ook altijd JONG! Een te gek en super cool optreden staat jullie te wachten! Veel plezier allemaal! New Wave groet van een oude fan! 

0
Feeder
geplaatst: 13 maart 2008, 10:58 uur
Ik doe het bijna in m'n broek van spanning, morgen is het zover 

0
geplaatst: 13 maart 2008, 11:16 uur
@ Cygnus
Dat 4e encore is nog beter dan die 3 encores ervoor
Op naar het 5e encore
Dat 4e encore is nog beter dan die 3 encores ervoor
Op naar het 5e encore
0
geplaatst: 13 maart 2008, 11:39 uur
Timing voor Antwerpen:
Timing
Onder voorbehoud van last-minutewijzigingen zal het evenement volgend verloop kennen:
18.30 uur : deuren en zaal open
19.30 uur : 65 Days of Static
20.00 uur : pauze
20.30 uur : The Cure
23.30 uur : verwacht einde
Timing
Onder voorbehoud van last-minutewijzigingen zal het evenement volgend verloop kennen:
18.30 uur : deuren en zaal open
19.30 uur : 65 Days of Static
20.00 uur : pauze
20.30 uur : The Cure
23.30 uur : verwacht einde
0
Spijtoptant
geplaatst: 13 maart 2008, 20:11 uur
Neem een slaapzak mee en zoek ergens een afdakje, en pak de eerste trein in de ochtend.
(Zo deed ik het vroeger zo vaak als ik wist de laatste trein niet te kunnen halen)
(Zo deed ik het vroeger zo vaak als ik wist de laatste trein niet te kunnen halen)
0
geplaatst: 13 maart 2008, 23:07 uur
Heel veel plezier voor de mensen die morgen al naar Antwerpen gaan, ik wacht nog even tot dinsdag 

0
geplaatst: 13 maart 2008, 23:26 uur
Ik weet niet waar je heen moet, maar je kan ook even doorfeesten in R'dam. Er is genoeg te doen...
Neem je gewoon de eerste trein terug.

0
geplaatst: 14 maart 2008, 10:19 uur
Leuven, maar het probleem is dat ik niet alleen ben en m'n cure-partner wil alvast geen nachtje door doen. Maar het probleem is al opgelost met één auto terug
.
.* denotes required fields.