MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Nou dan komt dat toch goed uit, ik schrijf namelijk mijn berichten niet omdat een Arrie het daar mee eens zou moeten zijn.

Maar ik mis nog "smaken verschillen" misschien dat je die nog ergens toe kan voegen.

Nog een leuk ontdekkinkje gedaan in de vorm van Hinds: aandoenlijke Spaanse rammelrock met heel veel zingende meisjes.

Door gewoon heel veel onbekende artiesten (want ik kende eigenlijk bijna niks van de line-up dit jaar) te luisteren heb ik nu alsnog wel een redelijk blokkenschema te weten formuleren, waarbij ik wel het meest uitkijk naar Earl Sweatshirt. Nogmaals nauwelijks tot geen echte toppers in de line-up dit jaar, maar wel veel bandjes of artiesten waar ik het meer dan aangenaam bij ga hebben.

edit: oh ja, en Balthazar.

zalwelnikszijn!
Hinds vond ik altijd al de leukste van Idols!

hoi123 schreef:
Nog een leuk ontdekkinkje gedaan in de vorm van Hinds: aandoenlijke Spaanse rammelrock met heel veel zingende meisjes.

Hinds is dan ook gewoon Deers, maar dan met nieuwe naam.

+ Typhoon en Circa Waves

Typhoon is een erg fijne naam, was echt een feestje op Bevrijdingspop.

Kaartje is binnen, ich bin dabei, hele weekend.

Bass Drum of Death zegt af. Ach ja, was hem sowieso niet gaan worden voor mij aangezien ze tegelijk met Future Islands op het programma stonden.

Net twee weekendtickets gewonnen inclusief huurtent. Komt dat even goed uit dat ik nog gewacht had met een kaartje kopen omdat ik een overschot verwachtte aan tweedehands aanbod.

Edgar18 lees ik nu dat jullie jungalow ook een podium wordt?

Kaartje gefixt voor 120 (met camping). Inderdaad genoeg te vinden.

Gretz schreef:
Edgar18 lees ik nu dat jullie jungalow ook een podium wordt?
Dat lees jij op zich goed ware het niet dat één van onze groep het echt niet wil... ( ) Dus ik heb 3voor12 laten weten dat we het toch niet gaan doen. Enerzijds jammer want het is tof om artiesten in de jungalow te hebben spelen maar het is misschien ook wel lekker rustig als er niet de hele dag mensen over de vloer zijn.

BADBADNOTGOOD heeft al hun shows voor juni en juli afgezegd, dus ook die op BKS en Werchter. Wel jammer.

Wie is er nog meer allemaal bij morgen?

Mijn tijdschema onder voorbehoud wordt ongeveer dit.

Ik ben er morgen, maar ga alleen de vrijdag. Heb geen weekendticket. Verder weet ik ongeveer wat ik wil gaan zien.

Gretz schreef:
Mijn tijdschema onder voorbehoud wordt ongeveer dit.
Dan hoop ik dat je niet te vaak hoeft te plassen en dorst hebt .

Mijn 'must-sees' zijn de volgende:
Vr. - Daniel Romano en Cashmere Cat
Za. St. Paul & The Broken Bones, Death Cab for Cutie, Ride en Noel Gallagher's HFB
Zo. Johnny Greenwood, Future Islands, Ariel Pink, Alt-J en Evian Christ.

Verder kijk ik waar ik op dat moment zin in heb en wat de rest van de groep wil.

Edgar18 schreef:
(quote)
Dan hoop ik dat je niet te vaak hoeft te plassen en dorst hebt .

Ik ga ze ongetwijfeld niet allemaal kunnen zien maar wilde vooraf in de meeste timeslots wel een keuze maken.

Ik ga sowieso naar Alvvays, Death Cab for Cutie, Mew, Typhoon, Ride, Ariel Pink, Alt-J en The Jesus and Mary Chain en The Tallest Man on Earth. De rest van mijn keuzes zijn ook afhankelijk van m'n gezelschap op dat moment en mijn benen/maag.

Mijn schema ziet er in eerste instantie grotendeels uit als dat van Gretz, maar ligt ook vrijwel nergens echt vast.

Mijn schema zo ongeveer

15:00-15:45 Metz
15:45-16:30 Drenge
17:15-18:00 Strand of Oaks
18:45-19:30 Eagulls
20:30-21:30 The Tallest Men On Earth
21:30-22:30 The Jesus and Mary Chain (pak ik een stukje van mee, wil op tijd voor The Libertines zijn)
22:30-23:45 The Libertines!!
00:00-00:45 Pissed Jeans (pak ik misschien nog mee als ik nog energie/zin heb)

Jaa, op het laatste moment niet alleen een kaartje maar ook nog een backstagepas kunnen regelen. Zin in!

Ik ben er ook bij. Ik ga in ieder geval naar:

Metz
Libertines
Temples
John Coffey
DCFC
Noel Gallagher
Marmozets
Jonny Greenwood
Alt J
Ariel Pink

De food line up moet ik nog nader bekijken. ;p

hoi123 schreef:
Jaa, op het laatste moment niet alleen een kaartje maar ook nog een backstagepas kunnen regelen. Zin in!

Krijg je dan een pers/gastbandje? Die ik heb namelijk ook.

Ja, die krijg ik inderdaad. Hoe heb jij dat geregeld dan?

Gretz, was jij nou de persoon die ik sprak bij future islands? Ik verstond Gert dus Gretz komt het dichtste bij

En? Hoe waren The Pop Group en Föllakzoid?

Linius schreef:
Gretz, was jij nou de persoon die ik sprak bij future islands? Ik verstond Gert dus Gretz komt het dichtste bij
Het is alleen Geert.

Ik heb me rot gezocht naar iemand met een kat op zijn hoofd die ook nog een beetje op Morrissey leek. Kan niet missen, zou je zeggen. Maar niets...

Masimo schreef:
En? Hoe waren The Pop Group en Föllakzoid?
The Pop Group was te gek! Mark Stewart opende met een welgemeend 'AAARGH', joeg daarmee direct alle meisjes weg die op de pop group waren afgekomen, en vervolgens heeft de band een uitstekend en energiek optreden gegeven. Één van mijn hoogtepunten van het festival. Föllakzoid stond op de lijst maar heb ik laten schieten voor een hapje en een drankje bij mainstage (Balthazar).

Föllakzoid stond ook op mijn lijstje, maar ik heb ze laten schieten voor een rustmomentje bij mainstage. En die Mark Stewart vind ik maar een vervelend mannetje. Ik ben helemaal geen prostituee. Wat verbeeldt dat ventje zich wel?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:36 uur

geplaatst: vandaag om 03:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.