MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Dag werchter, welkom bks!

Pff wat een headliners. Wil wel gaan maar dit koopt waars binnen no time uit.

Ja joh, doe dit lekker in het jaar dat ik voor het eerst echt niet kan. Of ik moet even heen en weer vliegen

Ja, dat wordt klaar gaan zitten volgende week zaterdag.

Dat wordt dus Best Kept Secret Doe maar Arcade Fire net zo epic als concert bij Pinkpop Hopelijk raakt het niet snel uitverkocht..

Wow!!! Eerste keer BKS dus Herhaling van NOS Alive 2016, geweldige optredens van beide headliners daar.

BKS had sowieso al praktisch gewonnen van DTRH, maar dit is de KO. Dat wordt klaar zitten volgende week zaterdag.

Zou het in één keer uitverkopen? Ik zit in ieder geval klaar zaterdagochtend want hier naast kaarten grijpen zou heel zuur zijn.

MVW
BKS had er al een handje van om een paar grote namen te boeken i.c.m. met wat 'opvulling' op sommige podia maar dat zal er denk ik niet minder op worden nu. Eerlijk is eerlijk: ik vind dit ook twee topnamen maar ben een beetje bang voor het totaalplaatje.

Nou ja, ik word blijer van wat interessante kleine namen waar BKS niet veel voor hoeft te betalen dan van 20 semi-bekende indierockbandjes zoals twee jaar geleden.

Geen idee waar ik het geld vandaan ga halen, maar ik ben erbij!

Nu nog even The National binnen hengelen voor de vrijdag en het beste festival ooit is een feit.

Begin er intussen echt in te geloven dat dit daadwerkelijk mogelijk is.

The xx of Tame Impala zou natuurlijk ook meer dan prima zijn.

In ieder geval volgende week klaarzitten want ik wil deze keer zeker niet de stress hebben van een moeten regelen van een last minute ticketswap kaartje.

Lol. Wanneer ik de kaartjes niet kan krijgen, hoor ik het wel in mijn achtertuin! Was met de vorige edities ook.

Heb begrepen dat kaarten alleen verkrijgbaar zijn via bestkeptsecret.nl

Is het nog nodig een account aan te maken?

Is er toevallig iemand die morgen 4 weekendtickets zonder camping wil aanschaffen? Ik wil er namelijk 2 van deze aanschaffen. En als je er 6 tegelijk aanschaft is de prijs namelijk 147,50 excl servicekosten ipv 170,00 excl.

De groepskorting geldt alleen voor tickets met camping. De zonder-camping prijs is gewoon 147,50 en kun je dus los kopen.

Tickets zijn binnen, nu de jungalow nog...

Ook binnen.
Wat gaat dat via Eventim overigens een stuk relaxter dan via Ticketservice.

Maartenn (crew)
Ik sluit me ook aan bij de gelukkigen die mogen gaan. Tevens mijn BKS lustrum!

Ook hier vijf op rij, en wel met de felbegeerde groepstickets.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik ook! Ik ben tot nu toe ook ieder jaar op het festival aanwezig geweest, maar dit wordt de derde keer dat ik er het hele weekend ben.

Ik wilde alleen tickets voor zaterdag en zondag. Zondag niet gelukt, zaterdag wel.

Renoir schreef:
Ik wilde alleen tickets voor zaterdag en zondag. Zondag niet gelukt, zaterdag wel.

Geheid dat er in de laatste weken nog honderden dagtickets worden doorverkocht, dus als je dan ticketswap op F5 hebt staan komt het vast nog wel goed.

Er vallen nu overigens nog allerlei tickets vrij. Zou het dus gewoon blijven proberen.

Dank Gretz en Marco dB; ik geef de moed niet op!

Ook 2 tickets binnen, ging erg relaxed inderdaad!

YES! Toch nog gelukt om ook voor zondag een kaart te kopen!
Thanks guys!

Mooi voor je Renoir.
Ik denk dat veel mensen zich toch verkeken hebben op de invoering van persoonsgegevens. Hier was het ook even paniek toen ik postcodes van iedereen moest hebben.

Wat Marco dB zegt. Gelukkig had 1 van ons alles van te voren uitgezocht en wisten we dat we alle persoonsgegevens al paraat moesten hebben. Anders was het hier waarschijnlijk ook niet direct gelukt.

Helemaal vlekkeloos ging het niet. Ik kwam om 10.00 uur snel op de zondagpagina, maar kreeg toen ineens een database-error. Toen ik weer terug wilde naar de site, weer een error. Daarna geen tickets beschikbaar voor zondag, dus toen ben ik snel naar de zaterdag gegaan, en dat ging meteen goed.

Enfin, gelukkig is het toch nog goed gekomen. Nu maar hopen op nog meer mooie namen.

Is het jou ook gelukt om kaarten te scoren, DjFrankie?

Ha, herkenbaar. Ik dacht als de geboortedata en voor en achternaam maar goed zijn. Heb van mijzelf mijn oude adres opgegeven in Nederland en ook maar gewoon van een vriendin, die weliswaar ergens anders woont. Ik bedoel dat gaan ze toch niet allemaal uitpluizen. Tenminste heb ik bij een festival nog nooit gezien, ze checken vaak alleen de barcode en de leeftijd dmv legitimatie.

Bam! Ook de jungalow is weer in de pocket. De eerste keer kwam ik erdoor op een telefoon en vlak daarna op een iPad maar beide konden het juiste pop-up scherm niet openen. Vervolgens erdoor op de laptop en daar kon ik het hele bestelproces wel afmaken.

Weekendtickets en een jungalow op een festival met Radiohead en Arcade Fire als headliners. Ik voel me als een kind in de snoepwinkel .

Gast
geplaatst: vandaag om 06:46 uur

geplaatst: vandaag om 06:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.