MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Ik bedacht me net dat OK Computer volgend jaar 'jarig' is. Zou tof zijn als die net iets meer aandacht krijgt in de setlist!

Ben benieuwd wanneer Kendrick Lamar bevestigt wordt voor de vrijdag .

Huh? Ik hoefde voor de twee kaartjes alleen maar een andere naam op te geven. Helemaal geen postcode of geboortedatum.

remcodulac schreef:
Huh? Ik hoefde voor de twee kaartjes alleen maar een andere naam op te geven. Helemaal geen postcode of geboortedatum.

Misschien was dat alleen voor de groepstickets.

Marco dB schreef:
(quote)

Misschien was dat alleen voor de groepstickets.

Ja, dat zou kunnen. Al zie ik dan de achterliggende logica eigenlijk niet zo zeer. Of zou het ze er alleen maar om gaan dat dat gratis zesde kaartje niet voor veel geld doorverkocht gaat worden?

Postcode e.d. is alleen voor de kaarten inclusief campingticket. Dit i.v.m. het nachtregister wat bijgehouden dient te worden. Als het hele park dan afbrand weet de organisatie in ieder geval wie er allemaal verbleven op het park.

En dat hoeft dus niet voor het festival zelf? Nou, er zal wel over nagedacht zijn.

Hoe dan ook:
Arcade Fire!
Radiohead!
Wordt aftellen tot juni

Meer mensen die een groepsticket hebben geprobeerd te kopen? Was klokslag 10 uur meteen niet meer beschikbaar. Hoeveel zouden ze er hebben verkocht, 3? Maar goed, heb in ieder geval tickets...

El StepperiƱo schreef:
Meer mensen die een groepsticket hebben geprobeerd te kopen? Was klokslag 10 uur meteen niet meer beschikbaar. Hoeveel zouden ze er hebben verkocht, 3? Maar goed, heb in ieder geval tickets...

Ik heb ze. Gisteren zag ik dat er 500 groepstickets in de verkoop zouden gaan, totaal dus 3000 tickets.

Dan zijn ze wel bizar snel weg allemaal. Zal wel met de voorlopig bekende lineup te maken hebben. Thanks voor de info Marco dB! Op naar een topfestival!!

DjFrankie (moderator)
Renoir schreef:

Is het jou ook gelukt om kaarten te scoren, DjFrankie?

We hebben een safaritent deze keer http://d33b12c77av9bg.cloudfront.net/cache/thumbnail_lg/big-five-safaritent-glamping.jpeg

En 6 weekend tickets, nu al zin in. Mijn vriendin gaat nu ook mee aangezien we een bungalow hebben.
6 Tickets zijn trouwens door 2 personen afzonderlijk besteld dus we hebben de groepskorting niet eens geprobeerd.

Ik ben wel benieuwd of zo'n safaritent bevalt DjFrankie. Zou het net zo relax zijn als zo'n jungalow of is het toch meer het kampeergevoel? Ik hoor het graag een keer van je over een maandje of zeven.

DjFrankie (moderator)
Edgar18 schreef:
Ik ben wel benieuwd of zo'n safaritent bevalt DjFrankie. Zou het net zo relax zijn als zo'n jungalow of is het toch meer het kampeergevoel? Ik hoor het graag een keer van je over een maandje of zeven.
We doen daar wel een meet en greet,

Voorzieningen:
- begane grond
- vrijstaand
- gelijkvloers
- televisie
- 47 oppervlakte (in m²)
- 1 parkeerplaats nabij
- water aan- en afvoer
- verwarming

Keuken:
- koelkast met intern vriesvak
- koffiezetapparaat
- waterkoker
- vierpits kookplaat
- standaard keukeninventaris

Sanitair:
- 1 badkamer
- 1 toilet in de badkamer
- 1 douche en wastafel

Slaapkamer:
- 2 slaapkamers
- 1 bedstee met 2 slaapplekken
- 1 hemelbed
- 1 stapelbed
- incl. dekens, dekbedden en kussens
- incl. bedlinnen

Veranda
- 2 ligstoelen

Dat klinkt mij erg goed in de oren

Maartenn schreef:
Ik sluit me ook aan bij de gelukkigen die mogen gaan. Tevens mijn BKS lustrum!

De mijne ook.

DjFrankie schreef:
Dat klinkt mij erg goed in de oren
Mij ook hoor! Het was mijn optie B voor het geval een jungalow niet zou lukken. Vandaar dat ik ook wel benieuwd ben of het fijn is (ook ivm geluid e.d.), dan weet ik dat voor volgende jaren.

DjFrankie (moderator)
Ik zal daar ook niet veel zijn, maar eigen sanitair is fijn. En mijn vriendin zal echt niet de hele tijd op het festival zijn, dus kan ze ook lekker genieten op afstand.
Ook parking bij de receptie is relaxer als vorig jaar op het veld. Ik ben nu erg happy iig.

Op wie zetten jullie in als derde headliner?

Ik hoop heel hard op Kendrick Lamar maar die hoop lijkt me behoorlijk ijdel. Wat ik verwacht is The xx. Ze hebben vorig jaar heel slim Jamie xx alvast geprogrammeerd om zo het vuurtje al aan te wakkeren. Wellicht is er toen zelfs al een dubbel boeking incl. dit jaar gemaakt?

Mocht het echt The xx worden dan verwacht ik wel pas een aankondiging na hun HMH show.

Denk dat XX na Radiohead en Arcade Fire te duur is. Verwacht eerder een iets kleinere headliner als Bon Iver of zoiets.

The XX zou denk ik niet voor de vrijdag zijn. De kans op Kendrick lijkt me klein.
Run The Jewels staat ook op Northside. Zou ik een leuke vinden voor de vrijdag.

Run The Jewels staat de vrijdag op Northside, die zouden dus enkel op zaterdag of zondag aan kunnen sluiten. Hetzelfde geldt voor MØ die ik ook wel door zie komen naar Hilvarenbeek.

Of Bon Iver heel veel goedkoper is dan The xx weet ik trouwens niet. Ik vind dat soort dingen altijd moeilijk in te schatten.

DjFrankie (moderator)
Zoals eerder vermeld verwacht ik enkele acts uit het volgende rijtje: Warpaint, The Veils, Tinariwen , Ash (vanwege 1977 20th Anniversary Tour) , Grandaddy, Bear's Den, Temples, Kevin Morby, Trentemoller, Angel Olsen

Je brengt het op een manier alsof je meer weet . Ik hoop in ieder geval dat je een aantal keer goed gokt want op Bear's Den na vind ik het een zeer welkom rijtje. Bovendien zijn het allemaal namen die zouden passen op het festival. Grandaddy zag ik van de zomer live en dat was erg sterk. Tinariwen, The Viels (goeie laatste plaat!) Kevin Morby en Angel Olsen zou ik ook zeker proberen mee te pakken.

DjFrankie (moderator)
Is gebaseerd op acts die dit jaar iets nieuws hebben uitgebracht en dus on the road gaan zijn volgend jaar. Trentemoller en Angel Olsen zijn al actief in Juni.

Edgar18 schreef:
Run The Jewels staat de vrijdag op Northside, die zouden dus enkel op zaterdag of zondag aan kunnen sluiten.

Dat is toch de vrijdag van de week daarvoor?

Voor dat rijtje van Frank zou ik ook tekenen, trouwens. Al heeft Temples in mijn ogen wil iets goed te maken, want die vond ik de laatste keer tegenvallen.

remcodulac schreef:
Dat is toch de vrijdag van de week daarvoor?
Owh dat kan ook ja, dan heb ik niet goed gekeken. Ik dacht dat die twee altijd in hetzelfde weekend waren.

Weekend ticket is binnen.

Weekend ticket en bungalow, oh yeah.

Groepstickets gingen wat moeizaam, dan maar regulier. Weekendticket binnen voor het vijfde maal.. laat dit de beste worden.
Overigens zei ik hier vorig jaar nog dat de mastodonten (gelijk Editors) voortaan wel achterwege mogen blijven en het wat kleinschaliger mag op bks.. als men dan aan komt zetten met Radiohead en AF is wel gelijk de mond gesnoerd hier.. precies twee bands die dan weer bovenaan het lijstje 'nog live te zien' staan.. niks aan te doen.

Tickets in de pocket. Wel irritant dat je naam, geboortedatum en postcodes op moest geven. Was al bezig mensen wakker te bellen, totdat ik zag dat je ze ook allemaal op je eigen naam kon zetten.

Titmeister schreef:
Was al bezig mensen wakker te bellen, totdat ik zag dat je ze ook allemaal op je eigen naam kon zetten.
Betekent wel dat je allemaal gelijktijdig naar binnen moet.

Joepie, heb ook weekendticket! Nu nog wat goeie namen aub, naast de twee schitterende headliners die al bekend zijn uiteraard. Frank Ocean of Nick Cave, mag ik hopen?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.