MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Frappant en best wel ironisch trouwens dat Nao de Nijn verdween precies net nadat The National - Terrible Love had gespeeld. [i]But I won't follow you into the rabbit hole.[i/] Zij dacht er blijkbaar toch anders over en vond 2 festivals wel genoeg.

Gretz schreef:

Maar intussen heeft Nijntje Nederland ook contact met me opgenomen, wellicht kan ik van hen nog een leuke verrassing verwachten.
.

Ow grappig, wellicht een mega Nijn die je niet snel uit het oog kan verliezen.

Wel leuk dat dit breed is opgepikt

Gretz schreef:
(quote)

Had je ze 2 jaar geleden toevallig wel gezien? Toen vond ik het ook een vermakelijke show, maar die van afgelopen editie was nog wel een heel stuk sterker.

Toen ben ik midden in de show weggegaan Ik vond het niet heel speciaal en we stonden op een vrij slechte plek, vandaar. Revanche is er dit jaar dus niet van gekomen. Blijkbaar doseer ik mijn krachten gewoon niet goed op festivals, want na dik twaalf uur van constant rechtstaan en meebewegen met de muziek, ben ik altijd doodop zo vanaf middernacht.

Maareuh... wat is dat nu precies met die Nijn?

Ik denk dat Nijn ontvoert is door de Beuningse Staat en nu in het konijnifaat moet leven. De kans dat we die nog terugzien is niet zo groot...

ArthurDZ schreef:

Maareuh... wat is dat nu precies met die Nijn?

Peter R. De Vries is er mee bezig!

Het gerucht gaat dat Radiohead komt.

Radiohead komt.

Ik dus hoogstwaarschijnlijk ook

Dat wordt de derde keer Radiohead in een jaar tijd ?.

Noere schreef:
Radiohead komt.

Wat een viezerikken.
ArthurDZ schreef:
Ik dus hoogstwaarschijnlijk ook

Ew, Arthur, bespaar me de details aub.

Hihi

Geweldige boeking voor BKS. Wel jammer van die prijsstijgingen.

Maartenn (crew)
Ik hoop dat er met betrekking tot voorrang tijdens kaartverkoop een coulanceregeling komt voor bezoekers die nog geen editie gemist hebben

Geweldige boeking, maar hoop wel dat de rest van de line-up hier niet onder gaat lijden. Weet ook niet zo goed wie andere mogelijke headliners zouden kunnen zijn. Verder dan The National kom ik niet echt. Die stonden dit jaar al wel op DTRH, maar hebben tegen de tijd van BKS volgend jaar hopelijk al wel een nieuwe plaat klaar.

Radiohead + The National op BKS, dan komt zelfs Johnny Marr!

The National kan er nog prima bij inderdaad. Wordt hoog tijd dat m'n favoriete band eens op m'n favoriete festival staat geprogrammeerd.

Bon Iver wellicht.

Misschien Sigur Rós weer?

Tegen die tijd zal er toch wel een nieuw AF album zijn? Bon Iver is ook wel een kandidaat voor een mooie positie op het affiche.

DjFrankie (moderator)
Verwacht Warpaint, The Veils, Tinariwen , Ash, Grandaddy en Temples wel in hilvarenbeek

Is Warpaint inmiddels al groot genoeg om in Stage 2 net voor de headliner te spelen? Daar lijkt het me op zich wel een goede band voor.

Rvdz schreef:
Is Warpaint inmiddels al groot genoeg om in Stage 2 net voor de headliner te spelen? Daar lijkt het me op zich wel een goede band voor.

Op basis van hun optreden in Paradiso afgelopen woensdag en de ontvangst daar kan ik daar volmondig ja op antwoorden.

DjFrankie (moderator)
Bear's Den verwacht ik ook trouwens

DjFrankie schreef:
Bear's Den verwacht ik ook trouwens

Heb jij connecties?

Frank, ik wil Nick Cave! En Daniel Norgren, John Grant, Kevin Morby, Anders Osborne, Noah Gundersen en Michael Kiwanuka. Oké?

DjFrankie (moderator)
Kevin Morby zou wel eens kans kunnen maken Rene.

Dank voor de lobby, Frank!

Maartenn (crew)
Holy Smoke! Ook Arcade Fire naast Best Kept Secret

Ongelooflijk. De twee bands waar ieder alternatief festival op aast op één (relatief klein) affiche!
BKS is heer en meester in festivalland.

Wow, dat gaat storm lopen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.