MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Ik hoop uit de grond van m'n hart die eerste *fingers crossed*

Ik houd het op Floating Points.

What is a “bias value” of floating-point numbers?

In learning how floating point numbers are represented in computers I have come across the term "bias value" that I do not quite understand.

The bias value in floating point numbers has to do with the negative and positiveness of the exponent part of a floating point number.

The bias value of a floating point number is 127, which means that 127 is always added to the exponent part of a floating point number. How does doing this help determine if the exponent is negative or positive or not?

http://i.imgur.com/An9FrxV.jpg

The xx zijn headliner op Lowlands, dus dat zal wel niet. Aphex zou erg vet zijn, maar die zie ik dan wel liever 's nachts in de tent dan als headliner.

En iedereen noemt hier ATCQ als mogelijke headliner, maar Phife is dood... Vreemd dat ze nog optreden tbh.

Johnny Marr schreef:
En iedereen noemt hier ATCQ als mogelijke headliner, maar Phife is dood... Vreemd dat ze nog optreden tbh.

Ze doen Parklife (10-11 juni) en Roskilde, dus niet heel gek als daar in de tussenliggende weken nog wat festivaloptredens bij komen. Van alle festivals die in juni in Nederland/België zijn passen ze het beste op BKS en WOO HAH! (die vast ook een poging zullen doen om ze binnen te halen).

De hint is denk ik ook Floating Points, zou een mooie toevoeging zijn

Johnny Marr schreef:

Was een begrijpelijke beslissing geweest als ze dat hadden gedaan, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze doorgaan; hun laatste album heeft in ieder geval getoond dat het heilige vuur nog niet gedoofd is...

Wie doet dan de Phife-verses?

Edgar18 schreef:
(quote)
Wel eens op Best Kept geweest? Ik heb in het verleden prima (en zeer drukke) optredens van Tyler, the Creator, Kate Tempest en Macklemore + Ryan Lewis om er maar eens wat te noemen.
Nope, maar als ik de paar YouTube-filmpjes bekijk die ik even snel opgezocht heb, zoals deze, zie ik toch niet heel veel publiek. Macklemore & Ryan Lewis lijkt er al wat meer op, maar die hadden dan ook wel net twee wereldhits gedropt.

Ik zeg niet dat er geen hiphop geboekt moet worden, maar zoals eerder al gezegd lijkt me het als headliner te veel afwijkend van de gemiddelde artiest, of je moet met een écht grote artiest komen als Kanye West of Eminem.

En wie weet kwalificeer ik het BKS-publiek helemaal verkeerd. Kan ook.

Met een beetje geluk krijgen we morgen gewoon Bieber op ons bord.

chevy93 schreef:

Ik zeg niet dat er geen hiphop geboekt moet worden, maar zoals eerder al gezegd lijkt me het als headliner te veel afwijkend van de gemiddelde artiest, of je moet met een écht grote artiest komen als Kanye West of Eminem.

Kanye West op BKS in 2018, dat zou nog eens wat zijn.?

Na het vastleggen van Arcade Fire én Radiohead wat tot voor oktober schier onmogelijk leek verbaas ik me nergens meer over in ieder geval. Op de Coldplays en Bruce Springsteens na zouden ze in principe bijna elke artiest moeten kunnen vastleggen. Al valt wel te vrezen dat de prijs van de passe-partouts dan nog verder omhoog gaat naar de €200.

+
Run the Jewels, James Blake, Soulwax, King Gizard and the Lizard Wizard, Agnes Obel, Aurora, Floating Points (solo live), George Ezra, James Blake, Metronomy, The Boxer Rebellion, Wild Beasts, American Football, Arab Strap, Cass McCombs, Circa Waves, Jenny Hval, Joy Orbison, Junun featuring Shye Ben Tzur & The Rajahstan Express, Kaleo, Real Estate, RY X, Strand of Oaks, The Thurston Moore Group, Thomas Dybdahl, Thundercat, Weval (live), Whitney, Andy Shauf, Chris Cohen, Cigarettes After Sex, Denis Sulta, Fil Bo Riva, Girl Band, HER, Honeyblood, Joey Purp, Kadhja Bonet, Kaitlyn Aurelia Smith, Kikaguka Moyo, Kim Janssen, Kornél Kovács, Laurel Halo (dj set), Mannequin Pussy, Marlon Williams, Mitski, Show Me The Body, Sløtface, STUFF., Sundara Karma, Tall Heights, The Amazons, The Courtneys, The Parrots, The Wytches, Tommy Cash, Vatican Shadow (live), Yung Internet, Yussef Kamaal, Zeal & Ardor en Toxe.

Ik zeg top!
Mooie balans van experiment, schoonheid, feest en avontuur. En met hiphop als headliner ook mooi in doortrekkende lijn van voorgaande jaren.

Run the jewels als headliner niet echt mijn ding, had dan liever ATCQ gezien

Ok toch Run the Jewels als headliner. Kan ik waarderen, maar heb toch sterk mijn twijfels of dat een volle mainstage gaat trekken.

Verder voel ik toch een lichte teleurstelling. Vooral de namen van het tweede garnizoen zijn mij iets te veel singer-songwriter-achtig. Floating Points, Thundercat en Amazons zijn wel fijne boekingen, en James Blake, Wild Beasts en Joy Orbison zijn altijd goed, maar de rest doet me niet heel veel...

Ik ga komende maanden wel een beetje het onbekende segment uitpluizen, misschien zitten daar nog wel leuke verrassingen tussen.

Eens. Run the Jewels, toffe boeking daar niet van, maar krijgt echt teveel eer als headliner. Blijkbaar waren alle andere opties uitgesloten omdat het meeste geld al is opgegaan aan Radiohead en Arcade Fire.

In de categorie subheadliners hebben ze veel moeten inleveren ten opzichte van eerdere jaren. Ik begrijp het niet zo goed dat Aurora, George Ezra, Kaleo, Thundercat en Floating Points al zo hoog op het affiche staan.

chevy93 schreef:
(quote)
Nope, maar als ik de paar YouTube-filmpjes bekijk die ik even snel opgezocht heb, zoals deze, zie ik toch niet heel veel publiek.
Het kan natuurlijk aan mijn ogen liggen maar volgens mij staat die tent gewoon vol... Maar, je hebt inmiddels je antwoord of BKS hiphop zou programmeren als headliner .

Titmeister schreef:
Verder voel ik toch een lichte teleurstelling. Vooral de namen van het tweede garnizoen zijn mij iets te veel singer-songwriter-achtig.

Gretz schreef:
Eens. Run the Jewels, toffe boeking daar niet van, maar krijgt echt teveel eer als headliner.

In de categorie subheadliners hebben ze veel moeten inleveren ten opzichte van eerdere jaren. Ik begrijp het niet zo goed dat Aurora, George Ezra, Kaleo, Thundercat en Floating Points al zo hoog op het affiche staan.

Niets aan toe te voegen, ook mijn primaire reactie is een lichte teleurstelling. Ik ga me de komende weken maar eens in het programma verdiepen, eens kijken of er nog wat onbekende parels verstopt zitten in deze line-up.
Wel heel tof dat ze Marlon Williams hebben, het beste concert dat ik vorig jaar zag.

Edgar18 schreef:
(quote)

(quote)

Niets aan toe te voegen, ook mijn primaire reactie is een lichte teleurstelling. Ik ga me de komende weken maar eens in het programma verdiepen, eens kijken of er nog wat onbekende parels verstopt zitten in deze line-up.

Mis ook wel leuke Nederlandse namen, vooralsnog moeten we het doen met Weval en Kim Janssen.

Er staat ook redelijk wat artiesten op het affiche die er al eens eerder hebben gestaan:
- James Blake
- Agnes Obel
- Metronomy
- George Ezra
- Wild Beasts
- Girl Band
- RY X
- Strand of Oaks

Edgar18 schreef:

Wel heel tof dat ze Marlon Williams hebben, het beste concert dat ik vorig jaar zag.

Ja, mooi dat we die nog eens terug kunnen zien.

RTJ vind ik een top headliner, maar ik ga ze al zien in een zaal in april. De rest vind ik grotendeels erg teleurstellend. Jammer.

Wat betreft Nederlandse acts had ik zeker Thomas Azier wel verwacht, jammer dat die nog niet is aangekondigd. Ook Aafke Romeijn, Sevdaliza of Linde Schöne had ik wel willen zien.

Edgar18 schreef:
(quote)
Het kan natuurlijk aan mijn ogen liggen maar volgens mij staat die tent gewoon vol...
Ja, als ik mijn kampeertent in de tuin zet, krijg ik die ook wel vol. Bedoelde meer dat er niet bijster veel publiek lijkt te staan.

Maar, je hebt inmiddels je antwoord of BKS hiphop zou programmeren als headliner .
Nou kijken of het er veel volk op af gaat komen. Zo groot als Eminem en Kanye West zijn ze niet, maar toch wel de laag daaronder. Toch zeker in Amerika.

RadioMad schreef:
James Blake, (...) James Blake,
Hij komt zelfs twee keer?!

Wel een erg fijne line-up weer.

chevy93 schreef:
(quote)
Ja, als ik mijn kampeertent in de tuin zet, krijg ik die ook wel vol. Bedoelde meer dat er niet bijster veel publiek lijkt te staan.

(quote)
Nou kijken of het er veel volk op af gaat komen. Zo groot als Eminem en Kanye West zijn ze niet, maar toch wel de laag daaronder. Toch zeker in Amerika.

Verwacht dat het zeker niet dringen wordt op het veld. Objectief gezien is RTJ met redelijke afstand de kleinste headliner die ze tot nu toe hebben gehad.

Affiches van eind februari/begin maart.

2016:
http://i.imgur.com/QSksLbV.png

2017:
http://i.imgur.com/mPExptv.png

Vooral in de categorie net onder de subheadliners hadden ze vorig jaar een veel mooiere worp.

Dat is dan een mooie... hoe noemde jij het ook alweer?... uitdaging voor het BKS-publiek.

Paar mooie namen met Arab Strap(!), RTJ (toffe headliner), Girl Band, Jenny Hval, Thurston en Junun Zeker dat laatste project zal goed kunnen slagen op BKS, gok ik zo, vrij feestelijke boel op het podium. Volgens mij wel veel dat recent nog op andere festivals heeft gestaan of al eerder op BKS.

Nou, ik ben niet zo goed in objectieve beschouwingen waar het op festivalnamen aankomt (verwachte opkomst bij het optreden?), maar ik vind dit dus een heel mooie update.

Voor het eerst in vijf jaar drie briljante headliners (andere jaren was ik al blij met eentje) en de groep daaronder is voor mij persoonlijk minstens zo goed als vorig jaar. Zelfs zonder blokkenschema kan ik al voorspellen dat er op zondag moeilijke keuzes gemaakt moeten worden (om toch ook maar iets min of meer negatiefs te zeggen).

Ik ben ook niet zo goed in die objectieve beschouwingen, want RTJ leek me net een grote headliner. Ik zie in Gretz' post dat Jamie xx vorig jaar headliner was. Dan lijkt RTJ me toch een aanzienlijk grotere naam.

In ieder geval een erg fraaie naam voor het hoofdpodium!

chevy93 schreef:
(quote)

(quote)

Ze komen echt niet in de buurt van Kanye en Eminem hoor. Zeker niet in Amerika.

Gretz schreef:
Affiches van eind februari/begin maart.

2016:
(afbeelding)

2017:
(afbeelding)

Vooral in de categorie net onder de subheadliners hadden ze vorig jaar een veel mooiere worp.

Je bedoelt het rijtje dat begint met American Footbal? Vind ik niet veel mis mee eigenlijk (nouja, Circa Waves...).

Gast
geplaatst: vandaag om 13:37 uur

geplaatst: vandaag om 13:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.