Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2013, 15:48 uur
Jongens Depeche Mode blijft helaas thuis maar we hebben Krezip voor jullie geregeld hoor! Ja, die blijft mooi 
Maar goed, voor B&S is al langer duidelijk dat er geen vervanger voor komt van vergelijkbare grootte. En als ze nu Portishead verschuiven naar de spot van Modest Mouse heb ik alsnog een top zondag. Modest Mouse stond bij mij sowieso pas op het programma voor Werchter omdat Portishead voorrang had. Maar ja, nu dus helemaal geen Modest Mouse deze zomer

Maar goed, voor B&S is al langer duidelijk dat er geen vervanger voor komt van vergelijkbare grootte. En als ze nu Portishead verschuiven naar de spot van Modest Mouse heb ik alsnog een top zondag. Modest Mouse stond bij mij sowieso pas op het programma voor Werchter omdat Portishead voorrang had. Maar ja, nu dus helemaal geen Modest Mouse deze zomer

0
geplaatst: 6 juni 2013, 16:05 uur
Inderdaad zwaar klote. Voor mij de nummer 1, naast Sigur Rós (al heb ik die al tweemaal gezien). Ik heb zelfs al hun albums uitgebreid beluisterd.
Extra zuur is trouwens dat ik tot nu toe weinig echt goede ontdekkingen heb gedaan. Efterklang, Autre Ne Veut en Drenge zijn leuk, maar dat compenseert echt niet het verlies van MM, B&S en ook in mindere mate King Krule.
0
geplaatst: 7 juni 2013, 07:40 uur
Bah de eerste afhaker waar ik echt van baal. Zo'n beetje de band die ik het liefst wilde zien en dan ook nog met zijn kutreden 

0
geplaatst: 8 juni 2013, 22:06 uur
Op de gloednieuwe app staat kan je filteren op stage en daar staat ook Stage Four bij! Hebben ze nog een verrassing voor ons in petto?
0
geplaatst: 8 juni 2013, 22:13 uur
Zanger Rinus zal heel de dag op Stage Four optreden.
Ecret, Ecret, Ecret, Ecret, Ecret
Wij zijn op Best Kept Secret
Ecret, Ecret, Ecret, Ecret, Ecret
Wij zijn op Best Kept Secret
0
geplaatst: 10 juni 2013, 23:20 uur
Eten ziet er goed uit trouwens. Zal wel pijnlijk worden voor de portemonnee gezien het allemaal redelijk luxe is.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 10:28 uur
MONEY klinkt heel goed. Niet een bijster orginele artiestennaam trouwens, net als NO.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 11:16 uur
Zat ik stiekem te hopen op een Animal Collective of Palma Violets, staan daar 4 namen waar ik nog nooit van gehoord heb. Al zou een onbekende naam wel eens goeie muziek kunnen maken, natuurlijk.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 11:17 uur
Melody's Echo Chamber is erg leuk, houdt het midden tussen Beach House en Blonde Redhead. In Barcelona klonk het live prima.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 11:56 uur
Ook ik hoor deze namen voor het eerst. Melody's Echo Chamber en Braids ga ik gezien het blokkenschema toch niet zien.
Ik zit echt nog steeds met spanning te wachten op de vervanger voor Modest Mouse.
Ik zit echt nog steeds met spanning te wachten op de vervanger voor Modest Mouse.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 12:39 uur
Melody's echo chamber schopt alles wat tegelijk staat of overlapt kont, met 2 vingers in haar neus.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 12:46 uur
(willie) schreef:
Melody's echo chamber schopt alles wat tegelijk staat of overlapt kont, met 2 vingers in haar neus.
Kijk eens aan, dan moet ik dat maar even gaan checken. Alt-J heb ik al live gezien maar Damien Rice ga ik 100% zien, al breek ik beide benen.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 13:02 uur
Melody's Echo Chamber is gelukkig precies in het grote gat gezet (zaterdag 20:30 tot 22:45). Alleen jammer dat het overlapt met het interessantste in dat gat (Alt-J). Gezien de beschrijving hadden ze het veel beter kunnen laten overlappen met TDCC of Damien Rice, mja, dan had er met de programmering op Stage Three geschoven moeten worden. Nu wordt het nog een lastige keuze, maar een luistersessie Melody's Echo Chamber zal waarschijnlijk wel meer duidelijkheid bieden.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 13:48 uur
Melody is erg goed live, op Where the Wild Things Are was het één van de betere acts. Ik zit alleen wel te twijfelen of ik het nogmaals wil gaan zien of dat ik nu weer eens Alt-J wil zien. Laatste keer Alt-J was afgelopen jaar in de Bravo op Lowlands, zou het best eens 's avonds wat kleinschaliger willen zien.
NO is gewoon een bastaardzoon van The National. MONEY klinkt ook fijn. Braids ben ik verder niet echt bekend mee.
NO is gewoon een bastaardzoon van The National. MONEY klinkt ook fijn. Braids ben ik verder niet echt bekend mee.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 15:36 uur
Aangezien Melody het chickie is van Kevin Parker, zou het me niet verbazen als de laatste naam die ze nog bekend moeten maken Tame Impala is.
edit: nope toch niet, die staan dan al op andere festivals geboekt.
edit: nope toch niet, die staan dan al op andere festivals geboekt.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 15:58 uur
Linius schreef:
NO is gewoon een bastaardzoon van The National.
NO is gewoon een bastaardzoon van The National.
Zo zou ik het niet omschrijven, maar je hebt wel gelijk

Klinkt wel lekker en MONEY is de ontdekking van de dag. Best tevreden met deze nieuwe namen.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 20:36 uur
Ik blijf op linkjes klikken met 'download here' maar ik kom maar niet bij de werkelijke download uit. Kun je misschien een directe link geven want ik kijk er finaal over heen ben ik bang.
edit: oh nevermind, moest dus m'n emailadres achterlaten. Gevonden

0
geplaatst: 12 juni 2013, 20:46 uur
Dat Modest Mouse ook afgezegd is weer een grote domper, net als B&S voor mij een redelijk onbekende naam toen we werden aangekondigd, maar beiden zijn snel uitgegroeid tot bands die ik heel graag had willen zien, met meerdere klasse albums. Voor B&S is eigenlijk geen echte vervanger gehaald, als ze dat met Modest Mouse ook doen voel ik me behoorlijk genaaid.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 20:51 uur
Ik betwijfel het, er is maar weinig tijd om een fatsoenlijke vervanger te halen. We zullen het maandag wel zien..
0
geplaatst: 12 juni 2013, 20:52 uur
Snoeperd schreef:
Dat Modest Mouse ook afgezegd is weer een grote domper, net als B&S voor mij een redelijk onbekende naam toen we werden aangekondigd, maar beiden zijn snel uitgegroeid tot bands die ik heel graag had willen zien, met meerdere klasse albums. Voor B&S is eigenlijk geen echte vervanger gehaald, als ze dat met Modest Mouse ook doen voel ik me behoorlijk genaaid.
Zou Kurt Vile niet gewoon de vervanger van Belle & Sebastian zijn?Dat Modest Mouse ook afgezegd is weer een grote domper, net als B&S voor mij een redelijk onbekende naam toen we werden aangekondigd, maar beiden zijn snel uitgegroeid tot bands die ik heel graag had willen zien, met meerdere klasse albums. Voor B&S is eigenlijk geen echte vervanger gehaald, als ze dat met Modest Mouse ook doen voel ik me behoorlijk genaaid.
* denotes required fields.