Muziek / Toplijsten en favorieten / Lennert & RuudC's marathons
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2020, 16:31 uur
jurado schreef:
Wat wordt het na Kiss?...Moody Blues, Santana, Mastodon, Death, Primus, Megadeth?
Edit: Napalm Death?
(quote)
Wat wordt het na Kiss?...Moody Blues, Santana, Mastodon, Death, Primus, Megadeth?
Edit: Napalm Death?
Ruud mag de volgende kiezen, maar als het aan mij ligt wordt het iets waar ik zeker van weet dat het goed is om de smaak van Kiss weg te spoelen. Ach, Iron Maiden tegelijkertijd compenseert nog iets!
0
geplaatst: 7 september 2020, 18:53 uur
Ik zal echt nooit Napalm Death kiezen. Primus maakt ook heel weinig kans, hehe
0
geplaatst: 7 september 2020, 19:01 uur
RuudC schreef:
Napalm Death was ook een klein grapje, al vind ik dat een hele goede band.
Geen Primus valt mij toch wel echt tegen..

Ben stiekem heel benieuwd wat jullie van Mastodon vinden.
0
geplaatst: 7 september 2020, 23:01 uur
Ik heb Primus wel eens opgezet, maar ik vond het altijd zo gekunsteld. Sprak me totaal niet aan.
0
geplaatst: 14 september 2020, 11:14 uur
Twee prima kandidaten. Op mijn shortlist staan ze niet overigens, maar ze komen vast aan de beurt.
Volgende rockband wordt Dire Straits. Even weer een korte
Volgende rockband wordt Dire Straits. Even weer een korte
0
geplaatst: 14 september 2020, 15:22 uur
Toch zonde dat jullie de Gene Simmons - The Vault niet hebben meegenomen hoor. Blijft hilarisch: minimaal 2000 dollar (voor 50k werd ie persoonlijk thuis door Gene Simmons afgeleverd oid?) voor een houten kist, wat prullaria, een boek en 11 cds vol Gene Simmons demo's!
Verder is misschien de spacedoom van YOB ook een keer leuk om te doen? Geen al te uitgebreide discografie, maar wel leuke ontwikkeling binnen het eigen geluid.
Verder is misschien de spacedoom van YOB ook een keer leuk om te doen? Geen al te uitgebreide discografie, maar wel leuke ontwikkeling binnen het eigen geluid.
0
geplaatst: 15 september 2020, 07:14 uur
Ja of gewoon twee classic bands, Moody Blues en Fates Warning. 

3
geplaatst: 15 september 2020, 11:30 uur
crosskip schreef:
Toch zonde dat jullie de Gene Simmons - The Vault niet hebben meegenomen hoor. Blijft hilarisch: minimaal 2000 dollar (voor 50k werd ie persoonlijk thuis door Gene Simmons afgeleverd oid?) voor een houten kist, wat prullaria, een boek en 11 cds vol Gene Simmons demo's!
Ik schrik van dit soort producten en bedragen. Ook omdat ik me niet kan voorstellen dat 11 cd's vol Gene Simmons demos op wat voor wijze dan ook de moeite waard kan zijn

0
geplaatst: 15 september 2020, 20:35 uur
Ondanks 8 roadburns ken ik weinig van Yob. Wel twee optredens bijgewoond. Ik wil het best een keer kiezen. De lijst is alleen nog steeds ontzettend lang.
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 september 2020, 14:09 uur
Een korte marathon met de Boston-platen?
Voor de vrolijke noot? Fijne melodieuze rock voor de nostalgici onder ons.
Eerst dacht ik aan Seventh Key, maar die hebben slechts drie platen...
Voor de vrolijke noot? Fijne melodieuze rock voor de nostalgici onder ons.
Eerst dacht ik aan Seventh Key, maar die hebben slechts drie platen...
0
geplaatst: 20 september 2020, 09:47 uur
Ik verwacht bij het "volgende album (Making Movies)" wel een waardering richting ****.
Aan de andere kant , als ik zie wat "helden" als Kiss moeten doen om **** te krijgen

1
geplaatst: 20 september 2020, 10:04 uur
Voorlopig valt het me heel erg tegen en Making Movies heb ik al 2,5* gegeven. DIe paar hits die ik van ze ken, blijven altijd wel goed, maar vind ik dat Dire Straits maar weinig te bieden heeft.
0
geplaatst: 29 september 2020, 15:23 uur
0
geplaatst: 29 september 2020, 19:19 uur
Ultravox 
Ik heb er veel van. Ik vrees een beetje voor wat Ruud denkt

Ik heb er veel van. Ik vrees een beetje voor wat Ruud denkt

0
geplaatst: 11 oktober 2020, 16:23 uur
Bowie of U2 als jullie tijdens de lock down nog iets te doen willen hebben.
* denotes required fields.