MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Lennert & RuudC's marathons

zoeken in:
jurado schreef:
(quote)

Wat wordt het na Kiss?...Moody Blues, Santana, Mastodon, Death, Primus, Megadeth? Edit: Napalm Death?

Ruud mag de volgende kiezen, maar als het aan mij ligt wordt het iets waar ik zeker van weet dat het goed is om de smaak van Kiss weg te spoelen. Ach, Iron Maiden tegelijkertijd compenseert nog iets!

Ik zal echt nooit Napalm Death kiezen. Primus maakt ook heel weinig kans, hehe

RuudC schreef:
Ik zal echt nooit Napalm Death kiezen. Primus maakt ook heel weinig kans, hehe

Napalm Death was ook een klein grapje, al vind ik dat een hele goede band.
Geen Primus valt mij toch wel echt tegen..
Ben stiekem heel benieuwd wat jullie van Mastodon vinden.

Ik heb Primus wel eens opgezet, maar ik vond het altijd zo gekunsteld. Sprak me totaal niet aan.

Dan moet je er maar niet aan beginnen. Jammer....

Kreator en of Sodom maar eens?

Twee prima kandidaten. Op mijn shortlist staan ze niet overigens, maar ze komen vast aan de beurt.

Volgende rockband wordt Dire Straits. Even weer een korte

Toch zonde dat jullie de Gene Simmons - The Vault niet hebben meegenomen hoor. Blijft hilarisch: minimaal 2000 dollar (voor 50k werd ie persoonlijk thuis door Gene Simmons afgeleverd oid?) voor een houten kist, wat prullaria, een boek en 11 cds vol Gene Simmons demo's!

Verder is misschien de spacedoom van YOB ook een keer leuk om te doen? Geen al te uitgebreide discografie, maar wel leuke ontwikkeling binnen het eigen geluid.

Ja of gewoon twee classic bands, Moody Blues en Fates Warning.

crosskip schreef:
Toch zonde dat jullie de Gene Simmons - The Vault niet hebben meegenomen hoor. Blijft hilarisch: minimaal 2000 dollar (voor 50k werd ie persoonlijk thuis door Gene Simmons afgeleverd oid?) voor een houten kist, wat prullaria, een boek en 11 cds vol Gene Simmons demo's!

Verder is misschien de spacedoom van YOB ook een keer leuk om te doen? Geen al te uitgebreide discografie, maar wel leuke ontwikkeling binnen het eigen geluid.

Ik schrik van dit soort producten en bedragen. Ook omdat ik me niet kan voorstellen dat 11 cd's vol Gene Simmons demos op wat voor wijze dan ook de moeite waard kan zijn

Maar YOB is natuurlijk wel een goed idee

Ondanks 8 roadburns ken ik weinig van Yob. Wel twee optredens bijgewoond. Ik wil het best een keer kiezen. De lijst is alleen nog steeds ontzettend lang.

Mssr Renard
Een korte marathon met de Boston-platen?

Voor de vrolijke noot? Fijne melodieuze rock voor de nostalgici onder ons.

Eerst dacht ik aan Seventh Key, maar die hebben slechts drie platen...

Wat ik ken van Boston, vind ik erg leuk!

Kort & rock? Q5!

Kort, trippy en Nederlands? 35007!

RuudC schreef:

Volgende rockband wordt Dire Straits.

Ik verwacht bij het "volgende album (Making Movies)" wel een waardering richting ****.
Aan de andere kant , als ik zie wat "helden" als Kiss moeten doen om **** te krijgen

Voorlopig valt het me heel erg tegen en Making Movies heb ik al 2,5* gegeven. DIe paar hits die ik van ze ken, blijven altijd wel goed, maar vind ik dat Dire Straits maar weinig te bieden heeft.

Hebben de heren RuudC en lennert al bedacht welke band(s) na Dire Straits en Iron Maiden gemarathoniseerd gaat worden?

Ultravox

Ik heb er veel van. Ik vrees een beetje voor wat Ruud denkt

lennert schreef:
Ultravox

Ik heb er veel van. Ik vrees een beetje voor wat Ruud denkt

It means nothing to Ruud?

Ik ken eigenlijk heel weinig van de band.

Simple Minds

Robert Plant wellicht?

Bowie of U2 als jullie tijdens de lock down nog iets te doen willen hebben.

Manke Nelis

Lachende derde
King Crimson. Porcupine tree. Meshuggah.

Love. Arthur Lee's bandje.

Finntroll updaten

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.