Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... (Shaky)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2014, 21:30 uur
Gossie... Dit is toch wel bij uitstek het topic om even te wijzen op de Verrukkelijke 500! Voor die lijst zijn we nl. op zoek naar jullie eigen toplijsten, zonder verder enige restrictie. Nou, daar zijn er hier genoeg van te vinden..!
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier dus even verwijs naar een ander topic waar de V500 wordt besproken en uitgelegd. In het kort: Je mag een lijst insturen zonder enige restrictie (minimaal 25, maximaal 1000!) naar [email protected] (in Exce o.i.d. als het effe kan) - uiterlijk 8 november a.s.. 21-22-23 november wordt het eindresultaat van alle ingestuurde lijstjes (vorig jaar 219 in totaal) in een marathonuitzending uitgezonden via Orinoco Radio - Orinoco Radio: Orinoco Radio - orinocoradio.nl
Meer info:
V500 Topic of
Facebooktopic met alle uitleg
Ennuh: hoe kun je meedoen in dit topic??
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier dus even verwijs naar een ander topic waar de V500 wordt besproken en uitgelegd. In het kort: Je mag een lijst insturen zonder enige restrictie (minimaal 25, maximaal 1000!) naar [email protected] (in Exce o.i.d. als het effe kan) - uiterlijk 8 november a.s.. 21-22-23 november wordt het eindresultaat van alle ingestuurde lijstjes (vorig jaar 219 in totaal) in een marathonuitzending uitgezonden via Orinoco Radio - Orinoco Radio: Orinoco Radio - orinocoradio.nl
Meer info:
V500 Topic of
Facebooktopic met alle uitleg
Ennuh: hoe kun je meedoen in dit topic??
0
geplaatst: 27 september 2014, 21:44 uur
Ik kan niets anders zeggen dat dit 5 prachtige liedjes zijn! En vol verwachting klopt mijn hart omdat ik nog steeds 4 nummertjes van mijn favoriete band tegoed heb! 

0
Misterfool
geplaatst: 27 september 2014, 22:37 uur
Ik heb dan weer een stuk meer met de hogere regionen.

0
geplaatst: 28 september 2014, 01:44 uur
Grafmat Je kan meedoen door je naam onderaan dit lijstje te zetten. Je bent dan ergens in 2015 aan de beurt 
- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- Dwejkk
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven

- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- Dwejkk
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven
0
geplaatst: 28 september 2014, 10:02 uur
Ouch, haha, nou bij deze dan!! Ik vind wel dat iedereen die al geweest is én de hele onderstaande lijst zijn top 100 (minimaal) moet opsturen voor De Verrukkelijke 500 
- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- Dwejkk
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven
- Grafmat

- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- Dwejkk
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven
- Grafmat
0
geplaatst: 28 september 2014, 19:26 uur
15. Pet Shop Boys - Rent
afkomstig van: Actualy
jaar: 1987
Pet Shop Boys - Rent (1987) HD - YouTube
Nu heeft Pet Shop Boys zanger Neil Tennant al een beetje een mistroostige blik in de ogen en in deze fraai geschoten videoclip is deze nog wat extra aangezet.
You dress me up, i'm your puppet
You buy me things, i love it
You bring me food, i need it
You give me love ,i feed it
I love you, you pay my rent
De tekst is briljant en de muziek eigenlijk ook, meer kan ik er ook niet van maken.
14. Galahad - I Could Be God
afkomstig van: Empires Never Last
jaar: 2007
Galahad - I Could Be God - YouTube
Een van de weinige nieuwerwetse prognummers volledig op de oude prog geschoeid in mijn top 100. Eigenlijk vind ik de meeste “moderne” prog nauwelijks interessant maar bij deze van Galahad (en vele andere van de band) veer ik op. Nou ja opveren is misschien niet het goede word. Ik kom eigenlijk altijd bij dit nummer in een soort trance. Die muzikale spanning met fijne teksten ook op een manier uitgesproken alsof het zijn laatste zijn. Ja hier kan je mij wel voor wakker maken!
13. Genesis - The Musical Box
afkomstig van: Nurcery Crime
jaar: 1971
Genesis - The Musical Box - YouTube
Genesis is waarschijnlijk een grote inspiratiebron voor Galahad dus een logisch vervolg van de lijst met de meesters een plekje hoger dan de volgelingen. Over spannende composities gesproken, laat je meedrijven over de op en top Engelse symfonische rivieren die Genesis heten waarin de meest fraaie muziekdoosjes te vinden zijn. Kolere wat een sensationele oer-symfotrack is dit.
12. Mike Oldfield - Hergest Ridge (Part Two)
afkomstig van: Hergest Ridge
jaar: 1974
Mike Oldfield - Hergest Ridge (Part 2 Complete) - YouTube
Ja dit zijn zware tijden voor de non-symfomanen onder ons. Wederom een liedje wat ruim boven de tien minuten klokt. Mike Oldfield is een held voor mij. De man heeft zoveel geniale liedjes gemaakt die mij persoonlijk geraakt hebben daar zou je bijna een standbeeld voor gaan bouwen. Dat Oldfield nog veel meer nummers gemaakt heeft die te lullig voor woorden zijn is de andere kant van het verhaal maar hij kan op een of andere manier maar weinig fout doen en al helemaal niet bij kant b van zo’n beetje zijn beste album.
11. Depeche Mode - Blasphemous Rumours
afkomstig van: Some Great Reward
jaar: 1984
Depeche Mode - Blasphemous Rumours (Official Video) - YouTube
Weer eens kort liedje. Deze keer van een band waar ik al heel lang een innige verhouding mee heb. Dit is niet het gezelligste nummer van de band maar dat geeft niet want van een band waarvan de beste nummers donker zijn moeten die ook donker blijven niet waar (of had ik deze al een keer ingezet?). Ik weet het niet helemaal meer maar volgens mij was Some Great Reward mijn eerste DM album. Dan hebben we het al gauw over een jaar of 24 geleden dat deze in mijn bezit kwam. Er is menig boompje opgezet over de tekst, in mijn oren is het een prachtige en laat ik me graag meevoeren richting de verschillende poelen des verderfs waarover Dave Gahan zingt.
afkomstig van: Actualy
jaar: 1987
Pet Shop Boys - Rent (1987) HD - YouTube
Nu heeft Pet Shop Boys zanger Neil Tennant al een beetje een mistroostige blik in de ogen en in deze fraai geschoten videoclip is deze nog wat extra aangezet.
You dress me up, i'm your puppet
You buy me things, i love it
You bring me food, i need it
You give me love ,i feed it
I love you, you pay my rent
De tekst is briljant en de muziek eigenlijk ook, meer kan ik er ook niet van maken.
14. Galahad - I Could Be God
afkomstig van: Empires Never Last
jaar: 2007
Galahad - I Could Be God - YouTube
Een van de weinige nieuwerwetse prognummers volledig op de oude prog geschoeid in mijn top 100. Eigenlijk vind ik de meeste “moderne” prog nauwelijks interessant maar bij deze van Galahad (en vele andere van de band) veer ik op. Nou ja opveren is misschien niet het goede word. Ik kom eigenlijk altijd bij dit nummer in een soort trance. Die muzikale spanning met fijne teksten ook op een manier uitgesproken alsof het zijn laatste zijn. Ja hier kan je mij wel voor wakker maken!
13. Genesis - The Musical Box
afkomstig van: Nurcery Crime
jaar: 1971
Genesis - The Musical Box - YouTube
Genesis is waarschijnlijk een grote inspiratiebron voor Galahad dus een logisch vervolg van de lijst met de meesters een plekje hoger dan de volgelingen. Over spannende composities gesproken, laat je meedrijven over de op en top Engelse symfonische rivieren die Genesis heten waarin de meest fraaie muziekdoosjes te vinden zijn. Kolere wat een sensationele oer-symfotrack is dit.
12. Mike Oldfield - Hergest Ridge (Part Two)
afkomstig van: Hergest Ridge
jaar: 1974
Mike Oldfield - Hergest Ridge (Part 2 Complete) - YouTube
Ja dit zijn zware tijden voor de non-symfomanen onder ons. Wederom een liedje wat ruim boven de tien minuten klokt. Mike Oldfield is een held voor mij. De man heeft zoveel geniale liedjes gemaakt die mij persoonlijk geraakt hebben daar zou je bijna een standbeeld voor gaan bouwen. Dat Oldfield nog veel meer nummers gemaakt heeft die te lullig voor woorden zijn is de andere kant van het verhaal maar hij kan op een of andere manier maar weinig fout doen en al helemaal niet bij kant b van zo’n beetje zijn beste album.
11. Depeche Mode - Blasphemous Rumours
afkomstig van: Some Great Reward
jaar: 1984
Depeche Mode - Blasphemous Rumours (Official Video) - YouTube
Weer eens kort liedje. Deze keer van een band waar ik al heel lang een innige verhouding mee heb. Dit is niet het gezelligste nummer van de band maar dat geeft niet want van een band waarvan de beste nummers donker zijn moeten die ook donker blijven niet waar (of had ik deze al een keer ingezet?). Ik weet het niet helemaal meer maar volgens mij was Some Great Reward mijn eerste DM album. Dan hebben we het al gauw over een jaar of 24 geleden dat deze in mijn bezit kwam. Er is menig boompje opgezet over de tekst, in mijn oren is het een prachtige en laat ik me graag meevoeren richting de verschillende poelen des verderfs waarover Dave Gahan zingt.
0
Misterfool
geplaatst: 28 september 2014, 20:39 uur
Ik merk toch bijzonder wat overlap in muziek onzer muzieksmaak
..en dan heb ik echt niet alleen over de symfo-dingen!
Depeche mode
..en dan heb ik echt niet alleen over de symfo-dingen!
Depeche mode

0
geplaatst: 28 september 2014, 20:54 uur
Dat einde van The musical box (and the clock tick tok liedje) is echt heel mmoi, Gabriel en Hackett op de top van hun kunnen.
0
geplaatst: 29 september 2014, 09:59 uur
0
geplaatst: 29 september 2014, 19:52 uur
10. Rush - Subdivisions
afkomstig van: Signals
jaar: 1982
Rush - Subdivisions - YouTube
Er zijn weinig nummers die mij zo weten te raken met enkel het intro. De eerste 50 seconde gaan door mijn merg en ook door mijn been. De rest van het nummer is uiteraard ook meer dan dik in orde het staat niet voor niets in mijn top 10. De ingehouden woede die je hoort, de fantastische basloopjes en de synthwave toetspartijen maken dit nummer tot ontdekkingsreis van vijf en halve minuut welke mij keer op keer weten te boeien. Het hele album Signals is overigens een aanrader eerste klas maar dit slechts ter zijde.
9. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues
afkomstig van: Organisation
jaar: 1980
OMD: Statues - YouTube
We blijven even in de donkerte van de begin jaren ’80 met dit pareltje van OMD of zoals ik eigen moet zeggen Orchestral Manoeuvres in the Dark. De tekst gaat over de op dat moment net overleden Joy Division zanger Ian Curtis. Beide bands zaten aan het begin op het zelfde label en traden zodoende ook vaak samen op. Het woord melancholie krijgt een nieuwe dimensie en OMD laat horen dat het in de periode 1979-1983 de beste band was die er rond liep.
8. Archive – Lights
afkomstig van: Lights
jaar: 2006
Archive - Lights [Full Version] - YouTube
Het langste nummer in mijn top 10 is geen jaren 70 symfonummer maar een relatief nieuw nummer van een relatief nieuwe band die mijn hart volledig gestolen heeft. Nu weet ik dat een orgasme van ruim achttien minute wat aan de lange kant is maar dit komt toch verdomde dicht in de buurt. De opbouw is meeslepend en de spanningsboog staat zo strak gespannen dat je op een gegeven moment echt naar adem moet happen, magisch!
7. Marillion - Script for a Jester's Tear
afkomstig van: Script for a Jester’s Tear
jaar: 1983
Marillion - Script For A Jester's Tear - YouTube
Onder het motto “So Here i am Once More” zijn ze dan eindelijk te bewonderen in mijn top 100. Want een toplijst van vigil zonder Marillion kan natuurlijk niet. Dit is het eerste nummer van hun eerste album. In een tijd dat symfo/prog niet meer kon deed de band waar ze zelf zin hadden en konden de grafdelvers hun spaden pakken want de symfo kreeg een tweede leven. Een viertal brave Engelse jongens plus een Schotse rauwdouwer deden de symfonische harten weer veel sneller kloppen en voerden hun taak als aanvoerders van de tweede generatie symfonische bands subliem uit.
afkomstig van: Signals
jaar: 1982
Rush - Subdivisions - YouTube
Er zijn weinig nummers die mij zo weten te raken met enkel het intro. De eerste 50 seconde gaan door mijn merg en ook door mijn been. De rest van het nummer is uiteraard ook meer dan dik in orde het staat niet voor niets in mijn top 10. De ingehouden woede die je hoort, de fantastische basloopjes en de synthwave toetspartijen maken dit nummer tot ontdekkingsreis van vijf en halve minuut welke mij keer op keer weten te boeien. Het hele album Signals is overigens een aanrader eerste klas maar dit slechts ter zijde.
9. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues
afkomstig van: Organisation
jaar: 1980
OMD: Statues - YouTube
We blijven even in de donkerte van de begin jaren ’80 met dit pareltje van OMD of zoals ik eigen moet zeggen Orchestral Manoeuvres in the Dark. De tekst gaat over de op dat moment net overleden Joy Division zanger Ian Curtis. Beide bands zaten aan het begin op het zelfde label en traden zodoende ook vaak samen op. Het woord melancholie krijgt een nieuwe dimensie en OMD laat horen dat het in de periode 1979-1983 de beste band was die er rond liep.
8. Archive – Lights
afkomstig van: Lights
jaar: 2006
Archive - Lights [Full Version] - YouTube
Het langste nummer in mijn top 10 is geen jaren 70 symfonummer maar een relatief nieuw nummer van een relatief nieuwe band die mijn hart volledig gestolen heeft. Nu weet ik dat een orgasme van ruim achttien minute wat aan de lange kant is maar dit komt toch verdomde dicht in de buurt. De opbouw is meeslepend en de spanningsboog staat zo strak gespannen dat je op een gegeven moment echt naar adem moet happen, magisch!
7. Marillion - Script for a Jester's Tear
afkomstig van: Script for a Jester’s Tear
jaar: 1983
Marillion - Script For A Jester's Tear - YouTube
Onder het motto “So Here i am Once More” zijn ze dan eindelijk te bewonderen in mijn top 100. Want een toplijst van vigil zonder Marillion kan natuurlijk niet. Dit is het eerste nummer van hun eerste album. In een tijd dat symfo/prog niet meer kon deed de band waar ze zelf zin hadden en konden de grafdelvers hun spaden pakken want de symfo kreeg een tweede leven. Een viertal brave Engelse jongens plus een Schotse rauwdouwer deden de symfonische harten weer veel sneller kloppen en voerden hun taak als aanvoerders van de tweede generatie symfonische bands subliem uit.
0
geplaatst: 29 september 2014, 20:49 uur
Script For A Jester's Tear
Vanochtend toevallig nog es beluisterd en wat een bazennummer. Marillion's allerbeste nummer inderdaad.
Vanochtend toevallig nog es beluisterd en wat een bazennummer. Marillion's allerbeste nummer inderdaad.
0
geplaatst: 29 september 2014, 20:52 uur
0
geplaatst: 29 september 2014, 21:56 uur
RUSH!!
Als Marillion Freak kan dat nummer me meer bekoren dan "Script" als ik eerlijk ben....
Gelukkig heeft Rush de laatste jaren wel eens een live album uit gebracht en daar komt ie regelmatig op langs!
Ben benieuwd naar je Marillion top 3.... Misschien Blind curve, White Russian??? In ieder geval: Goodbye to all that of The great escape... O jeee, nu noem ik er niet één van Marbles.
Als Marillion Freak kan dat nummer me meer bekoren dan "Script" als ik eerlijk ben.... Gelukkig heeft Rush de laatste jaren wel eens een live album uit gebracht en daar komt ie regelmatig op langs!

Ben benieuwd naar je Marillion top 3.... Misschien Blind curve, White Russian??? In ieder geval: Goodbye to all that of The great escape... O jeee, nu noem ik er niet één van Marbles.
0
geplaatst: 29 september 2014, 22:53 uur
Ik kan me toch ook niet voorstellen dat hij A&M van OMD zo goed vindt en er geen nummer van zou kiezen.
0
geplaatst: 29 september 2014, 23:02 uur
En dan nog het nummertje waar Vigil zijn username aan heeft ontleend! Dan hebben we er 6... 

0
geplaatst: 30 september 2014, 22:20 uur
6. Depeche Mode - Walking in My Shoes
afkomstig van: Songs of Faith and Devotion
jaar: 1993
Walking in my shoes-Depeche mode (Album version with lyrics below) - YouTube
Dit zijn wel de klappers hoor, mijn favoriete nummer van mijn meest favoriete Depeche Mode album. Het album staat zelfs dik in mijn album top 10. Alle nummers op Songs of Faith zijn veel meer dan raak maar er kan er maar eentje de beste zijn. Dat is dus Walking in My Shoes. Wat een meesterwerkje is het toch, die krachtige zang en die fantastische muziek maken dit nummer tot de ultieme muzikale belevenis die ik nog vaak hoop te mogen meemaken.
5. Marillion - The Invisible Man
afkomstig van: Marbles
jaar: 2004
Marillion - The Invisible Man (HD) - YouTube
De band was anno 2004 eigenlijk wel een beetje afgeschreven. Dat was misschien ook wel enigszins terecht. Toen kwam de band met Marbles op de proppen en dat werd een hit. Marbles trapte af met dit dertien minuten durende nummer. Steve Hogarth legt al zijn gevoel in dit lied. Werkelijkwaar prachtig gezongen , misschien wel zijn beste vocale prestatie ooit. Dat wil wat zeggen want hij heeft nogal wat op plaat gezongen door de jaren heen. Een mooier en beter statement na wat mindere albums kan eigenlijk niet!
4. Marillion - The Great Escape
afkomstig van: brave
jaar: 1994
Marillion - The Great Escape (Lyrics) - YouTube
Brave is zo’n beetje wel mijn favoriete Marillion plaat en The Great Escape zo’n beetje wel mijn favoriete liedje daarvan. Een prachtig epos in maar een paar minuten. Vol met spanning en sensatie, zo hoor ik mijn favoriete bandje het liefst. De opbouw, het reperterende en de onderhuidse spanning maken dit nummer tot de best of the rest. Een vierde plek is eigenlijk niet leuk maar in de vigil Top 100 is het een ere plek!
afkomstig van: Songs of Faith and Devotion
jaar: 1993
Walking in my shoes-Depeche mode (Album version with lyrics below) - YouTube
Dit zijn wel de klappers hoor, mijn favoriete nummer van mijn meest favoriete Depeche Mode album. Het album staat zelfs dik in mijn album top 10. Alle nummers op Songs of Faith zijn veel meer dan raak maar er kan er maar eentje de beste zijn. Dat is dus Walking in My Shoes. Wat een meesterwerkje is het toch, die krachtige zang en die fantastische muziek maken dit nummer tot de ultieme muzikale belevenis die ik nog vaak hoop te mogen meemaken.
5. Marillion - The Invisible Man
afkomstig van: Marbles
jaar: 2004
Marillion - The Invisible Man (HD) - YouTube
De band was anno 2004 eigenlijk wel een beetje afgeschreven. Dat was misschien ook wel enigszins terecht. Toen kwam de band met Marbles op de proppen en dat werd een hit. Marbles trapte af met dit dertien minuten durende nummer. Steve Hogarth legt al zijn gevoel in dit lied. Werkelijkwaar prachtig gezongen , misschien wel zijn beste vocale prestatie ooit. Dat wil wat zeggen want hij heeft nogal wat op plaat gezongen door de jaren heen. Een mooier en beter statement na wat mindere albums kan eigenlijk niet!
4. Marillion - The Great Escape
afkomstig van: brave
jaar: 1994
Marillion - The Great Escape (Lyrics) - YouTube
Brave is zo’n beetje wel mijn favoriete Marillion plaat en The Great Escape zo’n beetje wel mijn favoriete liedje daarvan. Een prachtig epos in maar een paar minuten. Vol met spanning en sensatie, zo hoor ik mijn favoriete bandje het liefst. De opbouw, het reperterende en de onderhuidse spanning maken dit nummer tot de best of the rest. Een vierde plek is eigenlijk niet leuk maar in de vigil Top 100 is het een ere plek!
0
geplaatst: 30 september 2014, 22:35 uur
Walking in My Shoes; die had ik niet verwacht, maar natuurlijk zeker oke.
0
geplaatst: 30 september 2014, 23:07 uur
Mooie verrassing nog tussen alle prog door, geweldig nummer!
0
geplaatst: 30 september 2014, 23:24 uur
Op Depeche Mode na een update waar ik wel mee kan leven.... 

0
geplaatst: 30 september 2014, 23:33 uur
Ik zou zeggen draai DM eens, helemaal niets meer met synthpop te maken.
0
geplaatst: 30 september 2014, 23:54 uur
Ik heb afgelopen dagen meer Depeche Mode gedraaid dan mijn hele leven hiervoor! 
Toegegeven, bovenstaand nummer is een stuk beter te pruimen dan I just can't enough, I just can't enough...

Toegegeven, bovenstaand nummer is een stuk beter te pruimen dan I just can't enough, I just can't enough...
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 00:01 uur
Ja dat klopt, dat is ook lang niet hun beste nummer. Maar dat was begin jaren '80, de band heeft een lange weg gehad en zo de eerste helft van de jaren '90 waren ze eigenlijk gewoon een pure rockband (uiteraard wel met wat meer inhoud) met dito uitstraling.
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 00:08 uur
Zoals eerder gezegd, jouw top 100 komt in zijn geheel nog langs bij mij. Ook deze DM is inmiddels toegevoegd op de playlist!
Enne... een tunnelvisie in de richting van prog heb ik echt niet! Wat misschien zo wel overkomt..... 
Enne... een tunnelvisie in de richting van prog heb ik echt niet! Wat misschien zo wel overkomt..... 
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 00:33 uur
MIJN top 100??? Ik denk het niet.... 
Ten eerste: Geen publiek voor hier op MUME, gelet op reacties op jouw prognummers. Naast symfo/prog kan ik (gothic)metal wel waarderen, wereld-, folk- en countrymuziek. Maar ook zangers als Neil Diamond, Roger Withaker en zelfs John denver komen dan langs. Echt, MUME ligt dan massaal aan het digitale infuus!
Ten tweede: ik zou echt niet weten hoe ik 100 nummertjes moet kiezen.... Zo moment gebonden. okay, de top 10 gaat nog lukken maar de rest veranderd per dag/week/maand laat staan jaar.

Ten eerste: Geen publiek voor hier op MUME, gelet op reacties op jouw prognummers. Naast symfo/prog kan ik (gothic)metal wel waarderen, wereld-, folk- en countrymuziek. Maar ook zangers als Neil Diamond, Roger Withaker en zelfs John denver komen dan langs. Echt, MUME ligt dan massaal aan het digitale infuus!
Ten tweede: ik zou echt niet weten hoe ik 100 nummertjes moet kiezen.... Zo moment gebonden. okay, de top 10 gaat nog lukken maar de rest veranderd per dag/week/maand laat staan jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.