Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... (Shaky)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2018, 21:14 uur
Lijkt me dan een boeltje te worden, niet? Alles is dan ook verspreid, nu is het fijn dat er telkens een volgende rij is.
0
geplaatst: 23 oktober 2018, 23:18 uur
Één tegelijkt mij ook fijner, zodat de presentator de volle aandacht krijgt. Maar ook omdat het dan makkelijker te volgen is.
0
geplaatst: 23 oktober 2018, 23:24 uur
Mee eens, ik vind het ook prettig dat er één lijst tegelijk is.
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 00:18 uur
Als het goed is kan dumb_helicopter hier eind deze week beginnen? Misschien goed dat Ataloona ook alvast weet dat hij volgt? Allerlei andere topics met top 100's lijkt me (ook) onoverzichtelijk. Users die na afloop van een lijst niet binnen een week kunnen beginnen mogen wat mij betreft uit de lijst, zou mooi zijn als ze dat zelf tijdig kunnen aangeven. Zat ook nog te denken aan een reservelijst, voor situaties als deze. Dus iemand die zijn of haar lijst al klaar heeft liggen en kan inspringen op momenten dat het volledig stil valt.
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 00:23 uur
dumb_helicopter schreef:
Lijkt me dan een boeltje te worden, niet? Alles is dan ook verspreid, nu is het fijn dat er telkens een volgende rij is.
Daar zit iets in natuurlijk, maar bij andere toplijsten van users worden wel vaak aparte topics gemaakt. Daarnaast zijn er nu ook al users die los van dit topic een eigen topic openen voor hun toplijst.
Ik ben wel benieuwd naar lijsten van users die nu waarschijnlijk pas in 2025/2026 aan de beurt zijn... Niet zo gek toch.
Misschien helpt het al als we usertags in de wachtlijst zetten, dan vergeten mensen niet dat ze binnenkort aan de beurt zijn.
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 00:36 uur
Ach, elke lijst is geniaal mooi, daar zal geen discussie over ontstaan. Alleen het feit dat elke toplijst steeds 3 maanden of meer duurt, dat houdt de boel flink op.
1
geplaatst: 24 oktober 2018, 10:58 uur
Ik ben wel benieuwd naar lijsten van users die nu waarschijnlijk pas in 2025/2026 aan de beurt zijn... Niet zo gek toch.
Misschien helpt het al als we usertags in de wachtlijst zetten, dan vergeten mensen niet dat ze binnenkort aan de beurt zijn.
Volgens mij is het probleem vooral de tijdsspanne. Men neemt ruim de tijd voor de eigen lijst, al dan niet omdat men de lijst nog niet af heeft. Vervolgens is degene daarna ook opeens verrast dat hij moet en duurt het alleen maar langer. Misschien helpt het al als we usertags in de wachtlijst zetten, dan vergeten mensen niet dat ze binnenkort aan de beurt zijn.
Ik heb eerder al aangegeven een maximum tijd per lijst in te stellen (bv één maand).
1
geplaatst: 24 oktober 2018, 11:17 uur
chevy93 schreef:
Ik heb eerder al aangegeven een maximum tijd per lijst in te stellen (bv één maand).
Lijkt me een goed idee. Ik weet dat ik zelf wel zo'n deadline kan gebruiken, en anders inderdaad erg lang over de lijst kan gaan doen. Geldt wellicht voor meer mensen. Daarbij, zelfs met een maand per persoon is de wachtlijst momenteel langer dan twee jaar. Als het zonder een dergelijke regel nog langer duurt...
Een dergelijke wachtrij betekent overigens dat je je lijst prima kan voorbereiden en die maand tijd ook geen probleem hoeft te vormen.
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 11:23 uur
Soms denk ik ook wel eens ach, ik doe gek en ik doe mee, dan schrik ik idd van de lange wachttijd en denk ik, lama.
Bij veel van dit soort topics treedt op een gegeven moment het zgn kind-huisdier syndroom op: kind wil graag hond, zorgt er in het begin goed voor, maar wordt na enige tijd de zorg voor het dier beu - met als gevolg dat de ouders - die eerst niet echt voor waren - oor het dier kunnen zorgen.
En voor zompigen is het maken van lijsten nou eenmaal geen sinecure
Bij veel van dit soort topics treedt op een gegeven moment het zgn kind-huisdier syndroom op: kind wil graag hond, zorgt er in het begin goed voor, maar wordt na enige tijd de zorg voor het dier beu - met als gevolg dat de ouders - die eerst niet echt voor waren - oor het dier kunnen zorgen.

1
geplaatst: 24 oktober 2018, 11:25 uur
Ik sluit me daarbij aan.
Als je in de wachtrij staat, dan weet je ook ietwat preciezer wanneer je aan de beurt ben. Nu weet ik dat niet en denk ik: ach, ik ben nog lang niet, dat voorbereiden kan wel wachten.
Als je in de wachtrij staat, dan weet je ook ietwat preciezer wanneer je aan de beurt ben. Nu weet ik dat niet en denk ik: ach, ik ben nog lang niet, dat voorbereiden kan wel wachten.
2
geplaatst: 24 oktober 2018, 14:03 uur
Misschien zoiets doen?
01/11/2018 - dumb_helicopter
01/12/2018 - Ataloona
01/01/2019 - Sunderland
01/02/2019 - Corporal Clegg
01/03/2019 - HugovdBos
etc.?
Dan weet je dat je voor de eerste van de volgende maand klaar moet zijn.
01/12/2018 - Ataloona
01/01/2019 - Sunderland
01/03/2019 - HugovdBos
etc.?
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 14:30 uur
Mjuman schreef:
Soms denk ik ook wel eens ach, ik doe gek en ik doe mee, dan schrik ik idd van de lange wachttijd en denk ik, lama.
Dit inderdaad. Ik heb mijzelf een kleine 4 jaar (!) geleden 'ingeschreven'. 2,5-3 jaar geleden plaatste ik hier mijn laatste berichtje en sindsdien heb ik dit topic niet meer in de gaten gehad.
Met andere woorden; ik treed terug. Geen zin meer in.
1
geplaatst: 24 oktober 2018, 18:00 uur
herman schreef:
Misschien zoiets doen?
01/12/2018 - Ataloona
01/01/2019 - Sunderland
01/03/2019 - HugovdBos
etc.?
En wat doen we als iemand eerder klaar is?Misschien zoiets doen?
01/12/2018 - Ataloona
01/01/2019 - Sunderland
01/03/2019 - HugovdBos
etc.?
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 18:09 uur
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Maar is dat al eens gebeurd dat iemand zo snel was?
0
geplaatst: 24 oktober 2018, 18:43 uur
Bovendien: dan wordt de wachtlijst twee keer zo lang, oftewel meer dan vier jaar.
1
geplaatst: 24 oktober 2018, 18:49 uur
Arrie schreef:
Bovendien: dan wordt de wachtlijst twee keer zo lang, oftewel meer dan vier jaar.
Heb jij hier met of zonder Ataloona gerekend

1
geplaatst: 24 oktober 2018, 18:52 uur
Eens met Arnout, 1 maand is meer dan genoeg en anders maar even niet als je echt krap qua tijd zit.
Zag tot mijn verbazing dat ik hem zelf in 13 dagen heb afgewerkt.
Zag tot mijn verbazing dat ik hem zelf in 13 dagen heb afgewerkt.

1
geplaatst: 25 oktober 2018, 11:45 uur
even de huidige lijst:
- dumb_helicopter
- thelion
- Sunderland
- Corporal Clegg
- HugovdBos
- Film Pegasus
- luigifort
- arcade monkeys
- Gretz
- cosmic kid
- angelin
- Morthûl
- panjoe
- Motel Matches
- DjFrankie
- AstroStart
- ArthurDZ
- Poek
- Finidi
- Sundance
- Chevy
- jordidj1
- uffing
- 123poetertjes
- Outlaw104
- Superbitch
- Nicolaib88
- Arrie
Ik heb thelion een plekje naar achtergeschoven, mocht hij zijn lijst nog willen posten? Was ik zelf ook wel benieuwd naar. Als hij afhaakt is het na Gertjan de beurt aan Sunderland.
- dumb_helicopter
- thelion
- Sunderland
- Corporal Clegg
- HugovdBos
- Film Pegasus
- luigifort
- arcade monkeys
- Gretz
- cosmic kid
- angelin
- Morthûl
- panjoe
- Motel Matches
- DjFrankie
- AstroStart
- ArthurDZ
- Poek
- Finidi
- Sundance
- Chevy
- jordidj1
- uffing
- 123poetertjes
- Outlaw104
- Superbitch
- Nicolaib88
- Arrie
Ik heb thelion een plekje naar achtergeschoven, mocht hij zijn lijst nog willen posten? Was ik zelf ook wel benieuwd naar. Als hij afhaakt is het na Gertjan de beurt aan Sunderland.
4
geplaatst: 25 oktober 2018, 17:58 uur
Ik ben zojuist in de startblokken gevlogen om mijn top 100 "op tijd" klaar te hebben. Zet alles eerst in een word document. Als ik aan de beurt ben dan heb ik hem paraat. (Zal zo midden november zijn) 

1
geplaatst: 25 oktober 2018, 18:02 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2018, 18:03 uur
GrafGantz schreef:
Niet alleen tonight zo te zien, zouden we ons zorgen moeten maken?
"Laatste bezoek: 9 oktober, 23:00 uur"
(quote)
Niet alleen tonight zo te zien, zouden we ons zorgen moeten maken?
"Laatste bezoek: 9 oktober, 23:00 uur"
Hij is zaterdag trouwens weer op de site geweest. Wel opvallend voor iemand die juist altijd zó actief is.
0
geplaatst: 25 oktober 2018, 23:59 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 09:53 uur
Ja maar alles binnen een week erdoorheen rausen is niks aan...
2
geplaatst: 26 oktober 2018, 10:24 uur
Als ie in een week klaar is mag jordidj1 wel voor mij #supermarktetiquette
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.