MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Geniaal!

Gelukkig blijft de argumentatie beperkt tot 1 nummer. Ik zie de lappen tekst al voor me wanneer deze kerel een heel album gaat analyseren.

HaanHoen schreef:
Ik zie de lappen tekst al voor me wanneer deze kerel een heel album gaat analyseren.

(afbeelding)

Foutje van mij zie ik al, mijn excuses
Tja, misleidende nickname

Deze stamt al uit de oertijd, maar ik vind hem toch zo leuk dat ik hem hier niet onvermeld mag laten...
Over het nummer Don't Panic van Coldplay:

Hobbes schreef:
toen ik de woorden "We live in a beautiful world, yeah we do" hoorde dacht ik: 'ja, als ik gwyneth paltrow ieder moment van de dag....euh...over de bol mocht aaien dan zou ik dat ook zingen ja'.

Ik was nogal cynisch in die dagen gaat nu weer beter gelukkig

Jaja dat zijn de echte klassiekers he

Ik neem aan dat het bij je bekend is dat hij nog niets met Gwyneth had toen ie dat liedje schreef?

Uit het Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt topic:
Stray-Bullet schreef:
-Rihanna(... Alsof ze een soort van voorgeprogammeerde pop robot is ofzo)

Dus ik keek net naar een paar foto's en een clip van haar met dat in me gedachten houdend, en kreeg opeens een lachkick

Geniale opmerking in het voetbaltopic:

charlezzz schreef:

zijn we veel te rielekst voor.

wij hebben overigens ook geen last van onbegrijpelijke orakels op de achtergrond zoals in amsterdam. daar is arnhem trouwens na de zoveelste voortijdige aadlozing ook weer van verlost.

Bij het topic over de SGP en haar opvatting over popmuziek:
Lukas schreef:
Alternatieve krantenkop:

'Zondag rust niet voordat popmuziek verboden is'

De beste quotes zijn terug te vinden onder het kopje "Slowchat verwijdert".

tnf
Matys over Madonna's 'Hard Candy':

Bovendien zingt ze met dezelfde emotie als de vrouwenstem van TomTom zegt dat je linksaf moet.

deric raven schreef:
De beste quotes zijn terug te vinden onder het kopje "Slowchat verwijdert".

Ja, ik vond die van L_T_B wel erg goed ja...

Bij 'Mijn Meest overschatte band top3':

thdarkone schreef:
1. creed
2. coldplay
3. sonata arctica (maar dan in positieve zin zeg maar)

Maar goed, het was z'n eerste bericht op de site, misschien had hij dit topic nog niet gezien

Ik kwam dit tegen bij Redbone - The Very Best Of. Het bezorge mij in ieder geval een glimlach :

rudiger:
band maar 5 hits gehad , en om dan een best of cd uit te brengen ,tja
we kennen ze alle 5
wounded knee , wovoka , fais-do , the witch queen en maggie .
dit past volgens mij ook op `n single cd.

EVANSHEWSON:
kocht deze voor enkele steengoede nummers; de singles The Witch Queen of New Orleans (de allereerste single die ik ooit kocht, mijn eerste 45-toerenplaatje, ja, die jonkies weten misschien niet meer wat dat is, een 45-toerenplaatje ??).
Verder natuurlijk het obligate We Were all Wounded at Wounded Knee, het erg poppy Come And Get Your Love maar bovenal voor een b-kantje van een single (zou wel van die eerste single van mij geweest kunnen zijn, dacht ik) :
hetmagistraal mooie CHANT 13TH HOUR, dàt is een soort indianendans waar plots lekkere gitaren doorheen scheuren en dat enorm aan Creedence Clearwater Revival doet denken.
Formidabel. Maar de rest van dit plaatje is redelijk middelmatig.
Nou, wat ik zocht stond er op, de rest neem ik erbij.
3.5 sterren maar ! ***1/2

EVANSHEWSON:
Je bent niet zo goed geïnformeerd : Come and get your love was ook een hit! En Misschien hun mooiste!

rudiger:
jawel , ik ben prima geinformeerd , ik had het over hits , deze is een half geflopte eveals one more time en suzi girl
come and get your love kwam niet hoger dan de 22 ste plaats in de top 40 .

herman:
Dan is het toch een hit? Als het in de top 40 staat is het een hit.

rudiger:
als je het zo bekijkt heb je natuurlijk gelijk .
ik vind `n hit beneden de twintig in de top 40 en daar boven een beetje geflopte .
en wees eerlijk dit nummer was niet van het caliber als die 5 echte hits.

EVANSHEWSON:
Rudiger, Come and get your love is ongeveer het beste wat op deze plaat staat, maar een te veel Dire Straits en Knopfler tast je gehoor duidelijk aan!

rudiger:
als je ouder wordt gaat je gehoor achteruit .
ik las ergens dat jij lady writer `n geflopte single vindt, maar die haalde de 18 de plaats in de top 40 , hoger dus als come and get your love .
het is maar wat je onder een hit verstaat, platen hoger dan de 20ste plaats vind ik een hit en daaronder `n beetje geflopt.

EVANSHEWSON:
Je moet wel beter lezen; ik zei dat Lady writer ten onrechte een geflopte single was, en één van hun beste, die helaas niet op hun verzamelaars terecht kwam!

rudiger:
als je ouder wordt gaan ook je ogen achteruit .

Fijn afgeweerd inderdaad

Verder moest ik wel erg lachen om deze, in het 'Waarom juist deze avatar?'-topic, waarbij Deric Raven (user) reageert op de avatar van een andere user:

deric raven schreef:
Mooie hond; beetje Bobbie van Kuifje.

Spijtoptant schreef:
Bobbie z'n snuit is groter en z'n staart is kleiner.

deric raven schreef:
Hergé was niet zo goed in het tekenen van honden.

bennerd schreef:
Fijn afgeweerd inderdaad

Verder moest ik wel erg lachen om deze, in het 'Waarom juist deze avatar?'-topic, waarbij Deric Raven (user) reageert op de avatar van een andere user:

(quote)

(quote)

(quote)

om die moest ik vanmiddag ook behoorlijk lachen ja.......

Bobiej
*wacht op max en joep *

musicfriek schreef:
Bij een Enrique-verzamelaar:
(quote)

Wat Goro schreef bij St. Angervan Metallica vindt ik ook wel iets hebben :

jedimaster schreef:
Hoe was 't ook al weer? Dump de gitaar solos of zoiets 't werkt en de woede raast lettelijk van de nummers af (opmerkelijk: geen ballad)

Nee, het was zoiets van. Laten we terug gaan naar onze roots. Toen hadden we geen geld voor een goede productie, dus laten we doen alsof we dat nu ook niet hebben. We laten de drums pauper klinken, raggen wat op gitaren, solo's doen we niet aan en de "zang" laten we ook niet uit de verf komen. Kijk eens! Wij zijn terug bij onze roots!

0.5*

Bij ''Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated'' schreef Berzerker:

Een heel erg mooie cd van een van de grootste muzikanten in de muziekindustrie, een hele zoete popplaat, die veelal over de liefde en het leven gaat, met I Cum Blood als hoogtepunt, de plaat zakt nergens echt in, en het duet met Nick Drake is helemaal briljant, de zanger weet het met zoveel gevoel te brengen allemaal dat het me bij iedere luisterbeurt opnieuw raakt, en er zit een hele mooie ballad bij genaamd Necropedophile. Volgens de zanger is deze plaat geïnspireerd door de lente en dat is heel duidelijk te horen, al met al een hele mooie plaat dus.

Bij The Knife - Silent Shout:

voltazy schreef:
ik heb hier nu 3 nummers van gehoord en krijg steeds zin om een controller op te pakken en op enge mannetjes/eitjes te springen met een besnorde loodgieter, gek toch

stevie schreef:
Belly klinkt voor mij als een stel sprookjesprinsessen, die een rockband opstarten, omdat er te veel verveling heerst in hun koninkrijk.

Harco
http://www.musicmeter.nl/album/40173/info/0#5

Vanaf daar lezen, en dan de reactie van Mark14.

sxesven
Spijtig genoeg verwijderd. Was idd wel droog.

Mark14 schreef:
Deze is anders ook verkrijgbaar via What.cd

dix
schoot in de lach bij deze korte draad ... .

curieuze top 10 heeft deze mume'r
bijna allemaal zelf toegevoegd en voorzien van een enkele stem.

sq
Jaja: Nagelschip is onze voorvechter van de Mongolische muziek. Ik heb naar aanleiding van zijn stemmenlijst Yat Kha' s Recovers wel eens geprobeerd. Geinig!

Gister werd hier vanaf 18.27 uur wel een grappig 'gesprekje' gevoerd: http://www.musicmeter.nl/forum/5/165/0

DonDijk
dix schreef:
schoot in de lach bij deze korte draad ... .

curieuze top 10 heeft deze mume'r
bijna allemaal zelf toegevoegd en voorzien van een enkele stem.

die cd...

Bij het 'Just A Joke'-topic nadat Joy4ever een slechte grap had gemaakt, en hier commentaar op had gekregen:
Joy4ever schreef:
Joy4ever en Rayman zijn beiden op jacht in het bos, als Rayman opeens voor dood neervalt. Zijn adem stokt, zijn ogen worden glazig. Joy4ever belt de dokter en roept: "Rayman valt net neer op de grond, misschien is ie wel dood. Wat moet ik doen?" Dokter: "We moeten eerst zeker zijn dat hij werkelijk dood is". Dan volgt er een stilte, die verbroken wordt door een schot. Joy4ever: "Goed, en wat nu?"

deze had ik niet beter kunnen verwoorden:

Bij Bark Psychosis - The Blue EP
Gyzzz schreef:
écht een muur, waarbij de meeste veelbesproken gitaarmuren gammele tuinhekjes zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.