MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Was fatoe allemaal.

Arrie schreef:

#91 Ludacris (ft. Miguel) - Good Lovin'

En nog een rapper die het met een R&B-zanger doet.

NewYorkCityLight schreef:
Waar kan ik de video zien ?

Kronos bespreekt een album van Traffic en is er niet echt over te spreken:

Kronos schreef:
En hoewel er eind jaren zestig nog niet zoveel files waren verbaast het me dan ook niet dat de naamsbekendheid van de band daar is blijven steken.

dix
Correct gebruik van spreekwoorden is al decennialang aan inflatie onderhevig. Maar soms levert dat gebrek aan inzicht juist prachtige verhaspelingen op. Zoals hier, een bepaalde user in een bepaald topic:

Meerdere keren viste ik buiten de boot...

We kunnen alleen maar hopen dat hij binnenkort een keer binnen de boot vist.

En dan hopelijk voor de vissen uit de boot zijn gevallen.

Met die quote ging hij ernstig het net in

Net niet.

dix schreef:
Correct gebruik van spreekwoorden is al decennialang aan inflatie onderhevig
Zie ik ook. Zowel in het dagelijks leven, op fora (zoals hier) als in songteksten. Het veelvuldig gebruiken van steeds dezelfde spreekwoorden of uitdrukkingen mist het effect van een beeld op te roepen. De kunst te verrassen met spreekwoorden en uitdrukkingen is helaas niet eentje die onze cultuur hoog in het vaandel heeft. Zeker Nederlanders. Vaak fijn dat ze zo direct zijn, maar soms is het gebrek aan subtiliteit ook tenenkrommend kinderen.

Dit wilde ik nog even zeggen als boter bij de vis.

dix
De vinylhysterie begint enorme vormen aan te nemen. Als verstokte CD-koper ga je je afvragen of je wellicht iets mist. In het geval van Scott Walker's Bish Bosch blijkt dat ook daadwerkelijk het geval:

Grootfaas schreef:
Nu aan het luisteren op vinyl, het geluid is magnifiek en dat moet ook wel want er gebeurt zoveel tussen de groeven.

Get into de groef zong Madonna al.

dix schreef:
De vinylhysterie begint enorme vormen aan te nemen. Als verstokte CD-koper ga je je afvragen of je wellicht iets mist.

De hysterie wellicht.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:

Ah, ik snapte al nooit wat ze er mee bedoelde, maar dat komt omdat ik dat nummer op CD heb, dus.

dix schreef:
De vinylhysterie begint enorme vormen aan te nemen. Als verstokte CD-koper ga je je afvragen of je wellicht iets mist.

http://i58.tinypic.com/21o2e87.png

He&So
GrafGantz schreef:

Get into Madonna. Zo denk ik er dan weer over.

GrafGantz schreef:
(quote)

(afbeelding)

Ben nog niet zo oud dat ik de vorige plaatsing niet herinnerde - moet ik mijn toentijdse reactie ook herhalen?

En dix is nog bezig alles wat uit de kast is gekomen, qua UMM, weer keurig alfabetisch terug te zetten.

Mjuman schreef:
(quote)

Ben nog niet zo oud dat ik de vorige plaatsing niet herinnerde - moet ik mijn toentijdse reactie ook herhalen?

Ik ben nog niet zo oud dat ik nog weet dat ik deze specifiek voor dix gepost heb, ongeveer een kwartiertje gelee dus. Die andere was in het vinyl-topic, en gezin dix z'n opmerking neem ik niet aan dat hij daar kind aan huis is.

Onweerwolf
Ik zie Dix anders vaak in de meest vreemde topics opduiken.

Ja, daar heb jij weer gelijk in. Blijft een rare snuiter natuurlijk.

GrafGantz schreef:

Ik ben nog niet zo oud dat ik nog weet dat ik deze specifiek voor dix gepost heb, ongeveer een kwartiertje gelee dus. Die andere was in het vinyl-topic, en gezin dix z'n opmerking neem ik niet aan dat hij daar kind aan huis is.

Oud niet, net zo kalend als de plaatjesvent, wél
Gezien jouw duidelijk geventileerde vinylistische afkeer is het evenmin voordehandliggend dat jij daar post - en toch doe je dat.

Ja, daar heb jij weer gelijk in. Ik blijf een rare snuiter natuurlijk.

Je hoeft je daarom niet uit te schrijven hoor - doe ik ook niet

dix
Mjuman schreef:

Ook daar is een topic voor. Daar kunnen mensen over je praten en aardige dingen zeggen als je er niet meer bent. In mijn fantasie doen ze dat op ongemakkelijke stoelen met koffie en cake bij de hand.

Sietse

Als ik me nu uitschrijf ga ik lezen hoeveel verdriet je allemaal wel niet hebt dix en natuurlijk inderdaad dat koffie en gebak bedenk ik er even bij.

Kom ik daarna wel terug, ik bedoel...ik loop al over water, dan kan ik ook vast terug komen de op de site als ik me uitschrijf.

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Ik zie Dix anders vaak in de meest vreemde topics opduiken.

Mjuman schreef:

dix schreef:
Ook daar is een topic voor

Zie je wel!

dix
Onweerwolf schreef:
Zie je wel!

Klopt helemaal. Maar er is geen topic zo raar als dat waarin wij elkaar leerden kennen. In dat topic zegt een baard niets over genderiteit maar geeft men elkaar wel een prijs voor het dragen van een pofbroek

Onweerwolf

Lukas schreef:
Aantal berichten verwijderd vanwege wel erg weinig inhoud.

René. schreef:
Het statement van Kanye West dat hij president wilde worden heb je verwijderd?

MJ_DA_MAN schreef:
Politieke discussies zijn niet toegestaan op MuMe .

Ik heb de afgelopen week hier geen betere gezien

bikkel2 schreef:
Cher was nooit een echt geweldige zangeres, wel herkenbaar overigens.

zaaf schreef:
Ja jij bent ook een beroerde zangeres.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.