MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
zaaf
Film Pegasus schreef:
Het Bananenlied werd gezongen door De Boswachters, een Nederlandse groep uit Kampen. Ze begonnen in 1997 en stopten er mee in 2005

GrafGantz schreef:
Dat moet dan wel het langste lied ooit zijn.

Maar de baas zei 'ja, ik heb geen bananen'
Ik heb geen bananen gedurende deze acht jaar

zaaf schreef:
Dat moet dan wel het langste lied ooit zijn.

Haha, wat een gekke zin.

Ja, goede grap van zaaf.

Misterfool
Ik via via gehoord dat Zaaf een ghost writer heeft

zaaf
mijn ghostwriter is GrafGantz, die is pas grappig. het was zijn tekst, die ik quootte. wat ook best grappig was.

dix
Die is pas grappig.
Ik ben al veel langer grappig.

zaaf schreef:
mijn ghostwriter is GrafGantz,.

Ach dat is normaal onder de grote der aarde, die gebruiken vaak ghostwriters.

dix schreef:
(quote)
Ik ben al veel langer grappig.

Ik ben 1,89 m. grappig, en jij?

dix
Dan zijn we even lang. Grappig ?

Telt allleen als je grapjas of lolbroek XXL is - magere mensen zijn notoir chagrijnig

Heb ik weer

Stephen Merchant lijkt mij anders een vrij aimabel persoon...

Je hoort altijd zeggen: ... is een gezellige dikkerd Zoiets hoor je nooit bij magere mensen. Magere mensen, tekenen ook meer af.

Er is hoop - er zijn aflaten beschikbaar

Mjuman schreef:
Je hoort altijd zeggen: ... is een gezellige dikkerd Zoiets hoor je nooit bij magere mensen. Magere mensen, tekenen ook meer af.

Er is hoop - er zijn aflaten beschikbaar

Waar gaat het dan bij mij mis? Ik ben 1,93m en 110 kilo. Ik zou eigenlijk heel grappig moeten zijn...

zaaf
hahahaha

Bonk schreef:
(quote)

Waar gaat het dan bij mij mis? Ik ben 1,93m en 110 kilo. Ik zou eigenlijk heel grappig moeten zijn...

Een bonk humor bedoel je?

GrafGantz schreef:
(quote)

Een bonk humor bedoel je?

Dat vind ik dan weer een hele magere grap.

Begint dat dieet zich toch uit te betalen hier.

Er is nauwelijks een minder geschikte aanduiding denkbaar voor de methode om af te vallen: die - eet!

Maar, let's face it big brethren, het beperkt wel de kledingaankoopmogelijkheden: zowel Zara als H&M zijn no-go zones

panjoe (moderator)
JonnieBrasco schreef:
Als je een Peruaanse kameraad hebt die luistert naar de naam Carlos, dan leer je als houterige kaaskop niet alleen salsa-dansen, maar ook Spaanstalige (pop)muziek kennen.

Sombonk schreef:
is geen spaans, maar portugees

Kingsnake schreef:
Het is niet eens portugees, maar braziliaans.

Ik moest grinniken.

He&So
Als we LucM moeten geloven, kunnen liefhebbers van elektronische muziek tijdens de veertig dagen voor Pasen hun hart oplaten...

LucM schreef:
Zoals de elektronische muziek vooral uit het Europese vastenland afkomstig is (met Kraftwerk als belangrijkste vertegenwoordiger)...

Het gaat hard in het Top 2000-topique:

LucM schreef:
Heden ten dage worden nieuwe rockbands nog meer opgeklopt en gehyped door de media dan vroeger. Denk maar aan Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Vaccins ... ook in Nederland (Kensington) en België (Oscar & The Wolf).

Dwejkk_ schreef:
O ja die tijd toen The Vaccines niet uit het 8 uur journaal te slaan waren en het Kurhaus kopot hadden gemaakt, m'n ouders praten er nog steeds over.

buizen
De waaierende gitaren van Robin Guthrie die zich wall of sound-gewijs opstapelen
tegen een muur van drums uit de ritmebox en overgoten worden door hemelse vocalen.

Louise was en blijft tot op heden een soort geest... de vrouw die ik nooit vond.
Misschien wel dezelfde dame die op A Forest van The Cure door het woud doolde.

Zijn liedjes waren aanvankelijk erg kort en met een sobere begeleiding kroop hij heel dicht in het oor van de luisteraar. Zijn sappig accent gaf zijn liedjes een zekere cool.

Ik kocht de 12" single van My Mother the War voor het jeugdhuis. En als ik me niet vergis
gebeurde dat in de tweedehandswinkel waar ik zelf op maandag een extra cent verdiende.

Zoals Daniël op de hoes het gevaar recht in het gelaat durft kijken, tracht dit nummer
een toorts te zijn voor de luisteraar die zijn weg probeert te banen in de duisternis.

Memorabele strofen.
Onnodig lijkt me om de auteur te vermelden.

Was ik het?

buizen
Nee, Dazzler.
Lees zijn topics maar eens. Smullen geblazen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.