De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 18 september 2015, 08:32 uur
Film Pegasus schreef:
Het Bananenlied werd gezongen door De Boswachters, een Nederlandse groep uit Kampen. Ze begonnen in 1997 en stopten er mee in 2005
Het Bananenlied werd gezongen door De Boswachters, een Nederlandse groep uit Kampen. Ze begonnen in 1997 en stopten er mee in 2005
GrafGantz schreef:
Dat moet dan wel het langste lied ooit zijn.
Dat moet dan wel het langste lied ooit zijn.
0
geplaatst: 18 september 2015, 12:09 uur
Maar de baas zei 'ja, ik heb geen bananen'
Ik heb geen bananen gedurende deze acht jaar
Ik heb geen bananen gedurende deze acht jaar
0
geplaatst: 18 september 2015, 22:36 uur
0
geplaatst: 19 september 2015, 00:16 uur
0
Misterfool
geplaatst: 19 september 2015, 00:23 uur
Ik via via gehoord dat Zaaf een ghost writer heeft 

0
zaaf
geplaatst: 19 september 2015, 07:17 uur
mijn ghostwriter is GrafGantz, die is pas grappig. het was zijn tekst, die ik quootte. wat ook best grappig was.
0
geplaatst: 19 september 2015, 09:30 uur
Ach dat is normaal onder de grote der aarde, die gebruiken vaak ghostwriters.
0
geplaatst: 19 september 2015, 10:24 uur
0
geplaatst: 19 september 2015, 10:49 uur
Telt allleen als je grapjas of lolbroek XXL is - magere mensen zijn notoir chagrijnig 

0
geplaatst: 19 september 2015, 11:05 uur
Stephen Merchant lijkt mij anders een vrij aimabel persoon...
0
geplaatst: 19 september 2015, 11:05 uur
Je hoort altijd zeggen: ... is een gezellige dikkerd Zoiets hoor je nooit bij magere mensen. Magere mensen, tekenen ook meer af.
Er is hoop - er zijn aflaten beschikbaar

0
geplaatst: 19 september 2015, 11:06 uur
Mjuman schreef:
Je hoort altijd zeggen: ... is een gezellige dikkerd Zoiets hoor je nooit bij magere mensen. Magere mensen, tekenen ook meer af.
Waar gaat het dan bij mij mis? Ik ben 1,93m en 110 kilo. Ik zou eigenlijk heel grappig moeten zijn...

0
geplaatst: 19 september 2015, 11:20 uur
Bonk schreef:
Waar gaat het dan bij mij mis? Ik ben 1,93m en 110 kilo. Ik zou eigenlijk heel grappig moeten zijn...
(quote)
Een bonk humor bedoel je?
0
geplaatst: 19 september 2015, 11:24 uur
0
geplaatst: 19 september 2015, 13:22 uur
Er is nauwelijks een minder geschikte aanduiding denkbaar voor de methode om af te vallen: die - eet!
Maar, let's face it big brethren, het beperkt wel de kledingaankoopmogelijkheden: zowel Zara als H&M zijn no-go zones
Maar, let's face it big brethren, het beperkt wel de kledingaankoopmogelijkheden: zowel Zara als H&M zijn no-go zones

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2015, 19:39 uur
JonnieBrasco schreef:
Als je een Peruaanse kameraad hebt die luistert naar de naam Carlos, dan leer je als houterige kaaskop niet alleen salsa-dansen, maar ook Spaanstalige (pop)muziek kennen.
Als je een Peruaanse kameraad hebt die luistert naar de naam Carlos, dan leer je als houterige kaaskop niet alleen salsa-dansen, maar ook Spaanstalige (pop)muziek kennen.
Sombonk schreef:
is geen spaans, maar portugees
is geen spaans, maar portugees
Kingsnake schreef:
Het is niet eens portugees, maar braziliaans.
Het is niet eens portugees, maar braziliaans.
Ik moest grinniken.
0
He&So
geplaatst: 18 oktober 2015, 16:13 uur
Als we LucM moeten geloven, kunnen liefhebbers van elektronische muziek tijdens de veertig dagen voor Pasen hun hart oplaten...
LucM schreef:
Zoals de elektronische muziek vooral uit het Europese vastenland afkomstig is (met Kraftwerk als belangrijkste vertegenwoordiger)...
Zoals de elektronische muziek vooral uit het Europese vastenland afkomstig is (met Kraftwerk als belangrijkste vertegenwoordiger)...
0
geplaatst: 18 oktober 2015, 17:34 uur
Het gaat hard in het Top 2000-topique:
LucM schreef:
Heden ten dage worden nieuwe rockbands nog meer opgeklopt en gehyped door de media dan vroeger. Denk maar aan Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Vaccins ... ook in Nederland (Kensington) en België (Oscar & The Wolf).
Heden ten dage worden nieuwe rockbands nog meer opgeklopt en gehyped door de media dan vroeger. Denk maar aan Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Vaccins ... ook in Nederland (Kensington) en België (Oscar & The Wolf).
Dwejkk_ schreef:
O ja die tijd toen The Vaccines niet uit het 8 uur journaal te slaan waren en het Kurhaus kopot hadden gemaakt, m'n ouders praten er nog steeds over.
O ja die tijd toen The Vaccines niet uit het 8 uur journaal te slaan waren en het Kurhaus kopot hadden gemaakt, m'n ouders praten er nog steeds over.
0
buizen
geplaatst: 18 oktober 2015, 18:19 uur
De waaierende gitaren van Robin Guthrie die zich wall of sound-gewijs opstapelen
tegen een muur van drums uit de ritmebox en overgoten worden door hemelse vocalen.
tegen een muur van drums uit de ritmebox en overgoten worden door hemelse vocalen.
Louise was en blijft tot op heden een soort geest... de vrouw die ik nooit vond.
Misschien wel dezelfde dame die op A Forest van The Cure door het woud doolde.
Misschien wel dezelfde dame die op A Forest van The Cure door het woud doolde.
Zijn liedjes waren aanvankelijk erg kort en met een sobere begeleiding kroop hij heel dicht in het oor van de luisteraar. Zijn sappig accent gaf zijn liedjes een zekere cool.
Ik kocht de 12" single van My Mother the War voor het jeugdhuis. En als ik me niet vergis
gebeurde dat in de tweedehandswinkel waar ik zelf op maandag een extra cent verdiende.
gebeurde dat in de tweedehandswinkel waar ik zelf op maandag een extra cent verdiende.
Zoals Daniël op de hoes het gevaar recht in het gelaat durft kijken, tracht dit nummer
een toorts te zijn voor de luisteraar die zijn weg probeert te banen in de duisternis.
een toorts te zijn voor de luisteraar die zijn weg probeert te banen in de duisternis.
Memorabele strofen.
Onnodig lijkt me om de auteur te vermelden.
0
buizen
geplaatst: 18 oktober 2015, 19:30 uur
Nee, Dazzler.
Lees zijn topics maar eens. Smullen geblazen.
Lees zijn topics maar eens. Smullen geblazen.
* denotes required fields.