MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:
buizen schreef:
Bepaalde bekende DJ's hebben veel rvs in het interieur, en raadt eens..

Is verdomd handig als je een 'nat feest' wilt geven of om ingedekt te zijn als ze je collectie afzeiken

Bij mij worden ze dan meteen de deur uitgezet - (mijn) muziek is heilig: rechterhand in de kraag, linkerhand in de riem - whoppa

Hier: een Pastoe fibre voor cd's met semi-transparante schuif; worden helaas niet meer gemaakt

buizen
Waar heb je het allemaal over Mjuman? Wie zijn ze die je de deur uit zet?

buizen schreef:
Waar heb je het allemaal over Mjuman? Wie zijn ze die je de deur uit zet?

1. "als ze je collectie afzeiken" - beschreven handeling is de sanctie; ben ik tolerant dan begin ik met niets vloeibaars meer te schenken.

2. "Pastoe fibre voor cd's met semi-transparante schuif" kast voor cd's (circa 750 - 800 stukkens)

Meestal anticipeer op het bezoek en draai ik iets in hun smaak. Als ik dan te horen krijg dat ik goeie muziek draai zeg ik dat het "van mijn tröttenplankje komt"

Cafe Mjuman is enkel open voor fijnproevers

Onweerwolf schreef:
Even een foto'tje van google.images:
Op deze manier vind ik het eigenlijk best wel mooi. Wel modern, dus het moet wel in je interieur passen.

Dit valt mij inderdaad ook niet tegen.

buizen
Mjuman schreef:
(quote)

1. "als ze je collectie afzeiken" - beschreven handeling is de sanctie; ben ik tolerant dan begin ik met niets vloeibaars meer te schenken.

2. "Pastoe fibre voor cd's met semi-transparante schuif" kast voor cd's (circa 750 - 800 stukkens)

Meestal anticipeer op het bezoek en draai ik iets in hun smaak. Als ik dan te horen krijg dat ik goeie muziek draai zeg ik dat het "van mijn tröttenplankje komt"

Oh, dus DJ's met RVS in het interieur krijgen mensen over de vloer die hun collectie afzeiken en als dat bij jou zou gebeuren zou je ze bij kop en kont de deur uitgooien? Ik moest even deze gedachtenkronkel als reactie volgen maar nu snap ik het (?).

Die Pastoe fibre kast is idd handig.
Volgens mij als je je richt op een markt van exclusieve zeer functionele CD/vinyl-kasten dan is daar best wat plezier uit te halen.

herman schreef:
Ik heb ook een Turn Up The Bass-plankje. Wie nog meer?

Jaaaaaaa alle delen ..... en ook ik heb een speciale plank voor releases van het lopende jaar en nieuwe aankopen, ik zeg bewust niet plankje want ik heb het over een plank van 2.4 meter eigenlijk 3 van 0.8 meter maar ach.

En wanneer plaats je de "nieuwe" cd's dan bij de rest?

Onweerwolf
vigil schreef:
En wanneer plaats je de "nieuwe" cd's dan bij de rest?

Hij huurt waarschijnlijk 6x per jaar een heftruck om deze klus te klaren.

thelion schreef:
(quote)

Jaaaaaaa alle delen ..... en ook ik heb een speciale plank voor releases van het lopende jaar en nieuwe aankopen, ik zeg bewust niet plankje want ik heb het over een plank van 2.4 meter eigenlijk 3 van 0.8 meter maar ach.

Foto! Foto!

deric raven schreef:
Deze Benno's de afgelopen maand via Marktplaats gekocht.

Precies even veel Benno's als ik heb. Maar hier staan ze wat meer verspreid. Tegen ene muur 10, er recht tegenover 4 en aan de andere kant van de kamer nog eens 2.

herman schreef:
Ik heb ook een Turn Up The Bass-plankje. Wie nog meer?

http://i.imgur.com/tBCakUP.jpg

Heb ik nu gewonnnen?

Het vraagteken-letterbordje komt overigens van inkie.

Paul, waar staat Turn Up The Bass dan?

Mooi dat bordje erbij.

Nog een paar cd kastjes bijgeplaatst in mijn muziekhoekje.

http://s18.postimg.org/82u73dxop/cdlp500.jpg

Wauw, mooi muziekhoekje hoor.

Zo, dat ziet er goed uit.

Dank je wel, deric en platedraaier.

Elders in de woonkamer heb ik nu nog kastruimte voor dik 200 cd's en in de hal nog voor dik 600. Ik kan dus weer even verder.

Wauw, die kant wil ik ook op hier Kronos, ik zit liever in jouw kamer dan op het strand in Spanje. Heel mooi, prachtige collectie!

Dat mis ik dus ook: een extra kamer in huis. Ruimtegebrek is hier een akelig woord.

Maar er komt ooit een grote nieuwe wandkast aan voor alle vinyl en cd's

Mooi hoor Kronos.

Leo Blokhuis twittert een foto van z'n cd kamer. Ook niet misselijk.......
https://pbs.twimg.com/media/BwyzLbtCIAATB63.jpg:large

Dank -SprayIt- en aERo. Het is uiteraard mijn favoriete plaats in de woonkamer.

Marco dB schreef:
Leo Blokhuis twittert een foto van z'n cd kamer. Ook niet misselijk.......

Indrukwekkend aantal. Maar de kamer mist wel gezelligheid vind ik.

Ook een beetje slordig, zo ga je toch niet met je cd's om?

Sir Spamalot (crew)
Kronos, het moet daar zalig vertoeven zijn. Ik zit ook met zoiets in mijn hoofd. Respect!

Kronos schreef:
Indrukwekkend aantal. Maar de kamer mist wel gezelligheid vind ik.

Ja het is wel wat klinisch, een beetje steigerhout zou wonderen doen ipv dat staal. Verder is altijd makkelijk zo'n catalogus te hebben als je al minimaal 30 jaar maandelijks stapels nieuwe cd's krijgt.

Kronos ben je dan op dat kleedje aan het bidden richting je collectie

Ruimtegebrek is wel iets wat iedere muziekliefhebber tegen komt. bij mij zitten er nu veel cd's in mappen maar daar wordt je opzich ook niet vrolijk van.

buizen
Kronos schreef:
Nog een paar cd kastjes bijgeplaatst in mijn muziekhoekje.

(afbeelding)

Kijk, dat zijn nog eens leuke muziek'hoekjes'
Hoe kom je bij die bovenste CD's Kronos, heb je zo'n bibliotheektrapje of draai ze 'nooit'?

Vast geen trapje, de bovenste CD's zijn de metal CD's

vigil schreef:
Kronos ben je dan op dat kleedje aan het bidden richting je collectie

Bidden doe ik nooit. Ik kniel wel op dat matje om 5 buigingen te maken. Nee serieus, dat matje ligt daar eigenlijk om een lelijke naad in het tapijt te verbergen en vlak voor dat matje staat normaal gezien mijn zetel waar ik in zit (veel gezelliger dan het nederlandse óp de bank zitten) als ik van muziek zit te genieten.

buizen schreef:
Hoe kom je bij die bovenste CD's Kronos, heb je zo'n bibliotheektrapje of draai ze 'nooit'?

Zelfs als je niet groot van gestalte bent zoals ik, kom je daar makkelijk bij hoor. Die benno's van Ikea zijn ongeveer twee meter hoog. Om extra opbergruimte te creëren heb ik wel eens overwogen tot tegen het plafond te gaan en zo'n trapje te installeren. Wie weet, in de toekomst. Maar voorlopig kan ik weer even verder.

Sir Spamalot schreef:
Kronos, het moet daar zalig vertoeven zijn.

Heel zeker, Sir. En zoals je weet, dat respect is wederzijds.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:10 uur

geplaatst: vandaag om 22:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.