MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:
titan schreef:
Ongeveer zo'n 90% van mijn collectie:
(afbeelding)

Tering

Mijn CD's kunnen in een hoesje met 32 hoesjes. Op mijn computer staat dan nog 10GB aan muziek.

Het leeftijdsverschil tussen jullie 2 al opgemerkt?

Je hebt nog even om hem in te halen..........

titan (crew)
Inhalen? Misschien als ik stop met nieuwe cd's kopen, maar die kans acht ik niet zo groot

Ik kom momenteel weer in opbergnood. En nog een kast erbij gaat echt niet. Hier moet ik eens diep over gaan nadenken..........

titan (crew)
Ik ga volgend jaar gelukkig verhuizen, dan is dat naderende probleem ook weer (tijdelijk?) opgelost.

Woeps, ik ging ook eens goed naar mijn kast kijken en nou bleek dat al mijn cd's er ook wel erg krap bij staan (nou is mijn collectie nog niet zo groot als die van jullie). Maar toch moet ik maar eens een nieuwe kast gaan regelen denk ik.

Ik zal ook eens moeten een fotootje maken.. hm.. sommige van jullie dénken dat ze véél hebben

Ik overweeg te verhuizen naar een ruimere flat alleen al bij gebrek aan plaats voor mijn... CD's ... !! ;-p

Ik heb mijn cd's in 2 grote uitschuif lades onder mijn bed staan en nog wat in cd opberg boxen met laatjes.
vroeger had ik ze op alfabetische volgorde staan maar tegenwoordig niet meer denk dak daar binnen kort maar eens mee aan de slag ga!

mijn lp's ik in de garage in een verwarmde ogeving staan op genre en alfabetish en dan per arties op jaartal
de lp's staan in bakken die langs het plaffon bevestigt zitten!

c-moon schreef:
Ik zal ook eens moeten een fotootje maken.. hm.. sommige van jullie dénken dat ze véél hebben

Ik overweeg te verhuizen naar een ruimere flat alleen al bij gebrek aan plaats voor mijn... CD's ... !! ;-p
hoogste tijd voor een fotootje, Mark.

Mijn CD' s heb ik in mappen en de hoesjes in de schuur. LP's in een kist die ik gebruik als tafel.

Joontje schreef:
Mijn CD' s heb ik in mappen en de hoesjes in de schuur. LP's in een kist die ik gebruik als tafel.

Zonde van de cd's, maar die tafel vind ik dan wel weer tof!

Mooi nummer trouwens op je myspace pagina.

bubbachups schreef:
(quote)

Zonde van de cd's, maar die tafel vind ik dan wel weer tof!

Mooi nummer trouwens op je myspace pagina.

Ja is wel zonde....maar ik heb haast geen ruimte voor mn CD's...en ik ben een chaoot dus voor mij wel ideaal die mappen.

Ja...zucht

Ik ben meer een chaoot met schuldgevoel. Ik probeer eens in de zoveel tijd alles toch een beetje goed te ordenen en dus alle cd's op alfabetische volgorde.

Mijn vinyl… ja, daar kon ik de alfabetische druk niet meer aan. De meeste staan nog wel keurig in kisten, maar van enige structuur is al tijden geen sprake meer. Wat een bevrijdend gevoel! Nu staat alles gesorteerd op toeval.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik weet niet waarvoor maar ik zet altijd de cd die op staat rechtop naast mijn 'boombox'. Het voelt niet goed als het er niet staat. Ben ik de enige die dat doet?

Ik zet 'm op m'n bureau, tegen het beeldscherm aan (het beeld steekt er nog wel bovenuit, dus ik mis niets), maar met de achterkant naar me toe om onmiddellijk te kunnen kijken welke track het is als mij iets opvalt. Maar ook bij mij is het de macht der gewoonte, want ik doe het ook bij cd's die ik (zo'n beetje) van buiten ken.

Sietse
ik heb een wisselaar en bij mij steken de cd's die daar in zitten iets uit vergeleken bij de rest, maar dat is met enige reden dat ik snel de hoezen kan terug vinden als ik de cd's verander.

Momenteel gewoon op 3 stapels, maar zou zo'n rekje moeten kopen. Dan kan ik ze op abc.. leggen want nu heeft dat toch geen nut.

Ik heb vijf van die Ikea-zuilen, waar alles op alfabet (band of artiestennaam) ligt:

(afbeelding)

Tijdelijk in van die irritante boodschappenkratjes vanwege drastische aanpassingen aan de inboedel.

Cygnus schreef:
Ik heb vijf van die Ikea-zuilen, waar alles op alfabet (band of artiestennaam) ligt:

(afbeelding)

Ik heb dezelfde, maar dan maar 1 en in het zwart. ook op alfabet.

En dan hangt er nog een klein geval op m;n kamer met gebrande CD's.

(afbeelding)

Wel niet zo makkelijk om iets terug te vinden

freddze schreef:
(afbeelding)

freddze schreef:
(afbeelding)

Een kennis van mij benadert dat behoorlijk waarheidsgetrouw

freddze schreef:
(afbeelding)

yasper schreef:
hahaha

Mooie kasten trouwens Cygnus!

cd-rek Benno, €39,- (x5) bij de Ikea.

freddze schreef:
(afbeelding)

Paalhaas schreef:
(quote)

cd-rek Benno, €39,- (x5) bij de Ikea.

Je haalt me de woorden uit de mond, al waren deze geen 39,- maar 29,- (x5)...

itchy schreef:

Een kennis van mij benadert dat behoorlijk waarheidsgetrouw

tip: leen je cd's niet aan 'm uit

yasper schreef:
(quote)

Bedankt voor al deze specifieke informatie , Ikea zal blij zijn met jullie promotie-posts

Ik krijg er ook voor betaald...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.