De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie
zoeken in:
0
geplaatst: 14 september 2006, 15:54 uur
Tering
Mijn CD's kunnen in een hoesje met 32 hoesjes. Op mijn computer staat dan nog 10GB aan muziek.
0
geplaatst: 14 september 2006, 18:10 uur
Het leeftijdsverschil tussen jullie 2 al opgemerkt?

Je hebt nog even om hem in te halen..........
0
titan (crew)
geplaatst: 14 september 2006, 19:12 uur
Inhalen? Misschien als ik stop met nieuwe cd's kopen, maar die kans acht ik niet zo groot 

0
geplaatst: 14 september 2006, 19:16 uur
Ik kom momenteel weer in opbergnood. En nog een kast erbij gaat echt niet. Hier moet ik eens diep over gaan nadenken..........
0
titan (crew)
geplaatst: 14 september 2006, 19:21 uur
Ik ga volgend jaar gelukkig verhuizen, dan is dat naderende probleem ook weer (tijdelijk?) opgelost.
0
geplaatst: 14 september 2006, 22:48 uur
Woeps, ik ging ook eens goed naar mijn kast kijken en nou bleek dat al mijn cd's er ook wel erg krap bij staan (nou is mijn collectie nog niet zo groot als die van jullie). Maar toch moet ik maar eens een nieuwe kast gaan regelen denk ik.
0
geplaatst: 30 oktober 2006, 10:27 uur
Ik zal ook eens moeten een fotootje maken.. hm.. sommige van jullie dénken dat ze véél hebben 
Ik overweeg te verhuizen naar een ruimere flat alleen al bij gebrek aan plaats voor mijn... CD's ... !! ;-p

Ik overweeg te verhuizen naar een ruimere flat alleen al bij gebrek aan plaats voor mijn... CD's ... !! ;-p
0
geplaatst: 14 november 2006, 08:14 uur
Ik heb mijn cd's in 2 grote uitschuif lades onder mijn bed staan en nog wat in cd opberg boxen met laatjes.
vroeger had ik ze op alfabetische volgorde staan maar tegenwoordig niet meer denk dak daar binnen kort maar eens mee aan de slag ga!
mijn lp's ik in de garage in een verwarmde ogeving staan op genre en alfabetish en dan per arties op jaartal
de lp's staan in bakken die langs het plaffon bevestigt zitten!
vroeger had ik ze op alfabetische volgorde staan maar tegenwoordig niet meer denk dak daar binnen kort maar eens mee aan de slag ga!
mijn lp's ik in de garage in een verwarmde ogeving staan op genre en alfabetish en dan per arties op jaartal
de lp's staan in bakken die langs het plaffon bevestigt zitten!
0
geplaatst: 14 november 2006, 13:12 uur
c-moon schreef:
Ik zal ook eens moeten een fotootje maken.. hm.. sommige van jullie dénken dat ze véél hebben
hoogste tijd voor een fotootje, Mark.Ik zal ook eens moeten een fotootje maken.. hm.. sommige van jullie dénken dat ze véél hebben

0
geplaatst: 14 november 2006, 13:37 uur
Mijn CD' s heb ik in mappen en de hoesjes in de schuur. LP's in een kist die ik gebruik als tafel.
0
geplaatst: 14 november 2006, 17:46 uur
Joontje schreef:
Mijn CD' s heb ik in mappen en de hoesjes in de schuur. LP's in een kist die ik gebruik als tafel.
Zonde van de cd's, maar die tafel vind ik dan wel weer tof!

Mooi nummer trouwens op je myspace pagina.

0
geplaatst: 14 november 2006, 20:09 uur
bubbachups schreef:
(quote)

Ja is wel zonde....maar ik heb haast geen ruimte voor mn CD's...en ik ben een chaoot dus voor mij wel ideaal die mappen.
Ja...zucht

0
geplaatst: 14 november 2006, 21:06 uur
Ik ben meer een chaoot met schuldgevoel. Ik probeer eens in de zoveel tijd alles toch een beetje goed te ordenen en dus alle cd's op alfabetische volgorde.
Mijn vinyl… ja, daar kon ik de alfabetische druk niet meer aan. De meeste staan nog wel keurig in kisten, maar van enige structuur is al tijden geen sprake meer. Wat een bevrijdend gevoel! Nu staat alles gesorteerd op toeval.
Mijn vinyl… ja, daar kon ik de alfabetische druk niet meer aan. De meeste staan nog wel keurig in kisten, maar van enige structuur is al tijden geen sprake meer. Wat een bevrijdend gevoel! Nu staat alles gesorteerd op toeval.

0
geplaatst: 12 december 2006, 18:22 uur

Ik weet niet waarvoor maar ik zet altijd de cd die op staat rechtop naast mijn 'boombox'.
Het voelt niet goed als het er niet staat. Ben ik de enige die dat doet?
0
geplaatst: 12 december 2006, 19:56 uur
Ik zet 'm op m'n bureau, tegen het beeldscherm aan (het beeld steekt er nog wel bovenuit, dus ik mis niets), maar met de achterkant naar me toe om onmiddellijk te kunnen kijken welke track het is als mij iets opvalt. Maar ook bij mij is het de macht der gewoonte, want ik doe het ook bij cd's die ik (zo'n beetje) van buiten ken. 

0
Sietse
geplaatst: 13 december 2006, 13:49 uur
ik heb een wisselaar en bij mij steken de cd's die daar in zitten iets uit vergeleken bij de rest, maar dat is met enige reden dat ik snel de hoezen kan terug vinden als ik de cd's verander.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 20:16 uur
Momenteel gewoon op 3 stapels, maar zou zo'n rekje moeten kopen. Dan kan ik ze op abc.. leggen want nu heeft dat toch geen nut.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 18:12 uur
Ik heb vijf van die Ikea-zuilen, waar alles op alfabet (band of artiestennaam) ligt:

0
geplaatst: 1 februari 2007, 18:58 uur
Tijdelijk in van die irritante boodschappenkratjes vanwege drastische aanpassingen aan de inboedel.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 22:21 uur
Cygnus schreef:
Ik heb vijf van die Ikea-zuilen, waar alles op alfabet (band of artiestennaam) ligt:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik heb dezelfde, maar dan maar 1 en in het zwart. ook op alfabet.
En dan hangt er nog een klein geval op m;n kamer met gebrande CD's.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 22:48 uur
freddze schreef:
(afbeelding)
Wel niet zo makkelijk om iets terug te vinden
(afbeelding)

Een kennis van mij benadert dat behoorlijk waarheidsgetrouw

0
geplaatst: 2 februari 2007, 03:05 uur
freddze schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 2 februari 2007, 03:06 uur
yasper schreef:
hahaha
Mooie kasten trouwens Cygnus!
hahaha
Mooie kasten trouwens Cygnus!
cd-rek Benno, €39,- (x5) bij de Ikea.

0
geplaatst: 2 februari 2007, 03:25 uur
freddze schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 2 februari 2007, 11:03 uur
Je haalt me de woorden uit de mond, al waren deze geen 39,- maar 29,- (x5)...

0
geplaatst: 2 februari 2007, 11:46 uur
yasper schreef:
Bedankt voor al deze specifieke informatie
, Ikea zal blij zijn met jullie promotie-posts 
(quote)
Bedankt voor al deze specifieke informatie
, Ikea zal blij zijn met jullie promotie-posts 
Ik krijg er ook voor betaald...

* denotes required fields.