De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2007, 20:00 uur
Ja; mocht niet meer in de huiskamer van mijn vrouw, nam te veel ruimte in beslag.
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2007, 11:02 uur
Ziet er fraai uit!
Goede beroepskeuze ook van je broer!
Zelf berg ik nooit mijn CD's op..
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:39 uur
Waar kopen jullie trouwens die kasten? Ik ga verhuizen en wil wel een grote kast waar alles in 1 keer in kan, maar het enige wat ik kan bedenken is Ikea (en die gaan maar tot 200) en Lundia (boven mijn budget denk ik, moet nog een keer langs gaan).
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:43 uur
Trouwens, voor diegene met een echt grote verzameling, hier kunnen 15,000 CD's en 1000 DVD's in. 

0
geplaatst: 1 april 2007, 22:52 uur
Dan koop je zo'n grote kast waar er 15000 in kunnen, kun je voorlopig wel vooruit. Anders zaag je de kast doormidden.
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:53 uur
Zelf timmeren kan ik eigenlijk wel, alleen heb ik daar niet echt tijd voor/zin in.
0
geplaatst: 2 april 2007, 00:08 uur
mijn dikke 500 cd's, muziek Dvd's en LP's bewaar ik in standaard Benno's

0
geplaatst: 3 april 2007, 11:06 uur
mijn cd`s liggen gewoon overal elke soort ligt bij een andere kamer doet me denken aan FLODDER :S
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:37 uur
Mijn cd's (op het moment een nog schamele 100 nogwat) staan netjes op een rijtje op een plank in mijn kast, op alfabetische volgorde van artiest, en album
0
geplaatst: 18 juni 2007, 16:29 uur
Dus jij mag binnenkort weer naar de Ikea voor je achtste zuil... 

0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:20 uur
Ja, is wel hard nodig maar de ruimte ontbreekt er een beetje voor. Ben een groot deel van mn verzameling aan het opbergen in Fleecepacks. Scheelt veel ruimte (zie 3e zuil, 5e rij van onder, daar staat zo'n 45 cd's in één vakje).
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:24 uur
Fleecepacks? NEVER! 
Dan liever ruimtegebrek. Ik lees dat er zelfs MuMe'ers zijn die de achterhoesjes weggooien... Onbegrijpelijk...

Dan liever ruimtegebrek. Ik lees dat er zelfs MuMe'ers zijn die de achterhoesjes weggooien... Onbegrijpelijk...
0
geplaatst: 18 juni 2007, 18:27 uur
Cd's: Rekken of schappen
Lp's: Kisten of op schappen in boekenkasten
Lp's: Kisten of op schappen in boekenkasten
0
geplaatst: 18 juni 2007, 19:53 uur
Cygnus schreef:
Fleecepacks? NEVER!
Fleecepacks? NEVER!

De cd's die ik in bijv. Amerika koop, laat ik meestal verzenden zonder jewelcase. Scheelt veel in de kosten. Vandaar gaan ze meteen de Fleecepack in. Ook de gratis cd's die bij tijdschriften zitten heb ik allemaal in Fleepacks gestopt. Digi-packs blijven gewoon digi-packs, nieuwe cd's en artiesten/bands die ik "verzamel" blijven ook gewoon in hun eigen doosje zitten. De cd's die ik goedkoop op de kop tik op bijv. rommelmarkten/uitverkopen doe ik ook in de Fleecepack.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 19:55 uur
Boven mijn bed hangen een drietal grote planken, waar ik mijn cd's, dvd's en lp's opberg. Binnekort zal misschien nog wel ergens een foto volgen 

0
~Jewel~
geplaatst: 18 juni 2007, 23:59 uur
Bij mij liggen alle cd's in mooie houten sta-cd-rekken, gesorteerd op achternaam en genre!
0
~Jewel~
geplaatst: 19 juni 2007, 00:06 uur
@ L_T_B: wat een collectie zeg, geweldig! Dat is ook mijn streven 

* denotes required fields.