MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:
Ziet er zeer mooi uit , aparte kamer?

Ja; mocht niet meer in de huiskamer van mijn vrouw, nam te veel ruimte in beslag.

(afbeelding)

Leuk toch, zo'n broertje dat graag meubelmaker wil worden

bij mij slingeren ze altijd door de hele huiskamer!

sxesven
nevyn schreef:
(afbeelding)

Inderdaad, ziet er tof uit!

Sheplays
nevyn schreef:
(afbeelding)

Ziet er fraai uit!

Goede beroepskeuze ook van je broer!

Zelf berg ik nooit mijn CD's op..

Hier een foto van mijn rek(je):

(afbeelding)

Waar kopen jullie trouwens die kasten? Ik ga verhuizen en wil wel een grote kast waar alles in 1 keer in kan, maar het enige wat ik kan bedenken is Ikea (en die gaan maar tot 200) en Lundia (boven mijn budget denk ik, moet nog een keer langs gaan).

Trouwens, voor diegene met een echt grote verzameling, hier kunnen 15,000 CD's en 1000 DVD's in.

(afbeelding)

Gewoon zelf een kast bouwen.

Mezelf kennende stort die dan binnen een dag in elkaar.

Dan koop je zo'n grote kast waar er 15000 in kunnen, kun je voorlopig wel vooruit. Anders zaag je de kast doormidden.

Zelf timmeren kan ik eigenlijk wel, alleen heb ik daar niet echt tijd voor/zin in.

is dit wat?

Ja, dat ziet er wel goed uit en betaalbaar bovendien. Thanks!

mijn dikke 500 cd's, muziek Dvd's en LP's bewaar ik in standaard Benno's

(afbeelding)

mijn cd`s liggen gewoon overal elke soort ligt bij een andere kamer doet me denken aan FLODDER :S

Mijn cd's (op het moment een nog schamele 100 nogwat) staan netjes op een rijtje op een plank in mijn kast, op alfabetische volgorde van artiest, en album

Dus jij mag binnenkort weer naar de Ikea voor je achtste zuil...

Ja, is wel hard nodig maar de ruimte ontbreekt er een beetje voor. Ben een groot deel van mn verzameling aan het opbergen in Fleecepacks. Scheelt veel ruimte (zie 3e zuil, 5e rij van onder, daar staat zo'n 45 cd's in één vakje).

Fleecepacks? NEVER!

Dan liever ruimtegebrek. Ik lees dat er zelfs MuMe'ers zijn die de achterhoesjes weggooien... Onbegrijpelijk...

Cd's: Rekken of schappen

Lp's: Kisten of op schappen in boekenkasten

Cygnus schreef:
Fleecepacks? NEVER!

Dan liever ruimtegebrek. Ik lees dat er zelfs MuMe'ers zijn die de achterhoesjes weggooien... Onbegrijpelijk...

De cd's die ik in bijv. Amerika koop, laat ik meestal verzenden zonder jewelcase. Scheelt veel in de kosten. Vandaar gaan ze meteen de Fleecepack in. Ook de gratis cd's die bij tijdschriften zitten heb ik allemaal in Fleepacks gestopt. Digi-packs blijven gewoon digi-packs, nieuwe cd's en artiesten/bands die ik "verzamel" blijven ook gewoon in hun eigen doosje zitten. De cd's die ik goedkoop op de kop tik op bijv. rommelmarkten/uitverkopen doe ik ook in de Fleecepack.

Boven mijn bed hangen een drietal grote planken, waar ik mijn cd's, dvd's en lp's opberg. Binnekort zal misschien nog wel ergens een foto volgen

~Jewel~
Bij mij liggen alle cd's in mooie houten sta-cd-rekken, gesorteerd op achternaam en genre!

~Jewel~
@ L_T_B: wat een collectie zeg, geweldig! Dat is ook mijn streven

(afbeelding)
De cd/dvd wand.

lambf
Wow, jij hebt veel cd's
*Is jalours *

(afbeelding)

blabla schreef:
Foto met een paar cd'tjes

Goedemorgen

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.