De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
14
geplaatst: 20 februari 2023, 13:41 uur
1. Mijn eerste boek is uit! Inclusief muziekquizvragen (herken de schakende artiesten).
2. Geld en eer, hopelijk.
3. Trotse moeder.
3. Trotse moeder.
2
geplaatst: 20 februari 2023, 18:00 uur
1 Sneeuwklokjes bloeien onder de heg en een vink die aanslaat in de appelboom
2 Een clubje gele winterakonieten in een bleek zonnetje.
3 Een lattenbankje tegen een zuidmuur om van dat prille voorjaarsgeluk te genieten
2 Een clubje gele winterakonieten in een bleek zonnetje.
3 Een lattenbankje tegen een zuidmuur om van dat prille voorjaarsgeluk te genieten
1
Tidalwave
geplaatst: 22 februari 2023, 16:02 uur
1. OV staakt.
2. Noodgedwongen een vrije, ongeplande dag zu Hause.
3. De hele dag muziek beluisteren en ontdekken welke ik nog niet kende.
2. Noodgedwongen een vrije, ongeplande dag zu Hause.
3. De hele dag muziek beluisteren en ontdekken welke ik nog niet kende.
0
geplaatst: 22 februari 2023, 22:41 uur
Poek schreef:
1. Mijn eerste boek is uit! Inclusief muziekquizvragen (herken de schakende artiesten).
Krijgen MuMe'ers korting?
0
geplaatst: 22 februari 2023, 23:45 uur
Poek schreef:
jordidj1 schreef:
Was ik Poek zou'k zeggen als ik bij jou ook korting krijg op food & drinks

1
geplaatst: 23 februari 2023, 11:07 uur
Sure. Een paar plaatjes uit het boek:
https://i.ibb.co/q7W6mrN/geknipt-Ennio-Morricone.jpg
https://i.ibb.co/X4HPS3m/geknipt-Jay-Z.jpg
https://i.ibb.co/fkW1Dpf/geknipt-John-Cage.jpg
https://i.ibb.co/CQ0FzW7/geknipt-Justin-Bieber.jpg
Oplossingen staan in de urls. De derde is trouwens een artiest die je heel vaak in de MuMeladder tegenkomt.
10
geplaatst: 28 februari 2023, 16:36 uur
1. Persoonlijk ontwikkelingsgesprek gehad op werk. Zeer veel mooie complimenten gekregen en ik ben op een plek terechtgekomen waar ik mijn behoefte aan fysieke arbeid kan gaan combineren met mijn filosofische kennis en kwaliteiten. Ziek, nooit gedacht dat dat nog eens mogelijk zou zijn. En ik mag ook op kosten van de baas een cursus meditatie gaan doen.
2. Ik ben weer koffie gaan drinken (decaf), en heb nu superluxe Simon Levelt koffie, percolator en melkopschuimer zodat ik na jaren eindelijk weer ziekelijk kan genieten van damn good coffee.
3. Veel leuke berichtjes gehad de afgelopen tijd op mijn boeken- en muziekblogs en het aantal bezoekers groeit hard.
2. Ik ben weer koffie gaan drinken (decaf), en heb nu superluxe Simon Levelt koffie, percolator en melkopschuimer zodat ik na jaren eindelijk weer ziekelijk kan genieten van damn good coffee.
3. Veel leuke berichtjes gehad de afgelopen tijd op mijn boeken- en muziekblogs en het aantal bezoekers groeit hard.
5
Tidalwave
geplaatst: 6 maart 2023, 12:24 uur
1. Mijn zoon is sinds gisteren ook lid geworden van MuMe.
2. Gisteren met familie mijn verjaardag 'uitgezeten'.
3. Genoten van de rust s' avonds toen visite weer was vertrokken.
2. Gisteren met familie mijn verjaardag 'uitgezeten'.
3. Genoten van de rust s' avonds toen visite weer was vertrokken.
5
geplaatst: 6 maart 2023, 18:25 uur
Tidalwave schreef:
1. Mijn zoon is sinds gisteren ook lid geworden van MuMe...
Microwave?1. Mijn zoon is sinds gisteren ook lid geworden van MuMe...
4
geplaatst: 9 maart 2023, 18:29 uur
1. Het wordt hier nog net even wit van de sneeuw, voordat het echt donker wordt en de gordijnen en luiken dichtgaan.
2. De laatste tijd nog weer wat aardige gitaar ideeën vereeuwigd m.b.v. GarageBand.
3. Ook weer wat aan het doodlen geslagen, helaas zonder echt noemenswaardige resultaten, maar de aanhouder wint... soms.
2. De laatste tijd nog weer wat aardige gitaar ideeën vereeuwigd m.b.v. GarageBand.
3. Ook weer wat aan het doodlen geslagen, helaas zonder echt noemenswaardige resultaten, maar de aanhouder wint... soms.
0
Tidalwave
geplaatst: 9 maart 2023, 19:27 uur
ZAP! schreef:
1. Het wordt hier nog net even wit van de sneeuw, voordat het echt donker wordt en de gordijnen en luiken dichtgaan.
ZAP!, wat is 'doodlen'?
4
Tidalwave
geplaatst: 5 april 2023, 18:39 uur
1. Concert Roger Waters in Ziggo Dome.
2. Mijn zoon Marcel zien genieten van dit concert.
3. Bij thuiskomst vannacht lekker gaan slapen met voldaan gevoel.
2. Mijn zoon Marcel zien genieten van dit concert.
3. Bij thuiskomst vannacht lekker gaan slapen met voldaan gevoel.
10
geplaatst: 5 april 2023, 18:55 uur
1- Eindelijk de stap genomen om te solliciteren bij een platenzaak voor een bijbaan naast mn studie 
2- Samen met mijn vriendin naar de botanische tuin geweest op een prachtige zonnige lentedag.
3- Nieuwe muziek ontdekken ( Type o negative en alcest), oftewel dopamine levels zijn aardig gestegen.

2- Samen met mijn vriendin naar de botanische tuin geweest op een prachtige zonnige lentedag.
3- Nieuwe muziek ontdekken ( Type o negative en alcest), oftewel dopamine levels zijn aardig gestegen.
10
geplaatst: 5 april 2023, 19:08 uur
1. Buiten werken met dit weer. 
2. Gisteren zoontje van mijn vrienden van school gehaald. Lekker samen buiten in de speeltuin gespeeld, croissantjes gehaald en onder 'de grote boom' opgegeten en toen thuis dinorobots en pratende bomen gebouwd.
3. Voor mijn planten is de lente echt begonnen want ze groeien plots maniakaal hard en mijn bonsai krijgt ook eindelijk weer blaadjes na de hele winter kaal te zijn geweest.

2. Gisteren zoontje van mijn vrienden van school gehaald. Lekker samen buiten in de speeltuin gespeeld, croissantjes gehaald en onder 'de grote boom' opgegeten en toen thuis dinorobots en pratende bomen gebouwd.
3. Voor mijn planten is de lente echt begonnen want ze groeien plots maniakaal hard en mijn bonsai krijgt ook eindelijk weer blaadjes na de hele winter kaal te zijn geweest.
0
geplaatst: 6 april 2023, 08:12 uur
Juul1998B schreef:
1- Eindelijk de stap genomen om te solliciteren bij een platenzaak voor een bijbaan naast mn studie
Bij Ducoz?

Juul1998B schreef:
Trompenburg?
0
geplaatst: 6 april 2023, 09:32 uur
Hmm, zou kunnen
. Geen idee wie jij bedoeld haha.De botanische tuin in Utrecht
1
geplaatst: 6 april 2023, 09:34 uur
Juul1998B schreef:
Hmm, zou kunnen
. Geen idee wie jij bedoeld haha.
In Utrecht, de botanische tuin
(quote)
Hmm, zou kunnen
. Geen idee wie jij bedoeld haha.In Utrecht, de botanische tuin
In je profiel staat Rotterdam, en Ducoz werkt aldaar bij de Plaatboef.
0
geplaatst: 6 april 2023, 09:35 uur
Aahh kijk is aan!
Neee niet bij die haha, al ken ik de plaatboef ook en daar ben ik zeker ook een paar keer langsgeweest!

1
geplaatst: 6 april 2023, 09:44 uur
1
geplaatst: 6 april 2023, 09:45 uur
Gelukkig niet zou ik willen zeggen. Heb een hekel aan taalpuristen
7
geplaatst: 7 april 2023, 15:52 uur
1. Het traditionele volleybal toernooi van de scholengroep waar ik voor werk was weer super gezellig. Ik kan absoluut niet volleyballen maar de derde helft wonnen we glansrijk.
2. Vandaag een paar uurtjes gehobbyd in de tuin, flink wat werk kunnen verrichten en tussendoor leuke gesprekken gevoerd met voorbijgangers.
3. Lang weekend vrij, tm dinsdag, met leuke dingen in het vooruitzicht. Ik was er wel aan toe, de afgelopen periode was vrij hectisch qua werk en andere zaken.
2. Vandaag een paar uurtjes gehobbyd in de tuin, flink wat werk kunnen verrichten en tussendoor leuke gesprekken gevoerd met voorbijgangers.
3. Lang weekend vrij, tm dinsdag, met leuke dingen in het vooruitzicht. Ik was er wel aan toe, de afgelopen periode was vrij hectisch qua werk en andere zaken.
4
Tidalwave
geplaatst: 14 april 2023, 07:42 uur
1. Heb nu zeeën van tijd doordat ik in de ziektewet zit/lig om muziek te beluisteren.
2. Idem geldt dit voor het lezen van boeken.
3. Én ook genoeg tijd voor series en films te kijken/streamen.
2. Idem geldt dit voor het lezen van boeken.
3. Én ook genoeg tijd voor series en films te kijken/streamen.
4
Tidalwave
geplaatst: 20 april 2023, 13:51 uur
1. De 2 weken meivakantie hier begonnen; eindelijk rustiger op de weg.
2. Nieuwe rolgordijnen besteld voor in de woonkamer - wat er hing was 18 jaar oud en helemaal verkleurd, deels defect en onder de vlekken van oa geplette insecten.
3. Mijn zoon heeft het verwijderen van een verstandskies bij de kaakchirurg doorstaan zonder enige pijn.
2. Nieuwe rolgordijnen besteld voor in de woonkamer - wat er hing was 18 jaar oud en helemaal verkleurd, deels defect en onder de vlekken van oa geplette insecten.
3. Mijn zoon heeft het verwijderen van een verstandskies bij de kaakchirurg doorstaan zonder enige pijn.
8
geplaatst: 24 april 2023, 16:50 uur
1. Gisteren naar de stille ochtend geweest om 2+ uur te mediteren en ik ben niet gillend weggerend. Het was zelfs een zeer bijzondere ervaring die ik amper in woorden kan omschrijven.
2. Muziekblog wat veranderd (waar een lang weekend al niet goed voor is) en ik heb zelf uitgevogeld hoe ik een plug-in niet laat conflicteren met een andere plug-in (daar ben ik erg trots op). Bovendien nu al 800 unieke bezoekers in een maand. Geet hert.
3. Vorige week in een ochtendje 3500 kilo versjouwd en afgegraven. Daarna twee dagen mijn onderarmen niet kunnen bewegen, maar het was het waard. Ook voor het eerst sinds corona dat ik ervoer dat mijn conditie weer een beetje op het oude niveau is.
2. Muziekblog wat veranderd (waar een lang weekend al niet goed voor is) en ik heb zelf uitgevogeld hoe ik een plug-in niet laat conflicteren met een andere plug-in (daar ben ik erg trots op). Bovendien nu al 800 unieke bezoekers in een maand. Geet hert.
3. Vorige week in een ochtendje 3500 kilo versjouwd en afgegraven. Daarna twee dagen mijn onderarmen niet kunnen bewegen, maar het was het waard. Ook voor het eerst sinds corona dat ik ervoer dat mijn conditie weer een beetje op het oude niveau is.

3
geplaatst: 24 april 2023, 21:14 uur
1. AZ jeugd op overtuigende wijze de Champions League zien winnen.
2. Uitgewaaid op het strand.
3. Veel muziek geluisterd.
2. Uitgewaaid op het strand.
3. Veel muziek geluisterd.
4
geplaatst: 24 april 2023, 23:52 uur
1. Een week vakantie
2. Een week uitslapen
3. Mijn vriendin is een week weg met twee van mijn drie kinderen dus eindelijk eens een week echt vakantie
voor het eerst in jaren
2. Een week uitslapen
3. Mijn vriendin is een week weg met twee van mijn drie kinderen dus eindelijk eens een week echt vakantie
voor het eerst in jaren

* denotes required fields.