De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
8
geplaatst: 22 september 2023, 17:36 uur
1. Vanavond een uitdagende quiz spelen
2. Bijna weekend en geen activiteiten op de planning, kijk wel uit naar die zee van rust en ruimte en mogelijkheid dingen spontaan te doen.
3. Een avondje eten + cabaret gepland met een oud-collega
2. Bijna weekend en geen activiteiten op de planning, kijk wel uit naar die zee van rust en ruimte en mogelijkheid dingen spontaan te doen.
3. Een avondje eten + cabaret gepland met een oud-collega
1
geplaatst: 22 september 2023, 21:09 uur
Gefeliciteerd!
Ik viel wel bijna van mijn stoel toen ik mijn favoriete quiz 2 voor 12 keek... En wat een bloedstollende finale, die tegenstanders bleven maar letters kopen (ik zag het woord zelf ook pas op het allerlaatst).
Volgende week zit ik weer klaar
.
4
geplaatst: 22 september 2023, 21:38 uur
ranboy schreef:
Gefeliciteerd!
Ik viel wel bijna van mijn stoel toen ik mijn favoriete quiz 2 voor 12 keek... En wat een bloedstollende finale, die tegenstanders bleven maar letters kopen (ik zag het woord zelf ook pas op het allerlaatst).
.
(quote)
Gefeliciteerd!
. Ha, leuk dat je hebt gekeken! Ik vond het zelf ook bloedstollend toen we eenmaal in 'het oog' zaten. Veel spannender nog dan voor de camera, want toen het intromuziekje eenmaal kwam was de meeste spanning wel weg. We hadden daarboven geen zicht op het scorebord van de tegenstander en of vragen goed/fout waren. Puur op basis van wat ze riepen dacht ik wel dat het nachtportier moest zijn. Maar ja, soms zie je een woord gewoon echt niet en van afstand is het toch echt makkelijker dan voor de camera.

1
geplaatst: 22 september 2023, 21:44 uur
Dat is inderdaad nog onzekerder, als je niet ziet wat het scoreverloop is.
Je kwam inderdaad behoorlijk relaxt over. Ik twijfel al jaren over deelname, ik zou vast wel zenuwachtig zijn.
Je kwam inderdaad behoorlijk relaxt over. Ik twijfel al jaren over deelname, ik zou vast wel zenuwachtig zijn.
1
Mssr Renard
geplaatst: 22 september 2023, 21:58 uur
herman schreef:
Ha, leuk dat je hebt gekeken! Ik vond het zelf ook bloedstollend toen we eenmaal in 'het oog' zaten. Veel spannender nog dan voor de camera, want toen het intromuziekje eenmaal kwam was de meeste spanning wel weg. We hadden daarboven geen zicht op het scorebord van de tegenstander en of vragen goed/fout waren. Puur op basis van wat ze riepen dacht ik wel dat het nachtportier moest zijn. Maar ja, soms zie je een woord gewoon echt niet en van afstand is het toch echt makkelijker dan voor de camera.
(quote)
Ha, leuk dat je hebt gekeken! Ik vond het zelf ook bloedstollend toen we eenmaal in 'het oog' zaten. Veel spannender nog dan voor de camera, want toen het intromuziekje eenmaal kwam was de meeste spanning wel weg. We hadden daarboven geen zicht op het scorebord van de tegenstander en of vragen goed/fout waren. Puur op basis van wat ze riepen dacht ik wel dat het nachtportier moest zijn. Maar ja, soms zie je een woord gewoon echt niet en van afstand is het toch echt makkelijker dan voor de camera.
Hobby's: ik luister veel muziek...
Gaaf man. Ik kende het programma niet goed, maat het ziet er wel heel interessant uit, en Astrid Joosten is ook erg tof, Leuk om even te zien, maar bij het vlees zette ik het toch af.
3
geplaatst: 22 september 2023, 22:39 uur
ranboy schreef:
Het is wel een leuke ervaring hoor, zou het gewoon doen. Er zit ook een heel voortraject aan vast: wachten tot je je kan opgeven (kan zo een jaar duren), selectiedag, we waren eerst ook reservekandidaten. Bij ons het het alles bij elkaar wel 5 jaar geduurd, al zat daar ook 2 jaar coronavertraging bij.
1
geplaatst: 22 september 2023, 23:42 uur
Ohh ik ben een trouwe kijker van 2 voor 12. Net terug van personeelsfeest dus kon vanavond niet kijken, morgen snel terugkijken. Supertof!
1
geplaatst: 23 september 2023, 11:22 uur
Cool, herman, wij hebben ook gekeken. Grappig om zo een user 'tegen te komen'... Was idd een spannende afl..
-edit- Gefeliciteerd btw! 
-edit- Gefeliciteerd btw! 
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 september 2023, 20:28 uur
Vandaag teruggekeken, gefeliciteerd. Volgende week zit ik weer klaar Herman
1
geplaatst: 24 september 2023, 19:59 uur
Keek toevallig vanavond terug en wat een verrassing jou daar te zien, herman! Gefeliciteerd en volgende week ga ik zeker weer kijken!
10
Mssr Renard
geplaatst: 26 september 2023, 14:03 uur
1. Ik werd gisteren gebeld door mijn oude gitarist van het duo Brian Sydney & The Washboard Kid. Of ik zin had om een gig met hem te spelen. Ja, dat vind ik wel gaaf, ja. Sinds 2016 geen live-optreden meer gedaan.
2. Blijkt het te gaan om het Alkmaar Blues Festival op zaterdag. Dat is wel extra gaaf natuurlijk. We zijn geen echt 'act' op een podium. Het is de bedoeling (volgens mij) dat we gaan busken.
3. Voor wie niet weet wat busken is: elke amateur-band buskt door gewoon ergens te gaan spelen. Zo bouw je naamsbekendheid op, en raak je gewend aan publiek en samenspelen. Werkt beter dan een oefenruimte soms. Maar we zien wel wat het precies wordt. Ik denk dat we wat plekken krijgen aangewezen en daar mogen spelen.
Het is wel ook Alkmaar Shopping Night, dus dat is wel erg 'bijzonder'. Maar dan kan ik ook leren te accepteren dat dat ook bij de samenleving hoort. Dat zullen een hoop prikkels worden om te verwerken.
Blijk ik ook nog eens mijn vingerhoedjes kwijt te zijn (washboard speel je met vingerhoedjes). Maar die heb ik nu snel besteld, want geen enkele winkel verkoopt dat (raar toch?).
Nou dat zijn mijn 3 mooie gebeurtenissen (in het verschiet) met wat duiding erbij.
2. Blijkt het te gaan om het Alkmaar Blues Festival op zaterdag. Dat is wel extra gaaf natuurlijk. We zijn geen echt 'act' op een podium. Het is de bedoeling (volgens mij) dat we gaan busken.
3. Voor wie niet weet wat busken is: elke amateur-band buskt door gewoon ergens te gaan spelen. Zo bouw je naamsbekendheid op, en raak je gewend aan publiek en samenspelen. Werkt beter dan een oefenruimte soms. Maar we zien wel wat het precies wordt. Ik denk dat we wat plekken krijgen aangewezen en daar mogen spelen.
Het is wel ook Alkmaar Shopping Night, dus dat is wel erg 'bijzonder'. Maar dan kan ik ook leren te accepteren dat dat ook bij de samenleving hoort. Dat zullen een hoop prikkels worden om te verwerken.
Blijk ik ook nog eens mijn vingerhoedjes kwijt te zijn (washboard speel je met vingerhoedjes). Maar die heb ik nu snel besteld, want geen enkele winkel verkoopt dat (raar toch?).
Nou dat zijn mijn 3 mooie gebeurtenissen (in het verschiet) met wat duiding erbij.
1
geplaatst: 26 september 2023, 16:11 uur
Hoi Mssr Renard,
Is er in Amsterdam geen Pipoos winkel? Heb net die in mijn woonplaats Assen gecheckt en die hebben ze gewoon in voorraad. Kosten wel € 3,19 per stuk.
Gelukkig kon je ze on line vinden.
Is er in Amsterdam geen Pipoos winkel? Heb net die in mijn woonplaats Assen gecheckt en die hebben ze gewoon in voorraad. Kosten wel € 3,19 per stuk.
1
Mssr Renard
geplaatst: 26 september 2023, 16:15 uur
nlkink schreef:
Hoi Mssr Renard,
Hoi Mssr Renard,
In Den Haag kocht ik ze inderdaad bij de Pipo's. Maar ik ken Amsterdam helemaal niet (goed). Ik werk nu in Oost, en daar kan/kon ik het niet vinden. Nu maar gewoon besteld, past in de brievenbus. Anders moet ik met twee theelepetjes spelen, dat kan ook nog.
1
geplaatst: 29 september 2023, 21:14 uur
Ik kijk elke week trouw naar 2 voor 12, maar vorige week was het kwartje niet gevallen. Maar deze week bedacht ik me opeens dat het herman van hier was. Gefeliciteerd en gelukkig wist je Heino.
1
geplaatst: 30 september 2023, 13:37 uur
Niet alleen Herman deed het goed. Samen met zijn partner was het een geoliede machine. Terechte winnaars.
1
geplaatst: 30 september 2023, 14:31 uur
Uitstekend gespeeld idd, en ik zou zeggen succes met de 3e en laatste ronde, maar het is waarschijnlijk allemaal al gespeeld / opgenomen... 

1
geplaatst: 1 oktober 2023, 02:00 uur
Dank allemaal!
ZAP! schreef:
Uitstekend gespeeld idd, en ik zou zeggen succes met de 3e en laatste ronde, maar het is waarschijnlijk allemaal al gespeeld / opgenomen...
Klopt, alle afleveringen zijn achter elkaar opgenomen, een maand geleden. Was een pittig dagje!Uitstekend gespeeld idd, en ik zou zeggen succes met de 3e en laatste ronde, maar het is waarschijnlijk allemaal al gespeeld / opgenomen...
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 02:10 uur
herman schreef:
Klopt, alle afleveringen zijn achter elkaar opgenomen, een maand geleden. Was een pittig dagje!
Klopt, alle afleveringen zijn achter elkaar opgenomen, een maand geleden. Was een pittig dagje!

2
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:39 uur
ZAP! schreef:
1. Iemand leren kennen en in een dikke week tijd veel beleefd, laat ik het zo maar zeggen.
Dit gaat nog alsmaar door... 1. Iemand leren kennen en in een dikke week tijd veel beleefd, laat ik het zo maar zeggen.

2. Zonet een ultra-relaxend bad genomen.
3. Met zo'n 1. en 2. heb je geen 3. nodig, maar straks captain's dinner; zin in.
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 6 oktober 2023, 20:49 uur
herman schreef:
Dank allemaal!
Go herman! Ik moedig je door de tv aan, maar cringde al wel bij vraag 1 en 2 Dank allemaal!

1
geplaatst: 6 oktober 2023, 21:13 uur
Erg jammer, herman... het ging zo goed die eerste 2 keren.
De eeuwige roem als deelnemers en wel een pennenset, dat dan weer wel.
De eeuwige roem als deelnemers en wel een pennenset, dat dan weer wel.

1
geplaatst: 6 oktober 2023, 21:26 uur
Jammer Cristel en Herman, was ook erg moeilijk de 3e keer. Toch proficiat.
7
geplaatst: 7 oktober 2023, 00:41 uur
Dank voor jullie aardige woorden
Was inderdaad pittig, ook met weer een minuut minder, een lastig woord (zeker als je de u mist) en ook wel een beetje vermoeidheid na een dag opnames/studio/ook wel een beetje spanning. Alles bij elkaar was het wel heel leuk om mee te maken. Wie is de volgende MuMe'r die we op de buis kunnen bewonderen?
Was inderdaad pittig, ook met weer een minuut minder, een lastig woord (zeker als je de u mist) en ook wel een beetje vermoeidheid na een dag opnames/studio/ook wel een beetje spanning. Alles bij elkaar was het wel heel leuk om mee te maken. Wie is de volgende MuMe'r die we op de buis kunnen bewonderen?
0
geplaatst: 7 oktober 2023, 02:16 uur
herman schreef:
...Wie is de volgende MuMe'r die we op de buis kunnen bewonderen?
Goede vraag... ik heb wel wat ideeën... maar... [...]...Wie is de volgende MuMe'r die we op de buis kunnen bewonderen?
Ik ga het helaas niet worden vrees ik...
2
geplaatst: 7 oktober 2023, 11:04 uur
herman schreef:
Was inderdaad pittig, ook met weer een minuut minder, een lastig woord (zeker als je de u mist) en ook wel een beetje vermoeidheid na een dag opnames/studio/ook wel een beetje spanning. Alles bij elkaar was het wel heel leuk om mee te maken. Wie is de volgende MuMe'r die we op de buis kunnen bewonderen? Fijn Supergrass-shirt, herman, gelukkig waren jullie niet "in it for the money"
. Krijg je een muziekvraag, gaat ie over The Script...
Voor het eerst in vele jaren dat ik weer eens Twee voor Twaalf heb gekeken, was leuk om te zien.* denotes required fields.